HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

A szivárvány színei

agci 2008.11.30. 20:41

Bocsi a késésért, már ideje volt. Eredetileg egy "gabis" bejegyzést terveztem, de megvártam amíg megkapom a friss képeket a többiekről is.

Kezdjük akkor Gabival:) A legnagyobb durvaság, hogy fekete lett, bizony!:) Nekem nagyon tetszik, bár őszointén megmondva számomra akkor volt a legesleggyönyörűbb, mikor még a tablófotózásunk volt, a rövid hajával, de ő midnenhogyan csodálatos, és ezt midnenki más is így gondolja;) Ami érdekes szerintem, hogy én nem látnám, hogy öregítené a fekete haj, mint általában midnenkit. Tessék megcsodálni:

  

Gabikám drágám egyébként Angliában van, ha valaki nem tudná. Sajna karácsonykor nem talizunk:( mert ő nem megy haza, de én már otthon leszek elvileg mikor a húga ballagására hazarepül, úgyhogy akkor láthatom:* Remélem egyébként jól vagy Gabi, és puszilom a Botit is!

Hadd legyek büszke a többiekre is! Megvolt a gólyabáluk, és szeretném ezeket a képeket is prezentálni. Edinek is új haja van, az is nagyon tetszik, alig várom, hogy élőben is láthassam. Ja és elég király lett a rómája, és most még szerénykedtem, "4es lett a multheti szeminéáriumi roma zhm és az egész csoportomnak meg 1es lett:D:D:D" Remélem a konkurens csatornának is(ejj de helytálló lett itt ez a név Dóri:P) hasonlóan jól fog sikerülni, annak ellenére, hogy többet lóg msn-en mint a könyvei felett:P De hát vannak emberek akiket ez ösztönöz és így is tudnak tanulni. Én sajna lusta vagyok, bár mindig nekiállok, és amit kell azt is meg is tanulom, de így hogy nincs túl nagy tétje a dolognak annyira nem tud mozgatni. Majd áprilisban bele kell húznom:P De hogy én mennyire nem akarok újraérettésgizni, azt elképzelni sem tudjátok! És nem a tanulás miatt, hanem mert nincs kedvem az egészhez, hogy újra ugyanazt a semmit tanuljam és bemenjek és várjak és a többi és a többi...ez a bejegyzés nem rólam szól, tut mir Leid:(

Szóval nyomatom a gólyabálos képeket, Réka szivecskémmel az élen, mert ő volt oly kedves, hogy sokszor megörökítette a szép estét, és ugyanolyan fontosnak találta, mint én:P Irigykedtem csajok, gyönyörűek voltatok, igazán(L)

Bocs beszúrom ide a mondandóm, a végén pedig akkor egybe a képeket, és nem lesznek lyukak, amik annyira idegesítenek engem és Andrássy Dórát. Akit mellesleg Isten éltessen, vezetékvévnapja alkalmából(L) Meg különben a Ripkót, Bandyt,meg a többi Andrist:)

A buszról még annyit, hogy éli életét és alig várja, hogy viszontláthasson engemet(ajánlom, hogy így legyen;)) és keményen nyomja az ELTE jogot. Amire van esély, hogy jövőre együtt nyomjuk, mármint nem  jogot, csak az ősegetemet. Bárcsak Lillával együtt mehetnénk gólyatáborba! Róla nem tudok sokat írni, mert keveset beszélünk:( de készül keményen az érettségire. Niki pedig új lakótársat kap, akire nagyon kíváncsi vagyok már!:) És azt hiszem majd nála is beindulnak a nagy csajpartyk:P Úgyis meglátogatom majd Egerben,amint lesz pénzem... Kollár Dóriról szintén keveset tudok, de nagyon remélem hogy jól van, és millió csókot küldök neki is:* Edike nagyon boldog mostanság(remélem ez eljut az illető fülébe, akinek kell;)) és élvezi a nagy pécsi egyetemi életet, annak rendje és módja szerint. Zsófika pedig sajnos-nemsajnos már 99%, hogy Skóciában marad:(:) Ai persze nagyon jó, és örülök, hogy megkapta és ki is használja az esélyét a jobb életre, kívánok neki sok-sok szerencsét!:) De remélem azért majd hazatolja néha a kis fejit azt bulizunk még együtt sokat;) Különben meg az én jövőm is elég sűrű füstbe burkolózik még, úgyhogy nem mondok semmit. Egy biztos: innen könnyebb lesz/lenne téged látogatni;) (apropó találkoztam egy igazi skóttal, de még nem beszélgettem vele.meg akarom hallgatni az igazi akcentust, hogy ne lepj meg, mikor hazatérsz:D) Rékácska pedig várja azúj trónörököst(velünk együtt), a család legifjabb tagját. És Barnus pedig nem rég ünnepelte az első szülinapját, wiwien megtekinthetők a wunderbare fotók;) Egyébként pedig maga a művésznő továbbra is szép és boldog, és tudtán kívül is nyomul velem itt Münchenben, mert a mai technikának köszönhetően az mp3 csodákra képes:P(ja és Carlotta is imádta a hangodat, csak ennyit;))

