HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Nem tudok semmilyen frappáns címet kitalálni:P

agci 2008.10.14. 16:13

Üdv mindenkinek, remélem jól vagytok! Anyukámnak jobbulást kívánok, és a sántosi mamát is hallottam, hogy kórházba megy, őt is üdvözlöm!

Kaptam a családtól telefont is, de elég régi meg byonolult szar(és nem a néemt miatt:P), úgyhogy inkább azt használom amit vettem direkt erre a célra. Itt a számom: +4915150928292

Kinga hazament tegnap este, de itt felejtette az egyik csomagját a nagy kapkodásban, amit vagy én viszek majd utána, vagy ő azt kérte adassam fel Heikéval. Majd meglátjuk. Annyiból jobb, hogy elment Kinga, hogy most majd ráállhatok a németre teljesen:) De este a vacsinál nem kellett sokat szólnom, mert ha egymás között beszélgetnek elég keményen tudják nyomni, van még mit fejlődnöm:P

Tegnap egyébként nagyon vicces volt, Kinga akart jegyet venni a gyorsvonatra-elég drága a közlekedés, egy utazásra a jegy 2,30, az én bérletem pedig ami jó buszra metrora gyorsvonatra havi 50. Még szerencse, hogy kifizetik. Na szóval ott álltunk az automatánál, a jegyet nem akarta adni, Kinga hangosan mérgelődött, erre odaáll mögénk egy vékony csaj, és megszólal halál szerényen, hogy kell még bele 30 cent-mindezt magyarul!:D Aupairként jött ki ő is Romániából, Timinek hívják 27éves most, és itt ment férjhez, azóta itt él. És itt lakik a közelben, megadta a számát is. Beszélgettünk vele 3asban az S-Bahnon, elment, Kinga meglöki a melletünk ülő 4. embert, bocsánatot kért magyarul, erre visszaszólt az is magyarul, hogy semmi baj:D De végighallgatta, ahogy magyarul beszélgettünk és meg se szólalt, szóval nem értettem igazán, ő szlovák volt, szintén aupair-ként kezdte és szintén ide házasodott. De vicces azért, hogy tényleg mennyi magyar vagy magyarul beszélő ember rohangál erre felé!

Ma pedig nagyon poén volt, elmentem elintézni a papírjaimat, mert tegnap mire odaértünk bezártak már(tegnap annyira szerencsétlen voltam mint még soha, komolyan egy évnyi bénaságomat sűrítettem egy napba-na mindegy) és ma elmentem újra és leküldtekegy emelettel lejjebb, hogy be kell jelenteni magam az itteni lakcímre, erre ott ült a Bencs Ricsi ( ő is sántosi-a szerk.;)), és pont összefutottunk. Nagyon durva véletlenek történnek velem:D Tudtam, hogy Németországban van, de csak rémlett, hogy talán Münchenben, és erre pont összefutunk:D Király na. A papírjaimat sikerült elintézni elvileg, a német hivatalok egyébként nem meglepő módon kicsit gyorsabbak mint nálunk, itt is kell várni természetesen, de amíg nálunk pl HA felosztják az embereket, akkor is általban úgy, hogy az egyik ajtón A-tól K-ig, a másikon meg L-től Z-ig, itt 4ajtó volt csak az A-tól DEM-nevűeknek és mindegyik ajtónál egyszerre ketten csinálták, hogy minél gyorsabb legyen.

Utána elindultam haza, de pont elment előttem a metro és még 10percet kellett volna várni, úgyhogy inkább sétálni mentem:) Fényképeztem is rendesen, mert van mit bőven.

Itt a Sendlinger Tor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ezek pedig útközben a Marienplatz felé készültek, a Marienplatz a fő-fő-főtér, ott áll a városháza is

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

s ha már Németország és München...:)

ez a müncheniek híres söre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

útközben találkoztam egy helyes kis bácsival is, annyira tetszett, hogy vissza fogok menni fényképezkedni vele:D Ő Sigi Sommer, müncheni író és újságíró volt (bevallom tudatlanságom ismerős volt a név, de igazából fogalmam se volt, hogy ki ő)

 

 itt pedig végre a várva várt Marienplatz

 

