HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Nightwish koncert

agci 2009.03.03. 00:35

áááááááááááááááááááááááááá nem hiszem el!!!!!!!!! Március 26-án Münchenben kezdi meg német turnéját a Nightwish, és én természetesen nem leszek ott!:(:(:(:( Igaz, hogy jó ideje nem vagyok akkora fan, mint egykor, de mégis itt lesznek velem egy városban, egy légtérben, karnyűjtásnyira és én itthon fogok ülni a szobámban...Illetve nem, mert ha egyetlen apró kis esély is van, hogy összetalálkozzam Tuomassal, én megragadom! Jó, lehet mondani, hogy gyerekes vagyok és nevetséges, nem érdekel. Évek óta az egyetlen ember, akiért bármit megtennék, hogy találkozhassam vele, az Ő. Lehet mondani akármilyen színészre zenészre, hogy hejj de jó lenne összefutni vele egyszer, az semmit nem jelent. Évek óta ő a legnagyobb istenem, mindig van egy kép róla a telefonomban és rendszeresen meg kell hallgatnom a kedvenc számaimat, köztük is a valaha íródott legszebbet, a Dead Boy's Poem-et. Nem érdekel mit mondtok, lehet úgy venni, hogy 13 éves kis tinicsaj vagyok aki nagy visítással rajong valami hülye zenészért, én is azt hittem, hogy kinövöm majd. De nem. És nem is fogom. Úgy, ahogy Kurt Cobain-ből sem fogok soha, de akkor is a legeslegeslegnagyobb mindig is Tuomas marad az életemben. (mellesleg az vesse rám az első követ, akinek nincs ilyen titkon imádott kis sztárocskája, bár ha valaki ezt a szót merné használni Rá, őt megölném:D)

Szóval maga a tudat, hogy pár kilométeren belül lesz tőlem, iszonyatosan kiborít. Ja hogy miért nem mgyek el a koncertre? Nem, nem azért, mert egyszer már voltam, és ott majdnem eltapostak(örök hála néked titkos megmentő;)) vagy mert ha életben akarsz maradni elég messzire kell kerülnöd a színpadtól, ahonnan kb semmit sem látsz, hanem ismét cask az a nyomorék pénz. Néha tényleg átok a szegénység, ami most lehet, hogy nem jellemző rám, és kitudnám fizetni a jegyet, de nem fogok 24 ezer Ft-ot kiadni érte...Otthon megkaptam ezt 5500Ft-ért 2 és fél éve....Tízezerért elmennék, sztem itt még 15-ért is, de a 24 eléggé megfontolandó. Meg amúgy sem hiszem, hogy még 2 kézzel dobálnák a jegyeket...Bár most eszembe jutott, hogy anno a PeCsa előtt mikor már ott álltunk hpgy beengedjenek minket a kapun a koncertre, csomóan árultak kinn még jegyeket olcsóbban...Lehet, hogy ezt be kellene próbálnom:D Amúgy sem ártana arrafele lődörögnöm, HÁTHA. Bár a legjobb lenne lesátorozni a hoteljük előtt, persze ha tudnám hol szállnak meg. Úristen Tuomas Holopainen Münchenbe jöööööööööööööööööööööööööön!!!!!!!Heyyy most találtam valami oldalt, ahol olcsóbb a jegy!!!!! 54 euro. Az kb az új mp3 ára lenne egy kicsivel megtoldva.Az már csak 16 ezer. Tisztára megéri:D Ennek nagyon sürgősen utána kell járnom. Ott van a hely ahonnan a buszom is indul. A koncert után haza is megyek:D:D::D

