HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

"a házamban élsz. nekem dolgozol. jogom van nyalogatni a lábujjaidat!"

agci 2009.02.25. 12:38

hehehehe még jó, hogy nekem ilyet nem mondtak itt:D:D:D Tegnap Ricsivel voltam és filmeztünk ketten(mert a másik két meghívott nem ért oda különböző okokból) és az egyik filmben volt az, az apuka kicsit rányomult a náluk élő takarítócsajra...:P

Megkezdődött a nagy szabadságom, szombat délután elhúztak, vitték a kutyát is(:D) úgyhogy Ágika gondolta, mennyi-mennyi móka kacagás vár majd rá az egy hét alatt, hiszen jön a farsang, a többiek sem dolgoznak(legalábis kedden nem), hát majdnem össze is jött. Szombat este ahogy tervbe is volt iktatva megszabadultam a nagy betegségemtől és vasárnap már 95%osan jól voltam, szóval ezt is letudtuk. De hallom most Réki beteg, gyógyulgass te is szivi. +rthetetlen módon ennyi kilométer tévolságban is mintha egymásnak adnánk át, először Edi, aztán én és most elkpatad tőlem:D:D:D Túl erős a kapcsolat egymás között;)

Na mindegy a lényeg hogy a nagy és felejthetetlen szabadságomból nem lesz semmi, C-szel elég csúnyán összevesztünk, de nem részletezném itt, egyrészt mert értelmetlen és gyerekes, másrészt pedig mert nem tartozik senkire és nem érdekel senkit(ill akit igen, azok hamarosan a titkos blogunkon olvashatják, amit egyedül ÉN fogok létrehozni, mert Andrássy BUSZ Dóra eltűnt és nem hajlandó kivenni a részét a kemény munkából:D). Szóval közvetítek egy képet a jelenlegi fejemről(túl hosszú a hajam és minden reggel hasonlóan ébredek, azért ennyire nem durva) csak hogy nevessünk is valamin.

MOst van egyébként ill volt a hatalmas farsang, ami itt mint mondtam nagy ünnep, de sajnos tegnap nem volt túl sok kedvem részt venni benne, pedig megérte volna. Csak este voltam benn a városban, Jonatannal találkoztam, de így is vicces volt a rengeteg beöltözött embert látni, és ami szerintem nagyon jó, hogy az idősebb korosztály is ugyanúgy résztz vesz ebben, el nem tudnám mondnai hány apukám korabeli tündért és jézust láttam, vagy egyéb felismerhetetlen személyeket:) Akit érdekel München honlapján vannak képek, legalábbis DÓri onnan szedett le a saját blogjára, én beértem a látottakkal élőben.

Az Edina 3 FT-os cipőjét akkor sem vagyok hajlandó elhinni, nem érdekel mit csinál vagy mond, hiszem ha látom:) A MEK!MEK!-et pedig kedves Andrássy Dóra talán egyszer eláruljuk, sajnos csak az Ary-Laki család tagjai tudhatnak erről, mint egy másik bizonyos videórol, ahol valaki valahol egy kádban ülve vicces kis hangot adott ki magából...:D Na ha valaminek, annak a világhálón lenne a helye, de sosem lennék oly kegyetlen:P csak ha én lennék rajta, akkor mutogatnám mindenkinek:D

Itt vagyok egy ideje, de még mindig elképedek az emberek közvetlenségén és kedvességén, amikor állsz valahol az utcán és simán odajön melléd egy idősebb nő/férfi és elkezd veled beszélgetni, tegnap pl arról, hogy hogyan takarítják a Marienplatzon felhalmozódott szemetet(megjegyezném természetesen takarító autókkal, nem söprűvel) a munkások. Bár ezt nehezen egyeztetem össze, mert az életben sokkal távolságtartóbbak, egyáltalán nem olyan közvetlenek mint mi, mármint akármilyen kapcsolatban állsz velük, jó idő kell mire megnyílnak és közelebb engednek, de amikor ilyen kis lényegtelen beszélgetésekről van szó hihetetlen közvetlenek.

Ja és atom mód fel vagyok háborodva az Oscaron, nem tudom mit képzeltek hogy a 13 jelölésből a Benjamin Button 3-at kapott meg!!! Ez a gettó milliomos akármi biztos érdekes lehet, meg is néztem volna, de azért ne mondja már nekem senki hogy lemossa a BB-t. Eleve a Vorleser(felolvasó vagy mi a magyar címe) jobban megfogott már csak a plakáttal is mint az az indiai akármi, de hogy a BB-nél jobb, azt nem bocsátom meg. Nálam BB bevolunlt a kedvenc filmek mellé a Pulp Fiction, Harcosok klubja, Ha eljön Joe black és még sorolhatnám őket. Sean Penn pedig egyértelmű, nekem a 21 gramban már bizonyított, Heath pedig ha nem kapta volna meg, magam megyek el reklamálni:P:P EGyébként láttátok Sarah J Parkert a gálán? Lehet, hogy csak nekem volt zavaró, de mintha az a ruha kicsit felnyomta volna a melleit...ha pasi vagyok tuti várom, hogy kiessenek:P:P

Nagyon mást nem tudok mesélni, ez sem volt túl érdekes csak gondoltam jelentkezem, hogy minden rendben. A megváltozott dolgok következtében igazából itthon fogok ülni és nem fogok csinálni semmit a Desperate Housewives-on és a South Parkon kívűl, és gondolok rátok. Kitartást holnapra a családomnak, sajnálom, hogy nem lehetek ott, ha nem kerülne ennyibe hazamentem volna. Gyújtok majd egy gyertyát én is, sajnos többet nem tehetek:( Amint lehet beszélünk, ha gondolod bAnykó utána telefonon is beszélhetünk.

