HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Passau

agci 2008.11.26. 21:48

Hallo mindenkinek! Remélem jól vagytok mind, mármint akikről rég hallottam, mert hálisten sokatokkal rendszeresen beszélek:)

Dóri, így már tudom persze. De ezt a történetet vagy nem hallottam még vagy elfelejtettem-sorry. De megérte volna fényképezni és jól eladni a sonlinenak:P Apropó sonline, egy most kijött cikük szerint mi müncheniek vagyunk az ötödikek vagy hatodikak a rangsorban, hogy mennyie külföldre evakuált somogyi lakos olvassa rendszeresen őket:P De Németország az első az országos listájukon(jeah). Na jó ez igazából rohadtul nem érdekel senkit, térjünk a lényegre.

Vasárnap Passauba utaztam Lenaval és a barátnőjével, akiről kiderül hogy nem is Kostyanak, hanem Nastyanak hívják-igen, lol és lol és lol:D De hát aki ismer, az megszokhatta már tőlem az effajta apró kis ballépéseimet hihi. A Kostya a Konstantin rövidítése, fiúnév:P De jó vicc lett belőle...Mellesleg, míg el nem felejtem, érdekes dolgot tudtam meg tőlük hazafele. Van náluk egy olyan kutyanév, mint nálunk pl a Bogáncs, hogy Kutya:D Így hívják az oroszok csomóan a kutyáikat, hogy Kutya:) Kicsit kiakadtak, mikor megtudták hogy mit jelent:) Vicces a nyelvek közötti átmenet...

Na szóval jó nap volt, sokat röhögtünk, de igazából csak odautaztunk, nyomultunk két órát a mocskos szemét hidegben(bocs, utálom a hideget!) és beültünk valahova, aztán hazajöttünk-volna, de 3perccel lekéstük a vonatot, úgyhogy ültünk az állomáson másfél órát, aztán még kér órát vissza Münchenig. Este 10re haza is értem:P De Passau egyébként gyönyörű város, remélem láthatom egyszer melegebb időben is, szívesen bejárnám az egészet. 3 folyó, a Duna( a kis Dunácskánk:)-ami egyébként összesen 9 országon folyik keresztül{mire nem jó a turistáknak felállított ismertető szarság}) az Ilz és az Inn találkozásánál fekszik Passau.  És a folyó menti házak nagyon viccesek, szorosan egymás mellé épültek, mint itt nálunk a sorház amiben lakunk, csak különböző magasságúak, és mindegyik más színű. Két szomszédos házacska sosem "lehet" egyforma, vidám hangulatot kölcsönöz az egésznek. Miután 2 órát kinn senyvedtünk és szegény Ágikának már nem mozogtak a lábujjai, beültünk egy helyre, ahol igazából csak idősek voltak(nem tudom hogy sikerült kifognunk) de volt rengeteg sütijük, rétesük, kávékülönlegességeik és kajáik. Nastya meg is kóstolta a magyar kis gulyásunkat, Lena pedig az "orosz csokoládé"-nak címzett italukat, merthogy orosz lévén ő még erről sosem hallott. De nem is fog többet inni az biztos:D Gyakorlatilag forrócsoki rummal felöntve, egy hatalmas csésze, már-már leveses "csésze" méretű. Namármost, ebben annyi volt a rum, hogy már a szagától visszahőköltünk mind. Pár korty után pedig visszaküldtük, hogy a pincérnéni legyen oly kedves és kicsit higítsa fel...Ezek után Ágika próbálta legyűrni(mert Lena majdnem rosszul lett tőle, pedig (orosz lévén) bírja a piát, de a harmadát ha megittam és már fejbe vert, úgyhogy én sem erőltettem tovább:D Ezt csak azért írom tanulságul, hogy csak ha igazán vállalkozó szellem vagy és mondjuk berúgni szeretnél, akkor vállald be a Russische Schokolade-t;)

Itt pedig a képek, remélem nem vág be 50 lyukat megint...

