HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Első hétvége

agci 2008.10.12. 21:32

Köszönöm mindenkinek a kommenteket, nagyon aranyosak vagytok. Remélem Réka sikerül a zh-d, Rebi neked is köszönöm a levelet, nagyon édes a kutyaaaa:)

Továbbra is nagyon kellemesen érzem magam, izgi felfedezni Münchent (ez a hétvége arról szólt;)). Pénteken éjszaka egy Kultfabrik nevű helyre mentünk bulizni, ami egy hatalmas gyár- vagy nem is tudom milyen telepen áll (tényleg elképzelhetetlen, hogy mekkora) és rengeteg bulihely van ott. Nevezhetjük prolihelynek is (Kinga ezel a szóval illeti:P) de ha azt vesszük, hogy ha egy megállóval előbb leszállsz, mint ahol kéne, és gyalog mész el addig, az utcán álldogálnak és ingyen jegyeket nyomnak a kezedbe különböző helyekre(mármint a Kultfabrikon belül), ezzel is csábítva a vendégeket, szerintem megéri, ha jó a társaság és jó helyet találsz.  Mi pl egy Living 4 nevű helyen táncoltunk (nekem kicsit sok volt a technoból:S), előtte pedig egy másik helyen ingyen volt a Longdrink asszem fél 1-ig, szóval összesen még 10eurot sem költöttem-ebből a szempontból megéri.:) A Living 4-ban találkoztunk egy szolnoki lánnyal, Noémivel, kicsit törte a magyart(2 éves kora óta Németországban él) de elbuliztunk vele. Bemutatta az egyik barátját, aki meleg volt(Schwul:P) és le sem tudta volna tagadni! Nagyon vicces volt, tipikusan az a fajta meleg, aki még rá is játszik, ki volt sminkelve(de nagyon durván) egy ujjatlan garbó volt rajta, tele ékszerekkel és halál vékony volt, de nekem nagyon tetszett, hihetetlen, hogy adta elő magát:D

 nos ők Sebastian és Noémi, itt pedig egy ott készült bulikép:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

annyira vicces volt ahányszor csak ránéztem elröhögtem magam:D

itt pedig Kingával egy normális kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon érdekes egyébként, hogy mennyi magyar van itt. Szombaton elmentünk egy bevásárlóközpontba (ruhát elég jó áron lehet venni-meg vagyok elégedve;)-kabátot is majdnem vettem, csak aznapra le volt árazva asszem 30eurora, de nagy volt és vékony) és Kinga bement egy ollót kérni egy fehérneműs boltba és kiderült, hogy az eladó nő is magyar, pedig nem is hallott minket, csak Kinga is "magyarosan" beszéli a németet, ahogyan ő is, azt ismerte fel:) Anna 40 éves, és Münchenben járt egyetemre, de itt él asszem 20éve. Megadta a számát is, azt mondta szívesen körbevezet, vagy elmehetünk 3asban a 15 éves fiával (ő is beszél magyarul) kávézni. Aranyos volt nagyon, de tőle kértünk tanácsot, hogy hova menjünk bulizni, valami színvonalasabb helyre ahol normális emberek vannak, de igazából ahova küldött minket, egyik hely sem bulihely volt, hanem éttermek meg beülős helyek 30on felülieknek. Mi pedig táncolni akartunk, mert hát az a szenvedélyem:) de nem találtunk végül semmit, csak mászkáltunk össze-vissza. A mekiben megismerkedtem két sráccal, akik valami informatikai cégnél dolgoznak és itt lakik az egyik ahol mi, úgy volt hogy együtt is jövünk haza de aztán mi Kingával ott hagytuk őket. Előtte edig odajött hozzánk egy srác az utcán, hogy mi hova megyünk hol van itt jóhely, németül végig beszélgettünk, erre megkérdezi németül: honnan jöttök? -magyarok vagyunk! ő meg magyarul: én is:) csak ő már Münchenben született nehézségei vannak a magyarral de azért aranyos volt. Szóval hihetetlen hogy mindenhol magyarba ütköztünk, de ha Kinga hazamegy, kevesebb esélyem lesz, mert ugye egymás között mi magyarul beszélünk és hallják, de egyedül már nem fogok:P Persze a németemen akkor is hallható lesz, de majd meglátjuk. Tetszik nagyon az egész, és ha találok normális embereket, akikkel el lehet menni ide-oda és megbízhatóak akkor nagyon jó lesz. Könnyű egyébként ismerkedni, mert az utcán bárkihez oda lehet menni tanácsért vagy megkérdezni valakit és általában jó fejek( mondjuk az is igaz, hogy aki feltűnően hülyén viselkedik vagy gagyi ahhoz nem is megyünk oda, csak aki szimpatikus.).

