HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Nyomorékok(Réka hangsúly:D)

agci 2009.03.11. 14:40

HA még egyszer, valaki kiírja a nevemet titkos blogon, azt megölöm!!!!!!

Milyen titkos ügynök lenne belőletek?:D Kb egy percig képtelenek vagytok valamit is titokban tartani:D nem viccelek, kb 6unk közül 3an rendszeresen kiírjátok a neveinket...legközelebb légyszi szúrjátok be a vezetéknevemet is ok? kösz. és remélem Reőthy lesz az első aki megtalálja, vagy valaki egyéb ember akiről beszéltünk...Én nem fogom tartani senkinek sem a hátam, rátok kenek mindent:D:D Azt is ami az én nichnevem alatt íródott.(ja és hogy tovább fényezzem rejtőzködési képességeim, veletek ellentétben az emailem is titkosítottam-ARCZ)

Jelentem ettem, bár még mindig tudnék, de talán most két óráig bírom még.Csak mert tuti most anyukám halálra izgulja magát,hogy rossz helyem van. Pedig nem is, csak vegetáriánus(vagy Ágiannoszlenggel vegetárius) családban élek...

Ja és az idő egyszerűen hányás, szó szerint, 2 órát voltam kint, az alatt 3-szor hétágra sütött a nap, majd rá 10 percre akkor hóvihar kerekedett, hogy levitte a fejemet majdnem...És IGEN, ebben a pillanatban megint csak nekiállt, most épp az eső, szerintem 3 másodperc és hóvá változik. Aki nyaralni akar, most jöjjön Münchenbe!;)

"csá pöcsök én leléptem"(nem vagytok ám nyomorékok, szeretlek benneteket, csak szarok vagytok a titkosított játékkban:D)

ui: mire ezt az egy sort leírtam, újra hóvihar lett. its funny, isnt it?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr89995951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi (Skót részről) 2009.03.11. 15:26:05

Szia husom, nicsak megint a sulibol, mert ma is belegevbedek a tanulasba, naho elmaradt a tori oram... a no beteg vagy mi, de szerintem kamuznak.. banff ennyi.
Nagyon sajnalom h nem kapsz kajat, na de megbocsass mer nem veszel????? Tom h draga, de bazzeg , ha nincs, akkor nem is lesz. nekik ez a szokasuk h nem esznek hust, ha te ezt igenyled akkor meg kell venned. nagyon sajnallak, meg elhiszem h szar, de ha en fogadnek egy aupairt , nyilvan nem etetnem tele hussal ami dragabb, foleg ha soher lennek/vagyok, hanem adnek neki 2 szelet iglot. ez igy van , szal egyertelmuen azt varjak toled, h vegyel magadnak a boltba ha akarsz ha meg nem , akkor szenvedj es kussolj a neved. ez persze tulzas, de csak gondolj bele, h inkabba a gyerekeidnek adnad a kajat mint egy csajba akit ismersz feleve.
na menj el bevasaloni, es fozz nekik egy jo kis gulyast, sok sok hussal( mondd nkei h ez csak szojahus ehheheh) es emlitsd meg nekik h kene tobbszor ilesmi kaja, es h te szivesen csinlnal ilyeneket , csak adjanak ra lovet meg engedlyet ( mindennapra>:) ,, ez az en tanacsom, a kedvenc ehenkorasz baratnomnek. en aprilisba szarra eszem magam megint asszem.
telleg nem porog az elet ezen a blogon mar sajna.
En is kiirtam a neveket? remelem nem , mert akkor kitorlom. most mek , oda is kommentalom a szarsagjaidat:)
szia husom, imadlak
es OLDD MEG H HAZAGYERE MIKOR EN IS OTTHON LESZEK!!!!!

Busz D 2009.03.14. 00:03:26

hallod elfelejtettem hogy mit akartam irni deaz a lényeg,hogy én nem irtam ki tuti,kulonben is tbt ugyse láétja senki nem?
süti beállítások módosítása