HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

ízirájderrr

agci 2009.02.01. 21:12

Igen, mi eléggé szenvedünk már ettől a szótól, főleg amikor a legosotobább hadd ne mondjam milyen bőrű emberek az utcán/buszon bömböltetik a telefonról, vagy egyébiránt is akárhol feltűnik, szerintem már minden bőrt lehúztak róla...De azért amikor az ember lánya a müncheni lakásban a német telcsiről hallja, megörül a szive:) Franknak ugyanis rajta van a telefonján, persze fogalmuk sincs mit jelent vagy mi az, valakitől még régebben kapta. Hát eléggé meglepődtem, mit ne mondjak:P Az üvegtigris itt is hódít-ana, meg szerintem esélyes lenne pár magyar film, ha épp Hollywoodban gyártották volna őket, és mondjuk több nyelven kaphatóak lennének...de hát...

Bocs, hogy nem válaszoltam, de szorgalmasan olvasgattam mindenki tanácsát, köszi értük. Igazából csak megerősítettétek amit terveztem, most úgy néz ki, hogy a BGF-et teszem előre, aztán pedig a kereskedelem és marketing, és tényleg lehet, hogy Pécset elhagyom. A város tetszett mindig is, főleg a távolság miatt lenne ugye előnyösebb, de Pesten mégiscsak több a lehetőség, és van metro(:D), bár nyílván nem ez a legfontosabb.  Zsó neked csak annyit mondanék, hogy az első helyeden az angol nyelvűt támogatom, csak remélem tudsz róla, hogy Magyarországon akármilyen idegennyelvű oktatás pénzbe kerül, tehát attól még, hogy államilag támogatott, egy bizonyos összeget be kell csengetni. Természetesen egyetemtől/szaktól függ, mennyit.

Nagyon örültem egyébként, hogy mindenki hazatért, pár napig nagy csend volt, nagyon hiányoztatok. Réka örülök, hogy Prága jól sikerült, láttam a képet iwiwen, de a többit is szívesen megnézném:) A többiekkel pedig már beszéltem, kivéve Gabit, akinél kíváncsi lennék, mit mondott a mamája.

Tegnap megejtettük a nagy VIP partyt az M-parkban, ami eléggé lestrapált. Megismertem újabb két magyar csajt, szimpatikusak ők is, Dórival pedig "szorosabbra fűztük a szálakat", bár erről asszem másvalaki is tudna mesélni...:P Hiába ismerem Lenat régebb óta, és imádom őt is, talán a nyelv teszi, de Dórival nagyon összehangolódtunk. Szóval bővült a barátnők tábora, de az ismerősöké is. Találkoztam Chris tesójával, aki tök jófej volt velem, meg a barátja is, de úgy általában mindenki. Az egyik csajjal volt egy kis gondom, de természetesen nem balhéztam meg semmi, csak a távozása után megbeszéltem Chrisszel, hogy szar volt látni, hogy egész éjjel együtt voltak meg a csaj szerintem eléggé tette magát neki, holott ott volt a pasija...Féltékeny voltam na, pedig nem szoktam:) De az én barátaim is mind velem értettek egyet és maguktól is észrevették, de talán a legrosszabb az egészben, hogy ez a csaj (Bianca) tényleg halál jó fej volt és ennek ellenére szimpatikus, tehát valahol megértem, hogy Chris is nagyon bírja. Na mindegy, miután Dórival reggel a wc-ben "igazi barátságot kötöttünk", az utolsók között távoztunk a helyről és Chrishez mentünk dumálni 4-en, összesen talán 3 órát sikerült aludnom tegnap óta, úgyhogy azt hiszem ma nem lesz gond az alvással. VIP-vendégnek lenni az m-parkban pedig, hát nem tudom:D Megérte persze, mert ingyen bemehettünk, és 3 literes pumpás üvegben állt a vodka az asztalon(bár ennek azt hiszem nem én láttam legnagyobb hasznát), de ezen kívűl semmi extrával nem járt:) Ugyanúgy sorban kellett állni a bejáratnál, csak most egy másik ajtón mehettünk be, és kb ennyi. Amúgy az éjszaka során hatalmasat zuhantam egy bárszékről(fogalmam sincs hogyan, ne kérdezzétek, hirtelen dőltem hátra) ennek következményében most biztos hatalmas folt van a jobb fenekemen, mert fájni nagyon fáj:P

