HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

The only one who could ever reach me was the son of a preacher man...

agci 2009.01.17. 14:46

Ami nem teljesen így van, de sebaj:D Már kitaláltam vmi frappáns továbbfűzést ezzel a címmel, de az régen volt, nem egy nagy buli után....

Szóval a téma az, hogy a múlt héten (sokadszor) újra megfogadtuk, hogy mi márpedig elmegyünk a Max und Moritzba. Amit szépen el is terveztünk, szerveztem az embereket stb, erre szépen lassan mindenki elkezdte visszamondani... És tegnap, mikor a legnagyobb buliimádó Lena is írt, hogy nem tud jönni, kicsit megijedtem, de aztán Dórival (ő az új magyar ismerősöm egyébként) eldöntöttük, hogy mi akkor is elmegyünk, akármi is történik. Úgyhogy este szépen felöltöztünk, és elmentünk valamilyen aupair klubba(az egész egy pincehelyiségből állt, 3 számítógéppel, nem nagyon értettem, mert ugye a mi aupair-talijaink  egy kis vendéglőben vannak, ez meg vmi sima ifjúsági klub, ahol nem lehetett alkoholt kapni (most eszembe jut a himym azon része, mikor esküvőre készülnek, és kiderült, hogy az egész szigeten nincs alkohol háháháháh-én is így éreztem magam, nem mintha nagy ivó lennék, de azért sztem ha a fiatalok kimozdulnak vhova, nem csak sörre van igényük, na de sebaj) és volt 1-2 furcsa arc is. Szóval ezek után 3an (Dóri és egy bnője, Kriszta) eljutottunk több-kevesebb kitérővel a MAx und Moritzba!:) Ami egyébént nekem nagyon tetszett, a zene iszonyat jó (VÉGREEEEE NORMÁLIS NYUGATI ZENE EGY DISZKOBAN NEM CSAK A FOS NÉMET SLÁGEREIK), beengedik dögivel az amcsi zenét, jó persze azért egy-két "híresebb" német gagyit mindig be kell csempészni, hadd örüljenek szegény kis Fritzek:D De hát, ahogy a mondás tartja: ha Münchenben vagy, tégy úgy mint a müncheniek- mi is eszerint cselekedtünk és elbuliztunk velük. A hely nem akkora nagy, meg hát hatalmas tömeg van, de a zene szempontjából még mindig azt mondom, hogy eddig ez a legjobb bulihely Münchenben.

A csajokkal egyébként jó volt bulizni, Kriszta minden számot kb kívülről tud, és megegyezik az ízlésünk mindhármunknak, jól elhülyültünk, az a lényeg. Végre végigtáncoltuk az estét, igaz én hajnali 2-kor már atom mód befáradtam, úgyhogy mikor bepasiztak(akkora csávók jelentek egyszer csak meg körülöttünk!!!!!emlékeztek csajok a siófoki magas sportoló fiúkra? na kb az a szint, 2 méter fölött mindegyik, és jó arcok voltak nagyon, szarrá röhögtem magam velük, és fel is csípték az új barátnőimet;) akkor én eljöttem előbb(mert ubahn előbb megy mint az s, és ők csak azzal tudtak menni), de isteni este volt. És felkerültem az I-N-T-E-R-N-E-T-R-E, ill fogok (tudjátok h mindig is ez volt a gagyim:P) majd megosztom veletek is a képeket:P

Nagyon vártam egyébként, hogy véget érjen ez a hét, az első napokban minden összeesküdött ellenem. Hétfőn mindent leejtettem(de szó szerint mindent), erre a sorsra jutott szegény spenótos kanál is, egy teljes emeletet ugrált lefelé, mindenfelé spenót darabkákat förcsögtetve:D Kedden szétszakadt a kabátomban a zipzár, nagyon örültem, most nem lehet összehúzni, de szerencsére gombok vannak rajta. Lehet, hogy így bosszulta meg magát, hogy anno nem voltam hajlandó 10-20 euroval többet kiadni érte...de az sem érdekel, ha a bőrkabátomban kell újra járnom, AKKOR SEM FOGOK MÉG EGY KABÁTOT VENNI! Az a pénz másra is jó, hogy rohadna meg:) Tényleg sokba kerül az élet, mindig is tudtam, de újra és újra rá kell döbbennem. Szerdán pedig (megkoronázva az addigi napokat) ugyanezt eljátszotta a csizmám is, így most a jobb csizmámat 10 percbe kerül ráimádkozni a lábamra, mire a megmaradt kis pöcköt fel tudom húzni.