A város korábbi ismertetőjegye a Passauer Tölpel, hát én sem ismertem ezt a szót, fajankót jelent. Származása ismeretlen, de valami védőszellem szobráról származhat, vagy valami ilyesmi. Most csak az egyik utcasarkon egy falból áll ki, mint kb nálunk egy muskátli:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imádom ezeket a kis utcákat:) Az óvárosban csak ilyenek vannak. Alul pedig a Szent István templomuk belülről, gyönyörű volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt a mis kis Dunácskánk, és én vele, és ahogyan vacogok a hidegben:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt pedig a 3 folyó találkozása. Ezek mg az odaúton készültek. Jóarc csajok, Nastya hazamegy karácsonykor végleg, úgyhogy az utazásom előtt hatalmas búcsúpartyt kell csinálnunk:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A német vonatokról viszont nem nagyon tudok nyilatkozni, olyanok mint nálunk a jobbik félék, csak természetesen tiszták. De hát ez itt alap.

Mai Mr. X-ünk következik: (nehéz, a jókat már kilőttük:()  na ezt csak kevesen tudják majd, de sebaj. KIRÁLY csávó vagyok, valahol Ózd környékén élek, és egy nyári buli alkalmával botlottam belétek a vonaton. A hajam melírozott, és vicces sztorikat tudok mesélni, akár hajnali 5-kor is. Egyszer ellátogattam a sulimmal a paksi atomerőműbe, ez nagyon meghatározó volt az életemben, azóta is emlegetem, minden sztormiban találok hozzákőthetőt:D Sokat ugyan nem tudtok rólam, de megszínesítettem egy estéteket lányok. Legalábbis remélem./Dóri nóta: X-nak hívták a háta mögött, az új fiút, ki a telepre költözött.../:D

Ezer csók Nektek!

Megpróbáltam, nem tudok kivenni a lyukakat:@ Nekem azok nélkül jeleníti meg...Vissza kéne állítanom az alapra, ott engedte kiszedni őket. De ez a háttér jobban tetszik, szóval schuldigung:):)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr81790407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.26. 23:05:19

ja lyukak idegesitoek. amugy pedig a mr.X edet imádom nagyon nagyon jo legszebb élményeimet juttatta eszembe vonatozás kocsikázás stb legjobb dolgok torténtek és alig várom a folyt kövöt. amugy h emlegedheted ugy h MI müncheniek?? mi van oda AKARSZ koltozni végleg?? ez nagyon felháborit
ja mr x megfejtés: GYÖRGYIIIIIIIIII (L) imádtam ot bárki bármit is mond,tok jokat kuncogtam most én is a szép emlékek hatására mindjárt összegyűlnek a könnyek a szemgolyomban!!
zsozsi: a konkurens csatorna az volt h az ági megint ultraintellektuális akart lenni és igy fejezte ki magát szétrohogtem magam rajta.
egyébiránt el kell most mennem mosogatni.
mrxet tényleg nagyon nehéz már ujat kitalálni de most meg kell tennem:
Mr.X: nagy darab ficko vagyok, és igen komolyra veszem a figurát, midnen nap keménykalapban és aktatáskával jelenek meg az intézményben,ahol tanulok. ja és öltönykabátban,vagy ballonban,nem tudom,de hosszú az a lényeg,hogy menjen a személyiségemhez. sajnos,egyszer igencsak kinos dolog történt velem,(most dori megáll az iráésban,hogy kirohogje magát) mert egyszerxsak fogtam magam és ELÁJULTAM AZ EGÉSZ ISKOLA SZEME LÁTTÁRA!! mindenki azt hitte,hogy benne van a musorban,de mikor karácsonyi tanárúr és pár segitoje odarohant,már észrevették az emberek a dolog komolyságát. szerencsére nem lett bajom,csak kis púp nőtt a fejecskémen, viszont a mai napig nevetnek a hátam mögött az emberek,sosem felejtenek el,beirtam magam az intézmény történelemkonyvébe,keressetek a 3. oldalon közvetlenul a murderers cimszó mellett.
na ez a NEMSEMMI :D:D:D:D:D:D

Busz D 2008.11.27. 02:52:02

nemtok aludniiiiiiiiiii
csoporttársammal msnezek imádom tok édes:D
csak gonodltam megosztom veletek csííráák:D
láv ju forever by the way
nagyon nagyon nagyon

Simon Gábor 2008.11.27. 10:50:10

Szia Ági!

