HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Visszatérés az angyalok városába:)

agci 2009.01.06. 18:37

Jaj Réka!Ez annyira édi volt, nagyon köszönöm!!! Meg mindenkinek, Edi sztem akkor is csak meg lesz az, azonnal írj, ha biztos eredményed van...

Hát Zsófikával együtt visszatértünk mindketten, ő is írt, hogy rendben odaért. Bocs mindenkitől, hogy eddig nem jelentkeztem, de egy perc időm nem volt. Ill eddig internetem sem, de tegnap este Frank papa valahogyan megbabrálta, és átállította talán a kártyámat, hogy kötelező ezt a netet fognia, de amikor megcsinálta már időm sem volt feljönni, utána mentünk dvd estet tartani, csak ma délután jöttem meg, eddig meg aludtam...

Az utam nem volt zökkenőmentes, először is Niki apukájával jöttem(aki ismeri tudja, hogy szeret beszélni:D ) de legalább nem voltam egyedül, másodszor pedig egyszer csak megrázott, hogy keljek fel(csukott szemmel épp elmélyültem a zenében), mert le kell szállni azonnal. Kb 2-3 perc alatt akkora füst lett a buszban, hogy végni lehetett, és azonnal lerohant mindenki. Aztán a két sofőr nekiállt megszerelni, és közölték, hogy az aksiknak volt egy rögzítetlen vezetéke, ami ide-oda himbálózott és folyamatosan súrlodott és hozzáért vmi máshoz, ami miatt kigyulladt és leégett ez a vezeték, plusz az aksinak a külső fele is, asszem valami ilyesmi(ha most értelmetlenséget mondtam akkor bocs, nekem ezt így magyarázta a mögöttem ülő bácsi) és hogy tök veszélyes, mert lehet hogy ha továbbmegyünk, egyszer csak megint leég és az ajtót sem lehet kinyitni, és az autópályán mekkora gáz lenne hogy se megállni se leszállni nem tudunk, minden az ő felelőséggük blabla. És ez Sopron előtt történt, tehát addig ott kell várnunk amíg Bonyhádról felérnek a mentesítő buszok...De aztán hála Isten valahogyan mégismegszerelték, kicserélték ezt a vezetéket vagy mi, fogalmam sincs, a lényeg, hogy egy óra csúszással el tudtunk indulni. Így este 8-kor már a Fröttmaningon voltam, és kb 9 fél 10 fele pedig itthon:)

Egyébként mindenkinek mégegyszer boldog karácsonyt és boldog új évet! És köszönöm mindenkinek, hogy így megszínesítették az otthoni két hetemet, máskor fél év alatt nem történik velem ennyi midnen, mint most otthon. Nem volt sok kedvem visszajönni, igazából szomorú voltam szombat este, de most szerencsére nem érzem magam furcsán, bár lehet, hogy mert igazából még egy perc időm sem volt gondolkodni.... Tegnap este ugye úgy volt, hogy Chris szülinapot ünneplünk, de tesójáék lemondták, úgyhogy készséggel beleegyeztem az ötletbe, hogy dvd-zzünk csak, és ne kelljen bulizni menni(otthon egy kicsit átestünk a ló túloldalára:P). De nagyon vicces lett, mert ugye mi magyarok voltunk meg ő, és miután megivott pár pohár Egri Bikavért meg Uniqumot, elővette az összes magyar tudását(ami kb 6-7 szó:D) és össze-vissza mondatokat kreált belőle... Annyit mondanék az estéről,hogy a Ponyvaregény németül is vicces, de persze a magyar viszi a pálmát(hasonlóan a South Parkhoz, hiszen káromkodásban az egyik legszínesebb a nyelvünk szerintem, és épp ezért a legélvezhetőbb is), a Sunshine című filmben viszont nem láttam sok fantáziát, szerintem magyarul sem tetszett volna, szóval kihagyhatjátok sztem ti is.:P(márha engem kérdeznétek, letöltsétek-e)

Most itt van Heike tesója, a fia meg asszem a barátnője, de még nem láttam őket, valamikor most jönnek még csak haza. Talán majd vacsinál csekkolhatom őket...

