HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

?

agci 2009.01.27. 10:23

Na kisbarátaim, akkor most a segítségeteket kérem, mégpedig szeretnék mindenkit a gyorsaságra buzdítani. Gyakorlatilag másfél hetem van, illetve annyi sem, nem akarom az utolsó pillanatra hagyni, ill hogy anyukám az utolsó nap rohangálhasson vele, ezért szeretném végelegesen kitölteni a felvételi jelentkezési lapomat, de a sorrenddel nem jutok dűlőre. És mint mindannyian tudjuk, van még egy esélyem a sorrenmódosításra, amivel tavaly éltem is, és ennek következményeként ülök egy müncheni asztalkánál, és nem a pécsi közgaz tanteremben...

Also. Idén is a pszichológia lesz az első pár helyem, bár ez gyakorlatilag kidobott pénz, mert nem fog 40 ponttal esni a ponthatár, és esélyem sincs bekerülni, de átkoznám magam, ha nem jelölném meg, szóval mindegy. Amit nem tudok viszont, hogy mit tegyek előre: kereskedelem és marketing-Pécs vagy turizmus-vendéglátás-BGF. És légyszi a tanácsadóim vonatkoztassanak el most attól, hogy melyik város, mert nem az érdekel, hanem a szak maga. A turizmus egy fokkal jobban érdekel, de az főiskola, ami nem tudom, hogy a BGF esetében mennyit jelent, mert ha mondjuk azt vesszük, hogy Kaposvári Egyetem, hiába egyetem, kitörölhetem vele a .... De maga a szak, a leírása, és amit Kolli mesélt, nekem nagyon bejött. Viszont az agyam egy kis része a kereskedem-marketinget villogtatja a fejemben, nem tudnám megmondani, miért. Mindkettő közgaz diplomát ad, a marketingnél angol szakmai nyelvvizsga kell, a turizmusnál két nyelv, az egyik kiváltható felsőfokúval(ami remélhetőleg nálam teljesül egy német felsőfokkal, ha hazamentem) szóval nyelv szinten ugyanott vagyok mindkettővel, angol szakmait kell csinálnom majd.

Szóval nagyon örülnék, ha a nagy okos egyetemista barátaim(:D) és egyébként meg mindenki, aki egy kicsit is ért hozzá, elmondaná a véleményét. A döntést a végén magam fogom meghozni, de most tényleg megrekedtem, és fogytán az idő. Kéne beszélnem egy pécsi közgazossal, és akkor pro-kontra mérleget csinálhatnánk:D na jó befejeztem, nem mélyülök ennyire bele, a lényeg, hogy segítsetek légyszi, és minél hamarabb.

Az LMU-n pedig (müncheni egyetem) most szombaton lesz nyílt nap, kis előadások és stb, ami elvileg eldönti, hogy mikor is megyek haza, érettségire vagy csak a nyáron. De mivel itt nem tudok pontrendszerről, nem hiszem, hogy szükséges lenne újra letennem az éretségit...De azért megkérdezem. EGyébként is itt kb a pszicho van amit érdekel, az meg ugye a legdrágább, bár van még finn, német és egyéb ilyenek, de nem tudom, annyira valahogy nem kívánom... Vagy csak beleéltem magam, hogy hazamehetek majd és együtt leszünk és elvileg egyetemista leszek és gyakran látjuk egymást, fogalmam sincs. Na mindegy most nincs időm ne haragudjatok, kell vennem telefonkártyát és felhívni Jonatant, hogy ő hogy áll az itteni egyetemi dolgaival és a többi...

Szóval légyszi, akinek bármi ötlete van, akár egyéb szakokkal is, az ne késlekedjen, és mindenki mondja el bátran a véleményét. Ezer kösz!

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr54905651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli* 2009.01.27. 18:09:38

Nah te loser, második chance? :)
komolyra fogva a szót. a pécsi "egyetem" annyit ér szerintem, mint a kvári "egyetem".
pécs kamu. és elvonatkoztattam a várostól,amit mondjuk szintén nem szeretek.

A bgf ott van már egy ideje, igaz hogy fősuli, de mikor még azt hittem akarok továbbtanulni engem is beszéltek a turisztika szakra.Míg állítólag a corvinus turizmus elméletre, addig a bgf gyakorlatra megy rá.

uh én bgf-re adom a szavazatom, de ígéred meg hogy corvinus büféjébe átjössz néha látogatóba,mert valszeg az egyetemen én annál magasabbra nem fogok jutni.

