HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Meggy szülinap és az érdekes keksz

agci 2009.03.24. 15:48

Hát szóval visszatértem megint, mert pár fontos/vicces dolgot elfelejtettem...

Először is a legfontosabb, hogy megszületett a legifjabb Ladiszlai, akinek (asszem mindenki nevében mondhatom) erőt, egészséget kívánunk! Én már koccintottam rá a születése napján is:P

Aztán itt van még ugye a mai Pink koncert Pesten, ahová a plebs barátaim mennek, nekik jó szórakozást kívánok! Én ma újra fontolóra vettem, hogy csütörtökön korzózok (what a shit word) a hely körül, ahol Nightwish lesz... Ha ti rockrsztárok lennétek, hol akarnátok elszállásoltatni magatokat? A központban, ahol ezerrel nyüzsög a nép, és bárki felismerhet, vagy a város egyik eldugott sarkában, ahol a kutya sem talál meg?

Na a vicces még, hogy a kutyának szombaton volt a szülinapja, és pénteken vacsinál beszélték, hogy másnap volt ugye Carlotta szülinapi partyja, és Heike nővére meg annak a kislánya is meglett hívva, de hogy ez a nő, a testvér, pénteken észbekapott, hogy Meggykéne másnap szülinapja van, így hát elrohant ajándékot venni neki is. Nem viccelek, másnap ott állt az asztalon a Happy Birthday-es ajándékszatyor, benne kutyakekszek, meg állítólag a femilitől is kapott valami extra méretű csontot....Na most ugyebár mivel a kutya gyomra az almához és a táphoz van hozzászokva, kissé besokallt, és 2 napig akkora hasmenése volt, hogy eláztatta a bejáratot:D Szerencsére én nem láttam, de tegnap este ehetett először, főtt rízst, és még mindig oda kell figyelni, hogy semmi extrát ne ehessen...

Na, hogy mindenki higyjen nekem, hogy ma igenis hóvihar volt, itt van pár csodás kép. Plusz ÁgneSCH, ahogyan kutyát sétáltatni indul, jó ennyire azért nincs durva idő(most már hétágra süt a nap), de fáj a torkom és nem akarok beteg lenni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja mellesleg isteni gofrisütő válna belőlem, a gyerekek imdáták, annyit megedtekmint az állat(Carlotta mennyit kérsz? 27-et! Tessék itt van 6:D)

Na és még így a végén megkérdezném, hogy szerintetek mit ábrázol a kép???(valamit úgyis elfelejtettem, majd még beszúrom ide, ha eszembe jut) Wiederschauen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ebben a pillanatban rakta fel iwiwre, de muszáj megosztanom veletek!!Csak mert nekem nagyon tetszik, és hogy ti is gyönyörködhessetek a kis vietnami csemetékben:) (remélem Dóri nem bánod, ha mégis hát majd leszedem;))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr671022631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pseudoo 2009.03.27. 01:51:31

Ágnes drágám mik ezek a pénisz alakú tárgyak? Ezt a gyerekek is fogyasztják? Mert akkor hardcore nép ez a német. Egyébként ajánlom figyelmedbe Morzsi új avatarképét iwiwen. Szexizik a lány, szexizik: :DDDD UI: Mikor jössz haza? Mert Április 8-10ig két japán lánnyal fogok zúzni a Kaposvária-Sántos Metropolitan Areaban és hát biztos lesz felfordulás. :)

Szeretlek és Hiányzol ám! :)

agci 2009.03.27. 11:20:22

viccesek ezek a pénisz alakú tárgyak:D tészta egyébként, NUDEL fogalmam sincs honnan szerválták, de eléggé el vannak dugva a szekrény mélyére:D nem tudom, h vagy nem vették észre csak itthon, hogy mit is ábrázol, vagy poénnak szánták(DE ŐKKKK?!?!?!?!) mindenesetre kíváncsian várom, mikor lesz ez a vacsi:D
megcsodáltam már a csodás képet, csak elfelejtettem a szabadság mosolya emailembe bele szőni:D
kíváncsi vagyok a kis japo csajokra akik két magyar mondatot tudnak;) nem tudom hogy tudok hazajutni, de megpróbálom mképp, Zsót látnom kell...
vigyázz magadra azt írj majd néha ha van időd! te is hiányzol:( csók!

pseudoo 2009.03.28. 23:07:40

hát igen...Penis Nudel....:D Egyébként nincs igazad a japókkal kapcsolatban, az egyik a Maya, magyar szakos Ószakában és befosnál milyen jól beszél magyarul. Ezért is hozom le őket, hogy minden rokonommal tudjanak majd kommunikálni :D Ebből azért levonhatod a megfelelő következtetéseket.

Puszi
süti beállítások módosítása