Voltam nyílt napon az egyetemen, eléggé tetszett, természetesen pszichora vonultam be, ahol is a professzor bácsi elemezte részletesen, hogy mit tanulnak itt a 3 év keretében a pszicho szakosok, merre lehet szakosodni, milyen szakpárt érdemes felvenni, hogyan működik az egész rendszer, tehát gyakorlatilag mindent. Ugyanolyan credit rendszer van, mint nálunk(merthát Európa), és elvileg mivel EU tagállamból jövök, az érettségim is elfogadják és hasonló elbírálás alá esem, mint egy echte német. De az iroda, ahol érdeklődnöm kell pontosan, nem volt nyitva, holnap megyek megint. Ennek ellenére még mindig inkább az otthoni továbbtanulásban gondolkodom, a pénz mellett tényleg komoly gondot jelentene a nyelv is úgy érzem, legalábbis az első évben, amellett pedig nem tudom hogy bírnám nélkületek, ez a legfontosabb szempont.

Most pedig közzétenném a tegnap este pillanatait, bocs megint a lyukakért:S. Vigyázzatok magatokra, hamarosan(ha lesz miről) újra írok, és írjatok ti is továbbra is ilyen sokat! Hiányoztok mindannyian:(

Ők a frissen megismert magyar lányok, Viki és Ili.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ricsi:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chris nővére,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Dóri és Kriszta, majd én Krisztával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenaval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a magyar Au-pair lányok, és itt pedig Chris.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr19916912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékci 2009.02.02. 00:43:40

Még mindig Te vagy a legszebb a lányok közül!!!
Amúgy az edina azt mondta, hogy azért tűntél el ilyen sokáig,hogy azt higyjük, hogy baromi pörgős és fontos életed van.
puszi nevinevi :)

Busz D 2009.02.02. 01:13:52

héé lagyi én akartam elsütni az edipoént:D
hiányzol,de látom nagyon jol érzed magad az uUUj "barátaiddal" blablabla uu dóri blabla nem kéne egy ugyanolyan nevű lánynak kiturni a helyemrol jo??
ezt olvad ugy ahogy élobe mdontam volna:D
sok sok puszi és tényleg nagyon hiányzol ám.
iloveyou
DÓRI THE UNIQUE ONE ORIGINAL BIG and GREAT.

Édibébi 2009.02.02. 04:32:53

huu már megint ienkor fexem kész káosz az életem!:D nem ám, mindne kira, reggel 8kor tantárgyfelvétel jeeeeee:P:P:P

nyert nadalkám, igen, megint végignéztem egy 4 és fél orás meccset, de a dori is mert irt smst h federer nadal gecc. ennyit csak.


imádollak továbbra is, szimpik a csajok, chris barnaszemu, tehát esély kékszemu gyermekre igen elenyészo, emellett tudom, h nem terveztek hasonlokat, de mégiscsak naaa...


és látom tényleg baromi porgos és fontos életed van, persze mindez mit sem érhet nélkulem, amugy gecirég dumáltunk msnen, jaaade én se vok fenn sokat:)


na huzok alcsizni, mer rámfér,


képzeld szeretlek!


ui: amugy a chris piperkoc 1 kissé?:)
ui2: nagyon mano kiirás: Szeretlek(l) / Boldog szulinapot Viki!:) / Szegény Federer:s
ui3: jegyezd meg, h ne fuss sinek kozelében, mer feltalála repedni a szájad!

no comment


love....

