HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Boldogságos Dóráim

agci 2009.02.06. 00:51

Lehet, hogy a sör teszi(bár kiröhögöm magam, kettő radlert ittam nem tom hány óra alatt, -5% alkohol) vagy a fáradság, vagy az egész úgy, de eléggé könnyes hangulatomban vagyok. A lényeg csak, hogy nagyon szeretlek titeket, és akármi van, akkor is mindig rátok gondolok és veletek vagyok, és nem csak akkor, amikor épp itt szarabbul mennek a dolgok, akkor is amikor kicsattanok a boldogságtól.

Maradok júli végéig, augusztus elejéig, úgy döntöttem. Lehet, hogy megbánom, lehet, hogy elszalasztom a nagy lehetőségem, életemben (talán először igazán) teljes mértékben a szívemre hallgatok, és ő itt akar tölteni egy nyarat Münchenben. EGyébként meg esélyem a töb pontra akkor lenne, ha 95% körüli vagy feletti német emeltet nyomnék, ami akármennyire is azt hittem hogy ripszropsz menne, tévedtem. A legnagyobb gondom továbbra is az, hogy nincs olyan szak, amit 100%os beleéléssel csinálnék és egész életemben azzal foglalatoskodnék. Sosem hittem, hogy az a fajta vagyok, aki "határozatlan" és nem tudja merre tovább, hát mégis az vagyok. Valahol lenézem érte magam, ne kérdezzétek miért, de mindig faszább csajnak tartottam magam annál, semminthogy tengjek-lengjek az életben, hát mégis azt teszem. Hazamegyek közgazt vagy turizmust tanulni, és ha az nem tetszik, hát megyek tovább. Hogy 35 évesen lesz diplomám, HA egyáltalán lesz? Igen zavar, de jelenleg nem tudom mi mást tehetnék azon kívűl, hogy elkezdek valamit, ami Edi szerint egyáltalán nem kreatív és nem életem célja. De valahol bennem van, hogy nem adom fel a reményt, mert ha azt vesszük, hogy itt érettségi nélkül elélnek az emberek vígan a munkájukból, akkor igazából leszarom a magyar oktatási rendszert, ahol 5 nyelvvizsga és 476 pont nélkül egy nagy lófaszt érek, mert valljuk be, ez így van. Itt senki nem kérdezi meg, van-e nyelvvizsgád, itt azt kérdezik, beszélsz-e nyelvet, és letesztelik. Senki nem kérdezi meg, hogy hogy sikerült az emelt szintű töri érettségid, amire szarrá tanultad magad, a való életben senkit nem érdekel, hogy a buzi faszom ostoba matek dolgozatod az értelmetlen Boci ciáról és annak tagadásáról, hogy  Boci cica vajon éépen fejen áll vagy articsókát szarik, senkit nem érdekel. És a Táncsics ezt bassza el, de mocskosul. Nem tudom, hány tanár kérdezte halálra sápadtan, úristen mi lesz, ha ti egy év múlva kint az utcán épp a társadalmat képzitek? Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mi lett volna, ha felkészítetek arra is? A Táncsics nem szar suli, sokat köszönhetek neki. Jó érzés pl, amikor a nyelvsuliban Kafkáról van szó, és a 19 éves szaros kis magyar lány világosítja fel az egész csoportot, hogy el akarta égetni a műveit, és a barátja nem tette meg, sőt lehet, hogy ki is egészítette azokat... Valahol olyan tudásra tettünk szert, amivel "felvághatunk" több európai előtt, vegyük akár az összes bemagolt fővárost(amiből semmire sem emlékszem) vagy akármit. De mellette alap dolgokat elfelejtettek megtanítani, és ami nem a TÁncsics hibája, hanem az országé, hogy csak tanulunk tanulunk és a végén ott tartunk, hogy se a munkás se a diplomás nem tud elhelyezkedni. De mindegy nem ecsetelem ezt tovább, nem emiatt írtam, megint elragadtattam magam.

