HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

LoOoOoOoOL

agci 2008.11.22. 16:48

Úristen! Nem hiszitek el mi történt! Ezt csak azért írom meg, hogy ti is kiakadjatok velem együtt, hogy mennyire undorító emberek vannak.

Bejelölt valamikor egy faszi iwiwen, semmi közöm hozzá, se közös ismerős semmi, elutasítottam. Aztán pár nap múlva=ma megint bejelölt, és írtam neki, jaj be is vágom szóról szóra, csak a hitelesség kedvéért, és hogy lássátok mennyire nem voltam bunkó.

Én: Szia!
Bocs de honnan kéne ismernünk egymást? Egyszer már bejelöltél és elutasítottalak, fogalmam sincs hogy ki vagy, se közös ismerősök semmi...Találkoztunk már??

Ő: nem de ha gondolod találkozhatnánk valamikor!?

Én: Ezt most komolyan gondoltad?!?!? 33 éves vagy én
19!Németországban vagyok te otthon...úristen.Nem kösz!

Ő: münchenben élek de nemérdekes nehuzd fel magad,szorulhatot volna beléd 1kis náci mentalitás:D (FOGALMAM SINCS, HOGY EZ MIT JELENT)

Én: bocs de nem szeretem a 30éves vadidegen pasikat akik az iwiwen ismerkednek idióta szöveggel...ha azt írtad volna h szia én is münchenben vagyok van-e kedved meginni egy kávét beszélgetni magyarok lévén stb örültem vna. de így?! mit várjon az ember...de azért kösz minden jót

erre jött az undorító atomparaszt válasz:

iota neked a kurva anyád na takarodjid (aki nem értené mert szerencsétlen írni sem tud: idióta neked, a kurva anyád na takarodjáá)

és erre megírtam neki, h úristen mekkora paraszt vagy!azok után hogy te írsz hülyeségeket meg nyomulsz elküldesz a kurva anyámba mert nemet mondok?HÁT KINEK KÉPZELED TE MAGAD?! és befejeztem nem válaszolok hagyjuk egymást
és ISZONYATOSAN FEL VAGYOK HÁBORODVA HOGY HGY LEHET VALAKI ENNYIRE UNDORÍTÓ!!! de hálisten nem is válaszolt és kitörölte az üzijeimet...

na mindegy lenyugodtam már, csak hogy ti is kiakadjatok kicsikét:D

Mr X: utált órát tartani, ha hétfő volt azért, ha kedd azért, ha péntek azért, ha reggel 10 azért, ha 6. óra akkor meg azért:) ehelyett mindig csomót dumáltunk:P és imádta a fiúkat. és egyikőtök ofője volt. de szerettük azért:)

csókkk

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr71782928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édibébi 2008.11.22. 17:27:09

na bazmeg ezért érdemes lenne felmennem az iwiwre ugy beszivatnám ezt a korcsot, hogy azt hiszem le is torolné magát nyomban!

Esik a ho, minden szép és joo!
Kivéve a hiányos részleteket(LLL)
((((TWILIGHT foeva')))) ...aki nem tudja, mi ez járjon utána!!!

Busz D 2008.11.23. 11:35:11

jah hát nekem már korábban is mutattad ezt a beszélgetést,én már túl vagyok a kiakados részen.. hihetetlen emberek vannak.
csukane a megfejtés. ez konnyu volt és uncsiiiiii

Zsófi (Skót részről) 2008.11.23. 20:32:34

-HI, fit like?
-Nae baaad:) ez csak annyit jelent skótul:-Hogy vagy?
-Elmegy.

Ezt nem tanította senkia táncsicsban :)
Ja, a megfejtés könnyű volt:) és kihagytade ezt belőle:
Mr X: A Ricsike tud angolul! És 5 öst kap évvégén. A Zsófinak van 15 db 5 öse, meg 1 db 4 ese: és felenie kell!:)

Mr XY: Tüdős 2.nek is hívnak , lány vagyok, nagy szemekkel, télen a -20 fokban sem fázom 1 szál topban , szeretem mutogatni a hasamat és cigizem a táncsics wc jében , az aulában a legszívesebben. A Horváttal kavartam .
Ki vagyok???