Édibébi 2009.02.02. 04:35:21

látod milyen menok vagyunk mi hajnalban is téged olvasunk amugy ennnyiiiii...ez one(L)

agci 2009.02.02. 09:10:35

higyjétek csak, hogy fontos az életem;D valójában nem történik semmi, oszt nincs mirü mesélni...de azért oörgős és fontos, ahogy nem történik semmi, ne féljetek:P:P
elárulom Edina, hogy tegnap délután élet és halál között vergődvén a fáradságtól Nadal-Federer meccset sugárzott a tv a szobában, ahol feküdtem, HÖ! egyszóval én is tudtam róla, hogy meccs van, és még képes voltam megjegyezni is, mennyire örülnél, ha látnál és hogy te mindig nézed. Ez ONE, asszem nem csak én hiányom nektek...
Egyébként szerintem is atom idegesítő, hogy egyre több a körülöttem lévő fontos Dórik tábora(Laki, Kollár, Andrássy és persze Istvánovics), úgy látszik a sors ezt a nevet szánta nekem valamilyen formában, de ha pl a gyereknév választásnál próbálja rám erőszakolni, hát FELEJTŐS SORS!!!nem kérek a bonyodalmakból, elég lesz az addigi 10 Dórit elkülöníteni egymástól....
V1:piperkőc? SOHA! csak szerelmes a tükörképébe:D:D na jó nem, most nem szivatom vele úgyse látja:P
V2: én is, de ki az a Viki??:D
V3: a következő cikkem elárulja, mekkora igazságot szólt arany szájad
ámen.

Busz D 2009.02.02. 12:38:48

bazzeg ágiii
ez a vikis ez MANÓkiiiráás nem MENŐkiirás nehogy azzt hidd már h neked szol ne legyél égo:D:D
csokullak

agci 2009.02.02. 14:18:15

Dóriiiii!szerinted feltételezem, hogy a Manó nekem írja ki, hogy szeretlek?!?!?!:D Ennyire ne nézzé má....magadnak:D (L)(L)

Busz D 2009.02.02. 16:27:27

jajj nemáár félreértések tomkelegeee
nem arra irtad h én is h szeretlek,azt hittem h te kb az thiszed h az edina neked irja és nem csak kozli h a mano már megint miylen édes!
tudtad végig h a manorol van szo akkomeg minek irod azt h én is ?
iiiissteenem jo midnegy ne firtassuk me kezdunk belegabaloydni,egyezunk ki abba hogy ugyis neekm van igaazm és fátylat reája:D

agci 2009.02.02. 16:50:55

a gond csak az, hogy ez a szabály valójában úgy van, hogy az ÁGINAK MINDIG IGAZA VAN, és nem úgy, hogy Neked:P:P de sebaj, ne firtassuk sztem is, hiába szeretem a Manót(mint már írtam is:P) nem ér annyit az egész...
amúgy a gyönyörű új zöld kabátomról miért nem tesztek említést?? a formája, színe és vastagsága mellett az ára volt a legkecsegtetőbb, potom 10 euromba került:D:D

dodkó 2009.02.02. 23:31:04

hájkó!
ááá ági!nagyon csini a gyönyörű új kabátod.a formája,színe és a vastagsága is tökéletesen megfelelő,mondták már?:D
almázlak titeket!(remélem ezt is tudjátok honnan idézem)xxx

Zsófi (Skót részről) 2009.02.03. 01:05:41

Hey U!:D
Na látjátok, most érek rá írni. És nem fogjátok elhinni mit cisnáltam az elműlt 4 és fél órában . Economics ot tanultam , mert kitaláltam h felveszem tantárgynak így röpke félév után és bepótolom 3 hét alatt a 120 oldalas anyagot :D Hát erre a tanár: Hajrá , ő nem segít , de sok sikert kívánt. Ma hazahoztam és ámuldozva vettem észre, h ez nehezebb mint gondolotam. Részletesebb mint a gazdaság föci (és kb tele van managment marketing és economicsal , ami nem baj, de 2 órát szótáraztam , mer hát csuki nekünk nem tanított ilyesféle szakszavakat az olasz étterembe meg valahogy nem ragadt rám 1 Supreme Di pollo és egy Gamberoni között. Szal elkezdtem tanulni pajtársaim, mert az agyam egy kis csonka vasdarab , ami már nem izzik ugy érzem és nem "faragható". Jah, a töri ( skót és angol) egész érdekes, a vizsga abból szerintem nem lesz nehéz, max essay-zünk , de szóbeli nem lesz . Otthonra még mindig nem jelnetkeztem. Télleg busy vagyok. 35 óra meló, 3 nap suli és 5 nap kondi ( pasira nem lenne időm se,. meg hát 1 hét boldogságért minek) .
Az idő ma megint olyan volt, mintha a seggemből rángatták volna ki , egyszer zuhogott a hó ( mint a hungarocel darabok-Réka: Mi az ???!!!!:) egyszer meg sütött 7 ágra, mindez 10 percen belül.

