HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

csak kívánni kell...

agci 2009.05.18. 23:36

München már csak ilyen, tele csodákkal és mesékkel. Örökké az egyik kedvenc városom marad. Most úgy érzem, tényleg bármire gondoltunk, még csak ki sem kellett mondanunk, teljesült:) Najó, mert összekapartuk magunkat-egymást, hogy teljesüljön, de ez már lényegtelen...

Ki akartunk mozdulni-kirándultunk. Akartunk magyar partyt Pocsolyába léptem-mel-összehoztuk. Ezek után pedig úgy éreztük, kicsit itt lenne az ideje megint csak németül is beszélni- hát megismerkedtünk pár némettel:)

Az augsburgi utazásunkat nem nagyon részletezném, a lényeg, hogy a linderhofi kastélyba indultunk, aztán sok-sok szerencsétlenség következtében Augsburgban kötöttünk ki 5 magyar, Dóri(nem kell bemutatni), Hajni(szintén aupair), Ili(ő volt már velünk egyszer a VIP-es M-Park buliban) és Öcsi, aki Ilivel ismerkedett meg az utcán. Jó csapat volt, talán az ittlétem alatt összesen nem röhögtem annyit, mint velük múlt vasárnap. De mivel Dórika már leírta azt a napot, én lustaságból csak belinkelném, a lényeg úgyis benne van, képek meg utána.

http://dottika.blog.hu/2009/05/13/linderhof_ulm_augsburg_vagymi_d

na jó bocs, képeket még sincs kedvem beszúrni, facebookon már fent van pár meg iwiwre is lehet felkerül még...

Szóval a múlt héten sok említésre méltó jó nem történt, a kesernyés Ch témát meg nem feszegetném, elvileg a szaron túl vagyunk, majd kiderül... Szombaton viszont meghívott minket Hajni, mert hogy a családja elhúzott, sütött nekünk pizzát meg palacsintát, kicsit iszogattunk táncoltunk, király volt. Hajni nagyon jó fej, és megisnertem az egyik legdurvább német celeb aupairét, egy felvidéki csaj, és persze kifaggattam:) Próbáltunk a Juliára a magyar sztárvilágból megfelelőt találni, de engem lehurrogtak, hogy azért nincs olyan durva, mint Kiszel Tünde, de úgy kell elképzelni ezt a nőt, mint Paris Hiltont,az a tipikus SENKI, sztem nem is szép, de az apja valami milliomos müncheni, a lánya meg valahogy bekerült a köztudatba, a német celeb vagyok ments ki innenben is szerepelt, és most ő lesz a nagy ő(mint anno nálunk Noszály Sanyi)...a lényeg, hogy hálát adok a sorsnak amiért hétköznapi normális családom van:D

 Ez amúgy egy elég vicces bejegyzés, az ezelőtti részt már majdnem 2 hete megírtam, és hol megjelenítette magát a poszt, hol pedig újra eltűnt....hát sebaj.

Szóval folytatnám, hogy minden rendben van. A Hajnipartyt elemeztem ugye legutoljára, képek iwiwemen még rövid ideig, de azért egyet felrakok, hogy Hajnit lássátok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez volt asszem múlt(illetve most már azelőtti) szombat, Ch akkor in Österreich bei Papa-Mama, Ágika pedig vasárnap elhúzott Dórikával egy München melletti tóhoz, STarnberger See-nek hívják, az idő csodálatos, napozás miegyéb, németek persze már fürdenek, nem baj, hogy a vízben még a kezem is lefagy, ők direkt melegnek érzik ugyebár... Aztán estefelé visszajöttünk és taliztunk még Csillával, elmentünk az Englischer Gartenbe, ahol sikeresen megismertünk pár új arcot(Csilla meg én már több talizásunk alkalmával azon sírtunk, h nem ártana kicsit több németet beszélni, lévén h egymás közt magyarul beszélünk, a családainkkal meg nem sokat érintkezünk), úgy hogy pont tökéletes volt az időzítés. A 4 srác(bár lehet a férfi szó jobban kifejezné a korukat:)) közül egy magyar volt, Tamás, aki elég szimpatikus volt, de a többiek is... Utána még elmentünk velük a kínai toronyhoz, ahol ők söröztek mi pedig megkóstolhattuk a bajor körözöttet, hát szerintem ezerszer fincsibb, mint a magyar! Valahogy ki kell derítenem a receptet, vagy szereznem kell, nagyon ízlett. Szóval az a hétvége szinte tökéletesre sikeredett, de most sincs okom panaszra:)

Múlt hét csütörtök itt szabadnap volt Jézus mennybemenetele miatt(köhömmköhömm), akkor grillezett a femili, fincsi husit, arról sajna lemaradtam, mert elég korán "vacsoráztak", de nem aggódtam, mert be volt tervezve másnapra is. Hát az természetesen elmaradt a hülye idő miatt(átkoztam Zsófiát, h ideküldte a hülye skót időjárást, 10 percenként változott a jégeső és a tűző nap) de este vendégek jötek és végülis jó volt a ka is, a vendégcsalád szimpatikus aranyos, apuka szeXárdi eredetű(mondom ja, én is majdnem ott kötöttem ki:P), a fiúk Justin haverja, a csaj pedig Frank elmondása alapján magasabb, mint ő(Frank magasabb, mint én) és 16-17 éves... hát mint kiderült, a csaj 13 éves múlott, de majdnem 20 centivel ngyobb, mint én, nem túlzok, pedig vékony talpú balerinacipőben volt(direkt lecsekkoltam), elég erősen felfele kellett néznem:D Úgyhogy ha Kéki Edina mégegyszer rollerozni szeretne a lábaim között(:D:D:D:D) erre fogom felhívni a figyelmét:D Szóval jó este volt, csak eléggé nem akartak távozni, Heike már azt hittem összeesik a széken, de végülis hajnali 1 után valamikor leléptek.... Másnap pedig arra ébredtem, hogy Dórika sms-ben strandra invitál, ahová mentem is örömmel:) Iszonyat jól éreztük magunkat, rengeteg nevetéssel fotóval, szerintem ezen a hétvégén is bevállalom(bár Dóri most hazalátogat, szóval nélküle:().

