HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

The Powerpuff Girls

agci 2008.11.04. 22:28

Bocsi, hogy ezt itt teszem közzé nem priviben.

Csak elfelejtettem említeni lányok, hogy mikor Justinnak kerestem ajándékot, elmentem a gyerek részlegre is, és találtam k jó Pindur Pandúros pólót, és halál fellelkesülten rohantam oda, hogy márpedig ezt megveszem valamelyikőtöknek, de sajna a babyrészlegen volt és nem lett volna jó senkire sem:( (mert azt tudni kell még rólunk, hogy szeretünk a kislány osztályon vásárolni, mert király ruhákat gyártanak a mai gyerekeknek, és a legnagyobb lányka méret jó ránk hihihihihi)

Kids: ez hát a története annak, hogyan vettem nektek majdnem pindurpanduros felsőt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr2750282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékci 2008.11.06. 18:03:50

sziiiiiiiiiiiia édes!annyira örülök h majdnem vettél nekünk pidúrpandúros pólót!:D én meg majd keresek neked mangásat:)
melleselg a teszkós 12éves lányoknak való csillagos felsőm még mindig igen jól szuperál!
ez a második komment,nem az 1.
mindenki tudja,h az 1.komment ki illet.

agci 2008.11.06. 20:51:20

ezért most holnap reggel nem fogsz kapni reggelit:D összeesküvés elmélet a lakótársaktól:P
mellesleg a tescos 12 éves lányoknak való ruhák a legjobbak!!! nem tudom miért kéne a mai gyerekeknek így kinézniük, a világ nem hagyja, hogy a felnőttek kitűnjenek körülük:D na a lényeg a lényeg: szeretlek kis 2.kommenteőm:)nevi és olvasd msn-en a "bootal sem nyúlnék hozzá" kommentemet(mellesleg lehet tippelni, kire gondoltam:D)

pseudoo 2008.11.07. 12:55:16

Szia Drága Schwesterem! Hiányzol ám nekem is, szal gondoltam akármilyen égő is, másfél hónap után hagyok egy kommentet. :P :D Jó látni, hogy jól vagy, és hogy szélesíted kulturális és szociális közegedet. :D De egyet jegyezz meg: dél-amerikait csak fényképes portfólióval hozhatsz a családba XDD
Enrique és Ricky paraméterek játszanak csak. :D
Sokszor Csókol: tesód

Busz D 2008.11.07. 15:30:46

bazzzeg ezt nem fogom fel :D nem fogom fel.. hogy ilyen béna vagyook. najo igyexem legkozelebb!!
süti beállítások módosítása