HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

"good girls go to heaven, bad girls go to berlin"

agci 2008.12.15. 09:26

Na hät isten eltessen midnenkit:D Legfökeppen engem! Ez csak egy szöveg, a forever 18-ben ilyen polot nyomatnak, ha münchenes lenne mä 5 szinben ällna a szekrenyemben....

Na midnegy a lenyeg most nincs idöm meselni, de talän szerencsesebb is, hogy igazibol nincsen internetem, es nem kell elemeznem a hetveget:D Legyen eleg annyi, hogy ha elmeselem kicsit nagy szemekkel fogtok meredni. Csak kepzeljetek el a Csabi-Zsofi pärost anno egy pogobulin exträn bedurvulva, szorozzätok meg kettövel==>az volt az ägi hetvegen:D Igazäbol nincsen semmi extra, csak miutän ejtett az egykori "szerelmem" Fredi, eldöntöttem hogy akkor en kirugok a hämbol a hetvegen, hät ez sikerült is asszem:D:D A Max und Moritzot meg mindig nem ismerem....:P

Igazibol mäst nem csinältam, csak felöltöztem csinibe, elmentem a bärba a Ricsivel, söröztünk, elmentünk bulizni, reggel megjöttem aludtam, felöltöztem csinibe elmentem a bärba, onnan toväbb buliba hajnalban megjöttem es aludtam:D Kicsit szet vagyok meg midnig csuszva, a terdem elegge megviselt, de megerte:D Meg midnig nem volt az a nagy fergeteg party, amit mondjuk egy spagetti häzashoz hasonlitanek, de egy jobb TKval mär felert a szombat esti-bär inkäbb a tärsasäg miatt. A 10 euros belepöt leszämitva(annyira ideges voltam mint a szar, amikor kiadtam azt a sok penzt csak azert, hogy bemehessek...) kirälysäg volt. De hät itt ez a menö, dräga belepö azt olcso a pia. Ha mär party van ugyis iszol egy-kettöt, a belepöt kifizetted onnantol nekik midnegy hogy 1 sört nyomsz le vagy 20at. A lenyeg hogy a tequila gold az uj kirälysäg:D Ne aggodjatok nem vittem semmit tulzäsba(a ferfi nemen kivül:D) nem loptam nem öltem nem voltam erkölcstelen. Pentek Ender, szombat egy uj fiu, a gond csak az volt, hogy ök haverok, plusz hajnalban megjelent az Ender, es engem akart. De hät mindegy, senkinek nem esküdtem hüseget es fiatal vagyok es egyedülällo, mikor ha nem most?:D Na jo majd reszletezem ezt privibe, nem tudom kik olvassäk ezt itt:D

Irt egy csaj iwiwen, hogy megtalälta a blogom, es amugy ö is itt van aupait, tök szimpi, ugyhogy ha visszajöttünk januärban(ö is hazautazik karira) akkor asszem vele islesz egy kisebb közös bulim:P

Noemi egyebkent tök juo arc, együtt voltunk egesz hetvegen, tudjätok ö az a csaj, akivel legelsö hetvegen megismerkedtem, az ö haverja a Sebastian, a meleg sräc:D Egesz idäig fel se fogtam, hogy mennyire hiänyzik egy "barätnö", inkäbb csak sräcokkal haverkodtam, Lena meg Nastya pesig együtt voltak es en voltam a 3., ami sosem zavart, meg mondom igazäbol csak most fogtam fel, hogy milyen jo volt Noemivel "csajosan" lenni...Mert midnig is imädtam sräcokkal logni, de azert ket csaj között mindig is mäs kapcsolat lesz, ugyanugy ahogy a sräcok között is. Na midnegy a lenegy, hogy alig värom hogy hazamenjek, de azt is hogy visszajöjjek, München a viläg közepe, aki mäst mond annak ne higyjetek;)

Zsofi bazzeg nem hiszem el, hogy 3 nap es otthon vagy!:D:D:D De nekem is csak 5-jojupijejeje Rek nem tudom meghallgatni sorry, itt a nagy gepen olyan hogy hang igazäbol nem letezik, ill de csak kurva bonyolult elerni...Ja es Zso älljä mä le az angollal, majd teletüzdelem a blogomat nemet szavakkal azt forditgassad:D Nem ertek äm minden angol szot! Helyette a nemet, az uj celeom elsajätitani a szlenget:D Ja es mellesleg mentem pär arccal a szombati buliba, olyan nemet rap szolt, hogy legszivesebben felvettem volna telefonnal, csak hogy Reka kiakadhasson:D:D:D Muszäj megszereznem valami ilyen brutäl zenet, es nyäron ha nyomulunk a Balcsira az fog bömbölni! Ahhh szinte lätom a fejeteket mennyire ki lennetek akadva hähähähäähähähähähähä