Szép napokat :)

Simon Gábor 2009.01.27. 18:49:31

Szia Ági!

Szerintem a turizmus-vendéglátásban több a jövő és nem fizet rosszul. Míg a kereskedelem-marketing pedig közgazdaságtant takar és közgazdászból rengeteget képeznek az országban és szerintem mire odajutnál nem biztos, hogy nagyon el lehetne benne helyezkedni. Szerintem itthon a turizmus-vendéglátással könnyebben lehet érvényesülni, míg külföldön szerintem egyenlő eséllyel indulsz mindkét diplomával. Úgyhogy én a BGF-et javaslom, de magad döntsél, ahogy jónak érzed.

Üdv: Gábor

dodkó 2009.01.27. 22:55:37

szia Ágnes asszony!
én csak az egyik oldalról tudom összegezni a tapasztalataimat,amikről már bezséltünk is.ha oda akartam volna menni,kimondottan tetszene:)de tényleg.most még nem olyan konkrét,mindenből tanulunk egy kicsit-másodiktól lehet idegenforgalom és szálloda vagy vendéglátás és szálloda közül választani.tanárokkal elégedett vagyok,órák érdekesek és változatosak nekem.sztem mindkettő eléggé sláger szak mostanában,nagy túljelentkezés lesz mindegyikre.(de amugy én ugy gondolom,hogy idén lejjebb mennek a ponthatárok-először is mert sok helyre nevetségesen magasak voltak,lehet h többen megilyednek tőlük, a másik meg, h most már nagyon kevesen lesznek azok, akik nyelvvizsgával váltották ki még anno az emeltszintű 100%os érettségiket nyelvből.mert ezt utoljára akkor lehetett amikor mi elsősök voltunk.alattunk már nem sokan csinálhatták meg.)
ugyan a bgf főiskola,de sztem azok közül az egyik legjobb az országban-legalabb olyan jónak(ha nem jobbnak)tartom mint a legtöbb egyetemet!!a pte meg a legjobb egyetemek közé tartozik.a ponthatárok is sztem csak a földrajzi fekvése miatt alcsonyabbak,pestre a legtöbb helyről könnyebb eljutni,nyilván oda jelentkeznek többen.
elég hosszan elemeztem a véleményemet:)de az enyémmel kapcs.-ban bármi másban is segítek ha tudok.
pusszantás

Édibébi 2009.01.29. 21:45:13

na kedves elso hozzászolo!
mielott ide leirod a véleményedet, nem ártana tájokozodnod az egyetemekrol, foképp oylanoktol, akik egyetemre járnak.
nem nyitok vitát, de megalapozatlan hulyeséget irtál, és nem kéne ezzel tomnod ezt az oldalt, a magánugyeidrol már nem is beszélve.


bocs h ezt leirtam, de vannak határok.


ágikám szerintem meg ne menj turizmusra, mer nem az a te világod, leeht jol lehet vele keresni, de te ennél kreativabb vagy, és ezt elmondtama dodkonak is, mert szerintem o is.
felvennének akárhova máshova is, bár a pécs kereskedelem-marketing sem hiszem h a legjobb ut, sztme hajts pszichora, azt ha nem sikerulne, akkor a matekos irányvonalra terjezskedj:DD az mindig siker

na majd bezs msot épp msnen pussszer

Busz D 2009.01.29. 22:03:47

szerintem a bgf tok jo ha a psziho nem jon ossze probáld meg midnenképp, szerintem van benne kreativitás dogivel!
a kereskedelem marketing ismeretlen terep számomra de az viszont elég unkreativnak hangzik kulonben is a matek hoghy lehetne kreativ?:Damugymeg nem csak ez a két leehtoség van szeritnem még nézelodj csak, meg csinálj német emeltet stb stb van sok leehtoség,de csak egy alényeg NE MARAGGYÁÁÁ OTT!!! ennnyi a torténet. iloveyou

Zsófi (Skót részről) 2009.01.29. 22:35:51

Oh, jaj , fokozódik a drámai feszültség. .... Ezt az 1. és az uccsó előttire mondtam . Najó , mind1, vicces:)

HUsom , a véleményemet minnyá olvashatod msnnen :D priviben .
űUi: majd írok többet:
és TWILIGHT A MENŐ!
Kedden megveszem az összes kötetet!Magyraok le vagytok maradva:D

pseudoo 2009.01.30. 06:32:40

Csók baby!

