HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Jó barát vagy,főként kövér,csúnyán beszélő gyerekek szeretnek:)

agci 2009.03.24. 12:05

Hehehehe. Ez azért rátok is elég rossz fényt vet, bár leginkább Zsófira:D:D:D Megcsináltam egy újabb gagyi facebookos tesztet "melyik south park mellékszereplő lennél?" címmel, és hát az eredmény Clyde béka lett, a fent megírt kommenttel társítva:D Bár én ennek csak örülök, Cartman legjobb barátja lennék:D Sajnos a "melyik diktátor vagy te" kvíznél nem Hitler jött ki....:P:P

Na igazából a lényeg az, hogy még van fél órám és gondoltam pofázok kicsit a semmiről. Ma felkeltem, hogy elhúzok kicsit nézegelődni, vásárolgatni esetleg, de kinéztem az ablakon, minden hófehér és ismét csak szakad a hó, hát Ágika meggondolta magát. Engem az időjárás még mindig eléggé féken tud tartani, nem úgy mint az elszánt hülye németeket(csupa szeretettel leírva ezt a pár szót:)): megyek le, anyuka épp akkor lép be jogging ruciban, ömlik róla a víz, mondom te ilyen időben kint voltál futni? persze persze, nem olyan vész...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ biztos nem! Azért volt itthon egyébként, mert ma Nürnberge utazik munka miatt, és este én leszek a kölykökkel, megyünk focira meg utána elvileg kajálni...De amúgy is még 2 hónapig a kedd teljes meló nap, mert csinál valami kurzust és 9-10 fele ér csak haza...Amúgy tegnap kaptam tőle egy farmert! Hihetetlen tudom, az egyik pillanatban gyerekes kifogással mondja le a gyerek szülinapi meghívását, utána meg újságot kapok tőle, meg farmert... Na jó, nem ő vette, azért annyira ne legyünk naivak, egy kollegája lányáé volt, és neki adták, de őrá kicsi, de szerintem akkor is jófejség, hogy továbbpasszolja nekem. Igaz kcisit szűk a hasamnál(:D:D:D) nameg nem ez lesz a legnagyobb partynacim, de pont nem rég gondoltm rá, hogy kéne venni régi szabású retro farmert:P Ja és amúgy rendes minőségi farmer, aminek örülnénk is normális esetben, hogy nem deformálódik, de most nem bánnám, ha kicsit tágulna hastájékon;)

Isten éltessen Gábor!! Remélem minden rendben odahaz az egész családdal! Ünnepelj sokat;) A névnap midnig jó alkalom egy kis bulizásra:)

Bár mi most majd szülinapot ünneplünk elvileg, jövő hét, ugye Dóri? 20 éves lesz a kicsit Dóriiiiiii:) Mi majd csak Rékával kezdjük a sort, de az nyári party lesz. Most tavaszit csapunk. Plusz ezen a hétvégén elvileg utazunk Ch tesójáékhoz, tegnap felvetette az ötletet, de még semmi sincsen lefixálva...majd meglátjuk.

A miniszterelnökünk kis távozásának állítólag túl hamar örültem, politikus barátunk(Gery:D) azt mondta, majd kifejti, mi is a ráció az egészben. Bár bennem is felmerült, hogy ha az eddigi ezernyi dolog után volt képe maradni, most mégis miért is távozna, de azért nagy mosollyal jártam egész szombaton. A poén csak az volt, hogy rögtön hazatelefonálta és senki nem tudott erről semmit, csak Ágika, aki jó pár km-re él az eseményektől. De hát éljen az I-N-T-E-R-N-E-T!

A hétvége egyébként nagyon jó volt, szombaton Csillával bolyongtunk erre-arra(nem hiszitek el, de elvesztettem a tehetségem!!! Halál büszke voltam rá, hogy sohasem tévedek el, és akármerre indulok, ha keresek valamit, MINDIG az a jó irány. Nem túlzok, mindig így volt, mióta itt vagyok egyszer sem tévedtem el, mindig ösztönösen jófelé mentem, erre múlt héten, szerdán és szombaton is rossz irányba indultam...tudom, ez lényegtelen dolognak tűnik, de másfél órákat gyalogolni feleslegesen egy totál ismeretlen környéken nem annyira funny, pláne ha az embernek feltöri a cipő a lábát...szóval szerdán le kellett mondanom a tervezett gyrosról, és maradt a döner:( hiányzik a gyros, a döner is fincsi, de igazi magyar gyrosra vágyom pitával...) szóval szombaton bolyongtunk, de vacsira éppen befutottam, percre pontosan, ahol is incsi-fincsi rizses-húsos valamit ettünk, Ágikának fülig ért a szája. AZtán Ch-nél voltam másnap estig, az is nagyon király volt, csomót beszélgettünk, vasánap meg egész nap filmeztünk, asszem nem tesz jót az izmaimnak, hogy ennyit punnyadunk:D De ha jó idő lesz, kimozdulunk!(igen. ezt a mondatot hajtogatjuk kb másfél hónapja....)

