HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Nőnap

agci 2009.03.09. 13:52

Ami itt ugyan nem ünnep, de mi megünnepeltük. Csajok, sokan. Megimsertem pár új lányt, több magyart is. Szombaton este aupair talin kezdtem, 2 új magyar csaj, plusz atom sok ukrán(akiket sosem fogok megkedvelni, nem érdekel, az oroszokkal nincs bajom, de az ukrán szerintem cigány népség, van köztük is szimpatikus, de összességében 50 lépés távolság) főleg a paraszt csávó után, aki odaült az asztalunkhoz. Azt hittem megismerem az új Jonatant, mert kb ugyanolyan feeling volt, mint mikor anno az első aupair talin Jonatan másfél óra késéssel beállított és leült velem szemben, de ez a srác amint megszólalt, rájöttem, hogy nincs még egy Jonatan(aki mellesleg új életet kezdett, külön lakás és egyetem:D) na mindegy ez a csávó kb egy óra után megkérdezte, hogy mindig így vagyok-e felöltözve és bámult a mellemre(illetve inkább a mellem és kulcscsontom közötti területre-lévén hogy utána partyzni mentünk, kivágott felsőben voltam, bár mint tudjuk ez nálam kb semmit sem jelent, nincs nagyon mit kirakni:P) mondom mi van? hát csak hogy te mindig így öltözködsz? mondom ne haragudj, de nálunk ezt nem szokták megkérdezni egy óra ismerettség után vadidegenek, férfiak, de mellesleg nem nem öltözködöm így, ma bulizni megyünk...kis fasz. Szóval ennyit az ukránokról(bár lehet ez a csávó pont orosz, lényegtelen.)

Na szóval aupair tali után találkoztunk csajokkal és Max und Moritzba mentünk(sajnos a fél 12ig szóló 5 euros belépőt lekéstük, úgyhogy ezen a hétvégén azt hiszem kicsit meghúzom magam, főleg, hogy belegondolva csak a ruhatárért majdnem ezer Ftot fizettem-éljen München:S) ahol fergetegeset buliztunk. Megismertem ott is egy új magyar csajt, Felvidékről származik, de alig érezhető a magyarján és nagyon nagyon szimpatikus, hazafelé mesélt a szlovákokról meg minden, jó arc. Plusz volt még velünk 3 latin-amerikai, akik sztem nagyon szépek, annak ellenére, hogy nem épp a legvékonyabbak, szerintem gyönyörűek. Főleg az egyik, róla alig tudtam levenni a szemem, olyan arca volt, hogy beszarás, tökéletes smink, mindent megért németül, de angolul beszél, ha pasi vgayok tuti felszedem:D:D Nekem csak távoli képem van, de majd ha megkapom a többiektől megmutatom. Ja és annyit a srácoknak, én nem tudok sok csajozós trükköt, mármint igazit, nem pedig a nagy szarokat hogy szevasz tavasz és egyéb szánalmas baromságok, de Csillával(ő a felvidéki) mentünk inni egy Tequilát, erre odajön egy srác(a legtökéletesebb az egész diszkóban) elmegy mellettünk, erre visszajön, meghív minket mégegy Tequilára és elmegy.... Mondom mi van?? Ha feleannyira jól nézett volna ki, akkor is megkerestük volna utána, akkora nyomott hagyott, hogy valaki nem tapad rád, hanem simán tovább áll. Szóval srácok, ha fel akartok szedni valakit, hagyjátok ott pár szó után:D Bár egész éjjel Csillával beszélgetett, reggel pedig egy "majd találkozunk"-kal köszönt el, szóval furi volt a srác, de hát mindegy...