Az egész cikk igazából azért indult, hogy felköszöntsem szerelmeimet Dórákat, mindannyiótokat. Csak a legfontosabbakat tudom kiemelni, a többieket is Isten áldja, de nekem (mostmár) 4 fontos Dórám van, Laki, Andrássy, Kollár és most kiegészült Tatárral is:) De csak 3ótokhoz szólok, DÓrival személyesen is talizom. HIányoztok mind3an. És mindegyikőtök más miatt. A fekete, a szöszke meg a barna. Most nem látjátok, de sírok. Nagyon szeretlek benneteket. Hogy Ágnesnek hívsz, hogy közösen kiröhögjük az összes többi embert, hogy együtt kondizunk, hogy a KEDVENC ROKONOM vagy, hogy megveszed a 80. fekete ruhád és belövöd a 28. ugyanolyan fülbevalódat. Találok Neked fűzőt, ígérem. Anélkül nem megyek haza. És Téged is, mert olyan vagy mint én, mert a legjobb lakótárs lennél(ZSÓ MELLETT), mert imádod magad fotózni, mert mindig pozitív vagy, mert kordában tudod tartani az Edit(sztem Te vagy az egyetlen), mert Te vagy az egyetlen, unique, great, és mert az vagy, AKI. És persze Téged is Kolloid, mert olyan jól táncolsz, mint senki más, mert ha megszólasz, tuti értelmes dolgot mondasz, és nem csak fecsegsz mint mi annyiszor, mert nagy Walt Disney-fan vagy(tessék megnézni a szobáját), mert akkora matek agyad van, mint kb csak a tesómnak, és mégsem vagy kocka, mindig figyelsz arra, hogy összhangban legyenek a ruháid, mert a bulikban kiszemelsz valakit és a felsőtested rázva követed, és közben dórisan ráncolod a homlokod. Mert hatalmas szived van, és ha kell, vezetsz Dóri helyett az anyósülésről, hogy ő hadd integessen...Ezer évig folytathatném még, kit miért szeretek, talán a leglényegtelenebb dolgokat emeltem ki, most ezek jutottak eszembe, bocsássátok meg nekem. A lényeg csak, hogy köszönöm, hogy vagytok. Hogy találkoztunk. Akinek röhögni támad kedve, hogy mit érzelgősködöm, hát tessék. Egyedül vagyok, néha megtehetem. Vannak itt barátaim, de attól még egyedül vagyok, mert Nélkületek vagyok. Szóval ha valakit zavar, hogy néha kiöntöm lelkem, hát tessék.

Augusztus elején, mikor végleg hazahúzok, akkora Balcsi-túrát csinálunk, mint még soha. Otthon leszünk elvileg mind, és a spagetti asztalán fogunk tánolni, és mindenkinek jó kedve lesz. Ajánlom. Éppen 20 évesek leszünk Edivel, tessék szervezkedni, időpontot csinálni mindenki. Most húzok alcsizni, bár nem tudom, mennyire fogok tudni. Eléggé olyan érzésem van, hogy lehet, hogy bővül a singlek tábora. Még ne kérdezzetek semmit, nem tudok semmit. Csak egy megérzés. Azok meg nálam általában jók. Remélem tévedek:) Szép éjszakát/napot mindenkinek, gondoljatok néha rám, kérlek.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr60925604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.02.06. 01:11:19

edi vok a dori ágyárol és igazán érzelmes voltál ma este remélem nincs semmi gááz..a c-rol meg ird le a leirnivalot mer muszály(j)


amugy meg ezt gondolod éát h mikor jovol haza mer durvoid lesz nélkuled egy fél full nyár na azért.


és igenis szar ember akinek nincs 5 nyelvvizsgáéja és 95%os matek emeltje.

jegyezd meg


mert feltalála kopni az állad.


a gabi jon haza és nagyon kellemes lesz:D (ehelíett azt akartam irni h shzéjjel...)


most a dori jon:

hello ági:)


Szia Dórri vagyok.

Busz D 2009.02.06. 01:14:47

haha jo poén volt:D
tevoltál az elso aki felkoszontott ma,imádlak és az osszes dori nevében mondhatom,hogy senki nem fog nkeunk iylen nagy felhajtást csinálni a mai napon mint té:D
nagyon nagyon jol esett amiket irtál nagyon tlaálo dodkoidról is a lakidodeszrol nem nyilatkozhatom,de biztos hogy ot is elégg megérintette a téma...

nagyon nagyon szeretunk mellesleg hozzáteszem te vagy a legjobb még innen meszisrol is. btw jo volt a mai kis iwiowezésunk,kár hogy megorultél mikor azt hitted hogy meglátogatlak ma.. kapj az agyadhoz:D
amugy nagyon sok kitartást,ne negativkoggyá,mert nem neked való az!

ja és a hazajovés kényestéma,utálni fogunk ha nem teszed meg azt!!! vérkomoly.

ezer puszi olelés a szivunk osszes szeretetével te szomoru szamuráj:D
nagyon szeretunk tényleg.

hello ági.