Azt hiszem egyelőre ennyit mondhatok. Van még millió apróság, amit tudok Rólatok, csak nem annyira publikus, és millió, amit csak tudni szeretnék. A családom, ahogy hallom jól van. bAnykó mikor hogy, próbálkozik fogyózni, ahogy eddig is, remélem sikerül neki:)(L) A kedvenc rokonom DÓRA übereli magát folyamatosan és amikor csak tud megnevettet, még a távolból is;) Rebi te pedig nagyon-nagyon hiányzol, alig várom a karácsonyt. Mindannyiótok miatt. Nem telik el úgy nap, hogy ne gondolnék RÁtok!:) És már csak pár hét, azt hiszem 3 és nyomulunk együtt! SZeretek mindenkit!

Mr. X: nagyon LAZZZZZA csávó vagyok, mindig is hirhedt fenegyerek voltam Kaposváron, és a szülőhazám Taszár is jól ismer. Döglenek utánam a nők.meggyőződésem, midnig is helyes voltam és az évek elteltével csak egyre helyesebb. Szeretem magam, a legeslegjobb barátom én vagyok, utána pedig vannak még páran a sorban, köztük az áldott jó Misi srác, aki a húgommal is nyomult egy ideig. Anyukám német tanár, és bizonyára rengeteg prof és egyéb okos ember van a felmenőim között, azért vagyok ennyire intelligens-hiába, nagy ésszel áldott meg a sors, nem csak fasza külsővel. Több nyelven beszélek, de a legfontosabb talán, hogy önálló projektbe kezdtem, és még a SONLINE is cikkezett rólam. Művésznevem igencsak egyedi és vicces, de nem annyira, mint a számaim, amiket írok és előadok. Ja és nem meglepő módon-tekintve a tehetségemet- jelöltek az ÉV FELFEDEZZJE díjra, amit igencsak nagy esélyem van elnyerni.

(Aki rajtam köszörülné a nyelvét, hogy megszólok másokat, annak jelezném, hogy csak azokat szólok meg, akikről tudok olyan dolgokat, ami miatt okom van ezt tenni. csak nem vagyok akkora szar alak, hogy ország-világ elé kiteregessem ezeket. Bár nem olvassák annyian a kis blogomat:) mert én nem vagyok olyan híres, mint mondjuk a fennt említett királycsávó, azért van esély, hogy olyan is olvassa, aki majd elthíreszteli, hogy mekkora nagy arcom van. De hát, hogy maradjunk a népies formánál, üsse kő:P 15 éves koromban is olyan emberek bélyegeztek meg a semmivel és beszéltek rólam név szerint, akiket soha nem is láttam...Sőt, ezek az emberek hívták fel a figyelmemet arra is, hogy a 2 arcomon majdnem szimmetrikusan helyezkedik el a két nagy anyajegy. Mire jó, ha rólad pletykálnak;) Azt hiszem, túl fogom élni, ha egyes körökben én leszek a nagypofájú, mindig is az voltam, de inkább vagyok ilyen mint kis szar beszari aki kettőt nem mer szólni...Ennyit annak aki megszólna:D Bár szemtől szemben nem sokan merték még...)

Na de most jöjjön végre a legjobb, a csodás barátnőim, mármint akikről képem van! Zsófiról ezt publikálom, mert ez Skóciában készült róla(bár ezt meg nem mondja senki:P) és ez a legfrisebb talán a repertoáromban. CSók mindenkinek, mindjárt itt a Mikulás!!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr79796815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édibébi 2008.11.30. 21:45:44

Szááááá!
Rettento figyelmes az Ágnes, szavai egytol egyik helytálloak, csak ettol a kis bejegyzéstol mind jobban hiányzollak( á lá Sophia bella) titeket:)

Bár én olyannyira képben vagyok, h ezek nekem nem voltak uj infok, sot látom a zaftos kis pluszokat nem is meri leirni( persze most nem magamra célzok ezzel, hanem pl a skot asszonyság sex& aberdeen storyjai:) azok ám az élvezetes estimesék!