Ja egyébként a fergeteg party alatt azt értem, hogy Ágnes elővette a legidiótább partyénjét, és úgy tombolt, nem tudok példát mondani, melyik otthoni buliban voltam így felpörögve(bár van egy sejtésem, hogy Ladiszlai Réka tudna felidézni egy két TK-bulit--->Jesus Dance:D) de megérte. MInden körülöttünk táncolót sikerült bevonnom és sok új emberrel ismerkedtünk meg, mégha csak pár szó erejéig is...:P Ja és a legfontosabb, első bulim, ahol Red Hot és Oasis szólt, majdnem orgazmust kaptam, annyira örültem neki. Bár jó lett volna, ha ti is ott vagytok, csomó emberben benneteket kereslek, szánalmas tudom, de ha meglátok egy alacson fekát, rögtön azt hiszem hogy az Edi:D És a legviccesebb, eddig is sejtettem, de most már bizton állíthatom: örököltem apám sapkák iránti rajongását:D:D:D Főleg ha buli van, most is majdnem sikerült csórnom egy sapit, de a srác mindig észrevette hogy leloptam a fejéről és visszalopta...shit. Szóval apám lánya vagyok, ennyi csak a lényeg, nem csak az "elemelünk lényegtelen dolgokat" mániánk miatt, vagy a firkáljunk üres lapokat tele-ügy, itt a sapkás dolog is, de elég szerintem ha megnézi valaki a szemünket:D Jó ezek lényegtelen dolgok, eddig is tudtuk, hogy hasonlítok rá, Ary vagyok na:P

Tudjátok, lehet hogy érzelgős vagyok és szánalmasan tudok dolgokhoz kötődni(jobban, mint kellene) és csak 19 vagyok, kicsit erősebb anyai ösztönökkel az átlagnál(LOL), de nagyon megkedveltem ezt a két kis kölyköt. Pénteken Carlottával bolhapiacon voltam, a sulijában rendezték, kár, hogy nálunk ilyen sosem volt. Minden gyerek eladhatta a számára már lényegtleen játékokat vagy kiolvasott könyveket, 50 centekért meg 1-2 eurokért, és megvehette másét, ugyanolyan olcsón. Hatalmas feelingje van, én is nagyon élveztem, csak ugye gyerek dolgok voltak, de így is majdnem vettem egy csodálatosan gyönyörű szép tornacipőt az egyik kiscsajtól, csak ugye nem lett volna jó rám:( De a gumicsizma businessbe jövő télen be kell szállnom skót mintára, Zsóé nagyon bejön. De a legboldogabb akkor voltam, amikor szombaton készülődtem buliba, a szülők elhúztak a szomszédhoz vacsizni, és véletlenül úgy jött ki, hogy a kölykökkel együtt voltunk a fürdőben. Lehet, hogy hülyén hangzik, de halál jól éreztem magam az alatt az 5 perc alatt, amíg 3an egyszerre mostuk a fogunkat és röhögtünk, én a kádnál állva ők pedig pizsiben a mosdókagylónál:) Felért az az 5 perc az azutáni egész éjszakával;) (jó, igen, hallom tesóm most mennyire röhögsz, de ez van, ilyen vagyok, a kis gagyi húgocskád;))

Tegnap pedig kínit kajáltunk meg filmeztünk hárman Ch Ricsi meg én, mert Ricsi elmegy 2 hónapra:( Nagyon furcsa lesz, mióta itt vagyok minden héten találkoztunk Ricsivel, Ch előtt ő volt a legbiztosabb pont itt(márha Christ annak lehet nevezni), és most 2 hónap nélküle...Még jó, hogy Dóri marad, meg itt vannak a többiek... Megy Pestre dolgozni, aztán tovább pár helyre, én is mennék szívesen. Alapból nincs hinvágyam(bár nem tudom mi számít annak. Ha az, hogy azn gondolkodom, mi lehet otthon, akkor a nap 20 órájában honvágyam van, de én inkább cask azt tartom annak, amikor már fizikai fájdalmam van, annyira vágyódom haza. Az viszont rikta hálisten) de ennek ellenére mindig van 1-2 este, amikor szívesen otthon lennék, ha cask egy estére is, nem kellene több...Most a péntek volt ilyen, ültem Chszel a Thaliban, tele volt emberrel, és csak annyit akartam, hogy otthon fekhessek a TV előtt anyukámmal, aztán kimehessek a konyhába beszélgetni tesómmal, amíg cigizik, vagy épp a legigénytelenebb ótvarabb kaposvári kávézóban/kocsmában üljek a barátaimmal és kibeszéljük az Erzsit... Ja és Zsó, minden vágyam az április, már most elkezdtem izgulni, hogy megint mindjárt hazamehetek(pedig mér pár hét) de nem tudom, hogy összejön-e. És nehogy azt hidd, hogy a pénz miatt, az nem számít, ha nem mehetnék sehova egy hónapig, akkor is hazamennék és összespórolnám a jegyre, de van pénzem, nem gond. Csak az időpont a gáz, én eredetileg Lilla ballagására mennék, az pedig április vége, akkor viszont nem láthatnálak. De ott akarok lenni a ballagáson, látni akarom, ahogy a külön ruhájában gyönyörű firuzrával eltipeg előttem, a szalagavatóról is lemaradtam:( DE, itt a szünet a gyerekeknek április első két hetében van, ill valahogy így, szóval ha elengednek, szerintem akkor. De még nem tudok semmit, most már tényleg megkérdezem őket, cask midnig elfelejtem. Szóval nem tudom hogyan lesz még, de ez mindenhogyan szar, mert vagy Téged nem látlak, vagy Lillát:( és megmondom őszintén, örülök, hogy ezt nem nekem kell eldöntenem, mert szar lenne mind a kettő...Plusz Gabi is ugye 21-én megy haza. Megint nem lesz 100%-os az otthonlétem, valakiről le kell mondanom:S De akkor te Zsozskó legközelebb augusztusban mész haza? Ne már, hogy cask akkor találkozzunk! Basszus. Most halál szaredvem lett:(

