HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Sminkstudio

agci 2009.04.07. 18:32

Igen, sminkeset játszottunk megint, mert lányok vagyunk, és legbelül minde lány királylány!!! És mégha lassan 20 is vagyok, néha jó a kölykökkel hülyülni, fogócskázni vagy épp kifesteni egymás arcát...

Nagyon nincs miről írnom, eddig élvezem a szünetüket(2 nap telt el:D) jó hogy egyáltalán nemvagyok egyedül napközben sem, de sztem 2 hét elég lesz ebből. De most isteni tényleg, nekem is nyaralásnak tűnik:) Péntek hajnalban pedig elhúznak és szombaton jönnek, szóval kis relax is lesz, kissrác meg focizni megy Jesoloba!(véletlenek vannak:)) Pont arra gondoltam mekkora poén lenne, ha mondjuk YFF-re is menne, mondjuk jövő nyáron és én lehetnék a kísérője:) Na mert ezt még nem mondtam, hivatalosan is előléptem LEGJOBB AUPAIRré:D:D:D Szombaton grilleztek(húúúúúúúús!) burgert ettünk, és halál jó kedvük volt, főleg apukának, és kérdezte, h na hogy tetszett az eddigi időm meg Németo meg minden, és ugye mondtam h tök bírom őket meg örülök h őket találtam meg, erre mondta anyuka, hogy ők is mennyire örülnek, mert mondtáka gyerekek, hogy én vagyok a legjobb aupair!;) Még Justin is, pedig neki nem sok kapcsolata volt eddig az elődeimmel, úgy értem kb leszarta őket... Aztán tegnap odajött Carlotta, és közölte ismét, hogy tényleg én vagyok a legjobb és szomorú lesz ha elmegyek(egyelek meg:)). Jó mondjuk nem nehéz legjobbnak lenni, mert kb soha nem tudok nekik nemet mondani, és ez elég szar, nem tudom őket lebaszni amikor kéne, én csak kedves tudok lenni velük. Remélem a saját gyerekemmel tudok majd ordítani, ha megérdemli, mert hát néha minden gyerek megérdemli....Jó nem ordítani kell, de néha meg kéne őket szidnom, viszont képtelen vagyok rá:P

Amúgy az idő továbbra is csodálatos, ma minimum 25 fölé mentünk, de hallom otthon is úgyhogy most együtt örülünk!:) Hétvégén Dóri szülinapot ünnepeltünk természetesen MuM-ben(ISTEN ÉLTESSEN MÉGEGYSZER!)  a képek Facebookon akit érdekelnek, buli kép van már itt elég. De király volt utána hajnalban elmentünk reggelizni a Mekibe(és Mr. "nem, buli után rögtön haza kell mennem olyan fáradt leszek Christian" is velünk tartott, sőt én nem is kajáltam, de egyeseknek sikerült hjnali 6kor is benyomni pár ilyen-olyan burgert...:P) plusz csináltunk képeket egy park előtt, király reggel volt. Sztem buli utáni ilyen jó reggelem nem is vol még, pedig megkoronázza az egész estét:) Na meg sikerült találkoznunk okos magyarral megint(sziasztok lányok én vagyok A Csabi!) akinek minden 2. szava a bazdmeg volt, de nem tesz semmit. Aztán másnap chriszeztem, mert mégsem kellett dolgoznom, kb ennyi volt a hétvége. Ja meg voltunk ketten az Isarnál, gyönyörű, nagyon fílinges, tele hattyúkkal kacsákkal millió ember kutyákkal, megyük majd oda grillezni is meg minden. Örülök, hogy láthatom Münchent tavasszal illetve nyáron. Teljesen más, és én már télen is imádtam!

Szóval sok újság nincs, Zsófot látnám szívesen, hiányzik nagyon és remélem kihasználja ezt a két hetét családra meg minden egyébre. Ha van valami írjatok, meséljetek, az új mindiszterelnök szarabb mint az előző, alig várom, hogy hazamehessek és megint ebben a fospolitikájú országban élhessek:S:S "szart cseréltünk fosra", igaz-e Géza bátyjám?;) (nem a mekis, a NEM A DÉDÁSZNÁL DOLGOZÓs:D)

Hát íme a képek, gyönyörködjetek, sztem nagyon jók lettek!:) Millió csók ezerfele, hamarosan találkozunk!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr821052298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2009.04.07. 18:41:30

Szia Ági!

Itt is szuper az idő! Örülök, hogy jól telik a tavaszi szünet. Nekem is félig-meddig valami hasonlóban van részem 4. hete. Gyerekklinikán vagyok, szóval én is kölykökkel foglalkozok és nagyon aranyosak. Csak én nem játszuk velük egész nap, annyi a külnöbség kettőnk között. Kutyánk nagyon jjól van. Hétvégén sétált meg fürdött a Surjánban illetve jó alaposan megettettük.

