HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

nach Hause:D:D

agci 2009.04.03. 18:41

Szóval most beszéltem meg Heikével a hazautat, és mivel egy nap 100szor megkérdezte mindenki, hogy mikor megyek már végleg, gondoltam megírom: április utolsó hete, otthon leszek a ballagáson, 24-én pénteken este már mehetek a busszal(lévén h jobb megoldás nincs:S) és 5-én vasárnap vissza. Csak így mehetek, mert akkor kapott szabadságot Heike. Csak azt sajnálom, h most nem átom Zsót(bár ostoba módon én még mindig hiszek a csodákban, nem tudom mit várok, h vki az utcán odajön hozzám és közli h jövő hétvégén én szívesen hozlak-viszlek, nyílvánvaló hülyeség...de még mindig nem fogadtam el a tényt:S) viszont a ballagásnak örülök, Lillát és Julcsit láthatom.

Amúgy a másik érdekesség, hogy ha nem hosszabítottam volna meg a szerződésem, ma lett volna az utolsó munkanapom, és holnap járna le az eredeti dátumom, tehát jövő héten már otthon lennék javába...de örülök még, hogy itt vagyok, annak ellenére h mindenki nagyon hiányzik, nem bántam meg, h maradtam....

Ja és még valami: április 9-én, azaz jövő csütörtökön lesz pontosan fél éve, hogy itt vagyok:) (egy újabb ok az ünneplésre) de már nem sok van vissza, a nagy részén túl vagyok, mindjárt otthon leszek végleg!!!

Amúgy a kölyköknek most kezdődik a 2 hetes tavaszi szünet, ami ragyogóan hangzik, csak épp Ágika esetében ez azt takarja, hogy reggel kel(időben mint a többi aupair, a nappal együtt még szürkületben=8-9:D) és egész nap a kölykökkel van. Asszem ebből az állapotból 2 hét tökéletesen elég is lesz, és ki fogja minden játszási vágyamat elégíteni. Még szerencse, hogy csodálatos idő van( ma délben a napon meg lehetett dögleni, sztem több volt mint a jósolt 22 fok) és a szomszéd gyerkőcökkel megy egész nap a spielen... Na meg hétfőn elvileg moziba megyünk Carlottával, amíg Justin szülinapi bulin van.

Réka amint tudjon írjon nekem, vagy valaki, aki megnyugtató infoval szolgál!

Essen ist fertig. Ágika verabschiedet. Küsschen!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr211044465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2009.04.03. 23:37:33

Szia Ági!

Szóval akkor már te sem fázol. Nálunk hétfő óta egyre melegebb van. Szinte már-már nyári időjárás és egyből rád gondoltam, hogy itthon már tutira te sem fáznál, de ezek szerint Deutschlandban is jó az idő. Jó szórakozást a szünethez:) Örülök, hogy jössz haza. Amikor itthon leszel, szeretnék veled mindenképpen találkozni, majd még egyeztetünk.

Puszi.

Rékci 2009.04.04. 12:35:47

Kicsit jobban van hálisten:)

Busz D 2009.04.04. 19:06:03

Szia Ági!
Ha végre itthon leszel, én is szeretnék veled találkozni mindenképp, remélem meg tudjuk oldani, de majd még úgyis egyeztetünk mi is.
Puszi.

Édibébi 2009.04.05. 18:45:24

hagggyá má

amugy mindig ovlaslak ám és annál jobban szeretlek, cska mostanábna nem netezek annyit ezé van h kevesebbet irogatok

ja és kurvoid gázoi8d h nem jossz haza hamaroid...jo nem nyomorékoskodom itt tegnapelott ki sétált a szivárváby zeneház (ivory coast koncert)kornyékén a vézna csajával? segiccség: k.n. monogram focikupa istene csávoid és csodaszép értelmes tobb nyelven beszélo asszisztense adrika névre hallgat jeee


na szazszszs

agci 2009.04.05. 21:06:26

irgendwie nem érzem h elkaptad volna a rövidítést, mert k.á. de ha esetleg k.n.z.-t akartál volna írni, úgyis jó, de ha nem írod oda a kis segítségét a kn-ből nem jöttem volna rá:D
alig várom h lássalak mindnyájatokat!!!!! mellesleg Ed jó h visszavettél a netezésből, talán egyszer nekem is sikerül(60 éves koromra mikor már nem látok:D)
puszoid everyone!

Édibébi 2009.04.05. 23:23:12

uu télleg de szar vagyok.

jo kb azért még most feljottem netre h hazaértem mielott alcsizom, ez még jelzi koros ragaszkodásomat irántatok:) de mondome zé nme kő iwiw meg myvip meg myspace meg facebook meg hasonlok mer kb 1-2 orávla tobbet bazsol el minden automatico nethazsnálat során semmiségekre ezek miatt. de nem pofázom:D

huzok tnaulni meg hasonlok(ez rékás volt:DDD)

süti beállítások módosítása