HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Partyhétvége:P

agci 2008.11.02. 00:48

Sziasztok!! Kösz továbbra is a kommenteket leveleket msnpartykat:) Dóri ígérem igyekezni fogok, de egyesekkel ellentétben{Andrássy Dóra} én nem fényképezem magam a nap 24 órájában(csak a felében:D), szóval nehéz akármilyen objektuom megőrökíteni, hogy a fényképező csak a kartávolságomig távolíthatom:P (tessék busz, itt az okod a felháborodott kommentre:D)

Fantasztikus hétvégém volt/van! Péntek este találkoztam megint Ricsivel ugyanott, és zárás után bennmaradtunk még, nagyon eldumáltunk mindenről, tényleg iszonyat jó volt, aztán odaült hozzánk a tulaj is meg egy másik pincér srác, és 4en dumáltunk egész reggelig. Végre nyomathattam a németet, nagyon jó volt, és inteliggens is Martin(ő a tulaj) jó volt beszélgetni. AZtán még megnéztem Ricsi lakását és hazajöttem, sikerült is reggel fél 8-kor belépni az ajtón:D Ráadásul nagy csendben akarok bejönni behúzott nyakkal, féltem, hogy a szülők itt ülnek és kávéznak vagy valami, erre a két gyerek ül a kanapén és a halloweeni cukraikon osztozkodnak! Hatalmas mosoly: Hallo Agi! Ágika pedig totál leblokkolva, füstszagúan, apró szemekkel(többször elaludtam az U-Bahnon) feltántorog a szobába:D De tényleg élveztem az egész estét. A Halloweenről pedig csak annyit, hogy nálunk is be kéne vezetni, még 19 évesen is élveztem VOLNA, ha nem kellett volna Kinga csomagját elvinnem, így sajnos mire visszaértem a család már nem volt itthon, de még Frank is beöltözött, hatalmas sikoly álarc a fején, szövetkabát, csak a balta hiányzott a kezéből:D De sajnálom, hogy nem fényképezhettem őket, lemaradtam az indulásukról. Mire meg ők jöttek haza, már én nem voltam itt:( De sebaj, azért a metron látott fiatalokkal is beértem, egy-két seb elég élethűre sikeredett, furcsa jelenség, amikor a sok hétköznapi ember között kiszáll előtted egy srác, akinek egy csavar áll ki az arcából, hatalmas vértócsa az egész fején, vagy éppen kötél lóg a nyakában és fényképezik egymást, ahogyan felakasztják magukat:D

Ma pedig Aupair találkozó volt, egy kis étteremben, 8 órakor kezdődött. Én sem tudtam, hogy mit takar ez, de egész jóra sikeredett. Kb 3 asztalnál ültünk, és az Aupair ügynökség vezetője is eljött(vele nem beszélgettem, de állítólag nagyon segítőkész és rendes), és akinek valami baja, gondja volt a családdal, vagy akármi, az tőle is segítséget kérhetett. Igazából nem értem, hogy az én fogadó családom milyen kapcsolatban áll az ügynökséggel, mert én neten keresztül találtam őket, és ez ügynökség nélkül működik, de hát mindegy, a lényeg, hogy nekem semmi gondom nincs velük:) Ma egyébként meg is kaptam az első fizetésem! Szóval kiráy:D Na visszatérve a ma estére, megismertem a másik két magyar lányt is, akik ennél az ügynökségnél vannak, az egyikük már az esküvőt tervezi a német barátjával(!), a másik pedig éppen egy hotelben él(!!), mert új családot keres. MOst jött október végén, de két hét után el is váltak útjaik, a család elég érdekes, kaját igazából a csaj nem nagyon kapott, ill nem rendszeresen, csak néha-néha, de a legviccesebb szerintem a másfél éves gyerek etetése volt:D SZóval, apuka operatőr, anyuka az rtl 2-nél bemondó, soha nincsenek otthon, egész nap az Aupair van a gyerekkel. Percre pontosan elő van írva még az is, hogy a gyerek mikor végezze el a dolgát, az etetése pedig különleges részét képzi az aupair munkának. Egy meg nem mondom már mi a neve féle ásványvízből ihat csak, és a kajáját is csak ebből lehet elkészíteni, először a főzőedényt 3as szintig feltölteni vízzel, aztán bele a tejport, utána pedig 7es szintig már előre felforralt majd lehűtött szintén ezzel a fajta ásványvízzel feltölteni. Külön művészet az egész:D És ez így zajlott naponta többször. Végülis a csaj szólt ennek a faszinak, hogy másik családot akar, és mikor az anyuka megtudta, írt a csajnak egy sms-t, hogy pakoljon össze estére, az apuka majd elviszi egy hotelba! Adtak neki pénzt is, meg fizetik a hotelt, és ez jobban megéri nekik, mint hogy a két hét kötelező időt még együtt töltötték volna, és a csaj ott maradt volna náluk...Hát mindegy furcsa népek vannak:P

