HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Cocktailweek

agci 2009.02.28. 23:55

Azt tartottam bizony, koktélhetet, na jó nem vittem túlzásba, csak megadtam a módját:) De nem kell félni az itteni árak eléggé vissztartanak attól, hogy egynél többet megihassak, ha sikerül kifogni a Happy Hourt, ami mindenhol változó, 4-5 euroért megússza az ember, különben 7-8-nál kezdődnek...és azért a mostani árfolyammal számolva 2000 Ft-okat kidobni egy pohár valamiért eléggé égeti a kis szivem. Én akkor sem lehetnék alkoholista, ha megőrülnék a piáért, sajnálnám azt a sok pénzt kidobni rá:D:D:D:D Persze szerelmi bánatomban muszáj volt kimozdulnom, a falat kapartam volna legszívesebben...Vártam, hogy végre egyedül legyek az egész házban, de az időzítés nem volt jó, alig várom, hogy visszatérjenek...És sajnos el kell ismerni, hogy van benne valami amikor a férfiakat dobják a nők és seggrészegre isszák magukat...Bár én más gyógymód után néztem, de nem nagyon akadt semmi. Szóval egyedül kúráltam magam itthon sok sok zenével és táncolással, édességgel, és természetesen baráti beszélgetésekkel:) Na meg kitakarítottam az egész házat, ami szintén jó gyógyszer, mert nem kell koncentrálnos éd mégis leköti a figyelmed....

Na mindegy mire kezdtem volna túltenni magam ezen a kis hülyén, felbukkant és hosszú procedúra után "kibékültünk", amiben a legnagyobb szerepe az én lojális természetemnek van(na meg annak, hogy Dóri-Ricsi nem hagyták, hogy itthon üljek egyedül péntek este:)). Nem egoból mondom, de hálás lehet nekem a jövőbeni férjem, minél több embert megismerek a világban annál inkább rádöbbenek, lehet hogy nem vagyok tökéletes, de milliónyi hülyébb és elviselhetetlenebb ember él rajtam kívűl...Na mindegy, azért nem véletlenül ülök itthon szombaton este teljesen egyedül, míg ő egy fergeteg party közepén van a tesójáékkal, időre még szükségem van amíg túlllépek a szarságain.

Megnéztem a Felolvasót, különös hangulatba kerültem. Ajánlom mindenkinek, még nem döntöttem el ugyan, milyen nyomott hagyott bennem ez a film, nem bánom, hogy nem fizettem be egy moziban rá(bár ez lehet csak az én zsidóvéremnek köszönhető), de megnézni mindenképpen érdemes. És leszedtem a Milket is, és a Slumdogot de még váratnak magukra.

Most épp tesóm hiányzik a legjobban, jó lenne ha itt lenne, mondjuk ha együtt élnénk szerintem valamelyikünk megölné a másikat álmában(:D:D:D:D:) de nem bánnám, ha kb annyi lenne, mint Ch-nek, hogy felül az S-Bahnra és 25 perc alatt nála van...De persze mindannyiótokért odaadnám a fél karomat, ez a hét extrán nehéz volt. Talán most gondolkoztam el a legmélyebben azon, hogy haza megyek. És nem Ch miatt, nem vagyok ennyire kis gagyi, hogy szakít velem a pasim és fogom magam összepakolok, hanem mert mintha bennem húnyt volna ki valami. Nem tudom memgondani, mi változott, talán semmi, talán csak érzelmileg gyenge vagyok, talán csak nagy szopás volt ez a hét:) De természetesen nem megyek haza, és még mielőtt anyukám kitalálná, nem azért mert bizonyítani akarok, szerintem ha hazamennék ennyi idő után, senki nem mondaná, hogy feladtam. Értelmetlen lenne hazammeni és semmit sem csinálni, és bár fantasztikus lenne rendszeresen látni titeket, a mérleg súlya akkor is München felé billen. Mindenesetre alig várom az augusztust:)

Képzeljétek(remélem nem gond, hogy itt megírom:)) Dórinak felajánlotta a fogadócsaládja, hogy itt maradhat náluk, és itt csinálhatná a suliját. Kapna ugyanúgy szállást kaját, csak feleannyit kellene dolgoznia, és persze mellette tanulna. Fotóriporter szeretne egyébként lenni, azt pedig Magyarországon nem sok helyen oktatják, de szerintem ilyen lehetőségekkel Münchenben ezerszer többre vihetné, mintha eljön a mi kis szegény városkánkba, és KE diplomát szerez. Szóval szerintem mindenképpen meg kellene fontolnia, nem mindennapi ajánlat;)

Nekem pedig ideje lenni "mellékállás" után nézni, ami ugyan eléggé elvenné a szabadidőm 80%-át, de jól jönne egy kis pénz(nem anyukám, van pénzem:)) csak a pluszpénz soha sem hátrány...Írtam egy csajnak iwiwen, itt van bárjuk, és oda keres felszolgálókat, este 10-től reggel 6-ig. Nos igen, az időpont nekem sem szívem vágya, de nem elvetendő, pláne hogy hétvégén(mivel csak akkor tudnék dolgozni) dőlne a borravaló. Jó persze nem vállalom el csak úgy pikk-pakk, utánajárok a dolognak, de kéne valami pluszmeló. Vagy lehet jelentkeznem kéne a Thaliba, úgyis minden hétvégén ott vagyok:D És ugyanígy végigröhöghetném az estét a barátokkal, csak a pult másik felén állnék és pénzt is kapnék érte...Jó persze tisztában vagyok vele, hogy ez nem ilyen egyszerű, ha nem bírnám otthagynám. De valamikor el kell kezdeni, csak nem tudom mit kellene...A legjobb lenne persze, mint Dóri, hogy plusz babysittingelést vállal plusz takarítást, csak őt a gastmutti beajánlotta pár helyre, az enyém szerintem nem dicsekedett a kis aupairével:P:P

Most olvasom, hogy a kedvenc rokonom épp énkicsipónim-lázban ég:D:D:D Egy tipem van: Luca? Eltaláltam? Naná, hogy eltaláltam. Az a kiscsaj egyetlen egyszer járt nálunk úgy, hogy huzamosabb ideig velem tartózkodott, azalatt vagy 50szer le kellett nyomni youtube-ról az én kicsi pónimat...(Edi ő az a kiscsaj, aki neked szilveszterkor annyira tetszett:))

Elvonulok lassan aludni, bár előtte még leutánzom valamelyik Beyoncé dancet, hátha az fogyaszt:):) Holnap pedig meglátom végre a müncheni Lila akác közt:D:D Ahol Dóri lakik, Grünwald az itteni kis gazdag környék, München mellett van, ill szerintem kb már hozzánőtt, de nem akarok hülyeséget mondani, majd holnap kiderül. De Dóri szerint az a tipikus kis gazdagcsaládos környék, ahol mindenki kocsival jár, este 8-kor megszűnik az élet...Kivi vagyok:D

Azt hiszem mára ennyi, a TB fantasztikus, szép munka volt Edi:) Vigyázzatok magatokra, lassan elkezdem tervezni az áprilisi hazatérést, alig várlak benneteket:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr18972588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pseudoo 2009.03.02. 01:28:39

Te is hiányzol kincsem, de épp ultracsóróság van, ezért nem tudtam válaszolni az sms-edre. Gyere haza minél hamarabb, még ha csak egy kis időre is, aztán zúzunk. Das ist das ganze ABC. HÁHÁ.
süti beállítások módosítása