A családdal most hétvégén nem sok időt töltöttem, ma kirándulni voltak, legközelebb megyek velük én is, este pedig együtt vacsiztunk, de nagyon aranyosak. Amikor szabad vagyok akkor oda megyek ahova akarok, akkor amikor akarok, nem szólnak bele semmibe. Sőt reggelente fel se kell kelnek mert Heike ellátja a gyerekeket, egyedül mennek az iskolába, csak délután mikor Carlotta hazaér kell itthon lenem, mert neki nincsen kulcsa. Délután pedig csak itt kell lennem, de általában játszanak a szomszéd gyerekekkel, és este megint szabad vagyok, hétvégén pedig teljesen. Jövő vasárnapra megkért Heike, hogy elmenne a barátnőjével valami borkostolásra (imádják a bort, Frank is ő is vacsorához mindig isznak egy kicsit) és az ő gyerekeit és Justint meg Carlottát vigyem el moziba meg akkor legyek velük, ha nem gond. Ami persze egyáltalán nem nagy dolog, amúgy is a gyerekekkel lennék itthon, így legalább kipróbálhatom a német mozit;) Utána pedig nem sokkal lesz egy teljes szabad hetem, mert őszi szünet lesz és gyerekek mennek a nagyihoz:) Arra gondoltam, hogy meglátogatom Kirstenéket vagy Tobiékat(focifesztes csapataim), de majd még meglátjuk. És a legjobb, hogy otthon mindig el akartam menni a múzeumok éjszakájára Pestre, és most lesz itt, azt hiszem 27-én, este 7től éjjel 2-ig, és csak 15 euro. Nagyon várom már, remélem meg tudom majd nézni!:)

Az átlagos német magasság egyébként szerintem nagyobb mint nálunk, sokkal több a magas ember, én is végre átlag vagyok, rengeteg srác meg férfi magasabb mint én, de a csajokból is nagyon sok van, akik mellett eltörpülök:D (igen most lehet mosolyogni, de élvezem akkor is;)) és sokkal kevesebb a kövér ember mint nálunk- bár ez várható volt, ugyebár sokkal egészségesebben élnek. Az én fogadócsaládomnál pl minden nap kötelező a gyerekek számára a zöldség, nyersen és főzve is (amit én nem pártolok mert megeszem kb heti egyszer és nekem elég is volt) viszont jó hogy minden nap van sok féle gyümölcs itthon. Sajnálatomra azonban alig esznek húst, nem tartják egészségesnek, csak heti 2-3szor, meg egyszer halat egy héten (nem is említik egy lapon a halat a hússal, nekik az két különböző dolog), pedig az átlag német imádja a húst, de majd veszek vagy vetetek magamnak, mert nekem hiányzik nagyon. Ma csináltam "paradicsomlevest", ami inkább volt víz paradicsomdarabkákkal és fűszerekkel:P de már nagyon hiányzott a normális kaja úgyhogy megettem:) Igazából cask az alap nem volt jó, mert nem leves alap volt, hanem paradicsomkonzerv, de azért megettük na:D A következő már jobb lesz. Egyik nap pedig akarok prószát sütni, azt tuti nem ismerik, meg egy kis főzeléket ennék szívesen. Elég tésztás család, meg sok midnent csinálnak konzervből vagy zacskóból, ízre nem rossz, de nem kostólták még anyukám isteni főztjét, amivel szerintem összehasonlíthatatlan. Nem panaszkodom, mert éhem nem maradok, csak remélhetőleg tényleg megtanulok főzni:P és önálóbb leszek csak.

Ami még számomra nagyon érdekes, hogy sok itt a török, meg a japán és kínai. Nem gondoltam volna, de lépten-nyomom kis ferdeszeműek vagy csúnya barna törökök jönnek szembe veled az utcán. De öltözködésre nyilván jobbak, mint a kaspovári társaság, bár itt is előfordul a tesóm által Amcsiban már megtapasztalt agybaj eset, amikor felhúzza az undorító szabadidő nacit és felül hozzá pedig halál kicsipi magát. Ja és nagyon durván nem fáznak, nem is érzik a hideget, mi itt 2pulcsival kabátban megyünk el este, ők pedig miniszoknyában harisnya nélkül tűsarkúban nyomulnak, és abszolut nem fáznak. Itthon is mindenki topban polóban mezítláb mászkál, papucsot abszolut nem használunk(igen Dóri, én otthon hagytam az enyémet, pedig figyelmeztettél:() de nem is baj, mert itthon csak zokniban vagyunk, a cipőt az első négyzetméteren levesszük az előtérben.

na itt az ágyam is, ugye milyen szép?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt pedig a kilátás a szobámból

 ez a mögöttünk lévő sorház és látjátok elég kevés helyen van függöny

 

 

 

 

 

 

 

 

azt még nem mondtam, hogy az én szobám a 2. emeleten van a szülőkével, a tetőtérben. az elsőn a gyerekek szobája és a fürdő, amit én is használok(a szülőknek külön van, abban fürdenek a gyerekek is), alul pedig az ebédlő és a konyha, és van még egy pince, ahol van a mosókonyha, tároló, iroda, ahol van Justin dobja is. A ház viszonylag keskeny, inkább fölfele terjeszkednek, de nekem nagyon tetszik így is, nagyon szép, csak nálunk otthon ugye nagy a ház, de az alapterülete nagy, itt pedig sok a lépcső.