Puszi!

Édibébi 2009.04.08. 19:13:56

de jol nézel ki!!! de télleg tok szép a hajszined, meg az alakod is, amennyire ezekbol kiveszem:D

plusz a kiccsajok is kurvára széparcúak teee

amugy ma kb ezer fok votl, majd megdolgottem, tnaulásnak kb annyi, edike porul fog járni, de sebaj, mer vásároltam ma egyet-kettot:P

na majd legyé msnen

msot lassna mek zsofihoz mer majd lenézunk a POGO CENTEEERBE téká bulibaaa jeee(gáz.)

na szal huzoidolok puszsz

agci 2009.04.09. 00:24:50

köszkösz:) jaj de mennék TKbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! istenem. rem jó sok funotok van:D(néha ténleg nem lehet vegyíteni az angolt már:P)
ma majdnem felhívtam az ANdrássyt. csak úgy kedvem lett volna hallani a hangját, de aztán rájöttem h sokba kerül és sms-t akartam írni, aztán rájöttem h rádőlt egy kib*szott 152537435284538524735 kg-os fa a telójára és nem tud sms-t olvasni...no display, ez ONE.
Gábor remélem élvezed te is a kölykökkel, én imádok velük lenni!
csókoid

Simon Gábor 2009.04.09. 17:13:55

@agci: Persze, hogy élvezem a kölykökkel. Te isa elllennél velük.

Busz D 2009.04.09. 17:19:01

de drága vagy Ágciiiii
multkor mikor felhvitunk edinél nagyon jo volt hallani téged,már kifejezetten hiányzol,mit ne mondjak!
ezer puszinyuszi neked és sok locsolot:)
pussz

dodkó 2009.04.09. 22:23:22

szia Ága!
rég irogattam már.én is elvagyok mostanában minden mással...
a sminkes képeken mindig hasonlo a tied és a kicsiké csak a tied csunya az ovék szép.gondolom ugy megtetszik nekik a sajatjuk h o(k) is ugyanolyat akarnak csak nekik nem jön össze.:D:D
jah és gratulálok a legjobb óper címedhez!!!ennek igy kellett lennie:)

Rékci 2009.04.12. 13:07:10

Szia Édesem!
Én is gratulálok a legjóbb aupair címedhez,de ez nem meglepő!! hihi
ja melelsleg a acarlottának tényleg nagyon szép arca van,kb 5-6 év és modellcsaj lesz,a justin meg szépveri az udvarlóit..épp házit írok(mi meglep HÚSVÉT SZENT NAPJÁN!!!) Utána pedig megyek kutyát sétáltatni a dobosunkkal(illegal jeee) de én nem fürdetem meg a sallyt a SURJÁNBAN HAHAHAHAHAHAHAHAH mert biztos van benne egy két vizihulla.itthon kurvajó az idő as you know,előkerülnek a borotvák,epilátorok,gyanták ilyesmi(vagy nem :D )me megyek Ksz ékhez és bemutatnak a asvéd rokonoknak izgiiiiiiii.apa jobban van,de elég lassan gyógyul és eddig "dobpergés"(Kösz Botyi) fogyott 9 kilót.Ami abszolút jól áll neki,de kár, hogy ilyen áron.Gabiról valaki tud valamit?Már ő is nagyon hiányzik!Zsófival kuirvajó volt itthopn,partyparty kaja.pia.szivárvány.retró.levente fogszabályzós bácsi(rről majd kérdezd meg nagyon durva).HIÁNYOZTOK CSÓK ÖLELÉS HÁLA ÉS FELTÁMADÁS.CSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Zsófi (Skót részről) 2009.04.16. 12:53:21

A LEventét nem szivesen irnám le, nagyon durva!!!!!!!!!!! majd egyszer msnnen !!!! De hát az kész volt.... Retro meg a sok sok barnasággal , szinte már miattuk volt sötét.. irtam TBre, jó lenne ha odajönnét inkább... ott izgibb:D
csőőőő

Zsófi (Skót részről) 2009.04.16. 12:56:37

ÁGI!!!! UGYANILYEN FELSŐM VAN CSAK LILÁBAN ? AMILYEN RAJTAD VAN KÉK!!! MATALANBAN VETTEM? TE??D:D:D:D:ÉLJEN A NyUGAT!!!!!!

agci 2009.04.16. 13:50:29

@Zsófi (Skót részről): én még otthon mielőtt eljöttem, Jeans Club talán, de kettőt könnyebbet....de azért éljen a nyugat!

Édibébi 2009.04.16. 17:32:51

no harm, de nem hagyhatom ezt most ki bocs: egyszinu pamut rovidujju felsot kb bárhol vehetsz, ÉLJEN KÍNA:D

agci 2009.04.16. 21:32:02

nyugatot éltetjük, nem értesz a szóból??
süti beállítások módosítása