HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Ő

agci 2008.11.09. 11:16

Ágika bejegyzés éjjel 3-kor(internet nem lévén lapra írva:P) :

Találkoztatok már a nagy Ő-vel? Én most láttam 20 másodpercre. Sors volt rendesen:) Az utolsó kocsiban ültem a metron leghátul és velem szemben ült le. De későn néztem fel és alig maradt már időnk. Fekete haj, fekete szövet kabát és Robert, csak ennyit tudok róla. Az első kérdése az volt, hogy spanyol vagyok-e, vagy honnan jövök. Egyből tudta hogy nem vagyok német, megérezte:) De kölcsönös volt a vonzalom, csak jó eséllyel sosem látom többé az életben. De megbeszéltük hogy reméljük összefutunk még, nagyon durva érzés volt. Mondta, hogy örül, hogy legalább annyit tud hogy Trudering U2 (a metrovonal és az állomás neve ahol ki kell szállnom). Hát szóval ez volt Ő:) Nem biztos hogy a nagy ő, de megvolt köztünk valami, ami csak ritkán vanmeg két ember között, és szívesen kisiklasztottam (van egyáltalán ilyen szó???) volna a metrot a telefonszámáért:)

Na mindegy, holnap/ma randim van egy halál édes kedves helyes fiúcskával, Endernek hívják és török (MONDTAM HOGY IMÁDNAK A TÖRÖKÖK!!FOGALMAM SINCS MIÉRT, DE EGY CSOMÓ MEGBÁMUL KÖSZÖN MOSOLYOG, A NÉMETEK ÉSZRE SEM VESZNEK A TÖRÖKÖK MEG IMÁDNAK!!!kész).  Ő kedves aranyos de már most érzem hogy nem ő lesz a férjem:D Csaj vagyok jó megérzésekkel:P De 1 esélyt persze megérdemel, kíváncsi vagyok, fel mer-e hívni(nagyon félénk:D). Ja és még annyit, hogy tudnak a németek bulizni, de amikor Ricsivel Shakirára nyomtuk, asszem őszintén bevallhatom hogy lesöpörtünk midnenkit!! Körénk álltak füttyögtek és tapsoltak az emberek:D A magyar mentalitás, na meg az Ary-vér(ahogy egy drága jó unokatesóm megmondta egy lakodalomban: menj be a terembe, aki táncol az Ary, a többiek meg a menyasszony oldaláról vannak itt:D). Imádják egyébként a gagyi kis német dalaikat, ami biztosan jól énekelhető ha valaki ismeri a szöeget, de táncolni sztem nem a legjobb:P

Egyébként dolgozom ma is, megkértek tegnap, hogy ha nem gond akkor maradjak a két kislánnyal itthon(Carlotta+bnője) délelőtt, és akkor a fiúk külön lehetnek a bowling partyn(Justin szülinapi partyja). Szóval most megyünk szakácsnőset játszani és muffint sütünk:D

Üdv mindenkinek és szép délutánt!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr47758354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.09. 12:18:34

csak annyi, hogy biztos vagyok benne,hogy még látni fogod Őt. csak ennyi. ezt most közlöm. és puszi és hajrá:)

Zsüli* 2008.11.09. 16:11:03

ez egy julcsis randi volt ági.büszke vagyok rád. ezekből baj sosem lehet, plusz már biztosan nem vagy impotens :]
ebből az esetből megtanultad, hogy legalább annyit kell beszélni, hogy
"-merre leszel holnap este?
-a navonán szerintem már 8tól."
nekem ez bejött az első olaszomnál, ha megint látod Robert barátunkat egy ilyen párbeszédet ne felejts el beiktatni, deee ne küldd a piazza navonára... :]
huh bocsi ma nem megy a vicceskedés, bebaszott a kurva élet,szar a kedvem.
de rád büszke vagyok, kitartás, jobb ott mint itt.
csókollak

Rékci 2008.11.12. 16:12:02

Én már találkoztam vele.De most már sajnos...
süti beállítások módosítása