Látom továbbra is jól érzed magad. 1-2 hete írtad, hogy a kölykökkel kell egész napos programot csinálnod. Végül mi lett a program, mert eléggé tanácstalan voltál és azóta nem említetted, hogy mit csináltatok.
Kutyánkról helyzetjelentést csak holnap este tudok adni, mert már 2 hete nem láttam, de holnap megyek hozzá

Rékci 2008.11.27. 15:59:03

A megfejtés :Kovááááácsssssss Lászlóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó(Legnagyobb tömegnév,bár a Kis István még vetekedhet ezzel.)Puszillak Ágci!Majr írok:)

Zsófi (Skót részről) 2008.11.27. 21:30:22

Csá pöcsök :)

Én is voltam ám Passauban , mikor még a loriban a kedvenc németgeekje voltam a tanárnak:) tudtad h a templomba ahol voltál a világ legnagyobb orgonája van ??? fasza hely én is szar időben mentem ( április).
mintha nőtt volna a melled....vagy csak a csíkos erősít???:D(most mindenki visszacsekkolja-fogadjunk-uncsik vagytok-ismerem minden rezzenéseteket:)

Mr X.: Ha tehetném kötelezővé tenném a napi 24 órás mosolygást és hogy mindenkinek legyen minimum egy macskája. Nem ünneplem a decemberi nagy ünnepünket és férjem sem lesz soha. Bohócruhámat mindennap felveszem a hozzá illő fekete (elnyűtt) szandálkámmal. A hajam sokszor tükrözi rajongásomat a matematika iránt.
"TANÁRNŐ EZT NEM IS TANULTUK !!!!!" by PL: Réka
" De igen , kunc, kunc.... ja neeeeem.. télleg nem .. nem baj: azért meg tudjátok csinálni.. kunc kun, ha meg nem akkor meg buktatok 6 pontot..kunc kunc.."

Kunc kunc .. anyád:D

csók, most lesz egy randim a brazillal , sok kedvem nincs hozzá... dehát ráérek , meg hát imporve my English skills:D

pusz-pááááááá

agci 2008.11.27. 22:09:23

na visszafelé kis barátocskáim
Zsóc:a mellem nem nőtt, de kösz hogy most mindneki a leggagyibb felsőmben azt bámulja:D amúgy meg mit izéled a Kovuszt te imdátad a legjobban! én azért szeretem, jókat röhögtünk vele/rajta, mindegy. kínaiul is tanul a Kincses tanár úrral, tiszta viccesek:D amúgy az orgonát is lefényképeztem, csak nem raktam fel, de nem, nem tudtam:D
Rékci: i cant wait;)
Gábor: ne is kérdezd azt a napot!:) életeme legrosszabb napja volt, mióta itt vagyok. cirkuszban voltunk egyébként, de utána fizikálisan rosszul voltam, soha többet nem megyek, max az artisták miatt. a Bágzikám meg annyira hiányzik hogy sírtam is már miatta:( de hamarosan látooooom:):):)
Busz-konkurens csatornám: kurva vicces volt a definíciód, megint csak sokat röhögtem rajta:D főleg a "keressétek a 3.oldalon a murderers címszó mellett" háháhááháháháháháháháháháháhhá a táncsicsnak kéne egy ilyen könyv, vagy inkább oldal, ahol csak beütöd a ctr f-et és bármilyen szóra rákereshetsz:D RIP Jocó, ez igenis nem vicces vegyétek tudomásul
(kár h gurgulázik a röhögés felfele-edisen)

Busz D 2008.11.27. 23:29:20

bazmeg ágiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nem reagálok erre. egyébiránt pedig
most voltam szinházban nagyon jou volt kis pesti kikapcs dodko vászi eniko meg én. laza nap,most megyek olvasok kis kriminalisztikát:)
pussz majd keresek vmi jo mrx et addig meg csak doglok
szaszesz

Zsófi (Skót részről) 2008.11.28. 13:22:17

www.flickr.com/photos/29726286@N02/ ez mindenkinek látnia kell, university of aberdeen!!!! ide fogok járni jövőlre!!!!!
csók

kova jó arc csak eszembe jutott h szar érettségit irtam....

agci 2008.11.28. 15:33:46

igen szívesen megtekinteném, ha megtekinthető lenne!de page not found, szóval adjá másik linket babám
süti beállítások módosítása