 

sajnos épp csöpörgött, napfényben ezerszer szebb a tér

  

ez pedig a már fent említett városháza, a müncheniek büszkesége, a Rathaus. Szerintem is csodaszép, és hihetetlen érzés, mikor jössz fel a mozgólépcsőn a sötét metroból és fokról fokra többet látsz a Marienplatzból:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és így néz ki belül. a többi erről készült képpel nem untatlak titeket, a lényeget így is látjátok: lenyűgöző

ez csak egy kis érdekesség, tegnap rossz helyre indultunk miattam és ezt a táblát a külváros egy másik részén Kinga vette észre

mosolyt csal az ember arcára, nem?:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carlotta felvette a cipőmet:P (megjegyzésként-ha már itt tartunk- a németeknek NAGY lábuk van:D:D ma találtam pl egy boltot, ahol 50es méretig árultak cipőt, Carlottáé 38as(!) 8 éves létére, és az én PICINYKE kis lábikóm elbújhat Heikéé mögött, higyjétek el;))

 

Ha lesz miről újra írok majd, vigyázzatok magatokra és millió puszi! Ja és akármilyen magyar hírre kiváncsi vagyok, azokra főleg, amik veletek történnek,de minden másra is, ami kicsiny országunkban történik!:)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr37713670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.10.14. 19:37:11

hogy lehet valakinek nyolc éves korában 38as lába???????
(Andrássy Dóra ennyit szűrt le a történetből)

de a Balatonfüredes rész nagyon meghato volt..(L)
csoxer

Simon Gábor 2008.10.14. 20:01:41

Szia Ági!

Ezek a németek növekedési hormont szednek?

Zsófi (Skót részről) 2008.10.14. 20:04:34

Na én most azt szeretném mondani Skót részről: h jó ez a kis münchenecske:) menőőő(H)
a kislány nagyon édes még ha nagy is a lába kicsikét. azért mondd neki h ne növesszen nagyobbat mert nem fog találni.. és mindjárt visszajön a hegyesorrú cipő és majd nem veheti fel:D hol van a másik kiscár aki nem ehet csokit???? engem ő is érdekel:Djóvan csak kommentezni akartam nem regényt irni:D

pusz te nagyláb:D (köröm) hehehe

agci 2008.10.14. 20:54:57

ja anémetek magasak és nagylábon élnek-minden téren;) ehet csokit a Carlotta csak oda kell rá figyelni, mert igazából annyit zabál, mint te Zsó meg én együtt nem hazudok:D megjön a suliból, mire megcsinálom az ebédet eszik egy szenyát, megeszi a részét, utána két óra múlva megint eszik valamit, és amíg hazaér a Heike 5kor megint eszik valamit:D
ma vett nagyon finom csokit Heike, és azzal kezdte, hogy eldugta, mielőtt a gyerekek beértek az udvarról hihihihihihihihi

Busz D 2008.10.15. 01:38:21

eszembe jutott a skót kommentjérol,mikor Balcsin levált a köröm!!!!
mekkora genya beszolások ropkodtek ott:D:D
sose felejtem eeeel jovore continue volume 2 vagy mi
amugy nagyon hiányoztok lányok :(

Édibébi 2008.10.15. 11:47:17

Na végre legyoztem a lustaságom és regeltem és akko tudok irni!!! a legjobb storyk nem blogba valok én azokon rohogtem a legjobbat:D amugy mindig mondtam h a németek elfajzottak és vmi nem stimmel veluk ld. 38as lááb.... analogizálhatnék veled:)- no comment...

amugy szép a város nagyon, megérne jó pár estét még nekem is:P még jo h nem dohányzol ott meghalnál...

Rékci 2008.10.18. 11:55:45

EjEJEJJ
itt vagyok én is!Tudom h ez az ági bloigja,de a Gabiról tud vki vmit??már ki vagyok éehezve egy kis infora,mit tűnik már el??!!
Na.Ági.Én mint majdnem lábméretbeli társad nem fogok hüledezni a 38-as lábon.Egészséges-becsületes méret ez hö.Itthon minden ok,én most beteg vagyok,kurvasok a zh(elnézést Era néni a káromkodásért :) ),edi meg door ma átjönnek valszín dumázni v ilyesmi.Mikor webcamozunk??aranyos a kislány,látszik h már meg is szeretett téged,de lehet nem?? nevi Amugy hasonlít Fergie-re a BEP-ből!:)
Ezer puszi,legközelebb vmi bulvárújsággal jövök és leírok belőle dolgokat neked,bár az internet koában simán rá tudsz keresni magyar hírekre,közéleti cuccokra nem??pusssz!!
süti beállítások módosítása