HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben

agci 2009.06.22. 16:53

Szervusztok kedveskéim! A blog nem halt meg, csak nem volt miről írnom, illetve elszigetelődtem egy hétre a világtól(soha senkinek nem kívánom ezt az egy hetet, szörnyű volt), de nem feledkeztem meg senkiről.

Isten éltesse a drága Művésznőt még egyszer!! A képek sajna nem értek ide, de a bulifotókat láttam, sajnálom, hogy nem lehettem ott:(

Itt minden rendben továbbra is, az utóbbi két hétben kicsit többet dolgoztam, de legalább lefoglalt kicsit. A múlt hét előtti héten még itthon  voltak a kölykök, akkor elég sok midnent csináltunk, voltunk múzeumban, minigolfozni, Sealife-ban, ahol láttunk csikóhalat, cápát, 40 centis tengeri csillagot, szóval viszonylag érdekes volt, főleg, mert utólag nem kellett visszafizetnem a drága belépőket Heikének:P

Múlt héten pedig Heikének továbbképzése volt, szóval minden este később jött, de csak Carlottával voltunk ketten, met Justin elutazott osztálykirándulásra. Halál édi volt viszont, vasárnap nem voltam itthon, és felhívott, hogy tudom-e, hogy másnap utazik, el akar köszönni:) Sose csinált még ilyet, örültem nagyon.

Most hétvégén pedig partyzni akartunk, és ezer módosítás után végül egy magyar buliban kötöttünk ki, ahol szinte csak magyarok voltak és a 80-as 90-es évek számaira buliztunk! Szerintem halál fíling volt, hogy a legdurvább számok, amiken csak röhögsz, mindenki ismeri és énekli:D Főleg, mert Chris is jött(magától-mostanában mindenben benne van, szegény érzi, hogy vége mindjárt:( ) és akárki mellett elment, odaköszönt, hogy szijá, és mindenkivel nekiállt dumálni, és büszkén hangoztatta az 5 szavas magyar szókincsét:D Hajnalban meg dumált Hajnival, és odament Hajnihoz egy kb 50 éves faszi, halál részeg volt, és össze-vissza dumált szegény csajról Chrisnek, Ch meg végig csak bólogatott és IGEN, IGEN! -ezett, szerintem a faszi fel sem fogta, hogy nem is érti miről beszél:D:D Szóval jó buli volt, de főleg, mert együtt voltunk, rajtunk kívűl nem volt senki fiatal, és azért volt egy-két nagyon durva arc, az a tipikus magyar kocsmatöltelék, de hát jóvan... Legalább meg volt az otthon érzet:P

Egyébként Hajni mesélte, várta az U-Bahnt, és állt mellette két undorító nő, zokni hónaljig felhúzva a papucs alatt, vágjátok a szintet, és rögtön gondolta, hogy tipikus magyar cigányok, erre megszólaltak magyarul és tényleg azok voltak!!! ÉS a leggázabb, hogy felszálltak a metrora és elővettek egy németül írt lapot és elkezdtek kéregetni!!! 8 hónapja itt vagyok, de soha, SOHA SENKI nem kéregetett még a metron vagy az S-Bahnban, vagy akárhol, néha az utcán van egy-két csöves, de azok ülnek kussban, ilyet itt nem csinálnak az emberek hogy a metroban kéregetnek.... Szégyen, hogy kik képviselnek bennünket, és hogy ezt látják az emberek, hogy ezek vagyunk mi magyarok....

6 hetem van vissza, eléggé elszomorít:( Honvágyam már hónapok óta nincs, de persze ettől még mennék haza, csak maga a tény, hogy 6 hét és vége ennek az egésznek, nagyon fog hiányozni:( 6 hét az kb semmi. Valamelyik hétvégén megyünk elvileg Ausztriába Chris szüleihez, halál izgi:D Tök jó fejek lesznek, csak az a gáz, hogy nagyon durva dialektusuk van, szóval kb majd vicceskedik az após én meg mosolygok hülyén hogy sorry de nem értem... de azért izgi, remélem jó lesz:)

Gabiék viszont jönnek Stuttgartba július elején Botival, és úgy volt, hogy meglátogatom őket, de nem fog sikerülni:( Iszonyat drága az út odaáig, majdnem ugyanannyi, mint oda-vissza Kaposvár-München, és azért az nem ugyanaz. És odautazni délelőtt 3 órát, aztán este vissza ugyanannyit, 90 euroért, nem mindegy na.... De sajnálom nagyon, mert már tök beleéltem magam, hogy láthatom őket:(:(:( De végülis utána már csak 3 hét kb.

Meg sajnos Gábor doktottá avatásán sem tudok ott lenni, mert addig már nem tudok hazamenni, sajnálom azt is, de azért nagyon gratulálok Neked! És remélem csináltok majd sok-sok képet, és megnézhetem!

Tegnap voltunk Tollwoodon Dórival, az egy fesztivál, kb úgy képzeljétek el, mint a bornapokat Bogláron, lehet enni-inni, vásárolgatni, hatalmas embertömeg meg koncertek mi egyéb, most volt Depeche Mode, meg jön Dream is, szal Zsozskó totál lázban égne most..... Engem annyira a kínálat nem fogott meg, minden halál drága persze, de volt külön két magyar bódé is, ungarische Gulasch meg külön LÁNGOSOS!!!! De sajna az ára miatt lemondtam róla, meg különben is idegesítő volt, hogy nem is magyar árulta és kb mondta a csaj, hogy ajánl ám nekem, ha nem tudok dönteni, mert ő ismeri ám a lángosokat...mondom anyadat, szerintem kettőnk közül én ajánlgathatnék neked, de azért kösz:D

Hát azt hiszem most ennyi kedveskéim, majd ha lesz vmi izgalmasabb, megírom, de most eléggé nyomott vagyok(kevés alvás, rossz idő), de a következő bejegyzésem talán érdekesebb lesz már:)

Vigyázzatok magatokra, egymásra, egyetek sokat, simogassatok Bágzit, Sallyt, Tiszát, Ronyt, Tódit, Dórinak még kitartás a vizsgákhoz(mégha átkozodik is a rossz idővel:D) és grat az érettségizetteknek!

és még pár kép, csak úgy, mert tudom, hogy örültök, hogy láttok:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr531201363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékci 2009.06.27. 02:11:35

Édes bögyröm meg kell, hogy dícsérjelek.Szuper a hajad, szuper a felsőd,szuperul áll rajtad a szemcsi is (mint mindig..)!!! Hiányzol jó hogy végre írtál,bocs h tb-t nem látogatom,de nem enged belépni a rendszer mióta nevet változtattm,pedig a jelszóm u.a. maradt,nem tudom mi a péló van.Ja és még annyi,hogy az én drágám ma lezáróvizsgázott szóval DIPLOMÁS ÉPÍTŐMÉRNÖKÚR LETT!!!Mindenki tapsoljon köszönöm-köszönöm.Ja és Ágnesch várom ám a jó kis dajcs ajcsit a sznapomra mire hazajössz ahahah :D
csók a családnak
elmentem
v
a
g
á
n
y
n
a
k

(by.A.D. valójában F.M)

agci 2009.07.06. 11:42:52

gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:)
és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) de remélem nem felejted el, hogy egy bizonyos szombati napon felhívtál és megígértél pár képkockát még arról a bizonysos Réka-partyról...;)
hamarosan írok. csocsi
süti beállítások módosítása