Ha engem kérdezel, mindenképpen Pestre mész, a BGF elég jó suli, mindenképpen többet ér, mint akármelyik suli Baranya megyében, sok ismerősöm végzett ott. Most nem (csak) az elfogultság beszél belőlem, de nemrég beszéltem sok ismerősömmel, akik Pécsen tanulnak, és hozzánk képest lófaszt sem kell csinálniuk, az óraszámuk és az azon belüli követelmények jóval alacsonyabbak mint Pesten, hasonló szakokon. Ezen kivül a Diploma 2009 szerint a Pesten szerzett diplomák megbecsültsége is jóval magasabb mint a vidékieké. Szakválasztásnál viszont ellentmondok magamnak, mert szerintem több lehetőség van a marketing-kereskedelemben, mint a turizmusban. Hogy miért? Egyszerű, többfelé lehet szakosodni és a posztgraduális képzések vagy szakváltások esetében is sokkal rugalmasabb szerintem mint egy turizmus. Azzal max elmehetsz egy luxusszállodába portásnak :D Szó ami szó, én a marketinget választanám, de a BGF-en. HÖ! De mindenképp azt tanácsolom, hogy hallgass a szivedre. Egyébként én még mindig javaslom a human resourcest. Ölel: Tesód

Zsófi (Skót részről) 2009.01.30. 13:11:41

hali
tényleg senki nem lát semmit a turizmusban ???? Lehet belőlem is csak az elfogultság beszél , de én akkor is szívesebben tanulnék turizmust .. mint kereskedelmet , bár mindegyik jó . Bazze, itt annyival könnyebb volt választanom. Peidg itt szakpárokat kelett , ami 2 diplomát ad... Ha nem vezsnek fel ide, és nem tanulhatok spanyolt, vagy vállakozást , vagy gazdaságot én megőrülök. Nem mehetek haza. Kizárt. És utálom h mégis jelentkzenem kell. Most ott tartok , hogy bízoma szerencsémben és nem leszek megint hülye mint tavaly, megjelölök 5000 szakot, és kifizetek 20 ezret a semmire. bejelölök 3 at , amit gondossan átnézek , h van e esélyem a szaros kis pontommal . itt jön elő a kérdés megint: miért nem érettségizem le újta, mert ugyebár angol tuti sokkal jobb lenne, szerintem még felsőn is ( nem elszállásból, de ha a skótot megérted, akkor szerintem már mindenkit-főleg h érettségin a legemnehezebb ha telobezsélgetés van , és recseg a vonal:Sezek után ez már gagyi) - Na de, az érettségiről már lecsusztam asszem és egyépként is, fazsom se akar otthon tanulni. Márpedig ha haza kell mennem , akkor inkább petsen tanulnék, vagy pécsen . De inkább pesten . És nem azért mert ott a több barát. Aberdeen után asszem meghalnék pécsen , Szekszárdon meg felakasztanám magam . Jah, eként pofátlanul magasabbak a pontok pestre, ezért is jelölök meg 3 at , nem pedig 10 et , mert pestre kb 1-2 re van esélyem . A ponthatár pedig nem fog lejebb esni 30 ponttal. Vagy hát, szerintem : nem . Különben meg kit igat , belül már talán annak örülnék ha fel se vennánek sehova otthon, mert akkor egyértelmű lenne, h itt maradok, még ha dolgozni akkor is jobban megérné. Szal neház a helyzet, de hiába filózom rajta nem lesz könnyebb. Kicsi mintha jobban tudnám mostmár h mit tanulnék szívesebben , de még midnig azt mondom , h felvenném a kereskedelmet meg a turimust együtt. Amit itt megcisnálhatsz , otthon meg zseninek kell lenned , hogy megcisnáld. Szal erről ennyit. Husom, neked azt mondom , h jelöld münchent is, adj neki esélyt!Nem maradhatsz le róla. ( mámint a jelentkezésről) . Még írok és konzultálunk. De nem hiszem h változik a vélemyénem .

