HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Visszaút

agci 2009.05.04. 15:01

Hát szép jó napot mindenkinek, gondoltam megírom a visszautam történetét, nem mintha annyira izgi lenne...Tegnap reggel fél 7 fele meg is érkezett Sántosra a buszos cég feje, mert hogy ő vitt el Hőgyészig(námbör ván falunév) ahol átszálltam a rendes buszra, akik elhoztak egészen Münchenig. Alapból midnig így csinálják, hogy a főnök összeszedi a kaposváriakat, a rendes busz pedig Szekszárdra tesz kitérőt, mert onnan mindig többen utaznak, és Hőgyésznél(még mindig vicces) összeboronálják az embereket. De tegnap csak én voltam "kaposvári", szóval a főnökkel ketten utaztunk egy órát, először néma csendben, de aztán elkezdtünk dumálni, elmesélte az egész cégalapítást meg hogy hogy került ő oda és mivel foglalkozik még stb... szerintem elég szimpatikus ember, választékosan beszél és egyebek, szóval nem volt gáz. Reggelzini otthon nem volt időm, de szerencsémre valahol a Balcsi előtt megálltunk úgyhogy Ágika mindjárt be is vásárolt kis reggelit(potom 600 Ft-ért 3 db szaros pékárut...csakhogy gyorsan visszaszokjak a müncheni árakhoz) ahol is odajött az egyik sofőr, hogy nem ülnék-e később előre hozzájuk, merthogy tele lesz a busz. Hát mondom persze, bár fogalmam sem volt, mit ért az "előre" alatt, a köztük lévő ülést, vagy a mögöttük lévő 3 ülés egyikét...Hát haladtunk tovább, szépen jöttek az emberkék, lassacskán megtelt a busz. Jánosházán felszállt egy fiatal csaj és mellém ült, mert volt még ott hely és örültem is, mert alapból kb 50 év a buszon utazók átlag életkora, ez a csaj meg most diplomázott(de kinézett vagy 19-nek) meg jófej is volt. Aztán felszállt az utolsó nénike is, és a sofőr pedig lelkesen jelzett nekem hátra a visszapillantó tükörben, hogy na most jött el az én időm, és akkorra már nyílvánvalóvá vált, hogy legelőre kell ülnöm, mert minden ülés foglalt volt. Ami először még tetszett is, mert legelöl utazni menőnek tűnt, meg láthattam minden táblát és egyebek, de aztán 10 perc alatt rájöttem, hogy ez még sem annyira funny. A hely kb akkora volt, hogy a lábamat csak behajlítva tudtam tartani, és mozognom se nagyon kellett, hát megkérdeztem az immáron kedvenc buszsofőrömet, aki ugye felkínálta nekem ezt a VIP helyet, hogy ugyan már mégis meddig élvezhetem ezt a kellemes helyet ott elöl és meddig kell így behajlítva tartanom a térdeimet, mire ő röpke fejszámolást végezvén közölte, hogy csupán csak 4 óra 15 perc kb, mire kiszáll az első utas Stuttgartnál... Na már most mindez nem is aggasztott annyira, mert hogy mikor ez a jóarc sofőr ült a jobboldalamon, tehát a másik vezetett, akkor ő úgy ült, hogy kinyújthassam a lábaimat az ő részén...Aztán megjelent a NAP, ami egész múlt héten a távolmaradásával tüntetett odahaza, gondolom azt hitte jóarc lesz és ne úgy utazzak már visszafele, hogy esős tájat nézegessek, és szétégette a testemet. Mert ugye órákon át szemből tűzött, illetve kicsit balról, és elég vicces volt, ahogy először a lábadat égeti szét, aztán a délután előrehaladtával szépen elkezd egyre feljebb vándorolni az a kis csík, és a végén már csak a fejedet nem éri... De hát sebaj, mert túléltem, és elöl legalább röhögni is lehetett mert volt egy vicces faszi, aki a jóarc sofőrnek poénkodott, úgyhogy meg is egyeztem a kiszállásom előtt velük, hogy legközelebb csak akkor utazom velük, ha ott elöl ülhetek középen...