Zsófi (Skót részről) 2009.02.07. 02:09:01

Oh
jaj
mi történik itten??? Há mindenki taccson van ?
Dórik , az Ági beszéde nagyon megrendítő volt, a kocsis esetre emléxem is ( kb senki nem vette észre h nem is a dóri vezet...., mer a sok gagyi arra figyelt h "VEZET" kit érdekel?:D )Nagyon boldog névnapot így 1 óra késéssel, de most végeztem kb 2 órája... és hulla vagyok, de azért még feljöttem . jah és repcsit is keresek és tudom inkább egyetemet kéne, de nem füllik hozzája a fogam kicsitse. de muszáj lesz , anyway:S Megpróbálom magam rávenni.
Husom, én április elején hazamek 2 hétre, leszaronm a a pénzt, látnom kell a papámat, mert lehet h nyáron késő lesz .:S Nem kérek sajnáló megjegyzéseket. Soha nem halt meg senkim, csak a macskám, és utánna több héitg mély depresszióba estrem , amikor ti még nem is ismertetetek, és nem voltam önmagam , tudom , mert emléxem :S... szal nem szeretnék belegondolni sem , ezért nem kérek sajnálomokat. lényeg . hazamek kb 10 napra ha olasz étterem is ugy akarja. suliban szünet ugyis. és nagyon szeretnék veled találkozni husom. esély sincs rá h hazajössz? nagyon sajnálnám , megszakadna a szivem .... :S most én is nagyon rossz dolgokról irok, és eszembe is jutott this whole thing:S h azt se tom h mi lesz . azt tudom mit akarok, de semmi nem biztos. és gecire nemrajtam mulik . én igyexem , tudom. de néha azt kivánom bár lennék bolond, ... mert ők mindig boldogok. Eként minden ok velem , nem vagyok szarul , csak ági megrendített. Felvágni itt is tudok , mondom én vagyok a legjobb a csoportban :D még economics ból is:D pedig 1 órán voltam :D,
nem tom mi lesz velem husom, azt se h veled mi lesz de én is a szivemre hallgatok , ugy ahogy mielőtt kijöttek is arra hallgattam , és most tudom h haza kell mennem áprilisban , .... és most nem karácsonyozni... mer barátnőzni. Na erről ennyit.
csókullak titeket jó nyálasan.
ui: milyen j ólenne ha lenne egy macskám, akit szerethetnéék itt.
ui2. holnap 14 óra melo vár rám. ezt üzenem azoknak akik délben kelnek fel hoolnap , és buliznak este, gondoljanak rám , h épp nyalom a skótok seggét , h Would u like some parmezan or black pepper? szöveggel...
ui 3: aki holnap ennyit dolgozik mér nem alszik már???!!!!

Zsófi (Skót részről) 2009.02.07. 02:11:37

tudtam volna többet is írni, valahogy fosom a szót-.:D
Ez durva lesz :

Ági miért nem jösz át ma estére itt aludni? megtanulhatnánk együtt a magyart(CSOKONAI, ÉS VOLTAIRE) fennamardhatnánk 1 ig tanulni és közben ehetnénk egy csomó csokit , mer anyám süt pogit is, meg müzlit joghurttal mikor már fullon vagyunk. És aztán másnap 5r öst írunk.
Fájó szivek szállodája ez a casa:S

Rékci 2009.02.08. 00:30:53

Tömör leszek.
Gyere haza.És ne csak augusztusban.
Ide tartozol.

Kedvenc Rokon Dóra ;) 2009.02.08. 10:51:22

Na regisztráltam végre,csak eddig lusta voltam... :)
Köszönöm a felköszöntést :) Te is hiányzol ám nagyon,egyre kevesebb sántoson a normális ember... jajj és utólag is boldog névnapot neked is ,tudom h rég volt,csak kissé szétszórt vagyok mostanság.
Fel a fejjel,ne szomorkodj :)
Puszi

dodkó 2009.02.08. 13:16:15

ágica!
nagyon köszönöm a köszöntést!annyira aranyosakat írtál:)mindegyik tök jó emlék.nagyon várom már a nyarat és legeslegjobban a közös balcsizást ami NEM MARADHAT KI!
én megértem,hogy kint akarsz maradni,és bár hiányzol,de ha belegondolsz ez neked olyan lehetőség, amire lehet,hogy nem sok alkalmad lesz az életben.de amit a zsófi írt az jó ötlet lenne-ha te is hazajössz megint egy rövid időre tavasszal!!
millió pussz
süti beállítások módosítása