Zsófi (Skót részről) 2008.11.23. 20:49:15

ja és 25 nap! nagyon hiányoztok!!!! Ez nem az én blogom ugyhogy bocs a magáncuccokat is írok, meg Skóciáról. Dehát én azért vagyok itt h skót részről is adjak véleményt:D

imádlak titeket!
pusz!

agci 2008.11.23. 22:29:31

bazzeg Zsó nem érdekel senkit hogy ez nem a te blogod!írjá magadról 5millió dolgot könyörgöm, csak írj:D ha akarod külön rekeszt nyitok angliának-skóiának csak hadd tudjak mindent:P
eként a megfejtés tudom ki, csak a nevét nem:Dcsak hogy tüdőőőőőőss
mellesleg bocs Dóri ha uncsi volt majd legközelebb igyekszem:(

Busz D 2008.11.24. 12:05:13

mr.X: skóciában élek az apámmal.
naa??:D

agci 2008.11.24. 15:39:02

Andalics Zsófia!!!! természetesen. szegény Géza bácsi annyi dolga van, meg kellett tanulnia angolul folyékonyan és ő főz a lányára, mos helyette segíti amiben csak tudja. és még a kedvenc magyar zenéiről is le kellett mondania, mert odakinn nem ismeri senki sem Nagy Ferót:( de legalább megízlelhette a finom kis skót whiskeyt:P


(marjaiőfelségedávid)

Rékci 2008.11.24. 20:16:02

mr.x.: preferálom a franciákat.voltam elmegyógyintézetben.a zsenya szívből utál.intellektuális vagyok,mégis az mondom hogy EHHÖZ.néha igazán tépett frizurával jelenek meg.hangulatingadozás jellemző rám.

pseudoo 2008.11.24. 20:46:53

x: FEEEECS! (doktor csabáné) azt mondjuk nem tudtam, hogy volt a mosolygóban.

Mr.X: bár egy kis szaros tesitanár vagyok csak, mivel a tankönyvekért is felelek geci nagy arcnak képzelem magam. Szeretek hasonszőrű kollegáimmal szalonnát enni pörkölttel a csak részünkre fenntartott tanáriban, ágyban, tévét nézve. Görcs lányom is a Táncsicsba járt. :D

agci 2008.11.24. 21:41:31

Fredyyyyyy:D:D:Djupp ő a legizgibb-kár h nem nekem jutott eszembe:P
csonyiiiiiiiiiiiiiiiii bazzeg:P halljátok ahogy ordít? bármikor fel tudom idézni:P
missvénasszonyX: Ary!(és a kézmozdulat)-na jó hogy más is értse: minden áldott reggel felekel és belövöm a hajam ugyanolyanra mint egész életemben, ott voltam mikor a Táncsics alapkövét lerakták 200kárhányévvel ezelőtt, és azóta is szentül hirdetem a saját igém: llálálálálálá(és mivel rendszerint elfelejtem a szöveget, megismétlem, hogy LáLáLáLá és Lá):D

agci 2008.11.24. 21:44:23

HÁHÁHÁHÁHHÁHÁÁ EDINA: ALIG VÁROM HOGY 30 LEGYEK TE MEG A SÍRBA!!!HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁH

Zsófi (Skót részről) 2008.11.25. 02:00:37

És a Csonyihoz még annyit h

" -hol a tesicipőd Ary Ágnes???!!!
-de Tanárúr hideg van és fel kell próbálnunk a szalagavatós ruhához a magassarkút.. és......
-NEM ÉRDKEEEEEEEEEL!!!! VEGYE ÁT, MOST AZONNAL!
-de... Tanárúr....
NEM ÉRDKEEEEEEL, HUZZON KI ÉS CSERÉLJE ÁT A CIPŐJÉT, MOST!

(Türgyő megjelenik vodkagözös lehellettel és rákontrázik: h igen... vedd át a cipődet Ágikám, és egyépként is . hol a fehér polo???!!!"
Réka bazz nagy arc vagy:) ez a Fecs jellemzés nagy volt, sajnálom hajnali 1 kor nem tom überelni

talán mégis;):

Mr.x:

Hosszúhajú 40-es rocker vagyok, 11 gyerekem van ( nem tom a nevüket-nem fontos) egy óriási sztárról kaptam a nevem még 20 éve , mert híres vagyok a szagomról és a farkam nagyságáról. Állásom nincs, de minek is, mert életművész vagyok a javából. Szeretek részegen farkat verni 15 éves lányoknak a pogo mögötti kis részen egy padra és ordítani: h "VOGÉÉZ...!!!" (ami nem tudom h egy franica hegy). Jah és a körmömet is feketére festem h mégjobban hasonlítsak pédaképemre. Miután kitomboltam magam egy hatalmas rockkoncerten , elelaszom a kanapén, folyik a nyálam ...majd utoljára hagyom el a pogo centert hajnali 5 kor-miután a Lóri felébreszt...

