HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Nehéz

agci 2008.11.08. 13:29

Hát ez volt az a buli, amit ki kellett volna hagynom:D Egy Rockstudio nevű helyen voltam a város másik szegletében(úgyhogy mocskosul sokat kellett szenvednem az utazással, főleg hazafele-5 metro+s-bahn összesen:S) de gondoltam ha végre nem a techno bömből, megéri. A 6,50-es belépőt leszámítva jó árak voltak(tequila 1 euro:D:D:D) de ha az ember egyedül van lófaszt nem ér az egész. Mert rájöttem hogy nyomulhatunk mi a mocskosabbnál mocskosabb pogoban az Ozzyval, az Erzsivel, a büdösszájú gyerekkel oldalra fordított sapiban vagy a nyomorék halál ego Misivel,ha együtt vagyunk az mindenél többet ér. És nem fogok érzelgősködni bocs (hajnalban már megettem) vagy leírni az ezer emléket mindenkivel külön(hajnalban már ezt is megtettem), a lényeg csak annyi, hogy néha kurva nehéz. Alapból boldog vgyok és jó kedvem van midnig, de néha-néha (kb 2 hetente) rám jön és kiakadok. Ill most nem csúsztam szét, csak odaadtam volna a fél karomat ha kicsit Veletek lehetnék:D És hát akármennyire is lelkesedem ezért a városért, arra is rájöttem hogy valszleg végleg haza fogok menni... Mert nem találok többé olyan embereket mint Ti. És nem az egész életemt fogom leélni abban a koszfészek országban(bocs drága hazám, tudod hogy imádlak, de a tények azok tények), de a legvégén majd remélem "ott hintik rám a port". Nehéz na. Csak ennyit akartam. Ja meg hogy a német rocker fiúk szeretnek egy rúd körül vonaglani (NEM VICC) és rajtam kívűl senkiben fel sem merült, hogy ez esetleg enyhén buzisan néz ki...de hát sebaj.

És kösz mindenkinek az elmúlt 19 évért. Komolyan. Ha szarul vagyok ti mindig átsegítettetek, mágha csak fejben is, de akkor is kösz. És most összekaparom magam, és elmegyek a bolhapiacra, hátha kapok occsón kabátot.Merth a zsidó vérem("az nem is zsidóvér Ági, az skót!") most sem akarja a félhavi fizumat kabátra költeni...Mellesleg Zsó rájöttem, te erősebb vagy mint valaha is hittem.

Peace!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr6757125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.08. 19:39:13

Szia Ágci! végre figyeltem oda,mert kiváncsi voltam,hogy mi volt tegnap sejtettem,hogy megirod.. hát nem ugy jott ossze ahogy kitaláltuk hogy ossze fog jonni,de tapasztalatszerzésnek jo volt azért... legkozlebb meg felcsiped azt a noémit és akkor midnne okés lesz. a rocker csávok meg szerintem nem is rockerek voltak hanem imok nem? tutko félrenézted,mahapság már nem mindegy!! nem fogok most érzelgoskodni,majd négyszemkozt. pussz szeretunk! a honfoglalok.
süti beállítások módosítása