Ui: Nem hiszem h a pszicho esik 40 pontot, imádnám ha bekerülnél, de ha nem érettségizel len újra ( jobban ) akkor ugyennyi ponttal szerintem nem tudsz bejutni hsuom. de próba szerencse. Azért ne hagyd ki. ( Tavaly én sem hagytam ki a nemzetközi gazdálkodást bejelölni- de ebbenaz évben kihagyom , 100 at mégse mehet lefelé:D , ha meg igen: AKKOR KAPJÁK BE A F****OMAT:d NEM MONDTAM KI:d

CSÓK A CSALÁDNAK
ZS

Zsófi (Skót részről) 2009.01.30. 13:15:45

1. BGF-KVIFK A N A turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
2. PTE-ÁJK O N A jogász
3. BME-GTK A N A gazdálkodási és menedzsment
EZ A SORRENDEM . vÉLEMÉNYT VÁROK ÉN IS. NEM MINTHA EL LENNÉK KESEREDVE.....

Zsófi (Skót részről) 2009.01.30. 13:17:33

MEK KONDIBA, CSÖKKENTENI A SEGGEMET:d ÉS NÖVELNI AZ EGOMAT
UI: mindenkihez eljutott a í hír , h Nickel vége?! .... túlélem. Van itt 1000 jó pasi, már nem is tok választani.:) Azért imádom a kis vöriket:D )vörhenyes (South Park)
Szóljatok már rám , h huzzak már el kondiba. Jah, ma partyyyyyyyyyyy:D

Rékci 2009.01.30. 14:24:10

Sziasztok Kicsi Szíveim!!!!!!!!A Gabinál ott van a mamája??Hát ez durv a,gecó le vagyok maradva!!Interaktívnagyi je.Megjöttem Prágából,isteni volt,gyönyörű hely,főleg ha az embernek ott a barátja is :)hmm.CSoporttársakkal is jól elvoltam,bár volt egy kis gikszer Szaszó és egyik srác között aki szemet vetett rám.haha :)A dóri tudja ki az :Bubu,Béla,Franciagyerek.Léényegtelen.Elköltöttük az összes pénzünket,teljesen le vagyunk égve :D.Na aztán meg megjöttem síelésbőpl,szokásso jól,semmi különös,nem törtem össze magam,jacuzziztunk is kint a ateraszon,és esett közben a ahó hmm ::)
Na ennyit rólam ,egyetemtéma.
1.Zsófikám:Megőrülnék annyira haláljólenne ha BME re jönnél,legjnobb suli,tökjófejek a tanárok!!:)a gtk a legjobb,mindenki jófej és szép,teljesen kirívunk a műszaki kockáktól:)hahaha
viszont nemtudom a agazd mennel kapcsban..vannak gólyatársaim,akik oda járnak és elég kemény a matek.nem hiszem h szeretnéd.inkább a gazdálkodáson van a hangsúly,hülye mikromakro ökonómia,közgaz iylenek és nem hiszem h élveznéd,nem ugy emlékszem h olyan jó lettél volna matekból mint a nagyévi mega a timur...:)viccen kívül,a menedzsment,az izgisebb része sztem csak 3ad év körül jön,és addig ugye el kell jutni.azt viszont nem mondom h teljeseíthetetlen,mert nem az egyeltalán.és csak ehhez tudok hozzászólni,mert ebben van viszonylagos tapasztalatom.A BME-n irtó jóka a büfék,MINDEN van,szépek az épületek és tiszták a awck:)Igaz a CH épület most épp süllyed a 4es metró építése miatt,mert ott halad a suli alatt:)Zsó szerintem jog hozzá nem nagyon passzol,elég seggelős meló és látom a Dórin is h mennyire szív most a hatttttalmas anyagokkal és szószerinti törvény meg latin faszságok magolásával.Egyeltalán nem leszólni akarom,mert se jogom se tapasztalatom nincs hozzá,biztos izgi és kurvajól fognak kerseni ed meg dór főleg ha megnyitják az EDÓ office-t,de valahogy hozzád szerintem nem illik.Ugyh én az elsőre szavatok,jelöld be azt még sok helyen.Amugy Anna is tur és vendéglátáson van és ott is sok a agazd matek,de rajta is látom,soha nem votl jó matekos és mégis teljesítette az összes ilyen jellegű tárgyat,átment minden vizsgán és nem tanulta halálra magát.Huh nagyon sokat írtam már be is fejezem.Ágihoz is lassan fűzök valami okosságokat,csak elgondolkodom rajta :)
Ezerszer puszilok mindenkit és hiányoztok,senkivel nem találkoztam már ezer éve.Rosszul vagyok a hiányotoktól.Gyertek haza.Sziasztok.