Azt hiszem egyelőre ennyi. Mindenkit puszilok már most nagyon hiányoztok, de a lényeg, hogy internetem van és nem kell nélkületek élnem(L)

Ja és indítjuk a társoldalt, eredeti skót olvasmányok kerülnek fel hamarosan a netre, nem más kezéből mint Andalics Zsófia! Ha meg nem csinálunk külön blogot neked, akkor meg írj ide, még a jelszavamat is megadom...Úgyis minden ismerősöm Rád is kíváncsi, nem csak rám. Puszi Sántosra, Kaposvárra, Pestre, Pécsre, Skóciába, Angliába, Egerbe és még ezer fele, ahol csak a szeretteim élnek:)

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr93861935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édibébi 2009.01.06. 19:13:03

Szia édes,

eloszor is az utam az rovid u :DDDDDD
másodszor orulok h minden rendben, de a lényeget nem tudom még mindig és azonnal ird le msnen vagy valami mer megorulok!
én beteg vok és hideg van:)
képzeld bementem tmg-be ocsém miatt végul nem volt idom megvárni, de jott a gecsa a szokásos vigyori képével meg kék puloverében kirohogtem h nehiogymár azt higgye h mivel már nem járok oda, nem hozom a szokásos formámat:)
na see u on msn(LLLLLL)
:D

agci 2009.01.06. 19:54:37

:D:D:D:D
azonnal javítom. esküszöm helyesírási tanfolyamra fogok járni, vagy nem tudom. rengeteget olvasok, iskolásként tökéletes volt az írásom, most meg mint egy debil barom:(:(:( szégyellem magam.
írtam neked, de az utolsó egybe nagy üzit folyamatosan visszadobja...majd ha leszünk egyszerre beszélünk!
szeretlek

Busz D 2009.01.06. 19:56:03

ááá végreee:D
én már tudom a léyneget is(L)
láv ju zsofikának is remélem sok uj orvendeztetnivalo blogbejegyézst kapunk!!
nagyon nagyon hiányzás lesz itt a végére
ne maradj ott konyorgoooooooooom
sok sok pussz
D

Simon Gábor 2009.01.06. 20:07:40

Szia Ági!

Örömmel olvasom, hogy szerencsésen odaértél és minden rendben veled. Aztán kérünk beszámolókat, hogy hogyan fogadták és hogy ízlett a gyerekeknek a szaloncukor meg a túrórudi, mert ugye ők olyant még sose láttak. Kutyánknak gondját viselem. Üdv: Gábor

Zsófi (Skót részről) 2009.01.08. 00:30:51

Cső csajok, na én is idetaláltam. Na hol kell csinálni blogot Ági? Adj egy címet! azt leírok mindent. van 1 pár dolog!

csók mindenkinek : Ági apukájának boldog szülinapot és sok sok puszit neki , és köszönjük a kolbászt!

Rékci 2009.01.11. 18:10:40

hajhó!
csak ennyit mondok :SZEXUÁLIS ZAKLATÁS PANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
HAHAHAHAHAHAHAH örülök h élsz ága csá!
én most pesten "kecózom" Kisszaszánál,aki immáron hivatalosan is a "párom" hahahahaha.A papír az papír.próbáltunk eddig minden nap,dübörög a metál ,élem életem,szerencsére én nem vizsgázom.zsssssóóóóóó írrrjál ,milyen mesélnivalók vannak? he?Ági imádlak.hiányzol-gyerehazahamarhakinnmaradszmegöllektecsúszómászó. Amúgy hogyan fogadták és hogy ízlett a gyerekeknek a szaloncukor meg a túrórudi?Mert olvastam,hogy ugye ők olyant még sose láttak.

Édibébi 2009.01.11. 20:43:06

FOXY THERES STILL A HUGE SMILE ON MY FACE BABE:dddd LOVE U:))))

P.S.DONT FORGET TO LOOK AFTER THE DOG!!!NEVER KNOW...


(aki nem tud inglisul csak érdkelodtem a kutyárol. mert én még sosem láttam olyant. de most orommel olvastam.)

amugy pusssz babyk

agci 2009.01.12. 22:50:07

most már az enyémen is, hogy így megértettem:D hála néked fejedelem-Réka(L)

Busz D 2009.01.13. 12:40:26

do you think that our favourite boy dont understand this magnificant language? i think he suspects something, or not? agnessa what do YOU say?