Még kérditek miért nem írtam eddig? Hát mert össz-vissz ennyi telt volna tőlem, ennyi a nagy info, ami jelenleg történik velem: leejtem a spenótos kanalat:D Na jó, igazából a múlt hétvégém is jól sült el, és az eddig is így indul, de nagy lenyűgöző sztorikkal sajnos nem tudok szolgálni:(

Carlotta viszont lehet, hogy skarlátos, múlt héten sem volt teljesen jól, de az inkább megfázás volt, most pedig napok óta romlik az állapota, tegnap már hullafehéren feküdt és elaludt délután 5kor. Ma pedig egész napos tv szabadsága van(én esküszöm az ő helyükben örökké beteg akarnék lenni, és dögölhetnék a nagy vízágyban meredve a mesékre-mert ugye egyébként heti 3x fél-3/4 órát tv-zhetnek), de szegény nagyon betegesen fest. A skarlát még nem biztos, Heike mondta, hogy ő arra gyanakszik, de hogy szegény beteg, az tuti. De a kicsi Ágika is eléggé hajlamos rá megint, bár lehet, hogy a tegnap esti fagyizás nem tett jót:P Na ebben a pillanatban hívott Heike, hogy legyek szíves Carlottának gyógyszert venni, mert ő ahol van most ott nem kapott vagy nem tud, szóval távozom drágáim:)

Mégcsak annyit arcok, hogy jó lenne ha leállnátok szegény Gábor szivatásával(főleg azok után, hogy ilyen félreérthető helyzet alakult ki, bocsi Gábor). Szerencsére nincs fönn iwiwen meg sehol sem a kis Gabesz, de azért már levettem a blog címemet, nem akarok konfliktust senkivel sem. Szerintem is vicces, de szép volt jó volt lépjünk tovább, kösz!:)

Csókker bébik szép hétvégét!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr64883554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.01.17. 15:34:28

hallod nem is tudtam,hogy van vízágyatok! minden álmom volt egy olyaNt kiprobálni:D
vigyázz remélem te nem leszel skarlátos,mert az nagyon szar betegség..
amúgy gébriel nincs fent semmiylen netes forumon,de egyébként megérdemli,hogy nevetünk rajta,mert multkor nagyon keresztbe húzta a számításaimat,emlékszel,neked még iwiwen is küldtem üzenetet,hogy mit csinált! ide azért nem írom ki:D de mindegy tényleg jobb,ha lezárjuk a témát,bár sziívesen folytatnám még:D
de készulodnom kell,mert mindjárt indul a tmg pogo járat,nem akarom lekésni!
pussz pussz
D

Simon Gábor 2009.01.17. 16:12:34

Szia Ági!

Jó, hogy újra írsz. Viseljél szájmaszkot, hogy el ne kapd azt a csúnya betegséget. Ilyenkor fagyi?! Azért tudsz élni. De a feltett kérdésemre még nem válaszoltál édesség ügyileg. A félreérthető helyzetet meg felejtsétek el, semmi gond nincs belőle.