Ja és el ne felejtsem a legfontosabbat, iwiwre már kiírtam és valószínűleg ott olvassák többen, de hátha valakihez ezúton jut el: tegnap szólt Heike, hogy nem ismerek-e valakit, aki a helyemre jöhetne. Augusztus 3-ig van a szerződésem, tehát augusztus elejétől jöhetne valaki megbízható emberke, bár akkor elutaznak majd elvileg Franciaországba, szóval szeptembertől is lehet kezdeni. De én az illető helyébe tuti jönnék augusztusban, főleg amikor még itt vagyok, segítenék neki, megmutatnék mindent, elrendezném a papírjait, és utána kb 2 hetes franciaországi nyaralással kezdhetné az ittlétét...szerintem elég csábítóan hangzik. Pláne, mert ez az út nekem járna:D Na a lényeg, hogy lányt akarnak aupairnek (mily meglepő) és nem fontos a német egyáltalán. Az angol talán még jobb lenne, mert tanulnának a kölykök, a szülők meg eleve beszélik. És ez tényleg nem hülyeség, az első aupairük se beszélt semmit németül, Amcsiból jött, és simán megértették egymást a gyerekekkel...Pusz a végére elég jól megtanulta a németet is. De azt mondta Heike, ha franciául beszél az illető, az sem gáz, most kezdi majd Justin a francét, de ha csak magyarul beszél, még azt is bevállalnák, ha annyira megbízható az illető....Szóval nem tudom, ki mit tervez, de ha valakinek ismerőse jövőre kis külföldi utazást tervez, esetleg hosszabb időre, annak szerintem ez óriási lehetőség, mivel a család szuper, megbízhatóak, segítőkészek és nem olyan családhoz kerülne, akik teljesen ismeretlenek, mert azért nekem óriási szerencsém volt velük, hallottam már egy-két sztorit itt.  Ja és csak a tények kedvéért, nevetségesen hangzik a fizetésünk, de ha két kézzel szórnám a pénzt, is simán megélnék belőle, dolgoznom nevetségesen keveset kell, mármint a többiekhez viszonyítva, és mégis ugyanannyit kapok. Fizetik a biztosításom, kapok kaját(amivel tényleg nincsen semmi gond, ha valaki nem akkora zabagép, mint én, és képes átállni a "kevésbé húsos étrendre"), a szobám nagyon szép, rengeteg szabadidőm van, fizetik a bérletemet, ami jó metróra, buszra, s-bahnra, tramra, tehát gyakorlatilag mindenre, München fantasztikus, a kölykök király arcok(tényleg, egyéniség mind a kettő, okosak és jól neveltek) és az egész egy nagy FUN. Szóval, ha valakinek esetleg felkeltettem az érdeklődését, az jelentkezzen bátran, aki pedig tud valakiről, aki kijönne jövőre, az szóljon mindenképpen.

Most pedig elhúzok gofrit sütni(minő nagy munka ismét:D), de még itt vannak a múltkori buliképek, természetesen azokat teszem fel, amiken rajtavagyok, hiszen ez az én blogom:D:D Csók mindenkinek, hamarosan újra otthon(nem, még mindig nem tudom, mikor pontosan) vigyázzatok magatokra! És egyetek sok húst, kérlek. Fontos a szervezetnek, aki mást mond, az szimplán idióta. A vegetáriánusokat mindig is a legnagyobb hülyéknek tartottuk, bocs, ha megsértek valakit, de igazam van. {1. szabály: Ágikának midnig igaza van. 2. szabály: ha nincs, akkor az első lp érvénybe:D} tudom tudom, eléggé kivesézett gagyi poén, de akkor is elmosolyodtatok, valljátok be;)

ő egyébként a szép arcú spanyol. szexi, mi?

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr31022137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2009.03.24. 21:04:29

Helló Ági!

Köszönöm szépen szépen a jókívánságokat! Itthon minden OK. Képzeld a végén még elvégzem az egyetemet:)Vigyázz magadra.
Puszi Gábor

agci 2009.03.27. 12:41:46

gratulálok!;) te is puszi
süti beállítások módosítása