Busz D 2009.01.13. 12:42:36

please answer english or hungarian
NO DOJCSE PLÍÍZ

Busz D 2009.01.13. 12:48:03

i dont want anybody missunderstand anything.
our favourite boy (if he understand english language) is NOT dzsí éj bí o ár. He is just an unknown man and we love him of course.
im sorry agnessa, you must translate that because this is the only language i can speak, my italian and my german are very poor:D

Busz D 2009.01.13. 12:50:14

oké csak a tnaulást halogatom ám:D de nagyon jol szorakozom:D

agci 2009.01.13. 21:51:54

YOURE ALL SON OF A BITCH!!!!!!I DONT CARE, IF MY ENGLISH IS SUCKS, I ALREADY SAID, I CANT CHANGE FROM GERMAN TO ENGLISH.... BUT MY POINT OF VIEW, YOU ALL SHOULD GO TO THE HELL:D:D THATS AN ADMITTED SITE, ITS READEN BY LOT OF PEOPLE.....SHAME ON YOU EVERYBODY!!!! és aki beszól az angolomra, elsőnek moderálom innen:D(nem nem vagyok mc pita:D) egyébiránt gecire imádlak benneteket(L)

agci 2009.01.13. 21:52:33

ÉS A KUTYÁMAT IS!!!!!!!!!!!!

Rékci 2009.01.14. 00:17:26

imádlak titeket,eza lgviccesebb barátnő fogat!!haha
amugy most megdöntjük az egy bejegyzéshez legtöbb kommentelést?remélem!(15)

Busz D 2009.01.14. 15:57:44

oooo, where are you gébriel árkángyál? why dont you react our little finnifunnyshittymitty things?:D ARE YOU SCAREED??? oh, excuse me. excuse me. I SAID EXCUSE ME. excuse me. excuse me.


EXCUSE MEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

dodkó 2009.01.15. 21:38:57

de szemétládák vagytok:D
ági, amugy ezt azóta elfelejtettem kérdezni-szőke lettél?

dodkó 2009.01.15. 21:43:22

jaaa és sok-sok puszit kuldok!!!(csak leragadtam a kommenteknél:))

Simon Gábor 2009.01.16. 14:14:53

Sziasztok lányok!

Engem hiányoltatok annyira vagy valaki mást, aki szintén Gábor névre hallgat?
Ha engem, akkor itt vagyok! Csak én nem érek annyira rá, mint ti!:) Szóval mi a probléma velem? Mert látom nagyon jól szórakoztok rajtam. Van valami amiről lemaradtam?

Ági!

Olyan hideg van Németországban, hogy lefogyott a net, mert már olyan régen írtál?

Na üdv mindenkinek

Busz D 2009.01.16. 21:12:39

óó,Gábor teljesen félreérted, ez a mi saját közös viccünk,amit az egyik volt iskolatársunkról szoktunk elsütni!
nem kellett volna magadra venned,hisz azok alapján amiket az Ági mesélt rólad,nagyon jófej és kedves vicces srác vagy,eszunkbe se jutna a barátnőnk rokonával viccelődni!!! Ági te se haragudj,ha esetleg megbántottuk a rokonságodat, hiszen nem is róluk beszéltünk,de te ezt biztos tudod,hiszen ismered a valódi Gábort,akiről bezséltünk! őt Csizmadia Gábornak hívják és valojában nagyon birjuk ot is,csak egyszer valami nagyon jo poént sutott el,amit soha nem felejthetun kel:D:D most is nevetek,ha eszembe jut!:D:D
szoval mégegyszer, Simon Gábor,egyáltlaán nem rólad volt szó. Kicsit egyébként bánt,hogy ezt feltételezted rólunk,hiszen mi rendes lányok vagyunk.
pussz Ági, és tényleg írhatnál már valami ujdonságot!

Simon Gábor 2009.01.16. 21:17:20

Sziasztok!

Köszi a kimerítő választ! És megbántani meg nem akartam senkit. Bocs mindenkitől.

Üdv: Gábor

Zsüli* 2009.01.19. 18:35:55

szija te looser lány, na hát nem volt elég nagy a szemem hogy végig olvassam az elmult ezer beírásod, de örülök hogy élsz meg hogy nem vagy szar passzban.
na de tudod h jujut mi érdekli...mi lett a fritz-cel?
pont a pandás éjszakámon jutottál eszembe.igen, tudom h baszott morbid XD van egy kurva jó pasi az ágyamba, erre nekem ágci jut az eszembe...beteg.tudom.ezvan.születési rendellenesség.
szal mizu a kiskölyökkel? :P
amugy szeretlek,hiányzol ééés majd jöhet a pszicho tanácsadás, mert eljutottunk pandimmal "kapcsolatunk" azon részére ahol nemtom mit kell csinálni.
csókollak kis csillag *

ja,még egy. most szőke picsaként próbálkozol? :P

Rékci 2009.01.21. 20:22:27

kikérjük a szőkék nevében!!!!
:)

Édibébi 2009.01.22. 21:50:44

In judging others, the point of departure is always HERself...


;)

csoxikák béjbiik
süti beállítások módosítása