HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

lllegal

agci 2009.03.19. 12:01

Réka-Béka! (ki is találta ki ezt a nevet?:D) küldesz nekem a zenétekből? Mert azt hallgatom myspace-en, de ott be kell érnem a 3 számotokkal. És tetszik. És akarom nyomatni mp3-on. Vagy myspaceről le lehet menteni? Bocs ha hülye vagyok, de nem vagyok tag:P SZóval valahogy ádsz nekem a mjuzikotókból? Na meg 1-2 régi Vox is ideérhet, mert abból is csak pár van és meghallgatnék még pár számot. Ja meg Ch is meg akar hallgatni;)

Egyébként ha más is kíváncsi, itt a link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=406215907

(ingyen reklám:D) és ne egyszer hallgassátok meg, ha lenyomod 3 szor egymás után kitörölhetetlen a fejedből:D

ps: most toltam be egy hatalmas porció csirkemellett krumplipürével. jó volt. annyit ettem, hogy ide tudnék hányni, de persze ha lenne még, tovább ennék:D:D:D:D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr471011705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékci 2009.03.22. 14:21:16

Hé hÉJ!
Néha idetévedekágciblogra,erre mit találok??:)
ilyen kedvességet ritkán lát a világ,mint hogy elismerik az ember munkáját!Drága vagy :)
tényleg örülök,meg is hatódtam:)
Na lényeg a lényeg, hogy elküldöm őket emailben as soon as possible.voxból most csak videó van..
ha érdekel megpróbálom valahogy átküddeni
cuppanós!!

Zsófi (Skót részről) 2009.03.23. 10:43:21

Nekem is kudhetnel , bogaram , , mer ide az isten hatamoge nem er el semmi az otthonbol. Agi , orulok h jot ettel , en lasagnet nyomok... mer azt kaptam epp a cheftol.. es tele van hussal$$$$ tudod mi kene nekem meg? eegy jo nagy steak$ olyan jo kis well done/osan ... de hat az itten 20 fonttol kezdodik.. egy icipici .. ami nekem 5perc lenne.. szal lehet h en is veszek es megsutom otthon.. mer ugy csak 10 font. katasztrofalisan draga a hus itten. csok mindenkinek, szal rek: nekem is kudd$ es .. par naop es talizuk. jah, es volt mar pink?
süti beállítások módosítása