Itt pedig búcsúzóul a kis vicces Ágnieszka(a lengyel nevem), a farsangi képeket még mindig nem raktam fel, talán egyszer. Mindenki vigyázzon magára és millió csók ezer felé!(najó, be kellet raknom egy rendeset is, csak mert féltem, hogy rondának láttok:))

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr2965053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.02.25. 13:10:57

szia cukifej:)
megkaptam amiket msnen irtál,de egyrészről értelmetlen volt, másrészről pedig nem is voltam ott,ezért ne legyél rám kiakadva utána egész este lestelek hogy hun vagy már!
amugy az oscar jó helyre ment,majd ha megnézed a slumdogot rájössz erre, a benjamin persze szuperfilinges film,de kicsit azért megcsinált és fura ha belegondolunk. a slumdog tényleg sokkal jobb.
btw mindkét képeden husi vagy. a titkos blogrol csak annyit,hogy rohadtul nemtom mit vársz tőlem, én még sosem csináltam ilyetés tényleg semmi értelmet nem tudtam kilvasni azokbol amiket irtál:D
ja és az adopt egy petet cucc rohadt gagyi tok utálom,de nemtok már mit csinálni vele,szegényt leeht ki kéne nyirnom... azért köszi a masnit:)
sok pussz ma a kolloidnál alszom itt pesten.
csokkker.

Édibébi 2009.02.25. 13:25:29

a slumdog a legjobb film, méltán érdemelte meg a sok dijat, komolyan mondom, én nem vok filmbuzi tudod, de ez kurva feelinges film, és a benjamin csak utána kovetkezhet, ezért lett csak 3 oscar nekie jutva.szal nézd meg és rájossz.

én sme értem a titkos blogot, számomra rejtély.

a veszekedésetekre kivi vok, bezsééljunk ha tudsz msnen, nekem is van mondanivalom, asszem végét járja velunk ez a dolog, tudod mire gondolok, már kezdme ugy érezni magam, mint tavaly iylnekor:S

amugy dori nemtom h szakadt meg a telcsibeszélgwtés, már nincs erom telozni, belefáradtam mindenbe egy kis idore. mer ugye ot untatom (jobb hiján:DD) a dolgaimmal...

puszoka drágák, imádok mindenkit, bárcsak megint itt lennétek, olyna szar ez a félmegoldás.ez one.


(LLLLLLLLLLLLLLLL)

Busz D 2009.02.25. 19:37:38

jobb híján??????????????????????????????????

agci 2009.02.25. 20:19:06

nem is volt értelmetlen amit írtam, szimplán csak nem értetted. egyébként én megcsináltam volna mindent, csak ötletért fordultam hozzád:) de majd mindjárt megbesz mindent msnen...
a petet meg én is kinyírom, talán pillang túléli de sashanak halnia kell...RIP Sasha
edi neked is csókk még csak ha jobb híján is;)

dodkó 2009.02.25. 20:23:46

lányok!
arra nem gondoltatok,hogy akkor már nem titkos a blog,ha mindenki arrol beszél?:)
szerintem mindkét film nagyon jó volt.az egyikben a brad pitt nézett ki nagyon jól(úgy az 50-es éveitől:)),a másikban a csaj volt nagyon szép és a gyerekek cukik.de,mint ahogy a dóri mondta,oscart tényleg csak valami magasztosabb témájú film nyerhetett.

ja és izomlázas az egész lábam,mert SOTE jégfarsangon voltam tegnap;)tök jó érzés:)
puszkok

agci 2009.02.26. 00:44:43

jégfarsang!!!az csak korcsolyát takar egyébként?? de király lehetett:) én is akartam itt de aztán mindig elmaradt...
a titkos blog titkos lesz ne félj, annyira hogy senki sem fogja tudni a címet és álnevet használunk:D legalábbis én azt fogok:D:D:D
mi van most DÓri betegségével??remélem semmi komoly.
csókollak benneteket

Édibébi 2009.02.26. 17:38:22

én nem tudok korizni, egyszer probáltam, akkor is VÉROMLENY lett belule....amugy ha a kolloid megtanit, szivesen szenvedek:) és kivel mentél sotés cuccra, vászival??


NAGYON SZÉPEN KOSZONOM A FELKOSZONTÉSEKET, ISTENNOK VAGYTOK, IMÁDLAK TITEKET KIVÉTEL NÉLKUL!(LLL)

csokocskáák.

dodkó 2009.02.26. 20:19:18

ja a vászival voltam.tök jó volt, mert egyben farsang is volt.sokan beöltöztek(a kreatívabbak orvosnak:)),én csak aznap tudtam meg, ugyh én nem.

szegény dórinak a szokásos betegsége volt(van?),ugyh át se jött végül.de rejtély h mitől jön neki elő.

remélem Edi én is küldtem neked köszöntést.a dórinál volt a telo amit használok és egy Edamiga névre küldtem el.ennél rád illőbbet nem találtam:)
puszo

Édibébi 2009.02.27. 12:16:11

már megint beteg vagyok nem hiszem el, kurvára elegem van!!!!

oh igen dodo megkaptam, nincs miért aggodnod:)

ja és abbol is elegem van, h ugye kocsog j. felolvasott mutl héten roma eloafdáson, fasza, meg msot szerdán se emntem, mer szarul voltam, erre megint fel lettme olvasva, nagyon idegesito, pedig kb mindig bejárok romára, 2x nem tudtam, és mind2szer felolvastak, HIHETETLEN MÁR.

Simon Gábor 2009.02.27. 21:58:08

Helló Ági!

Élvezed a szabadságot?:) Kutyát megsétáltattam ma is.
Légy jó.
süti beállítások módosítása