Üdv: Gábor

Zsófi (Skót részről) 2009.01.17. 18:34:38

hEeeeeeeellllo:D
cső társaim:) mizu veletek? ittenék semmi extra, annyi a melo meg a pénz h csak döglődöm bennük:) jó lenne már 1 hét holiday, dehát a manager szerint: álmodni se merjek róla:)
na mind1.... most is mek , 6 ra, élvezet lesz : szombat ,ráadásul halál jó idő., se szél , se eső: ez azt jelenti h mindenkiben megfordul a gondolat , h 'együnk egy kis pizzát vagy penne carbonarat'.....ez pedig azt jelneti h 11-12 fele végzem ...:S just sucks..
nick egy cukkkerság, de van trükkje, de hát nekem is ( persze nincs mer én tökéletes vagyok, ahogy ti is kedves barátaim;)
de az élet megy, pörög, inkább ugy mondanám .... most gondolokzom rajta h leugrok londonba az attilához pár napra...( mármint mielőtt majd hazamek nyáron ) .. egyenlőre ugy néz ki h aug fele mek haza, mert a julius elég busy... és jól tudnáék keresnék full timeba
na mek skacok, mer elkésem és ezek képesek kirugni....
ui: uj csávó van az étterem , cseh és nem is rossz pasi , de hát én foglalt vagyok vagy mi:D
akkor is hihetetlen h visszajött ....ŐŐŐŐ!!!!
csőőő

Zsófi (Skót részről) 2009.01.17. 18:35:57

jó lenne bezsélni msnnen is!!!!!

Rékci 2009.01.17. 22:37:52

Csá mindenkinek!Hiányoztok!Az Ági fenn lesz az intreneteeen!halálra unom magam itthon ,nem tudok semmit sem mesélni.hétfőn megyek végre pestre,akkor Ksz meg zenekaaar.Hiába,ez a főváros.pusz.

Édibébi 2009.01.17. 23:12:05

nincs kifogás irni márpedig kell. méghogy nem torténik veled semmi:DDDD rohej.
szegény kiccsaj sajnálolom ezerrel:(
rékát tudom sajnálni, orulnék ha halálra unhatnám magam nem pedig a tételeket:)
na mire megyek ki osszegyujtesz remélem mindne jo helyet nekunk, aztán meglátják ki ez a ich ficken diches csajé moré:P
szeretek még mindig mindne idelátogato egyént.
ot is.
zsofika drága ha sok a pénz adjá ide mer itt meg fogyadékos
na ennyi volt a megnyilvánulásom és egyébként meg ma azt mondta egy kisebbségi egyén h idézem : megfognám a buládat te ott!
na szépjoccakát drágáim( ezt zsenyásan irtam)
és ne feledjétek mire jo a bajusz by our favorite former head teacher:)
pusszerto

Zsófi (Skót részről) 2009.01.18. 20:08:41

kertééész!!!:D
rögtön leesett:..
blöeh:D

ja ezt csak ugy írtam ám .... nem vásároltam 1000 éve, azárt van pénzem mert nincs időm elkölteni:D
de most befektettem 10 font / 1 l vodka... micsoda üzlet:D:D:D::D:

csőőőő Ennyi történt velem. január csendes....

agci 2009.01.19. 00:00:43

Nem hiszem el! Lelépek egy napra, és teleírjátok:D Ilyenkor nagggggyon örül az Ágiiii!
Rékó, addig legyek szegény amíg unatkozol;) Pest akkor is jó móka mégha nem is nagy extra dolgot mész csinálni, majd zenélsz;) és...:P
Edike alakul a kecó hely, ma már önként felajánlotta:D Én meg úgy tettem mintha ez még meg sem fordult volna a fejemben!Mekkora tré vagyok:D:D De még csak szóba került, nem biztos, hogy élek a lehetőséggel, különben is ne tervezzünk annyira előre, majd lesz ahogy lesz...
Zsófi!Annyira örülök a Nicknek! Annyira rohadtul örülök, hogy el sem tudom mondani:) A pénzt meg csak gyűccsed, mert akkor is csinálunk közös Balcsit SIófok turával egybekötve;)
Ja és Edi eként Zsenyáról beszélt-szerintem- és nem Kertészről:P
Gábor: az édességnek örültek, a szaloncukrot nem tudom, hogy tetszett, azt csak átadtam, de figyelmeztettem őket, hogy eléggé szar ízeket sikerült hoznom:S A Túrórudit viszont imádták! De még van belőle, úgyhogy ha megkezdik a 2. csomagot asszem betársulok:P
Csókollak benneteket!
süti beállítások módosítása