HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Best ever

agci 2009.07.16. 23:47

Az én gyerekeim. Néha mintha a sajátjaim lennének. Néha pedig a legjobb barátok:)

Már keresik az új aupairt, ma Heike mutatta, és most megnéztem az adatlapjukat meg leszedtem a képet. Nagyon-nagyon fognak hiányozni. De bármikor visszajöhetek, azt mondták akár két hétre is, lakhatom náluk és minden, csak jöjjek még vissza, mert hiányozni fogok, és eleinte nagyon nehéz lesz, főleg Carlottának. Szegénykém. Mindig is tudtam, hogy szeret, de azt hittem, a többi lányt is (legalábbis egyet-kettőt) is szeretett ennyire, és azt hittem, csak udvariasságból dícsérnek... De ezek szernt akkor tényleg nem. Múlt héten kérdeztem anyukát, hogy keresik-e már az új lányt, és azt mondta, nincs is kedve nekiállni, mert úgy sem találnak ilyen jót mint én... És biztos voltam benne, hogy csak kedves akar lenni, de ma amikor arról beszélt, hogy milyen kár, hogy elmegyek, és Carlottát mennyire meg fogja viselni, rájöttem, mennyire nehéz lehet nekik. És most, hogy megnéztem a profilukat aupair-world-ön, tényleg felfogtam, hogy vége. Hogy hazamegyek, hozzájuk jön valaki más, és ennyi volt. Lehet, hogy szidtam őket párszor, de ( és nem csak hálából beszélek), kívánni sem tudtam volna jobb családot és jobb gyerekeket, mint ők. Most telt el annyi idő, az utóbbi pár hétben/hónapban érzékeltem, amikorra tényleg, igazán összerázódtunk, elfogadtam a mentalistásukat és ők is az enyémet, és valahogy most vált számomra igazán természetessé, hogy itt élek... Talán ennyi időre volt szükségem, talán csak a nyár teszi, de most már tényleg el tudnám képzelni, hogy itt maradok Münchenben. Úgy értem, mikor eldöntöttem, hogy hazamegyek, valahol legbelül aggasztott, hogy mi van, ha én csak Magyarországon vagyok képes élni és abba a fajtába tartozom, akinek túl nagy "honvágya" van külföldön, mert mi van akkor, ha mondjuk 5-10 év múlva még a mostaninál is rosszabb lesz a helyzet, és nem lesz más választásom, mint külföldre menni. De most már tudom, hogy képes leszek megtenni, ha arra kerül a sor, és ez valahol megnyugtat.

Egy szó mint száz készülődöm haza, testben és lélekben, de egy pici részemet remélem itt hagyom, és azért emlékeznek majd rám, mégha csak annyi is jut eszébe rólam Carlottának, hogy "Frau Dóri"....

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr741250508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2009.07.19. 18:43:23

Amit most írok az nem függ össze a blog tartalmával, de az ide irogatók biztosan tudják rá a választ.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy mit jelent a tivóra vesz, mert a barátaimmal már rengeteget gondolkodtunk meg keresgéltünk utána, de igazi választ nem találtunk rá, úgyhogy, ha tudjátok, akkor légy szi írjátok meg a választ, mert ilyen témában, úgy szűrtem le az itteni irományokból, jók vagytok.

Köszi.

agci 2009.07.20. 01:24:46

tivóra vesz??? ejjha:D sosem hallottam:) de így hangzás alapján az lenne a tippem, hogy átveri, "beszívatja"/"megszívatja" a másikat... hol hallottad?

Simon Gábor 2009.07.20. 14:57:50

@agci: leginkább a sztárvilágban, hogy nem vették őket tivóra. Neten utána keresve, annyit találtunk, hogy a tivó valamiféle felvevő szerkezet, de tuti nem azt jelenti, hogy felvesz, hanem valami mást. Ha megtudod a jelentését, akkor írd meg, mert érdekel minket.

Köszi.

agci 2009.07.20. 22:50:24

ja most már engem is:) majd megkérdezzük a csajokat, csak most még dolgoznak...;)

Simon Gábor 2009.07.24. 14:59:33

@agci: Hello!
Gratulálok a sikeres felvételidhez!
Ez ugye a turizmus szak, ahova felvettek?

agci 2009.07.24. 16:19:01

@Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen!
süti beállítások módosítása