De a lényeg, hogy fél 8 után pár perccel meg is érkeztünk Münchenbe(addigra a jobb fenekem úgy begörcsölt, hogy ülni nem tudtam rajta) és Heike meg Carlotta el is jöttek értem, és meglepetésből hozták a kutyát is, szóval jófejek voltak extrán, hazahoztak, végig dumáltunk meg kérdezgettek mindenfélét, itthon meg még el is játszottuk a kutyának, hogy tőlem van a csont, amit jutalomfalatkaként kap, hogy mégjobban megszeressen(nem mintha ez a kutya akárkit is nem szeretne, de hát sebaj).

Igazából tesóm mondta még, hogy mióta ő végigutazta az utat Japánig, mindent kibír, rájöttem, hogy én is. Ez volt az 5. ilyen hosszú utam ráadásul fél év alatt, szóval a Soprnog tartó akárhány órát észre sem veszem már...Először kb Auzstria felénél kezd el kényelmetlen lenni az egész, na meg a vége rossz amikor tudod,hogy most már mindjárt ott vagy, de különben lassan meg sem kottyan ez a 12-13 óra...Persze ha normális helyen utazhatok, és nem elöl egy 2X2 centis helyre beszorítva... A másik durva, hogy hátul egy cigány család utazott velünk(ilyen még sosem volt) egy kis gyerekkel, sztem nem volt több 2 évesnél, és ez alatt a hosszú út alatt 2-szer ha elpityeredett, különben végig csendben volt, vagy nevetett. Szerintem anno Ágikának ez nem ment volna, megülni egész nap a seggemen, ez az út egy felnőttet lefáraszt halálosan, a csöppség meg jobban tűrte, mint akármelyikünk...

Különben mint mondtam, a család halál édi volt, apuka elaludt mire visszaértünk, szegény halálra dolgozza magát, a kisfiút viszont így vigyorogni soha nem láttam még, mint mikor meglátott, nem túlzok, tényleg látszott, hogy örül. Szóval itt minden rendben, az idő állítólag csütörtökig lesz szar, de jöhet a jó idő, mert gyakorlatilag minden nyári ruhámat magammal hoztam:D Azt nem tudom még, haza hogy viszek majd végleg midnent, mert ugye télieket is kellett párat itt hagynom, reggel-este még kabátos idő van, de majd kiderül.

MÉg annyit, hogy kösz mindenkinek a múlt hetet, jó volt látni mindenkit(illetve Lopezzel nem találkoztam, de a legleglegfontosabb emberkékkel igen) meg otthon lenni kiscsaláddal meg tesómmal, aki miattam egész héten otthon volt... Az érettségizőkek nagyon szorítok, holnaptól megleshetem minden nap én is a neten a feladatsorokat, a törire kiváncsi leszek, na meg a ponthatárokra júli 23-án. Annak ellenére, hogy nem akartam visszajönni, ez az elmúlt pár óra mióta itt vagyok nagyon király, honvágyam gondolom majd később lesz, de egyelőre jól érzem magam.

Ja és Réka, a gyomrom "perisztaltikus mozgása" szerencsére elmúlt, de ezt az utat még azzal kellett volna megtoldani, végülis poén lett volna, hogy ha már úgyis elöl ülök csak odaszólok az éppen vezető sofőrnek, hogy te ájjá má meg, megint jön egy adag....:D Főleg az autópályán lett volna ez igazán mókás, de hát szerencsére nem bűntetett a sors:D:D

Akkor további szép napot kívánok mindenkinek, röpke pár hónap múlva találkozunk!

ps: a sertésinfluenzáról kérdeztem Heikét, mert ő ugye ápolónő eleve, azt mondta nem gáz, itt Bayernban már volt ugyan 3 fertőzés, de nincs gáz, a lakosság 30%-a asszem azonnal kaphatna vakcinát(ami nekem kicsit kevésnek tűnt) de Bayern folyamatosan szervezkedik meg készülődik, ha nagyobb baj lenne. Igazából ha úgy vesszük, ebbe csak most gondoltam bele, tekintve a magyar egészségügyet, ha valami nagyobb baj is lenne(persze ne legyen) akkor lehet szerencsésebben jönnék ki belőle itt, mint otthon.... De ők úgy gondolják, hogy ez nagyjából lecseng most már(kérdőjel az arcomon) és hogy semmi komolyabb kimenetele nem lesz a dolognak. Úgy legyen.
A buszon persze ebből is viccet csináltak már(hisz' közép-európai mentalitás szerint sírva nevessünk a bajokon), hogy a következő a hal-influenza lesz és nem lehet majd fürdeni meg stb:D Én csak annyit mondok még: SÜN!:D:D csocsesz
 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr321102371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.05.04. 19:00:06

úú tök jól utánoztad a SÜNT!!! tényleg igy mondjáák!:D
amúgy minidg nagyon élvezem a halál részletes beszámoloidat a napcsíktol elkezdve a cigó kisbabáig.
tiszta élvezeeet!a bölcseleeet! hakuna matata..
sok puszeszító agnesch!