Valamit még akartam mesélni, de elfelejtettem. Igazából semmi lényeges nincsen, a bulit leszámítva nem sok dolog történt velem. Ja meg voltam a femilivel szombaton Carlotta előadásán, szintetizátoron adott műsort, kb mndenki fellépett, aki ott tanul zenélni, ahol ő. A legviccesebb az egyik tanár volt, aki egyben a bemondó szerepét is magára vállalta, full úgy nézett ki, mint a Hami(:D) és szerintem stílusra is hasonlított. Poén arc volt, és igazán bátor: kb olyan szintű énektudással, mint az enyém, és hasonló hanggal kétszer is evállalta a Nothing else matterst:D Mindenesetre igazán úgy néztünk ki, mint egy család, én az idősebb nővér szerepében:D Persze ezzel most megint megelégedhetek a következő 3 hónapra, kb ilyen időközönként vesz (Agi ist super-Carlotta most jött ide, hogy mit írok, ez ő volt:D:D) szóval kb ilyen időközönként veszek részt a családi életben...De sebaj, van nekem saját családom otthon(L)

Most elhúzok a kutyát kivinni, mert lassan nyűglődni kezd, utána még felrakom a képeket szombatról, amiket én csináltam. Ja kitalálták, hogy akarnak kiskutyát a Meggytől, és most tervezik a szaporítást:D Itt áll előttem a lap a lehetséges utódnevekkel, Momo, Moritz, Malfoy(:D), Willi, Wilma és Wall-e(:D:D:D:D:) csak hogy kiemeljek párat...Azt mondták, majd küldenek képet a terhes Meggykéről. Elég nehéz elképzelni...

Amúgy bevállt a jóslat: a titkos blog midnent felemészt, ide már csak Kollár Dóra látogat rendszeresen, plusz néha a skót lány, úgyhogy a többiekkel szakítok is:D Itt vannak az új barátok: Vitzus, akire valóban azt hittem, hogy Pesti Viki, erre kiderül, hogy nem is ismerem:D Mindenesetre üdv néked, kedves idegen.

Na csók pár órára, mindjárt tolom a képeket.

No itt vagyok megint, itt van pár kép, a buliról még csak egy(mellettem áll a legszebb arcú spanisch), a többiek is fényképeztek, megpróbálom megszerezni. Még annyit, hogy nem tudja valaki, honnan szedhetném le a Eurotripet németül?? Amiből állítólag kihagyták a Hiteleres-kisifús poént, bár értelmetlenül, mert itt is rengeteg Hitler paródia van, na mindegy, de Chnek látnia kell azt a filmet, és TK-ban sincs meg:( Egyelőre még magyarul sem találtam meg, szóval légyszi letöltésfüggők rajtam kívül, segítsetek! Angolul is jó lenne végülis, de a német lenne a legjobb. Pls pls pls.