Ja és most nézem, hogy nem is itt kezdenek, Karlsruheban pl előtte lépnek fel 20-án...akkor még arra is meg van az esély, hogy pár napot szép kis városkánkban tölstenek el, nem? Egész nap az utcákat fogom járni.LOL:D Basszus!!!!! A Zenith honlapján, ahol lesz, elkezdtem lefoglalni a jegyet, és igaz, hogy olyan mint a netes repcsijegy foglalás, hogy kb lépésenként jön hozzá még pár ojró, de az alap jegy itt 41 euro csak!!!!! AZ nincs 12 ezer Ft!!!!!! Annyira rohadtul megérnééééé muszáj elmennem így már tényleg. A múltkori hely ahol meg néztem, ott 89 euroért akarták rámsózni. És ez nem Pest szint, hogy valakinél aludjak ott meg plusz pénz erre-arra, hanem simán ingyen elmegyek odáig és utána ugyanúgy a saját ágyikómban alhatok:):):) Azonnal írok Dórinak, Ricsinek(ja mert mi sem lehetne tökéletesebb, ők is nájtvis fanok:D)

Szóval imádkozzatok értem!!!!! Még a végén valóra válik az egyik álmom, és Tuomassal nyomulok:D Jó egy közös fényképnek is nagyon-nagyon örülnék. Istenem bárcsak belefutnék a zenekar valamelyik tagjába valahol....ha hívő lennék, most elmondanék pár imát. Így sajna:D

Áldás-békesség testvérek:D

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr56976711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édibébi 2009.03.03. 14:37:36

huha:Tuomas Holopainen. Ilyen nevu bálványod h lehet?az a csávo az akinek lyen halál feje van és sminkelt szeme mintha íímóós lenne? Az én Nadalkám nevét legalább ki lehet mondani!:)

amugy meg menj el mindneképp, mer egyszer van ilyen lehetoséég.

agci 2009.03.03. 15:34:40

szétverjem a fejedet?:D nem semmilyen halálfeje nincsen:D sminkelt szem az stimmt. akkor is a világ leggyönyörűbb férfija, nem érdekel mit mondasz:P

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2009.03.04. 14:56:37

Szia Ágci:) Véletlen találtam a blogodra!:D
Én is megyek Nightwishre, bár én Debrecenbe. :D
Ha már nem vagy akkora fan, és inkább csak Tuomas (L) érdekel, akkor van egy tippem.
Nagyon ritkán volt olyan eset, hogy nem jöttek volna ki koncert után... Ha már nem tudsz jegyet venni semmiképp, akkor várd meg a koncert végét, a stadion körül körözz hajnali 2-ig, és 99,9%, hogy kijönnek, és akkor lehet velük dumálni, meg amit akarsz kb... :)
Amúgy hogyhogy 24k Forint? :O :O Arrafele ilyen drágák a jegyek, Debreceni csak 6-7 ezer... :O Amúúúgy nem tudom én is inkább a nádszálcsaj kategóriába tartozok, viszont túlélhető egy NW koncert - szerintem -első 10 soron belül is:D
Na, csak ennyit akartam:D
Vica

Busz D 2009.03.04. 17:29:45

rákerestem erre az emberre ági googléban...
igaz kicsit tobb találat jott ki rá, mint az andr.dorára, viszont jobb,ha nem mondok semmit inkább. nem sértem meg fennkolt érzelmeidet iránta inkább:D
ez a vitzus csaj ismeretlen csak jotét lélek nightwish fan ahogy te? hehh nembaj majd legjobb barátnokké vedletek és hajnalokon át követitek a nw turnébuszt v mittudjaménmit:D
na csá:D

Busz D 2009.03.04. 17:32:00

ui ha beirod a nevem még képtalálatban is kijovok uj fefedezés ez már a halál

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2009.03.04. 18:00:38

Igen ez a Vitzus vmi ismeretlen NWfan csaj akinek nincs sok fogalma ki az az Ági, csak rátalált erre a blogra, meg a postra, tökvéletlen:) Haha NW turnébusz követésbe benne vagyokXD