Zsófi (Skót részről) 2009.05.06. 11:03:00

Szia husom, 1000éve nem bezséltünk, tuti h tök más időszakokban vagyunk fenn msnnen , én mostanában elég sokat fennvagyok, de sosem látok kb senkit!Annuskáéval tegnap bezséltem kb elöször 3 hét óta.
Husom véégülis akkor mi lesz veled jövöre??? Hova jelnetkeztél is? mi van ha ( ilyen persze nem örétnhet meg ) nem vesznek fel??? Jösz hozzám??? mekkor aállat lenne:D:D:D:D::D:D persze lerugnm a fejedet örömömben a reptéren már ( asszed elmegyek eléd???!!!) na mind1, már beeéltem magam h kijössz.

Még 1 kérdés: mindenkinek!
Fogalmama sincs miért, de a lalo meg a brigu is már elkezdte h enegem baszogatnak aaz olasz uttal kacsolatba, a brrigu irt egy emailt facebookra h jó lenne ha megmondanátokneki h mikor hol hogyan mentek , meg valaki szerevezné. Én irtam neki h én ugyse megyek valószinű, és skóciából had ne én szervezzem. De nem értem miért mindig engem találnak meg !!! kb mindennap! veletek nem ezsélek , velük meg mindennap . szal megigértem h bezsélek veletek erről. ill mondom h intézkedjetek , vagy bezséljetek vlük.
na csók

Tb kezd megszünni????!!!
XXX

agci 2009.05.06. 14:24:00

(hadd:) doppel d:)
Szóval husom, azt vágom, h kerüljük egymást, már épp terveztem írni csak gy simába,úgyis megkapod amikor belépsz, h meséljé má vmit. Amúgy a lényeg tényleg az, h Schotland a B terv, ha nem vesznek fel sehova(mert már arra is felkészültem:S nem mintha erre lehetne) akkor megyek ki az angol miatt. és mivel neked sem lett fálusiás ángol tájszólásod nem félek.
És az hagyján, h ki fogsz elég jönni, de még a helyemet is előkészíted, veszel ki szépen egy külön lakást kettőnknek(természetesen a fő utcán a belvárosban potom pénzért), keresel nekem állást(vagy ha nem találsz, akkor felmondasz h én dolgozhassak) és sütivel jössz ki elém a reptérre!
:D:D:D persze ez alatt azt érzem, h minimális fokú támogatást elfogadok, de gondolom ezt mondanom sem kell:D:D:D:D:
de meséljé má lassan. h h megy sorod, mi van az eltűnős fiúval és egyebek...
egyébként hadd ne meséljem el a mai idegeskedésemet, ami a tegnapi naptból következik, amikor is fél órán át takarítottam a szart, mert a kutyának hasmenése volt....nem részletezném, a lényeg h a kevés alvás(kösz msn) a rossz idő és a mai lebaszás következtében Ágika elég morci. de majd elmúlik...
azért nektek szép napot!

Busz D 2009.05.06. 22:08:18

Zsofinak: engem is bazogatnak, de én memgondtam h nemtok má mondani semmit erről nemtok semmit h hogy lesz nem én vagyok a foszervezo hanem alapbol a zsé meg az ed demsot nagyon kuss van az ugyben egyébként ha mennénk is akkoris tuti h vonattal szal kb az nem lenne már gond h nem férsz be de amugy bevallom oszintén hogy neekm már nincs kedvem menni... leeht h ez gáz,de igy érzek.. lehet csak átmeneti,de nem hiszem. na mindegy valamit kezdeni kell az uggyel ha megyunk(mentek) akkor azt tudatni kell veluk mert addig nem hagynak békén,ha meg nem akkor azt is mert joguk van tudni. na huzok innen késulodnom kell a pillang meg a lulla lagzijára.
csoook