HUsom:
A kabidat imádom, nagyon tetstzik h zöld ( bár Paris Hiltonról most olvastam az OK! ban , hogy azt mondta a credit crunch miatt mindenki hordjon színeket : pinket meg sárgát, meg élénkeket, mert akkor mindneki boldogabb lesz!!!!! És a válság megszűnik. Hát nem édes..?! INkább bájosnak mondanám. )
Szóval csajok, csak így menthetjünk meg a FÖLDET! (PARIS SZERINT)
A József Attila cucc nagyon tetszett.. már majdnem elfeljetetttem ...(. NEM NÉZTÜK MEG A FELVÉTELT!!!! BASSZUS? NEM SZÓLTATOK:::: na majd nyáron)

Réka írj Prágáról. Nem tudok semmit!!!!!!!
Bazzeg, jelneleg majdnem mindneki kapcsolatban van , ill, többet vagyunk kapcsolatban , mint amennyien singlek..... és én a single ben vagyok..h most ez jó vagy rossz , döntsétek el , mert én nem tom.

Örömmel tudatom mindenkivel , h Zsófi fogyott 4 kg t már, és vett egy JANE NORMANN CSODÁLATOS ESTÉJI RUHÁT!!! ÉLJEN A CREDIT CRUNCH, MERT AZ ÖSSZES RUHA/CIPŐ 75% al OLCSOBB:D:D:D:D:D:D

Bocsi, ha valaki szív emiatt. Én egyenlőre nem érzem itt....
csók mindenkinek. Szurkóljatok 3 hét és vizsga.... és csak closed book szal nem lehet bevinni semmi segédanyagot:S

puszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
szeretlek titeket,
hiányoztok mint a szar
nyáron tali minimum 1 hónapra!
Balaton, dinnye, napozás ( Edi ezt veled a legjobb) , ivás, Siófok, meleg, izzadás, mindenki vékony.... remélem minden fontosat írtam. A legfontosabbat most: ÉS MINDNEKI EGYÜTT, EGY HELYEN , BOLDOGAN!!!!!!!
IMÁDLAK TITEKET! BOCS H MEGINT SOKAT ÍRTAM , DE RITKÁN ÍROK(

agci 2009.02.03. 09:54:43

Heeeey Zsóc!!!
imádlak, hogy ennyit írtál!!!ennyi helyre. tegap néztük is, hogy mit nyomsz te közgazt, nem értettük Rékkel, de kérésednek megfelelően nem zavartunk:)
hallod ez a nő nagyon durva!!Paris is(aki szerint elkezdtem megoldani a válságot:D), de az orvosra gondolok. ok megértem, hogy szarul jött ki neki(a skótok mit hisznek magukról, hogy nem fogadják el csak a saját papírjaikat???semmi engedmény? ok nem kell feltétlenül a kínait, de azért ne csak a sajátjukat...)de miért nem megy haza? vagy jön ide Európába? vagy Amcsi? tök sok pénzt kereshetne, és ráadásul nem kéne az esővel meg a szar idővel dacolnia olyan gyakran...bocs husom de ez az igazság. ha kimegyek egy országba, és nem kellek nekik, akkor ott hagyom őket, ha igazából semmi sem köt oda. itt is szivatnak az érettségi, nyelvi papírok miatt, hát nem is maradok itt tanulni...majd visszajövök még.
hogy ki sinlge ki nem-sztem eddig sem nyomott sokat a latban, pedig akkor úgy kell szervezni minden progit hogy pasistúl vagy nélkül egységesen, most (sajnos) erre nem kell ügyelni. továbbra is csak az a lényeg, h happy légy amennyire lehet, és sztem ez nha nehezebb pasival mint anélkül...de hát mindegy errőkl nem papolok mst:)felesleges szavakba öntenem mindannyiunk gondolatait, úgyis ugyanaz mindannyiunké(L)
gondolod hogy nálunk is a Krisis miatt van árazás?mármint LEárazás:) mert sztem nem. de nekem is feltűnt mikor a kabit is vettem pl, hogy csomó ruha volt, de annyira nem észrevehetően, csak a kabik/csizmák, de mer szerintü már tél vége van, lassan lehet újra polóban járni(basszátok meg dojcsok a buzi hideg teleteket)
a Balcsit én is alig várom!!!!!!!!isteni lesz juppééééé
ezer csók

