HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Édike bejegyzése

agci 2009.02.27. 14:50

 

Na képzeld Ágnes, t.b.-re akartam belépni, erre nem mukodott az a kod és felhazsnálonév, amit megadtál, probáltma kikovetkeztetni, mi lehet az, és orultme h sikerutl bleépnem végul az ezer féle variánsok egyikével:)

 

Erre majdnem elkezdtme irni vmi odaillo bejegyzést, mikor uccos pillanatban észrevettem, h agci.blog.hu-ra készulom ráirni a mondanivalomat:DDDDDDD és a dori ajánlotta h irjak már ide, mer mekkora poén. a lényeg, h amugy az, ahova be akartunk lépni, és amuyg snekinek sem megy, megszuntetésre van itélve, mert majd elmondom miért, a lényeg, h vki megtudta a cimet. tehát uj cim kell.

 

na pusszantalak, nem hagyhattam ezt ki, ne haragudj:DDDDD

 

ja nektek is puszi csajok, tok meno, h irtma agciblogra:)

ez one.

 

 

pápá.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr49969836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.02.27. 15:18:02

háháháh bizonyítja mennyire nehéz feltörni akármilyen jelszavamat is:D:D:D de csak hogy tudjátok facebookra p olyan kellett amiben van szám kis- és nagybetű is, ergo az sokkal bonyeszebb. és ha lesz kedvem az összes mindenemet átállítom arra:):):)akkor nem lesz túl könnyű feltörni akármimet is:)
eként Edi örültem neked nagyon, csak megijedtem amikor jött egy levél a citromailemre a yahoomról az én nevemmel:D:D:D:D de nagyon szép ez a szín, a jövőben én is élni fogok vele, na meg a tb is mostantól győnyőrű színekben fog pompázni yeahhhhhh
(szenvedni még mindig szenvedek, nem segít semmi, csak időszakosan, ismét a jól bevállt klisé, az idő gyógyít majd meg...csak ne menne olyan lassan:( na jó befejeztem nem sajnáltatom magam, mindjárt nyomulunk úgyis a tb-n:D:D:D)

Busz D 2009.02.28. 23:11:50

cső ági csak közlöm h nekem igen egyszeru semmi extra jelszavam van facebookon is ugyhogy nem értem mit magyarázol. amugy most h létrejött tb kicsit meg fog csappanni ennek a látogatottsága hohoho. persze vannak állandó tagok..:D
csokker

Busz D 2009.02.28. 23:19:19

bazzzz beirtam a nevem googléba, és valamikor itt agciblogon egszer a drágalátos ary ágnes kiirta az egész nevemet,és ha beirja valaki googléba a nevem,akkor kiadja ezt a blogot is hogy itt megtlaálhato szuperszonikus mondhatom.:D
tenk ju még jo hogy itt inkognitoba nyomulok:D

agci 2009.03.01. 00:07:40

:D:D:D:D:D:D:D:DD:D sorry babe, én egalább TB-n tudom tartani magam az álnevekhez, egyesekkel ellentétben(ugye Edi????:D)
MÁRCIUS VAN!!!!hivatalosan is tavasz, takarodj undorító mocskos müncheni idő és gyere meleg gyere gyere keblemre ölellek:) a próféta szóljon belőlem.
ne vágjá fel facebookkal, szegény golyo lassan tényleg barát nélkül marad...:P

Édibébi 2009.03.01. 12:30:21

Javitottama hibát, kuss!:D

Sztem nem fog csokkenni itt a népszeruség, mert a muncheni dolgokat innen tudhatjuk meg. ja elolvastama koktélos bejegyzést, de ide irok, mer nem kattintgatok feleslegesen, hát bazmeg én kb max 1000 ft-bol vok hajlando bebaszni, nemhogy 2xannyit kolteni 1 piára???!!!
süti beállítások módosítása