HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Hétköznapok

agci 2008.10.21. 00:37

Üdv mindenkinek, gondoltam írok már valamit, bár igazából amennyi kis extraság történt, azt már mindannyian tudjátok. Jól érzem magam még mindig, túl vagyunk az első héten:) és örömmel jelentem be, hogy remélhetőleg elmélyül a főzési tudományom:D:D:D(igen tudom, nem ártott már). A lényeg, hogy hétköznap én csinálom az ebédet, amik még csak kis apróságok, mint a palacsinta pl, vagy a krumplipüre/é(kinek hogy tetszik), de tervezem a prószát és a túrógombócot is;)

A hétköznapok viszonylag gyorsan peregnek, reggel alhatok amíg akarok, de múlt héten este 10kor már csicsikáltam, mint a gyerekek(nem tudom mi van velem, de bármikor el tudnék aludni napközben) így többnyire 8 fele felkeltem reggel, megcsináltam amit kellett itthon, 1 óra fele megjönnek a kölykök általában, eszünk, elpakolok/mosogatok, aztán házit ellenőrzök, utána {1 DB N-NEL;)} pedig kimennek játszani. Igazából alig van tennivalóm, de mégis mindennapra jutott valami, délután pedig vagy netezgettem, vagy olvasgattam (németül is lenyomom a Harry Pottert;)), este pedig közös vacsi. Amit viszont többször éreztem, hogy bírnak engem, csak nem sikerül annyira a beilleszkednem, mert ő nekik jó így is, de aztán mindig volt egy jó hangulatú vacsi, ami ezt elfeledtette velem, és talán csak úgy van, ahogy anyukám mondta, hogy lassabban nyílnak meg és fogadnak be. Ne értsetek félre nincsen semmi konfliktusunk, csak szeretném ha kíváncsiak lennének rám és meg akarnának ismerni(mint ahogy nyílván én is őket), mert szerintem ez a normális. Egyre többet is értek, szóval remélem kicsit közelebb kerülünk majd egymáshoz. Viszont van még sok minden amit nem értek, vagy csak sokára esik le, főleg telefonon keresztül, azt utálom, de hát majdcsak belejövök. Ami tetszik bennük, hogy mindig csinálnak hétvégén valami közös programot a gyerekekkel, vagy a gyerekeknek, és minden este elbeszélgetnek velük(hétköznap ugye Heike, ő van itthon) arról hogy milyen volt a napjuk, miket tanultak, jól érezték-e magukat, stb... Elég értelmes gyerekek egyébként, a kresz szabályokat már a 8 éves Carlotta is jobban ismeri nálam(igen szerintem is lol, röhögjünk:D), kötelező tantárgy az iskolában, ahogy a vallásokról is tanulnak, a Bibliáról, Justinnak minden nap van angol órája, enyhén intenzívebb, mint nálunk. És most tanította neki Frank a Föld helyzetét, a keringését a forgását, az évszakok összefüggését, de azt sem úgy, hogy na tessék fiam elmondtam értsed, hanem fokozatosan rávezették mindenre, magától kellett kitalálnia, kérdéseket tettek fel neki, megmutatta a naprendszert a borosüveggel:D ami a nyelvtudásomnak is jót tett.

Pénteken este találkoztam a Ricsivel (bocs, de nem tudok leszokni róla, hogy ne tegyem ki az a-t és az-t a nevek elé, még németül is így beszélek) egy fantasztikus helyen, egy kis kocsmában(bár nem illetném ezzel a névvel, mert ez ahogy kinézett és amit Magyarországon takar ez a szó-hát nem tudom) tényleg hihetelen hangulat volt, zárás után összekapaszkodtak és énekeltek az emberek, a pultos egész este táncolva szolgálta ki a népet, és egy srác felállt a pultra táncolni, eszméletlen volt. Egyébként egy ilyen helyet szeretnék találni, ahol ennyire jó zene szól ilyen kedélyű emberekkel, csak lehessen táncolni. De azt hiszem ezt még kereshetem egy db-ig...:P

Szombaton itthon voltam végig, este pedig isteni pizzát vacsiztunk közösen:) Vasárnap elvittem a gyerekeket és egy barát házaspár gyerekeit moziba, a szülők pedig elmentek egy borkostolásra. Tök hálásak voltak, mert ugye neked a vasárnap szünnap, de hogy mégis elvállaltam és végre kicsit maguk lehetnek, csak felnőttek. A mozit, hát bevallom, legszívesebben lefényképeztem volna, de nem akartam annyira kis gagyi lenni, hogy előkapom a fényképezőt:D 13 terem van(ebben a moziban, mert sok van), több szinten, és egy terem akkora, mint nálunk 2 vagy 3. Kicsit durván nézett ki na:P Utána McDonaldsba mentünk, de hát az nem fogott meg annyira (mint ugye itthon sem) de a fagyi az az isteni csokis fagyi megmentett a rosszulléttől;) És van McCafé, nem tudom, hogy otthon is van-e, de nem hallottam még róla. És olyan viccesek itt a Burger Kinggel egymás mellé épültek a Marienplatzon, még át is lehet menni egyikből a másikba...Idióták:D