Na jo elhuztam meg kariajcsikat kell vennem, igaz hogy nincs rä penz, de "egyebassza" vmi csak csurran-cseppen majd:D Edi a mailt nem felejtettem el, ha megjövök es delutän lesz idöm akkor küldöm;) Läv ya all!

"pack mas"-ejtsd: pakma (na menjünk!:D)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr84823708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2008.12.15. 14:39:16

na jo lätom igy hogy nem beszeltem tisztän csak felreerthetö...nem csinältam semmit a csokon kivül! az meg legälis.es jo:D
egymäs utän gyorsan beleptetek es kommenteltetek? mekkora ägi függök vagytok gecc:D

agci 2008.12.15. 18:01:49

ja es Zosfi! ezt elfeledtem mondani: ne foglalkozz mär azzal, hogy hogyan nezel ki! nem erted meg, hogy nem erdekel senkit? tölem jöhetsz 20 kilosan de akä#r 150 kilosan is! ha meglätlak ugyis elsirom magam vagy a hatärän leszek, es nagyon boldog leszek. tök mindegy milyen a fejed a tested az enyem az Edinäe vagy a többieke. csak az a fontos, hogy együtt leszünk, meg a csalädommal. ennyi. meg persze a Bägzi(L)

Zsófi (Skót részről) 2008.12.16. 21:25:15

Köszi:) jó fej vagy:D csk idegesít h nem jön rám ( ill nem tok benne leülni) a kedvendc csögaytámban

2 nap:D

Zsófi (Skót részről) 2008.12.17. 12:54:58

Hey,

Vágjátok h 20án Mistery gang konci lesz a pogoban!!!!!22:30 kor kezdödik.... tom h pogo gáz meg minden , de azért egy kis Misteryre elmehetnénk!!!!:D

csók.. már összepakoltam. Pénteken bemek táncsicsba... ki jön velem??? Edi , te otthon vagy már , nem ?

csóóók

agci 2008.12.17. 15:00:52

en mennek veled Zso!!!! nem hiszem el hogy te mär holnap repülsz beszarok hihetetlen:D tudom hogy nem oszt nem szoroz az en 2 napom de meghalok mär ugy mennek. sürü a hetem megis lasabban telik mint akärmelyik mäsik. egyszerüen minden pillanatban csak azon agyalok hogy mindjärt otthon. nem tudom leirni milyen erzes, hogy most meg csinälok mindent mint rendesen ugyanazok az utcäk szagok zajok es egyszer csak pär ora es minden megvältozik es otthoni dolgok vesznek körül. annyira vääärom!!!
de a csütörtöki Max und Moritzot inkäbb lemondom a csajokkal...inkäbb elköszönök a Christöl plusz kialszom magam mert mäsnap haläl lesz a 12ora ut:S
*a napfeny szärnyakra hull-mozdulatlanul
angyali szeretö
simogat a levegö
szinte fäj
körkörös repüles vagy körkörös zuhanäs
kell, hogy erts kell, hogy läss
jeleket lätsz, ahol nincsenek jelek
ha zuhanni kezdesz en megfogom a kezed*
ket napja ezt hallgatom a kis Äkostol. nem mai szäm de nem tudok betelni vele:D
48 ora mulva ilyenkor mär majdnem indulok ki a buszra...

Édibébi 2008.12.17. 17:15:55

GYERE MÁR MSNRE!!!
ENNYIH

Rékci 2009.01.05. 02:49:15

Szia Édesbimbó!Ez az első üdvözlőkommented!újra kint vagy! :) / :(
Neharagudj h nem mentem ki utolsó nap hozzád,de barnihoz kellett mennem aztán meg anna szülinap,hívtalak de nem tudtad felvenni.remélem jó volt az utad,ki tudtad nyújtóztatni a kis térdeidet és a twilightnak legalább a háromnegyedét elolvastad!ezer csók és ölelés
R.
süti beállítások módosítása