kilátás a konyhából:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingával a metron:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és végül a deutsche U-Bahn (a metro)

 

 Egyedül az éjjeli közlekedés nem tetszik, mert hiába Németország 3. legnagyobb városa München, egyszerűen reggel az első U- vagy S-Bahn 5-6 fele megy, előbb nem. OK az utolsó kb egykor megy, tehát nem mint nlunk 10 40, de azt vártam, hogy éjjel 3kor is hazamehetek akár, ha úgy van kedvem. Mert mi eléggé a külvárosban lakunk, ami nem is baj, mert sűrűn járnak a villamosok metrok gyorsvonatok, de ha bulizni megyek akkor reggel 6-nál előbb nem érek haza...Na mindegy, ez legyen a legkevesebb bajom:)

Nagyon vigyázzatok magatokra, hiányzik mindenki, komolyan, minden hírre ki vagyok éhezve, akinek csak van ideje írjon, igyekszem majd én is. Millió puszi mindenkinek!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr35710604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.10.12. 21:56:22

már az első hétvége is ilyen izgi volt!! nagyon jo neked látnád a buzi bp metrokat el vagyok ájulva h milyen jol néz ki ez a munchen! amugy egyértelmű h én leszek mindig az elso kommentelod akárcsak myvipen:D ez már orokkévaloság.

agci 2008.10.12. 22:53:21

ez a menőbbik fajta eként.a régebbiek nem ilyen szépek. de majd csinálok külső képet is mert itt szar a fény.
by the way this is love forever between us;)

Simon Gábor 2008.10.13. 20:24:54

Szervusz Ági!

Rátaláltam a blogodra és végigolvastam, hogy mi minden történt veled.Látom nem telt eseménytelenül ez a pár nap. Annyi minden történt veled már, mint mással egy hónapban. Írásaidból az is érzékelhető, hogy nagyon tetszik és nagyon jól érzed magad és jó kis helyre kerültél. Fedezd fel Münchent meg Németországot, aztán írjál minél többször és tegyél fel minél több képet. Nekem meg légy szíves küldjél már egy ilyen müncheni metrót ide Pestre, mert kicsit jobban néz ki, mint az itteni gány metró. Elsőre asszem ennyi. Majd még írok.
Üdv: Gábor

agci 2008.10.14. 14:58:47

Köszi, remélem jól vagytok ti is, akartam írni neked emailt, hogy elköszönjek, de annyi mindent volt az utolsó pillanatban...Nagyon jól érzem magam tényleg, majd igyekszem mindig rendszeresen írni:) Puszilok mindenkit!

Simon Gábor 2008.10.14. 19:59:07

Minden OK velünk.De nézegetve ezt a csomó képet, amit csináltál, inkább lennék Münchenben, mint itt Pesten.

Zsófi (Skót részről) 2008.10.14. 20:36:04

És még annyit h nagyon jól nézel ki : tök vékony vagy.D én meg itt hízok a skót részen. Nyilván hiszen ezel angol kaját tolnak ami abból áll h chips meg burger vagy fish.. de nehogy azt hidd h a rendes fish....
na bazz mindenki elkerült otthonról. Gabi már jelentkezhetne

Zsófi (Skót részről) 2008.10.14. 21:06:29

Mellékesen megjegyezném: h mindenki figyeljen oda mit ír ide: mert az ÁGNES akit mindannyian szeretünk és tisztelünk: CENZÚRÁZZA! én MINT AZ 1848- 49 es hazafiak elnöke közhírré tétetem, hogy eme tett megsértette személyes jogaimat. Edina? Ön mit szól ehhez mint (majdnem) végzett jogász?
heheheheheheh

agci 2008.10.14. 22:22:49

én, mint MAJDNEM végzett pszichológus(na most röhögünk mint a szemét) kijelenteném, hogy ŐRÜLT VAGY!!! "aki malomban dolgozik, lisztes lesz a keze" neked elég volt 19 év és idáig jutottunk bazzeg, ostobaságokat írogatunk, totál értelmetlenségeket, de megmondom, hogy a frankó az, hogy mi ebben is megtaláljuk a legnagyobb vicceket:D még ennyit mondanék neked oda a szomszédba: LÉZERCERUZÁT A ..., HOGY -innen le sem írom, azon a fizikán már nagyon túlpörögtünk:)
ps: Fekete Anikó tanárnőnek szeretnék küldeni képeslapot, az egyik felén München lesz, a másikon meg a Boti:Á:Á:Á:Á

Édibébi 2008.10.15. 11:53:01

Igaz Fika, sztem amugy ez az "Ági de jol nézel ki tok vékony vagy..." szoveg is elég átlácco... tudjuk h ezt is o irta be a te nevedet használva... de vannak olyanok, h szerzoi jogok, nincs mit tenni...;)
süti beállítások módosítása