HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Wochenende

agci 2009.03.29. 20:59

Hey mindenki mi újság? Milyen időtök van otthon? Mert erre pocsék:S Tegnap reggel felkeltem(délben) lementem, a család a teraszon kaált kint, halál jó idő volt, a gyerekek rövid gatya-top, én is kb sima pulcsiba ültem csodás volt. Aztán délután elindultam Chhez, és nekiállt szakadni, azóta esik egyfolytában:(

Tegnap meghívott minket Ch tesója, hogy menjünk hozzájuk, dumálgatunk stb, úgyhogy Ágika "vidékre" utazott tegnap este:) Kicsit volt bennem félsz, mert h mégis csak "egyedül" leszek, de kb jobban éreztem magam, mint Ch:P Iszonyat jó volt, 5-en voltunk, mi ketten, tesója plusz az ő pasija, meg még egy haverjuk. Eredetileg többen lettünk volna, de lemondta mindenki, de számomra tökéletes volt így. Mindenki annyira jó fej és vicces, rohadt jó társaság, tesójával halál jól kijöttünk, csomót beszélgettünk, imádom. Kb ilyen szinten durván jó fej a csaj,  h megdícsértem a zenét, amit a kocsiban hallgatott, erre ő: "hát én sem nagyon szeretem a technot, de ez király, kiírjam neked?" és kb 15 perc múlva már a kezembe nyomta a CD-t...Meg adott kb könyvet, imád ő is olvasi rohadt jó könyvei vannak, csomó mindent kölcsönadott volna, durva szint:) Mármint ahhoz képest, hogy másodszor találkozunk, először normálisan és olyan volt, mintha 5 éve kb az öccsével járnék. Elmentünk vmi bárba is, ott meg ezzel az 5. sráccal dumáltam csomót Magyarországról, történelemről minden egyéb. Éjjel meg haza 2 után, és még leültünk dumálni a konyhába, olyan szinten le voltam fáradva nem hiszitek el, ennyire talán még sohasem vette ki az erőm a német. Annyira koncentráltam, hogy értsek mindent amiről beszélnek(és ez elég durván sikerült is, pedig az egyik srác bajor akcentussal nyomta) és részt vegyek a társaságban, hogy az agyam halál megfáradt. Sosincs fejfájásom, de ma nem tudtam emiatt aludni, majd szétrobbant a fejem, de megérte, szuper este volt:) Ma pedig reggeliztünk(2-kor, hála neked óraátállítás:S), Forma 1-et néztünk( na ná hogy az összes pasimnak imádnia kell:D:D:D:D:D) meg utána még a Hetediket, amit mindig látni akartam, de annyira le van fáradva az agyam, h kb a legegyszerűbb beszélgetéseket sem értettem...olyan szinten ment ma este a német, mint ha kb általános 5-es lennék:D de hát tegnap mindent, ma semmit:P nem bánom így sem.

Szóval összességében király hétvégém volt, mert végre csináltunk valamit(WIR MACHTEN WAS!!!!!!!:D), és rájöttem megint csak, hogy mennyire hiányzik a család és a társaság. Mert ez nekem nem élet, hogy egyedül vagyok napközben, délután a kölykökkel, utána vacsi aztán megint csak egyedül-a szobámban. Mert akárhogy is vesszük, az ember munkában iskolában mindig dumálgat valakikkel, jó persze nem minden áldott percben minden nap, de többé-kevésbé, aztán hazamegy és általában valaki várja, de én feljövök a szobámban és várnak a filmek meg a gép. Képtelen lennék ezt a munkát csinálni éveken át, én nem hiszem el h vkit ez kielégít. Így is azért nyomom augusztusig, mert király a város meg az emberek, és mert otthon nem lenne mit csinálnom, de mondjuk hogy én egy teljes évet kihagynék az egyetemen emiatt, az elképzelhetetlen. De sebaj mert jön a jó idő és tényleg csinálunk majd rendszeresen vmit, meg esténként is több kedvem lesz elmenni... Már amikor megtehetem, de azért a heti 1-2 este belefér.