Rékci 2009.05.15. 13:26:39

Naaaa!
Annyira örültem ,h olvashattam írásod,király volt tényleg, mosolyogtam véggig,ági beszédhang fílingem volt,hiányzol!!!!!Meséld el,mi ez a lebaszós dolgo?azért basztak le,mert a kutya beszart??!vagy bíztattad hogy ,,Meg sájsze-sájsze!".hahahaha.remélem azért jól bánnak veled,mert ha nem akkor kimegy érted a csárli angyalai (dodesz edesz rékesz)a dóri kénytelen lesz befesteni a ahaját vörösre mert én leszek cameron,edi meg a távolkeleti :D hahaa.elememben vagyok,de csak azért mert ma VÉGRE NEM ÍROK EGY ZHT SEM,ellenben itthon írhatom az elmaradt beadandó háziimat je kurvajó..Képzeljétek kiderült,hogy a tömérdek zh ellenére mégis lesz 3 vizsgám és lehet hogy egy "elbeszélgetős" 4. is..kurvaanyjukat. ha mégegyszer azt mondja valaki h a komm és média büfé szak,azt élve belehúzatom a halászbástya (fisherman's bastion-kössz Gerbó)egyik tornyába(jelzem,budapesti példa úú)Andrássy dóra te pedig felejtsd el, hogy nem jössz ugyanis a balatoni után ez lesz életünklegjobb nyaralása, pár napot leszünk az olaszokkal, utána pedig ami kifér bulizunk,utazunk,iszunk.szívunk strandolunk napozunk játszunk várostnézünk atommód lebarnulunk,főtereken pénzért énekelünk kétszólamú daloka, (a zsuzsi nem..,az edi meg táncol), TE MINDEN ESTE PASIZNI FOGSZ,szóval remélem kicsit átérzed a felvázolt fílinget, hogy ez kihagyhatatlan iszonyat jó lesz én neked is jönnöd kell! Zsó: bocs h téged szekálnak,engem is próbálnak de én sosem írok vissza,mert mindig olyankor írnak amikor valami nagyonfontos iskolai cuccot csinálo és én is úgy tudom,h ezt a zsuzskó szervezi.én csak megyek.ha megkér h segítsek valamit persze intézkedem.
huuu elfáradtam,csók a családnak, MINDANNYIAN HIÁNYOZTOK, és örülök h SB (simablog) megint beindult :D
Rékci álá Fokszy-Makszy

Rékci 2009.05.15. 13:33:22

most nézem h pont 10 nap késéssel reagáltam a bejegyzésre hahahahaha

agci 2009.05.15. 15:26:19

first of all, a simblog rendes neve még élő szóhasználatunkban is ágciblog:D de doesnt matter(most kapnám a réka-róka fejű nyenyenyenye-t, amit különben imádooooooooooooooooook:D)
másodszor meg Dóri sztem s menj olaszba, tuti jó lesz, én is mennék, ha a, nem itt dolgoznék b, lenne rá pénzem c, beszélnék angolul d, több kapcsolatom lett volna velük az elmúlt 5 év során mint két party:D:D:D:D
a halászbástyásról csak az jutott eszembe, mikor Ladiszlai Réka minden egyes magyar órán(és egyéb órákon is) átköltött pár sort egy-két József Attila vagy egyéb versből, kicserélt pár szót angolra, és a brutál az volt amikor ki is jött szótagszámra meg rímre:D:D:D:D (ejj de hiányzik a hülye TGyG)
a lebaszós dolgot megírtam TB-re... de már lényegtelen:)
a charlie angyalait alig várom, de akkor nevezzük már őket Ági angyalainak, úgy szebben cseng:):)
most húzok munkát színlelni, hamarosan beszélünk. meg ideje lenne már új posztot is írni...
millió csók!

Rékci 2009.05.18. 18:53:21

Blogoljál már hülyegyereeeeeeeeeek hiányzik a szavad hőhe.