Busz D 2009.02.03. 12:07:54

én single vagyok!!! ha valaki ezt olvassa(legyen férfi akár nőstény), kérlek keressen fel, busz név alatt futok,megtalálhat non stop a parasztelosztóban a 7es beállónál a csökölynémedi-karatypuszta-sásvörhenyes járat az enyim.

Édibébi 2009.02.03. 20:39:52

a pasik nem boldogságforrások, hanem oromforrások:DDD

ez nem mindegy:)

amugy mikor ma jottem siofokrol, majdnem kiszálltma toponáron, h meglepjem az ottani barátaiat és megnézzeuk a nem vénnek valo vidéket, de aztán inomba szállt a bátorságom és gyozott a fáradtságom, valamint fékeveszett lustaságom.

zsofikát hiányolom nagyon, ha olvassa, remélem él a leehtoséggel és rákontráz, h o is.

Busz D 2009.02.04. 12:22:37

milyen drága kedves az edi hogy meglátogatta volna a toponári barátait: cinyót,kingát,virit,csöpét és azt a bazi nagydarab voroshaju gyereket:D:D
bár kétlem,hogy ti ismernétek a bazi nagydarab voroshaju gyereket,pedig megérné ismerni,mert tényleg hatalmas feltuno és állandoan mini bmx-el járkál,ami még durvábbá teszi a megjelenését ajánlom,hogy ismerjétek meg a BNVGY-t.

agci 2009.02.04. 15:21:58

Hadd árauljam el neked, hogy annak a fiúnak neve is van: Koma!!! És igen ismerjük, és én ugyan nem sok mindent tudok róla, de a Gabi is tök bírta, meg Bius haverja is, szóval két hozzám közelálló egyén is pozitív véleménnyel van róla, tehát nyilván az én szememben is az.
Meglepődtél mi, hogy ismerem?:D Bocs lehet hogy Sántos állítólag "elmaradottabb" mint Toponár(bár mint tudjuk mindkettő a faluunio vezető tagja, ergo EGYENRANGÚ) azért elég sok mindenkit ismerek tőletek is...Hiába lakom messze a kövesuttú (LEGNAGYOBB POÉN VIVALACÓÓÓÓÓÓÓÓÓ)
EGyébként meg DodkóKollárDóri kérlek ne éjjel írj legközelebb hasonlókat, mert megint olyan hangosan röhögtem, hogy azt hittem Heike átjön szólni:D:D Az a baj, hogy néha még ha kevésbé vicces is amit írunk, hallom mindig ki milyen hangon mondja, és úgy már nagyot üt:)
Elhúzok kiretküni a srácok szobáját. Tökfőzeléket ettem halfilével. Nem érdekel, hogy nem illik össze, mindkettő finom volt, és hányok már a geci édes szutykoktól(IGEN, ARY ÁGNES A LEGNAGYOBB PALACSINTAZABÁLÓ GYERMEKKORA ÓTA, MEGSÜTÖTTE A PALACSINTÁT A KÖLYKÖKNEK ÉS Ő MAGA 2 DB-OT EVETT NATURBAN, ÉS ANNYI. AKI MOST NEM BÜSZKE RÁM, AZ NEM LESZ SOHA, MÉG HA IGAZGATÓI POSZTOT IS TÖLTENÉK BE BILL GATES KEZE ALATT...AZ SEM LENNE EKKORA DURVAAAAAA)
szóval Isten áldása rátok!