Megismertem még pár orosz csajt is, az egyikük nagyon szimpatikus, és még a latin-amerikaiakat imádtam, közülük is egy srácot, aki spanyolul fog tanítani! Ritka az aupair fiú(ő volt ma az egyetlen:P) de eddig ahogy megismertem, nagyon intelligens a srác, március óta van itt(király a némete is, végre emberek akik normálisan beszélik!) és itt is akar maradni Németországban. Holnap reggel pedig megyünk 4en múzeumba, szóval remélem végre beindul a partyélet is, és lesznek emberek, akikkel ki lehet mozdulni valahova:) A jövő hetem pedig ugye teljesen szabad(:D:D:D:D), a kutyát is elviszik, azt sem kell sétáltanom:D csak ketten leszünk Heikével, de odamegyek ahova akarok:)

De most nagyon fáradt vagyok lefekszem, a jövő hétről pedig írok majd részletesen:D Ezer csók mindenkinek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr34744874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.02. 11:13:17

NA :D ez tényleg jo hétvége volt! orulok,hogy kimentél,nagyon jo élményekkel fogsz majd hazatérni ezért leeht majd irigykedni rád bőségesen:)
itthon minden okés,szokásos mederben folynak a dolgok. azért nagyon hiányzol ám tegnap veled álmodtam!! durvoo volt. már nem emlékszem tisztán majd elmondom itt hosszu lenne és értelmetlen:D
ezer csoxer Ágci!!!
ui: végre visszaállt a rend.
uui: direkt nem tettem megjegyzést A fényképes megjegyzésre ugyhogy .

Rékci 2008.11.03. 13:52:19

szia Édesvirág.be kell látnom h hiányzol...
!!!!!!!!!!!!!megkaptam a leveledet,köszönöm h írtál!örülök az új nemzetiségi barátaidnak is és mostmér rakjál fel a ricsiről egy képet mert sokat szerepel a neve a blogban :)
pesten ok miknden,ma este megyek egy csop.társam koncertjére,alig várom!most tanulok holnapi zh-ra csak nehogy elaludjak! :)ezt a kinnmaradok egyetemen meg gondold végig mert ...jó lenne előbb itthon megpróbálni,főleg ha beköltöznél hozzánk Pestre!:) csáááesz
(hohi újra együtt van görcslivivel :D )

agci 2008.11.03. 16:18:09

áááááááááááááááááááááááá EZ MIÉRT NEM LEP MEG?! na látjátok, ilyen infokra vágyom, miért csak a Réka érti a kérésem?!:D:D:D
rem sikerült a dolid:P
persze átgondolom.még csak utána kérdezek.mert nyilván:D
Dóri te meg kösz a nem belekötést:P(nyilván beláttad, hogy igazam van.ámen.)
süti beállítások módosítása