HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Képecskék

agci 2009.03.15. 13:02

Hallo Leute! Most csak képeket rakok fel, mert nagyon nincs mit mesélnem...pénteken voltam egy másik aupair klubban, utána Csillával teáztam a mekiben, szombaton pedig Dórival elmentünk az Olympiaparkba(a képeken láthatjátok mennyire szép), utána pedig vettünk grízt:D hogy ne haljunk éhen...na meg ettünk kínait is, mert az rizs és hús és Ágikának az való=) szóval csak ne aggódj anyukám, túlélem az itteni kosztot, de nagyon-nagyon fogok örülni, amikor augusztusban újra hozzászokhatok a normális kajához.

Az utazásomról még annyit, hogy nem hiszem, hogy ugyanazzal a busszal mennék, találtam iwiwen egy másik járatot, ami még most épül ki, de már felvettem a kapcsolatot a nővel, eddig Pécsre és Debrecenbe indítanak járatokat, de Kaposvár is szóba jöhet, na meg ha Pécsre elvisznek tök olcsón, az sem gáz nekem. Plusz a Volán indít Pestre buszokat, ami most féláron van 26 éven aluliaknak vagy hogy van, és oda-vissza 12450 Ft lenne az utam, mármint Pest-München. Szóval igazán átgondolom még, mert úgy néz ki olcsóbban is meg lehet úszni az utazást. Na meg figyelni fogom, mert akik kocsival mennek neten folyamatosan hirdetik, hogy van még 1-2 hely, de eddig kaposvárit nem találtam. Persze necces, hogy több órát valaki ismeretlennel, aki lehet, hogy a világ legidegesítőbb embere, na de ugyanez megtörténhet velem a buszon is, ha olyan személy mellé kerülök...

De a szívem szakad meg, ha nem látom Zsófit. Most gondolkodom még valamin, vészmegoldás, de ez sok mindentől függ még, szóval egyelőre nem beszélek róla, majd meglátjuk. De az tény, hogy hamarosan szerveznünk kell egy skót túrát, hogy legkésőbb jövő nyárig eljussunk meglátogatni a mis kis szemünk fényét a nagyfejet:D Te Zsó, oda nem mennek olcsón buszok?:D:D:D:D Hiszen ahogy a Eurotripben is megmondták: Anglia gyakorlatilag Németország elővárosa:D:D:D:D Akár át is úszhatnék:P:P Északra meg simán felsétálok valahogy...

Most épp anyukám és a kutyám hiányoznak a legjobban, tegnap Dórival felelevenítettük a tipikus anyukás beszólásokat, na meg ő is akkora kutyafan mint én...De csak pár hét, és úgyis láthatom őket:) Na meg titeket is. Jó lesz, csak megint mocskos gyorsan el fog menni.

Amúgy az új magyar au-pair egy 24 éves srác, aki jövőre diplomázik, de kijött idén aupairkedni. Számomra elég furcsa, fiú létére ennyi időse diploma előtt....Én is tuti megyek még külföldre, de sokkal több pénzt is meg lehet keresni annál, mint amit mi kapunk, nem tudom. Lehet cask én vagyok túl céltudatos. Az mondjuk tény, hogy ez az egyik legegyszerűbb módja a külföldre jutásnak, de szerintem 24 évesen én kicsit többet akarok csinálni, mint pár kis kölyökre felügyelni meg házifeladatoka javítani...Persze nehogy azt gondoljátok, hogy én lenézem a munkámat, mert szó sincs róla, csak ha mondjuk a tesómat képzelem el ebben a szerepkörben, az eléggé furcsán jön ki:P

Na nem is húzom tovább, hogy a semmiről beszélek(mint mostanság oly sokszor), itt vannak a képecskék. ELsőként Edikének, hogy lássa, tényleg mindig eszembe jut mindenről, és nem csak azért mondom, mert a szám jár.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt pedig az Olympiapark, Dórika, Ágika, a kacsák hattyúk(Balaton fíling) és a rengeteg magyar emléke, akikbe tegnap lépten-nyomon beleütköztünk:) Szép napot mindenkinek, vigyázzatok magatokra, emlékezzetek 48ra, (én és Zsófi Petőfit szavalunk ma:D:D) és egyetek minél több húst, ti megtehetitek;) Millió csók!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr551003343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.03.16. 12:17:08

ági könyörgm neked,egyél már húst ha ennyire hiányzik!! egyszeruen vegyél v járj el olyan helyre!!!! a hus nem hiánycikkk!!!!nyomatod a király főzésedet,hát kamatoztassssaaad EGYÉL HÚST NE SIRJÁL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ez minden.de komolyan,vegyél kis husit és tomdle a beledbe majd utána miután megemésztődött.. tudod mi jon azután ez az élet rendje.

agci 2009.03.16. 15:43:15

háháháháháhá tudjuk mi az élet rendje:D mert mi ketten tudjuk;)
veszek, befejeztem nem rinyálok ne félj, múlt héten nem volt időm, most veszek majd valamelyik nap megyek húst vásáni... amúgy a hétvégén mindkét nap normálisat kajáltam, persze saját pénzből, de leszarom már.
amúgy ebben a bejegyzésemben nem is rinyáltam róla, legalábbis nem rémlik.:D
miért nem mesélsz magadról egyébként????írjá vagy itt vagy ott, de hadd halljak kis Dóri élet sztorit:)

dodkó 2009.03.17. 11:07:12

ma reggel tesire igyekeztem,de akkoora dugó volt egy karambol miatt h esélyem nem volt odaérni.egy órába tellt a déliből visszajutni a délibe,ugy,hogy csak fél útig mentem(normális esetben kb 5 perc a félút).tudom senkit nem érdekel csak unatkoozom most emiatt az iskolában és emiatt írtam:)
nektek is szép napot!:D
pussz

agci 2009.03.17. 15:33:58

tudod a dolog ott van elrontva, hogy tesire IGYEKEZTÉL...sohase igyekezz tesire. senkit nem érdekel:)
még unatkozz sokszor és írj sokat!

Zsófi (Skót részről) 2009.03.23. 10:39:35

hehehehehehehehehehehehe.. TESIORA.. ENNYI< GAGYIK VAGYTOK TESISEK...felidenem a kispal egyik szamat : "tesis a vilag ... lalalla, tovabb nem tom most epp"
csovi

agci 2009.03.23. 15:58:36

az idézőjelet megint sikerült jó helyre beraknod:D::D
amúgy meg ne basztasd őket, a skótoknál nincs kötelező tesi félév az egyetemen? köhömm lehet akkor azér ennyire dagadtak..... különben meg nem hiszem h Türgyőő-szint:D
süti beállítások módosítása