dodkó 2009.03.05. 20:27:27

ezt a lelkesedést:D élvezet volt olvasni!(bár a betűszíntől kicsit vibrált a szöveg nekem:))
életemben nem hallottam még sztem nightwisht,de ha téged ennyire lázba hoz mindenképp menj el!!
mi 24-én fogunk pinken nyomulni(H).alig várom már.
csoxi
ui:tipikus h ki irogatja be a saját nevét googlebe:)meg képkeresőbe hihi

agci 2009.03.06. 16:10:46

hehehe megint Kollár Dóra mondta meg a legnagyobb tutit!:D:D
ja Pinkre én is szívesen elmennék, meg is nézem mennyi rá itt a jegy:P igazad van.bár veletek lenne az igazi...
amúgy ja annyira már nem hoz lázba a nw, most hallgattam meg újra és újra, de ez olyan mint Edinél a Red Hot, hiába az Oasis mánia, örökké hozzákötjük, hogy mikor fiatalok voltunk...(szólott a nagy és öreg Ágnes. apropó öregség: tegnap a kezembe akadt egy Bravo a fogászaton, és rájöttem, hogy MEGÖREGEDTEM!!! fogalmam sem volt a "sztárok" 90%-áról! Hannah Montanat és a High School Musicaleseket csak azért ismertem fel, mert Caerlotta imádja őket, a Twilightos pasit azért, mert meg akartam nézni filmen, ezenkívül Rihanna volt az egyetlen, akit tudtam még hogy ki. Jó nem mintha a Bravo valaha is életünk nagy újsága lett volna, de tényleg fogalmam sincs, kik a mostani 15 évesek sztárjai:P)
Amúgy Viki hogy találtad meg a blogom?:) már iwiwről is leszedtem pedig:D

Édibébi 2009.03.07. 16:40:42

hejj, én nem kotom a fiatalságomhoz az oasist meg a redhotot, kb multkor buliban részegen ordibáltam a boogie-nak h redhot-ot nyomjon, mer az jo.és a válasz: hallottad h eddig miket jáccottunk? na és feltunt h egyik sem volt redhot? na szoval nem jáccottak redhotot. amugy igen, a megasztáros bugirol van szo:DDDDDDDDD


én se tom mikor pípölön nyomatjáka májli szájruszt meg ezeket h kia szoszok, mindegyiknek ugyanolyna lindzi lohen feje van ez one.

amugy dodesztol hallottam h aszitted erre a csajcira, h pesti, de mekkorát rohogtem ezen, mer nagyonnem.

na viszlát most nem jut eszembe semmi egyéb, csak h megint szar az ido, mikor tegnap már rovidujjuban voltam:(

dodkó 2009.03.08. 10:22:30

a bravorol jut eszembe.hazafelé vonatúra én is vettem valami ujsagot(sztem IM volt),mert h milyen régen olvastam már ilyet,kívncsi vagyok mi az aktuális téma.ugyanaz volt velem is.ilyen HSM-es szarokkal volt tele, meg kb 12-13 évesek leveleivel,akik tanácsot kértek a nagy szerelmi ügyeikben.nevetséges volt.akkor jöttem rá én is h ebből bizony barátom kinőttél már.

agci 2009.03.08. 13:54:52

ja és a legdurvábbat ki is felejtettem!!! egy 20 éves srác és egy 17 éves csaj talpig meztelenül álltak, mindent megmutattak, és undorítóan néztek ki, főleg a csávó, undorító test, egy centis farok és mindent mutattak azt hittem rosszul látok! merthogy van asszem ez minden számban hogy egy pár akik együtt vannak közösen megmutatják magukat, és beszéltek arról, hogy mennyire vannak megelégedve egymás és a saját testükkel...jó olvasmány a 13 éveseknek(Y)
IM. nálunk az In München:D de egy kis eredeti IMbe én is belenéznék...

agci 2009.03.08. 14:00:18

csakhogy megtudjam a tampontól terhes lehetek-e:D

dodkó 2009.03.08. 20:32:58

de tényleg ilyen szintűek.nem merek ide példát irni mert csúnya és sokan olvasnak:)
süti beállítások módosítása