Íme máris a vörös Ágika(vörös vagyok jehehehe)-hála Dórinak(akivel mostantól örökké egymásnak festjük a haját, akárhol is járunk a világban;) Aztán Carlotta-Flohmarkt péntek és a szombati buli előtti közös kép. Csók mindenkinek, vigyázzatok magatokra, óvatosan a hóviharral(ami nálatok biztosan nincs, csak nálunk:S skót észjárás szerint egyik pillanatan ledönti a házat akkora hóvihar, a következőben ragyog a nap, nem funny mit ne mondjak...)és egyetek sokaT!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

A mellettem álló a szép arcú:) De majd nagyobban biztos nektek is bejön:P Ezek pedig nem mostaniak, cask ezer év, mire a telcsiről felrakom a képecskéket, még Dórival anno hülyültünk CundAban:) Remélem nem bánod, hogy megosztom őket. Ja meg végezetül vasutas Chris, mert idiótán édi ez a kép;)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr98991294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.03.09. 14:58:45

ez mind szép és jo, de konyrgom istenre hogy soha tobbé ne irjál priossal feketére,mert azt hittem h meg fogok orulni annyira szar volt a szememnek,ha szemuveges leszek ezek után aza te hibád lesz,fizethedet a cehhet:D
plusz kikérem magamnak mert én is látogatlak itt,sokszor vagyok még mindig elso kommentálo kislány
kba joyba volt vmi két három oldalas cikk munchenrol és a max und moritzról is irtak benne tok jo volt:) el akarom neked tenni azt a cikket,csak nem azenyimé az ujsáég,demajd megmozgatom a koveket.
sok pusz

agci 2009.03.09. 16:53:31

@Busz D: lásd kivel van dolgod: módosítom a betűszínt;)
mekkora feeling! Munich a joyban:) örültél mi?:D:D:D tedd el kérlek ha tudod.
csak vicceltem, tudom hogy te is velem tartasz még. de jó lenne ha TB-n is mozgósítanád magad, mégha csak arról is írsz mit ettél reggelire, én annak is örülök(L)

dodkó 2009.03.09. 18:16:39

én leírom neked ide a dóri egész heti étrendjét:
hétfő:otthonrol hozott főtt kajaból eszik valamennyit(a maradékot pár héttel később kidobja)
kedd:estefelé eszik egy pizzat a pizza kingben
szerda:nem jut ezsébe h egyen
csütörtök:rájön h éhes-eszik egy mc farm menüt a mekiben(a kiszolgáló szenved vele h extra szószt tudjon adni)
péntek:gumicukrot és réka szerint büdös joghurtot eszik a gépe előtt
szombat vasarnap:otthon vagy a mamáknál békés körülmények között házikosztot eszeget
és a maradékból visz fel budapestre csak h előröl kezdődhessen a körforgás

Zsófi (Skót részről) 2009.03.09. 18:45:35

A CH HASONLÍT A BÁTYÁDRA! MINDENKI VONJA LE A KÖVETKEZTETÉST, DE AKOR IS HASONLIT RÁ EZEN A KEPEN.
másik dolog, megértem h nem jösz , igy is ok ... ugyis kb családozok most h hazamegyek. mármint családért megyek haza (papa)de azért jó lett olvna 1-2 x összefutni. És igen , legközelebb augban . És ezptember 1 re már itt is kell lennem , meert az olaszba már most megmondták h nem hiányozhatok 1-2 . hétben szeptemberben . Mndjuk jó tudni , legalább nem rugnak ki , elvileg :D
na megyek , mer kodni, cső

Busz D 2009.03.09. 21:29:01

az étrendben bár szégyellem,de kb tokéletes leirást ad:D mondjuk a szerdai elfelejtés azér ttulzás akkoris bedobok valami rágcsát ne izguljatok:D
HEALTH FOREVER:D

Rékci 2009.03.10. 01:20:56

A Kollár leírása kibaszottvicce3s és sajnos helytálló...........!!!Komm szakra felvettelek,tetszik a stílusod.
csüttalipukk

agci 2009.03.11. 14:28:44

ja szerintem is atom vicces, egyszer eltöltök veled egy egész hetet és meglesem mennyi a kalóriabeviteled...azt hiszem tényleg nem lehet sokkal több egy növényénél:D
süti beállítások módosítása