Ja amúgy kb meghívtam az egész társaságot Ungarnra, nagy fíling lenne:) Mindenki Balcsira vágyik, plusz a magyar konyha élteti őket, ez van, a mi országunk a legkirályabb;)

Ja és hogy elmeséljem a legkirályabb ruhavásárlásomat, Ágikátok 1.5 euroért vett magának pólót!!!:D Kölyökruha, de tök megtetszett, és az ára elég kecsegtető volt(Ch: miért nem vettél legalább 3-at?:D) és a legnagyobb méret meg jó rám;);) Egyébként tényleg faszán néz ki, senki meg nem mondaná, hogy nem nekem tervezték:P

Azt hogy mikor megyek, még mindig nem tudom, mindenki kérdezget rendszeresen, de nem tudok még semmit, ők sem tudják. Szerintem húsvét fele eldől majd, de majd megsűrgetem őket, ha olyan van. Zsó viszont pár nap és már landol is, és beleszakad a szívem, hogy nem látom:( Márpedig a büdös pénz miatt nem fog sikerülni, mert nem 2 Ft hazamennem:S De még mindig van 1% esély, majd meglátjuk:(:(:(

Na időközben kitöltöttem egy a magyar nyelvvel foglalkozó kérdőívet, szóval eléggé elveszítettem a fonalat, hol is tartottam itt, de szerintem nagyjából végeztem. Ha eszembe jutna valami, természetesen még megírom, addig is vigyázzatok magatokra és sok puszit küldök mindenkinek!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr361033856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.03.30. 18:28:25

ujratelepitették a gépem,most ellenrőzom hogy tudom e még a jelszokat a blogokon,szerintem tbvel megfog gyulni a bjaom,de sebaj,itt látom minden a szokásos rendibendi mederben zajlik,ugyhogy csak kuldok egy pusszantás és már itt sem vagyok! pusssz

agci 2009.03.30. 19:13:33

örülök,h csak ezért kommentelsz:D igazán kedves!
de sebaj, mégha nem is reagál senki, én folytatom tovább lényegtelen életem kis elemzését, fontosnak érezve magam....:P

Édibébi 2009.03.31. 00:32:22

emléxel még nyár végén pécsen voltunk te dodko meg vászi és sétáltunk hazaflee a városbol mire te felkiáltottál egykirakatban h nézzétek milyne csodálatosan gyonyoru ruha!!! (ami kb undorito volt 3unksszerint) szal kb ehiszem mijen szép ruhát vettél:DDD


cska szivatlak:DDDD de majd lefikázom ha ahazjossz. te meg majd engem h mijen dagadék leszek ha nem kezdke vmit gyorsan magammal. na csá és amugy mindig olvaslak ám csak lusta vok kommentelgetni
puszoid szeró

agci 2009.03.31. 01:01:28

a faszt vagy dagadt most láttam a melled:D nem vagy dagadt! és az új felső tényleg faszoid, tetszeni fog. lefényképezem legközelebbre, don worry. és az is jó ruha volt, csak elvből szivattok mer élvezitek:D mint a csúnya körmömmel(leesett a csúnya körmöm bazmeg!), az ínyemmel, a magaságommal(rollerezni fogok a lábaid között) a lábméretemmel(holott itt németben az enyém kb kicsi) és miegyéb.
de ezért vagyunk mi mi, és ez hiányzik annyira. na puszoid.
ui: senki ne kérdezze miért szálltam be az ID játékba, nem tudom én sem.

Rékci 2009.03.31. 22:18:27

Mi az az ID játék?
www.youtube.com/watch?v=c5IIXeR5OUI&feature=related
ajánlom az összes ittlévő kedves barátomnak ezt a linket, nagyon szép,csukjuk be a szemünkt és szálljunk el egy kicsit.és örülünk hogy vagyunk egymásnak :)

dodkó 2009.03.31. 23:12:42

újjászülettem.más embernek érzem magam.köszönöm louis(és persze réka,hogy ezt megosztottad velünk)!
szeressétek egymást!béke veletek!

agci 2009.04.01. 16:50:16

az ID-es játék, h minden szó végére hozzáteszik az id-képzőt(ami persze nem is az, csak ők kreálták). szerintem a Kolloid elnevezéséből ered egyébként:D
kösz a linket Rék. egy élvezet volt hallgatni, bár inkább az emlékek miatt, amiket az eszembe juttatott. Mikor anno Lassuval nyomatuk ezt, és a fiúk képesek voltak JÓK lenni egész órán, csak azért, h 5 perccel rövidebb legyen minden óra és a végén meghallgathassuk ezt a számot:D hiányoznak a Lassu órák és a szivatások:D
süti beállítások módosítása