Zsófi (Skót részről) 2009.05.25. 11:58:01

@agci:
Kihagtad a welcome course odbol h egy csodastestu pasi lesz a limuzinsofor, aki exclusive ellatasban fog reszesiteni, minden tekintetben. Persze a melomat is atadom, uccse birnad a kocsog not, aki ugraltat es a legnagobb forgalomba monja(mikor egyedul vagyok a flooron) h te Sophia (idegesitobbhangon mar nem is lehet mondani a nevemet) menje ma kitakaritani a hutoket , e dishwashert meg kozbe a konha is szomjas, figel nekik szodat, meg table 5 akar meg egy basket of breadet de a buttert ne felejsd el .... es kozben mosolyogj is! ez eppen kedden tortent, mikor azt hittem h halal lazulas lesz az etterem... de elalt az eso, es beozonlott a nep egyszerre... en kimasztam a barbol ahol epp a jegcsinaloban ( mi annak a neve???rendesen...) leffeg a fel testem... h melton fogadjam a a sok parejt "aye, aye fit like?"al... BORING!!! szal husom, igen, az etterem csupa haszon.. lehet h a tip (Trinkgeld-hoppa, majer vagyok nemetbol is) rohadt jo, de neha megfordul a fejemben , h meddig mehetek el....i mean mennyit engedhetek meg... mennyi szart nyelnek le ennyi penzert , mert kedden ... szabalyosan elkepzeltem h a pizzastanyert az egik nohoz baszom, es verzik es meghal.. es nagyon jol esett.. de ez mar a sokadik kiakadas utan jott... siras hataran ennyire meg sosem altam kozel... de halaeg az olasz faszi epp akkor szolalt meg mikro mar telleg nagyon szarul voltam.... es felviditott, a merhettelenul jo angolja, lustasag es olaszossaga (ha van ilyen szo) " Sophia, u dont due notthinge... I worke here just mee e worke here in diese restaurante. " probaltam a kiejtest szemlelteni, remelem sikerlt. de halal nagot rohogtem mer a faszi tvzett egsez nap es ezt a 8 . pohar boora utan mondta... pp mikor sajat maganak koktelt kevert a barba... es morgott h kene venni meg martinit, mer o a a biancot jobban szereti... ( Sophia... diese good for you body.. keep it fitte>D)
mennem kell....
puszi

Busz D 2009.05.25. 12:26:32

@Zsófi (Skót részről): nagyon vicces:D
mindenkit nagyon régen láttam,megöl itthon a magány meg a tankönyv. de nagyon durván. amugy pedig ági blogolhatnál te szerencsétlen flotás csak facebookon vagy képes kommentelni kozbe meg itt meghal az élet? mire vársz?
mr.x. a város második legnépszerubb és majdnem minden helyen előfordulo lakosa vagyok, nagyon szeretem mutogatni fényes bronz bőrömet, a barátnőm az egyik kedvenc helyeteken szolgálja fel a fehérforrócsokit és nagyon cukeráj,nem is értem, hogy járhat velem, van egy fiam aki ugyanolyan szolis mint én,amit nem tudom, hogy engedhetek meg nkei, lévén hogy kb nyolc éves sincs nem is tudom már. a nagy málé szám kitakarja a neandervölgyi állkapcsommal megspékelt koponyám,amihez még hozzátevődik a tokéletesen ösember sérőm,de igazából manapság ez a divat különben is eltakarja hogy kopaszodom mivel kb 50éves vagyok és már lötyög a hájam,de nem gáz. ja és ezt a külföldön tartozkodok nem tudhatják rólam, de elértem életem célját és benne vagyok a tévében állandóra, mert az ujraindult áll az alkuban én is egy táskás embert jáccom méghozzá az a becenevem, hogy MACSÓ. és az az egészben a legviccesebb, hogy ez nem vicc.
ki lehetek én?

agci 2009.05.25. 12:46:44

neeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeee és még ezerszer neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! nem hiszem l h nem láthatom ah világhírű táskahordó karriert fut be!!! bocsánat, vinnie gondolom nem is kell, csak TARTANIAAAAAAAAAAAAAA!!!
Zsózs ezer vicces voltál, de mind2en, itt ül mellettem a Justin és olvasás közben be kell fognom az egyik kezemmel a számat h neh észrevegye min röhögök és ne kelljen neki elmagyarázni....
ma írok befejezem ígérem:)
love

pseudoo 2009.05.26. 16:04:31

Busz D: Az semmi, egyetlen überszexi Atosssszunk ilyen szöveggel zúz iwiwen:
Nagy Gyerek Akit az Istenek Szeretnek,meghagyják Gyereknek Szeresd a Nőt,a Gyermeket,a Világot,a Virágot,rossz ember nem lehetsz!I Love You Rock And Roll
HAHAHAAHAHAH

agci 2009.05.26. 18:17:34

ezt rögtön csekkolom:D
nálatok behozza az új postot? nálam nem...
süti beállítások módosítása