Nagyon könnyű! Ugyhogy hajrá:)

nem hiszem h jóötlet nekem külön paget adni, mert nem gondoznám ugy ahogy a páfrányt, kaktuszt, millió halat és semmit ami felelőséggel jár.

de azért imádlak:)
panyec... Ary!!! és most mutatok egy másik helyreee..... valahova az 1. sorba:D:D:D::D:D:D annyira hiányzik... és soha többé nem éljük át, de jó róla beszélni és röhögni rajta:)
sok mr x et írjatok:)

agci 2008.11.25. 11:26:41

Ozzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jeaaaaaahhhhhhh;);) örökjóbarát, szeret megpuszilni és egy éten át egy ruhában járni...vagy több:P de úgy a jó érted, az állatok sem cserélgetik midnen nap a bundájukat:D
igen gondoltam is rá h veszek neked szép kaktuszt, de aztán rájöttem hogy mekkora túlélési vágynak kell lennie egy növénynek nálad ahhoz, hogy legalább egy hetet élhessen...de te jónagytehetséggelmegáldva szépen lassan kiírtod még eme életösztöt is belőlük:D:D
konkurens csatorna nyomjáá má egy mr x-et!!!

Busz D 2008.11.25. 16:39:09

elmondom disszidáló barátaim,hogy az ozzypajtás már nem csak bulizni jár pogoszenterbe,hanem o lett ott a pincércsávooo!! vagyis o távolitja el a piszkos poharakat és hamutálakat a térről és viszi be oket a titkos helyre,ahol nemtom mit csinál veluk,remélem nem ő mosogatja el oket mert akkor azt a nyálával tenné és a tobb honapos kockás ingujjával torolgetné el. igy igyon valaki legkozelebb valamit a pogoban!!! ha ha ha ha

Mr.X: nem tetszett a tömegnevem,ami erősen emlékeztetett mindenkit a roma származásomra, ezért megváltoztattam. kicsi a termetem aránytalanul töpörödött,de a hajam szép hosszu és fényes. öreg rokonomtól mindenki tart,de én nem félek tőle,sőt állandóan rá várok. szeretek az izmos barátommal félmeztelenul mászkálni a fő utca közepén,,és letelepedni a templom tövében lévő padra,ahol vidáman süttethetjük a hasunkat és mindneki gyönyörködhet bennünk. nem tudom,hogyan csinálom,de mindenhol ott vagyok. tényleg mindenhol.

agci 2008.11.25. 22:24:44

bazzeg Dóri!!eskü nem tudom, hogy ez az Atosz-e vagy a c.Zoli!!! elolvasom mégegyszer hátha...
tényleg nem tudom:Daz atosz haja hosszabb...de a zoli teste töpörödött.és kivel sütteti a hasát?? bazzeg dóri nem tudom:D:D:D:D:D:D

Busz D 2008.11.26. 13:43:47

teee egyértelmű pdig,kinek van roma származása? ki töpörödött? kinek van félelmetes rokona akit mindig megvár? ki van mindenhol ott?? amugy pedig az atosszal sütette a hasát nemigaz h nem ismered azt a sztorit mikor atesz és a mr x nyomultak félemztelenul a foutcán amit leirtam az tortént!! kis esemény volt gecc!! nem hiszem el h nem hallottál még rola! szerinted mekkora volt a kontraszt??? deaaaath!!

Zsófi (Skót részről) 2008.11.26. 21:05:05

Jóhogy a C. Zoli!!! Kihagytad: szeretek plüssállatokat lopni a tescoból. És a "mindenhol ott vagyok" ból jöttem rá!

Az Ozzy nagyon dúrva!!!! Nyálával törölné el .. ez késsz bazze, leestem a székről---majdnem :D a lakótársak azt hitték bajom van annyira röhögtem:D
Ki a konkurens csatorna?
Mr. X.:
Később csatlakoztam hozzátok, mindig is az Ági bnője akartam lenni, szeretek lányokat ölelgetni és puszilgatni őket (félreérthetően), 6 évesen elvonón voltam, szóbeli előtt beszívtam és hajnali 5 kor mentem haza ( nem emléxem h dugtam e) . Szerettem volna Egyikőtökkel intim kapcsolatot létesíteni egy szilveszteri estén 14 évesen!!!!!
"Dejótszoptam tegnap , van egy labellod???!!"
"Adj egy cigit"
Dzsall- nem tom mit jelent , de minden szót lehet vele helyettesíteni , lényegtelen milyen szófajú a szó!

És van még egy jó személyem , de azt majd legközelebb.

csók mindenkinek:D

agci 2008.11.26. 21:55:21

pévéééééééééééééééééééééééééééééé!!! jepp
hogy ez is miért nem nekem jutott eszembe?:( na de fejtsd Zsó a legújabb feladványt:P:P
ja Dóri az Ozzy jellemzésed nagyon nagy volt:D Tőlem cask a kutya ijedt meg, mert csak ő volt itthon mikor olvastam...De én is szarráröhögtem a fejem:D
süti beállítások módosítása