Édibébi 2009.02.04. 17:33:10

utálom a szilikonpántos melltartot.

agci 2009.02.04. 18:15:08

mind utáljátok:D:D nekem sem kedvencem, de sajna amíg nincs akkora mellem, mint Neked(:D), hogy megtartsa magától, addig kénytelen vagyok azzal nyomulni...de ha gondolod legközelebb párosítom valami színben atom hozzá nem illő másik pánttal, és akkor az majd feldobja;)

Édibébi 2009.02.04. 21:42:06

bazki nem is rajtad vettme észre, hanem azona kanárin:)

dodkó 2009.02.04. 21:48:58

még nem sikerült eldöntenem h melyik viccesebb elnevezés az összetéveszthetetlen és felejthetetlen kinézetű topcsi csávóra: a BNVGY vagy a Koma:D:D
mért kanárizod le a csajt?én is szoktam állatokhoz hasonlítani az embereket de ő nem kanáris,nem??

Zsófi (Skót részről) 2009.02.05. 18:33:33

Huh Dodkó, ez lassú volt:D mind1....:)
hey again:D
Itt A Zsófika, ne izgulj Edi, ír is amint tud mindig és ráagál mindenre, amit nem felejt el ...
A KOma jófej, emléxem a Gabiba egyszer szerelmes volt, valami balhé is volt, de nem durva, nem Revolution vagy ilyesmi:D
Jah, ez a közgaz durva, főleg h lehet hogy higherre kell mennem az egyetem miatt. Na az geciség lenne dögivel , mer az ok h felsőfokú nylevvizsgát kapnék, de töriből meg gazdaságból is higherre menni, az kész öngyilkosság, a final exam eként május 15 én lesz , akinek ez nem mondd semmit, az nem is szeret igazán. Na mind1, utánna buli az a lényeg , Ha meghuznak ha nem . A vizsgámat a jó öreg Edinburgh ba küldik el javításra ! ÉRDEKES NEM AMCSIBA MINT AZ ECL? PEDIG AZ ESOL KICSIT NAGYOBB CÉG! DE MEGBÍZUNK A MAGYAR NYELVOKTATÁSBAN ? FŐLEG AZ ECLBEN !!!!KAPJÁK BE, ÉRDEKES MÁR ': HÉTEN SEM VOLT GONDOM ? AZTÁN HÁNYADSZORRA IS SIKERÜLT???!!! KAPJA BE AZ ÖSSZES. Jó lenyugszom....

Ma mek kondeszbe. Tegnap megiunt majdnem kevertem egy fekával , de aztáűn megint visszatartott a rasszizmusom, ugyogy nem volt semmi. Meghívott egy pár körre, elkérte a számomat , írt is , én meg leráztam egy nem akarok tartós , komoly kapcsolatot mostanában nal:D NEM MEGY NEKEM EZ A FEKA DOLOG. Ha egyszer lesz valami , az lesz a hónap híre..:D

A kínai orvos, nem akar hazamenni, mert ott ugyebár mégszarabb a helyzet . Amcsiba nem mehet , hosszútávra, mi sem mehetnénk, mer vizum meg fazsságok, mindenesetre ott nem ugy megy mint itt hogyhogy a akarpko akkor maradok 5 évet .
JELENTKEZTÉL MÁR HUSOM? ÉN MÉG MINDIG NEM : TALÁN HOLNAP:::::: DE MI KELL HOZZÁ H NETEN JELNETKEZZEM ?????? HOLNAP TALÁN TUDOK. DE SULI..MEG MELO :..meg buli se ártana, mer há mégiscsak péntek.
Ui: nálunk nem csak téli cuccok akciósak hanem minden, kisruhák, ( amit itt időjárástól függetlenül felveszek ( tod amilyen rajtam volt bulikban) és nagyon szépek :D:D:DD: imádom a rucikat itt, no meg a cipőket. A következő citromsrága magssarku, ill talpu cipellő lesz, mer Parist követem :D én csak a válságot akarom megszüntetni. :D

Ui2: büszke vagyok rád, a palacsinta miatt- lehet h elbasztad:D azért nem kellett, azt odaadtad a köéyköknek , h zabálják ők. Mennyi palit ehettek ? a HEIKE mennyit engedett , másfél??? aztán meg 1 óra mulva még 1 felet?? bocs, de én még mmindig azon a véleményen vagyok, h házikosztot anniyt egyen a gyerek amennyit akar, meg hust is, max csokit kontrolálják, kicsit . Bár engem nem tudtak:D

na csókullak titeket
ui3-4: GABI MÉR NEM JÖN FEL SOHA IDE?
süti beállítások módosítása