Rékci 2009.02.01. 11:48:15

Hova tűnt mindenki?mi ez a nagy csend?Ági?

Zsüli* 2009.02.01. 16:18:56

lilla is üzeni, hogy pszicho. bocsi ezt a lehetőséget kihagytuk, de miután vele megvitattuk, rájöttünk hogy a turizmus cucc előtt az való neked a legjobban :)
tehát lilla és az én szavazatom
pszicho
bgf
pécs meg sztem ne... pesten van még egy csomó jó egyetem, sőt fősuli is. amugy nemzetközi kapcs? vagy elte jog? az utóbbi is egy tuti dolog.

Busz D 2009.02.01. 17:47:16

irj ujat v mi nagyon felszivodtál tényleg. hiányolunk nagyon az osszejovetelekrol. na most elmentem vagánynak. puszii

Zsófi (Skót részről) 2009.02.03. 01:25:20

Nemzetközi kapcsolatok? Nem emléxem h Áginak 600 pontja lett volna.... szal ez feljetős. Köszi Réki, most vettem észre h kommentáltál, és most írok is vissza neked azonnal:
köszönöm a jótanácsokat. Igazatok van , a helyzet az h igaz amit írtam , egyáltalán nem mennék vissza semmit sem tanulni. Most épp azt tanulom ( angolul) amit gazdasági és mendzs.en kellene tanulnom jövöre , és egyáltalán nem vész, ill nehéz, de csak a szavak miatt, teljesen átlátható, van benne számolós is, de logikus nah, majd meglátjuk. Legszívesebben várnék kb még 3 hónapot aztán dönteném el . A másik dolog: fazsom se megy fizetősre, h a Gyorcsány seggébe folyjon a pénz, amit én itt megkeresek kínkeservesen! Tuti h nem , Nem intha nem tudnám kifizetni, de akkor is, kapják be. De döntenem kell. Valami majd lesz . Nem tom mi. De valami gazdasdágosat szeretenék, vagy vállakozósat , a joggal nemkem csak az a bajom, h sajnos, vagy nem sajnos, apukám nem egy diplomás jogész vagy orvos ( DE ATTÓL MÉG IMÁDOM ÉS NAGYON HIÁNYZIK H MEGKÉRDEZZE, H KÉRSZ EGY KIS SÖRT KISLÁNYOM? ÉS ÉN MEG AZT MONDJAM H IGEN, APU, DE CSAK A HABJÁT:::(:(:(: rengeteg antismile), így a befolyásom nulla lenne, ha jogész lennék. Magyarországon pedig , főleg ebben a szektorban, ha nem vagy kurvára feltörekvő , vagy protekcio akkor nincs esély az életbenmaradásra. Turimus amire egyedül mennék, de valahogy magayrara anniyra nem . Én azt halottam , még idpm nem volt utánna néznem , h havi 50 ezer forint a tandíj. Hát 3 évig kicsit huzos lenne, és itt azt a dipit nem bizos h elfogadják. Nagyon durva: a kávézóban doglzok egy csajjal ( kb 35 éves) , kinai , és orvos, és kijött ide, h doglozzzon, és nem fogadják el a diplomáját, merrt nem brittish vagy scottish vagy irish. Annyira kiakadatam , és mostitt van és pincér, és én dirigálok neki.... Nagyon durva:S

De télleg nem tom mi lesz , az itteni életem olyan jól haladm, mindig tudok változtatni melot, szállást, pasit, akármit amit akaraok. És semmi nem akadály. Se apénz, se a nyelv, se semmi iagzából. 4 év mulva megkapnám a skót államporgárságot, majd az attilát kikérdezem miféle előnyökkel járna. De ezt csak zárójelesen. És nem kiakadni.
csók 3xorra, tessék megdícsérnimert 3 gercihosszu kommentet írtam ma. különbözöz cikkekhez, és hulla vagyok.
csók
századszorra

Édibébi 2009.02.05. 15:11:48

(...)
Free to be whatever you
Whatever you say
If it comes my way it's alright
You're free to be wherever you
Wherever you please
You can shoot the breeze if you want
It always seems to me
You only see what people want you to see
How long's it gonna be
Before we get on the bus
And cause no fuss
Get a grip on yourself
It don't cost much
(...)
Whatever you do
Whatever you say
Yeah I know it's alright.
süti beállítások módosítása