Megkóstoltam a sörüket is pénteken, isteni. Komolyan. Pedig nem vagyok sörös, de az első kortytól itatja magát. Aki erre jár mindenképpen próbálja ki;)

Most szombaton pedig tervezem-mint már említettem- a múzeumok éjszakáját, csak még nem látom át teljesen, hogy hogy is van, mert elég sok helyre lehet menni és az egész útvonalakra van építve, a tömegközlekedéssel összekötve, miegyéb. De mindenképpen bevállalom, ha tehetem, mert érdekel is, meg amúgy sincs kedvem itthon ülni egész hétvégén, és ide egyedül sem gáz menni.

A másik pedig amit tervezek, egy mozi est november egyik szerdáján, külön csajoknak/nőknek (persze a férfiakat is szívesen látják), ahol a belépő mellé mindenki kap egy pohár pezsgőt is:) A mozi egyébként elég drága, a jegyem 5 euro volt most, mert 4 kisgyerekkel voltam és így nem tudom, mind az 5 jegy ennyi volt, de lehet kapni annyi finomságot amit bevihetsz, hogy hihetetlen, persze jó pénzért. De van nutella is, hozzá kis pálcikák mártogatni, amit azt hiszem a következő alkalommal ki kell próbálnom:D Justintól pedig megtudtam, hogy novemberben jön a következő Harry Potter film is (amiről mind tudjuk mennyire elmarad majd a könyv mögött) és neki valami premier előtti jegye van, amit igyekszem majd én is szerezni;)

Egyébként rengeteg rendezvény van itt, koncertek bálok hasonlók, csak mivel össze-vissza vannak kiplakátolva vagy sehogy, nem értesüöl róluk. De most beütöttem keresőbe, hogy koncert, és kidobott vagy 20 oldlanyit, hétköznap hétvégén stb....Na mindegy nem fényezem tovább:)

A sulim majd november közepén kezdődik, a tesztet pedig, ami eldönti majd, hogy milyen szinten nyomo, most írom meg pénteken. Tovább nem merem húzni, nehogy ne legyen hely vagy valami (bár nem hinném, a csoportokat amiket láttam elég kicsik voltak, 5-10 fősek, és inkább idősebbk voltak, korombeli csak kevés) de eddig nem akartam megírni, hátha jobbra írom meg, minél többet vagyok itt, és annál magasabb szinten tanulhatom. Bár nem hiszem, hogy ez a pár hét annyi változást eredményezett volna, de sebaj:)

Azt hiszem egyelőre ennyi, mint látjátok annyi érdekes most nem történt velem. Még végezetül annyit, hogy nagyon olcsó a marcipán, amit az ALDI-ban veszek, és nagyon boldoggá tesz:D:D A csokijaiktól el fogtok halni, viszek majd haza amennyit csak tudok, soha nem lehet megunni őket:P

Millió puszi mindnekinek, vigyázzatok magatokra!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr54724041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.10.21. 13:18:32

most megyek majd orára eddig itthon tancsiztam. lenyugozo ammiket irsz komolyan,szivesen lennék a helyedben,ha vágnám a németet:) myvipemen meg ki fogsz akadni,mert én is kiaakadtam,mikor megláttam,hogy nem te voltál az elso..:D
shame on you!!
de azért love you too.
csoxer ezerrel!!!

agci 2008.10.21. 14:07:55

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! pedig utána rájöttem, hogy ha megtesszük együtt kell!!! együtt kellett volna leszednünk midnent:( tut mir Leid:(
de beszarás vagy, hogy már észrevetted!!!!
Örökké szeretlek nem tudok mást mondani:D

Busz D 2008.10.21. 18:11:34

amugy titkon megsugom,hogy nem is szedtem le oket,csak eltuntettem hsenki ne láthassa:D de még ottvannak a kicsikék:D de h nem te vagy az elso kommentátor az nagyon fáj.

Simon Gábor 2008.10.24. 17:44:38

Szia Ági!

Felmentettem anyukádat a kutyasétáltatás alól és a mai napon 45 percig sétáltunk Boglárkával a hegyen. Nagyon jól érezte magát.
süti beállítások módosítása