Alig várom egyébként, h egyutt karizzunk, ma voltam fo utcán kváron és geciszépen ki van diszitve, szal ha hazagyuttok beállunk a karifa alá fotozkodni mindneki az uj hajával,oromével, bújával, bajával!

nah ennyi mer még meguntok pussz

Busz D 2008.12.01. 18:34:23

nekem is nagyon tetszik a kis bejegyzés,bár tényleg a belső kör számára ez mind ismeretes. szivárványlány power. nagyon hinyzik mindenki. a kulfoldiekrol már nem is merem leirni h mennyire, Ágival multkor már eleget nyladzottunk msnen, de még a kis pattogi is aki ott nyomul pécsen. jo lenne veletek lenni most is mint mindig.
csok a családnak most elmentem.(vagánynak)
mellesleg mr x mc pita ramos helo jutub!!
csokszer

Zsófi (Skót részről) 2008.12.01. 22:49:50

Haye, (tipikus skót köszönés)

Nem tom ki a mrx, azt hittem a Taszár... de ez hülyeség. télleg , vele mi van ???? Valaki tartja vele a kapcsot? vagy ennyire leszarja mindenki?
Ági a viccek amiket küldtél fergetegesek. A Tetriszeset bemásolom, sajnálom, nagyon röhögtem:D

Hitler sétálgat a szikla szélén. Odamegy egy négerhez és azt mondja:
-Tedd szét a két karodat!
A néger úgy tesz és Hitler lelöki a szakadékba.
Odamegy egy cigányhoz:
-Hajolj előre derékszögbe!
A cigány követi utasítását és Hitler lerúgja a mélybe.
Odamegy egy zsidóhoz:
-Emeld fel a bal kezed és a jobb lábad!
A zsidó engedelmeskedik, majd Hitler őt is lesegíti.
Kijön a házból Eva Braun és így szól:
-Adolf! Kész a vacsora, jöhetsz enni, ha befejezted a Tetrist!!!

Hehhehehehe, tom nem szép dolog... de hát akkor is. Eként egy c. t sem láttam itt... ha a büdös indiai nem számít:D

Eként minden ok, kösz h a normálisabb képet raktad be.. vannak enyhén szétcsapottak:D de azokat nem küldöm el senkinek:D:D:D hahaha
17 nap:D:D:D már nagyon mennék.. de kurvára félek h milyen lesz otthon, nem akarok utánna szétcsúszni... most már megszoktam mindent és az egyetem télleg amazing!!!!! szal ja, 90 % , azért nem 99...
ja, és elkezdtem olaszt tanulni egy programról mp3 ról... amit mindenhova viszek magammal:) kircsi, ha nem tok egy szót, akkor megkérdezem a chefet az étteremben :) szal kircsi.
na de nem irok sokat, még course-okat keresgélek. economics. izgi lehet angolul:)

cső mindenkinek , imádlak titeket!!!!

agci 2008.12.02. 10:38:05

iwiwről loptam, az oldal címét is, de neked sikerült összeválgatnom a MI humorunknak megfelelőt:D:D szerintem volt a tetriszesnél jobb is, de örülök, hogy bejött;)
ha ott is maradsz Zsó, csak annál több alkalmam lesz látogatóba menni hozzád, KÖTELEZŐ címszóval:P
ja én is félek kicsit, de nekem könnyebb lesz mint neked...de átvészeljük ezt is, mint minden szart eddig.
mr xet a rendes nevén tudnád ki, de nem vesztettetél semmit, ha szabad így fogalmaznom...
love

Rékci 2008.12.02. 20:39:00

szia szivem!nagyon tetszett a kis válogatásod nekem is,szívmelengető nosztalgikus élmény volt,de nagyon egy óvónéni típus vagy:D imádlak.kössz h még mindig hallgatsz.ha lesz új felvétrl(akár pesti zenekaros) akkor azt is egyből küldöm.szeretlek

ui:zsófi írjál te is blogot basszus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)

Zsófi (Skót részről) 2008.12.02. 22:17:08

A Zsófi erre lusta, skót részről:D:D:D:D

Busz D 2008.12.02. 23:00:15

Zsófi a skót asszonnyal bezséltük,hogy le kéne foglalni mozivilágba vacsira meg utána ivászatra helyet sziveszterre!!!!!!!!!!
ki van benne ez mos tegy kozvéleménykutatás!
egy fokkal kulturáltabb szilvesztert szervezunk, szeirntem jo moka lenne:)
irjatok angyalok!

agci 2008.12.02. 23:53:26

döntés meghozva!!!legalábbis részemről.azonnal hívjátok otthoniak és intézkedjetek:D de nem úgy volt h a nagyfej Pestre húz? bár én csak örülök, ha nem:P én is mennék, de diák híján csak a jegy 8000 lenne:S szavazok a mozira!
(mint mondtam, nekem édes mindegy, tőlem Bivalybasznádra is mehetünk, csak együtt)
süti beállítások módosítása