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt vannak a srácok még múlt hétről, alatta pedig Ágikátok a levegőben:) Nem tudom mi ez, otthon még nem láttam(biztos csak nem járok olyan helyekre), kifeszítenek ilyen pár centi széles gumit két fa közé, és azon gyalogolsz... Persze azonnal ki kellett próbálnom, de pár méter után leestem:) még a csaj segítségével is. Ő már 2 éve nyomja, de még mindig nem futkározik rajta:D De ha tehetitek próbáljátok ki ti is, szerintem poén.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt pedig csak hogy lássátok, milyen gyönyörű helyek vannak az Englischer Gartenben.

Az idő úgy hallom odahaza is hasonló, mint itt, aminek ugye örülnénk, mert süt a nap és meleg van jeeee, csak hogy a szobám már reggel 9-kor elviselhetetlen, egész nap "sötétben" ülök, hogy minél kevesebb nap fény+hő jusson be, de így is elviselhetetlen....Mert ugye déli feksévű, a ház tetejében, tehát itt van a legmelegebb, júliusban szerintem kitépem a lábaimat és azzal fogom ütni magam...Be kéne fektetnem egy ventilátorba, és az utódomra hagyni, de majd meglátjuk mit enged a zsidó vérem.

Szóval egyelőre ennyi, próbáljuk kihasználni a még megmaradt időnket itt,mert ugye pikk-pakk el fog menni ez a maradék két és fél hónap. Ha hétközben is ilyen pörgés lenne, mint hétvégén, kicsit jobban élvezném, mégha ez sok munkát is jelentene, egész napos koncentrálással, vagy tanulással, ami szégyen nem szégyen, borzasztóan hiányzik:( Tudom, mindenki azt mondja, hogy ha az én vizsgaidőszakom lenne, tuti nem ezt mondanám, és biztosan így is van, de egyelőre csak olyan érzés, mintha az agyam folyamatosan leépülne....Mármint nem fejlődik, stagnál, és Csillánál meg nálam ez egyenlő a pusztulással. De sebaj, reménykedünk benne, hogy szeptembertől majd más lesz a helyzet.

Tegnap egyébként Heike meglepően jó fej volt, (tuti jó napja volt, eg hétvége után érezhetően vidámabb mindig) elvitt fagyizni Carlottával, meg parázott, hogy jaj mit ettem reggelire, semmi kaja nem volt otthon (mondom mi van veled, ez eddig sosem zavart, pedig előfordult már 1-2-szer, de hát hol nem) és beszélgetettünk csomót, vacsit főzött, szóval nagy nagy piros pont! Azért pedig mégnagyobb, hogy pünkösd hétfőm ugye szabad, kedd-szerda elvileg Heike itthon van, és csütörtöktől pedig elhúznak kutyástúúúúúúl!! Enyém a ház, úgyhogy aki látogatni szeretne, asszem ez az uccsó alkalom:) (nem mintha egy szabad percetek is lenne, de azért bepróbálkozom) Utána héten meg elvileg megint van egy szabad csütörtök, de nem vagyok biztos benne, kicsit nehéz nyomon követni:P De ezzel schluss, most már augusztusig elméletileg végig suli, nekem meg "meló". Aztán hamarosan otthon, és bulizunk:)

Ti mikor mentek Szigetre? Meg olaszok? Csak kíváncsi vagyok, na meg úgy kell szervezkedni. Sok sikert mellesleg mindenkinek a vizsgákhoz, érettségikhez. Azt hiszem azt nem itt publikáltuk, hogy Zsófika elnyerte az Év Tanulója díjat, szóval itt is kiírom, legyetek rá büszkék!:) (most Lacika röhögve üvöltene, hogy ÉN MIDNIG MEGMONDTAM, HOGY STRÉBER:D)

Tesóm a blog iszonyat vicces, tegnap kedztem de nem lehet leállni:D Na elhúztam vasalni, meg miegyéb. Puszi a családnak, meg mindenkinek, aki Bágzikát lát az remélem Bágzikát szeretget, helyettem is:(

Pusszer!!!!

ui: a vízeséses kép utáni nagy lyuk eltávolíthatatlan, sajnálom, szerkesztés-ben nincs bent, csak mikor megjeleníti:(

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr291130619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.05.26. 18:18:34

elvileg most behozza.behozza?:) hozza be.

Simon Gábor 2009.05.26. 23:00:23

Helló!

Örülök, hogy hallok rólad. Azt hittem már teljesen elfeledkeztél rólunk és annyire jól érzed magad Münchenben, hogy örökre ott maradsz:)
Szóval jó, hogy írtál és hogy minden rendben van veled.
Itthon minden ok és az idő is szuper, igaz állítólag, holnaptól szar idő lesz. Tényleg durva lehet ott is az idő, ha már te sem bírod!:)
Kiskutyánk nagyon jól érzi magát, mostanában sokszor voltam nála. Sétáltunk meg játszottunk, aminek a nyomait magamon viseltem. Ő is üdvözöl.

Üdv
süti beállítások módosítása