HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Harry Potter 6

agci 2009.07.16. 01:52

Tudom rég írtam, hamarosan megpróbálok megint, de most csak annyit, hogy épp most jövök a moziból az új HP-ről, és hogy nézzétek meg! Persze nem mondhatok részleteket, mert kb leüvöltenétek (illetve én ezt tenném veletek:D), csak annyit, hogy van pár rész, ami nem is volt a könyvben, és ráadásul szerintem felesleges is volt betenni (most belegondolva talán csak az akció miatt tették bele). A szerelmi szálak elég gagyira sikerült (de hát már megbeszéltük, hogy ebben is és Twilightban is egyszerűen szánalmas, ahogy alakítják és elsorvasztják), próbálták viccesen tálalni az érzelmekkel kapcsolatos dolgokat, de nagyon gyerekesre sikerültek (és nem, nem érdekel, hogy ezt ki tudja hány millió gyerek fogja látni, akkor ne engedjék be őket, ha nem nekik való.... amúgy is szerintem egy-két jelenet nem nekik való, szóval akkor már megírhatta volna Rowling az egészet úgy, hogy ne legyen tekintettel az olvasó korára... jó tudom, pénz és pénz), az a fajta, amin már 13 évesen is fogtam a fejem...

Színészként kiemelném a Bellatrixot játszó nőt (Helena Bonham Carter) és a 16 éves Voldemortot játszó srácot, aki szerintem fiatalabb, de engem megfogott, legalábbis jobban, mint az annyira felkapott Herminone (akinek a nevéből a németek kispórolták az e-t :Hermine). Harry meg igazán elhagyhatná már azt a nyomorék szemüveget, de hát ez már csak olyan, mint Scofield homlokráncolása a Szökésben... Szegénynek tuti nagyon fájhat a feje pár óra forgatás után, Daniel Radcliffe meg szerintem nem nagyon néz tükörbe, amíg viseli azt a gagyi keretet, és máris meg van oldva:)

Ginny egyébként magasabb lett, mint Harry, illetve PONT akkora (=magasabb) ami néha urán jött ki, de lehet csak számomra. (na tessék, ennyire lényegtelen dolgokról vagyok képtelen írni....)

Na szóval a könyvvel persze nem érhet fel, de hát ez így törvény és így is lesz, talán csak a Gyűrűk ura a kivétel, különben mindig a könyv a jobb. De azért megnézni szerintem érdemes, mégha kicsit sok is lett az effektekből, a leglényegesebb dolgok benne vannak és viszonylag érthető is, bár persze nem tudok teljesen elvonatkoztatni, hisz annyiszor olvastam, hogy néha képtelenség eldönteni, melyik információ lenne még szükséges, hogy jobban megértsem, hiszen így midnent értek. De CHrist kérdeztem, és ő állítja, hogy érthető így is, bár sokszor jobb lett volna, ha pause bekapcs és elmagyarázok neki pár dolgot, hogy tisztábban lássa, de a lényeget leszűrte. Leszámítva, hogy szerinte (és lehetetlen meggyőzni az ellenkezőjéről) Harry és Hermione össze fognak jönni a 8-ban, mert hát úgyis lesz 8, ennek sosincs vége... Ezt megpróbáltam neki párszor elmagyarázni, sokadszorra már ráhagyom:) Ahogy az új szavát is, a "hajnit" (szegény Hajni, mikor ezt megtudja majd:D) amit a hónaljra használ, önkényesen... A haj (=szőr) szóból akalította ki valahogyan egymaga, és azóta kitörölhetetlen az agyából. Szerintem kb fél év múlva már nem is emlékszik rá, hogy mindig annyira röhögtem és erősködtem, hogy az egy név, hanem fixen emlékezni fog rá, hogy a hónalj az a hajni... de azért vicces, amikor megvakarom a térdhajlatomat, és halál komolyan megkérdezi, hogy "na mi van, viszket a térd-hajnid?":D

Visszatérve a HP-re, nem tudok mást szajkózni, csak hogy nézzétek meg és beszéljük ki, persze addigra már nem lesz ez a vágyam, mert pár óra után elszáll, csak még friss az élmény, Zsó te meg otthon egy dolgot teljesíts: olvasd ki végre a 7-et, mert ott lesznek az izgi részek:)

Na elhúzok alcsizni, írok már normális bejegyzést is lassan, meg teszek fel Gáborról képeket, mikor is doktorrá avatták, meg elmesélem, mennyire izgulok a felvételi, meg hazatérés miatt, meg hogy azért megvisel picit az egész, meg hogy megvettem a Twilight 2-t, hogy végre én is tudjam, miről dumáltok, bár még nem érek rá nekiállni, meg hogy a hétvégére elhúznak, de maradok Meggyvel (aki egyébként megharapott egy másik kutyát- akit CINDERELLÁNAK hívtak, és amekkora pipiskedő kutyának kinézett a szépsége ellenére, én is megharaptam volna lehet) szóval meghívtam Dórit, és eszünk nutellás rakott palacsintát (remélem), meg Christ, és csinálunk Risottot (remélem), és úgy néz ki, már vasárnap este megtartjuk a búcsúbulinkat Hajnival, és megyünk grillezni az Isarhoz (remélem)... Igazából már nem is érdemes elolvasni (illetve megírni) az új bejegyzést, mert elmondtam mindent, tömören, részletesebben meg úgy sem érdekel senkit:)

Ja még annyi, hogy úgy néz ki, egy hétvégével előbb megyek, azaz hogy pár nappal, eddig valószínű volt, hogy 3-án, hétfőn éjjel, de most próbálok kocsit szerezni már péntek környékére, mert a család azon a hétvégén elutazik az Omahoz (ahová M-E-G-H-Í-V-T-A-K!!!!!!!) de oda nincs annyira kedvem menni, illetve mindig akartam, de nem az utolsó hétvégémen akarok, és különben is szüleim Balcsiznak 4-étől, szóval előtte szeretnék még velük lenni.... De még ne tervezzünk, az is lehet, hogy egy héttel később érkezem, majd eldől, pláne, hogy először derüljön ki, hova vesznek fel (ha felvesznek egyáltalán) és merre tovább.

Na jó éjszakát midnenkinek, remélem jó volt Italy csajok, írjatok és küldjetek képeket, mert csak régiek vannak rólatok:( és kedves Kollár Dórámnak izenem innen, hogy esedékes egy bejegyzése TB-re, mert úgy hallottam, van mit mesélnie;)

Hiányoztok már nagyon, de ha belegondolok, hogy 2 hétvégém van itt, abba is meghasad a szívem, de persze abba is, hogy még olyan sok idő, mire veletek lehetek. És nem túlzok, tényleg így érzek, és eszerint ugrál az idő is, hol rohan, hol meg hátrafele halad...

Vigyázzatok magatokra, alig várom, hogy meséljen majd mindenki, és halljam a hangotokat, és lássam a Bágzit meg a Tódikát, meg Sántost és Kaposvárt:)

Puszi mindenkinek, hamarosan látjuk egymást!!!

ps: az azért elég szánalmas a nagy német mozihoz képest, hogy nincs légkondi 5ezer fokban, és rosszabb a klíma, int a szobámban... ja meg hogy nem lejt az első sorok felé, hanem a közepén lejtő van és utána hullámszerűen megint magasodik, ahol a székek vannak, de legalább kreatívan nézett ki:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr401248627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása