HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

csakúgy

agci 2009.02.16. 20:58

hát nagyon nincs mit mesélnem, igazából SEMMIT NINCS MESÉLNEM, mert semmi sem történt velem, de gondoltam megírom, hogy minden ok. hátha valaki izgulna értem:D(ne Ági, ennyire ne legyél ego).

A helyzet az, hogy jövő héten(elméletileg jövő héten) elhúz mindenki innen, és egyedül maradok a kutyával, ami egyben azt is jelenti, hogy rendszeresn időközönként itthon kell lennem hogy elássam, tehát nem teljes hawaii, de azért mégiscak magam ura leszek, ha miden össze jön. Az ősök asszem síelni mennek, a kölykök meg a nagyihoz, mert farsang lesz, és ez itt hatalmas ünnep, jó nem akkora, de sokkal nagyobb mint nálunk. A Rajna mellett sokkal de sokkal nagyobb ünnep, ahogy elmesélték, ott felvonulások vannak meg minden. Idehozzák RIot, jeah. És hát szóval mint ötlet felmerült már bennem, hogy akkor kéne az én kis kisbarátaimnak engemet meglátogatniuk, mert hogy lenne hely, csak van pár buktató. A legeslegfontosabb, hogy nem biztos, hogy megengedik, anélkül pedig nem hozok ide senkit, mert nem akarok balhét. Így sem örülnek sztem, hogy szombatonként lelépek és vasárnap éjjel jövök meg...A 2. probléma pedig, hogy nem tudom, nektek jó-e, hisz elég későn szólok, ill még nem is szóltam, mert az egész csak fikció, de most szólok, de tényleg nem tudom, összejöhet-e. Nem akarom beleélni magam. Plusz, ők szombaton megjönnek, és akkorig lehetne itt aludni, ami megint nem éri meg, hiszen, utána nincs hol aludni, mert CHris is akkor asszem megy egy buliba, lehet, hogy velem együtt, de nem döntöttem még el, hogy el akarok-e menni. Nem tudom, hogy elutazni a tesójáékhoz úgy hogy ott csak az ő ismerősei vannak, mennyie élvezném. Mert menjen mindenképpen, így is sztem keveset megy, de hogy én akarok-e, majd meglátjuk. De egyébként meg ha jönnétek természetesen nem mennék, de akkor sem tudunk hol lenni...:S:S SZóval gondolja át mindenki, és ha van rá esély, rákérdezek náluk. Ha nincs akkor megspórolom ezt magamnak:)És most nem jön át ugyan, mert punnyadék vagyok, de összepisilném magam az izgalomtól, ha tényleg jöhetnétek. Akkora partyt csapnánk, mint az állat. Csak jöjjön össze!!

Jaj de szenvedek, ott hagytam a szemcsim C-nél...Ha valami, hát ez halál:S:S Mellesleg asszem beteg leszek, ma szánkózni voltam a kölykökkel, ami jó volt, bár én kb 30-40 perc alatt meguntam és fázni kezdtem, de ők órákig bírják. Na mindegy, Carlotta beütötte magát, úgyhogy SAJNOS haza kellett jönnünk. Lehet, hogy megfáztam, fáj nagyon a torkom, és a fejem is kezd. Látni meg nem látok, úgyhogy elhúzok, nem tesznek jót ezek az apró betűk.

Annyit még hadd jegyezzek meg, hogy a valentin nap továbbra is a legtrágyább ünnep, mi Dórival antivalentint tartottunk. Azon kívül, hogy 5 millió virágot leölnek megint feleslegesen és a kereskedők jó pénzért elszórják, semmi értelme nincs. Ja meg ha nincs pasid, szenvedsz és irigykedsz, hisz ahogy Dórci mondta: titkon minden lány arra vágyik, hogy a pasija meglepje valamivel. Stimmt. De akkor is egy nagy nulla semmi, idegesítő hülyeség. Itt pedig durvább mint otthon, mindenki virággal futkozott szombaton, és különböző partykat csaptak a nagy diszkók, ahol minden rózsaszín volt és tele volt szivekkel, a csókolózó párok welcome drinket kaptak, meg csokit osztogattak, egyéb gagyiságok. SAJNOS én nem vettem részt egy ilyen partyn sem, úgyhogy megosztani nem tudom az élményt, csak megkaptam az összes buliplakátot a clubstars.net-től. Ezer kösz.

Ja és Zsó nem tudtuk rendesen megbeszélni ma ezt az egyetem dolgot, de akkor ha téged felvesznek ide is oda is, hova mész? Mert mint láthattátok, nála is BGF van elöl, és engem is oda fognak felvenni 99%-ban. Szóval csak érdekelne, mert mint mondottam volt, nekem sem életem álma, de ha megyek, örülnék ha veled mehetnék. Bár valami azt súgja, te inkább kint maradnál akkor, nem de?

Végezetül hadd osszak meg veletek egy képet, tegnap éjjel találtam, ki lehet találni, hol:) Szerintem nagyon vicces, már akkor is nagy Disney-fanok voltunk, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a Lion King szabadidők:D És a legpoénabb, aki ismeri, tudja, hogy Dórikám drága kedvenc rokonom mindig ilyen DURCIS fejet vágott, illetve sokszor, Ágika pedig(MEK!MEK!) hatalmas 50 wattos mosoly. Nem, ne is mondjátok, ennek ma már semmilyen maradványa nincsen:D Egyáltalán. Ínyesek(L)(L)(L)(L)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Millió csók pajtik! Lehet, hogy 2 héten belül látjuk egymást:D:D:D Csók a családnak(nem, nem mentem el vagánynak, mert az lol)

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr12947317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2009.02.17. 08:18:21

Szia Ági!

Nagggyon jó a kép! jó, hogy megtaláltad. Ezen a képen nem is látszik durcisnak a Dóri! Örülöm, hogy jól vagy és rendben mennek a dolgaid. Német tanfolyamot folytatod vagy sem?

Üdv: Gábor

Busz D 2009.02.18. 00:58:49

und már meg.
amugy annyi buzi dori ismerosod van hogy kb csak sejtem ha dórci az én leehtek,de csak abbol h kb én mondtam ezt neked plusz tudd meg h a dórcit sose irnám hosszu óval,de mindegy mert biztos valamelyik másik kis dori nevu barátnod irja ugy vele keversz ossze nagyon jo. amugy mi valnetinnapkor a dodkoval(igen dóra) elmentunk a retroba ehhez szolj,nagyon szivecskés volt minden. plusz szerintem a kisképen nem is inyes vagy,hanem kb nincsenek fogaid:D
nincs mondanivalom több. de azért nagyon imádunk gyere haza. a két hét mulvai menés szerintem nem fog osszejonni...paraoid.
aézért nagyon hiányzol
ui: csináléjál már petet facebookon!!

Zsófi (Skót részről) 2009.02.19. 00:33:18

First of all, Imádom az új stylet!!!!!!!!! A fekete üt és klasszikus, a fehér olvasható, a piros , pedig vagány és HOT!

Secondly, Jah, ha nem vezsnek fel ide, de otthonra igen , akkor hazamegyek .....Ha nem vezsnek fel sehova, akkor itt maradok, megprübálom magamat bekönyörögni az egyetemre augban valami szarabb szakra, ha nem megyek akkor megyek az aberdeen collegeba könyörögni , ha oda sem , akkor a banff ba könyörgök , ami alantasabb mintha gehen to Klo putzen.. ez elég angolos forma volt, nem tom h kell leírni. :) de it was fun:D Ha pedig semmi nem jön össze: akkro is itt maradok, minimum melozni , ami nem akkora fun, mint gondoljátok mer egy cosmó adót kéne fizetnem , mivel nem vagyok diák, szal ezt mérlegelem ha enniyre beütt a crunch!
( ha megyek pestre, Ágival szivesen összeköltöznék 2esben - lehet vezsünk lakást , de nehogy azt hidd Ágines h az neked ingyen lesz te kis kukalakó:D:D:D)
Furthermore, nincs semmi extra, still melo, kondi, suli, buli kvartet ....
csók mindnekinek! sziasztok!

ui: a valentinnap halálos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!de azért nem voltam eglszedtem egy egyedül;) felszedtem melo ( 14 óra) után egy vérbeli angol pasit ... kavarás, de semmi extra---- nem tartjuk a kapcsit, pedig cukker volt, tökéletes kiejtéssel, amit élvezet volt hallgatni.Mégse adhattta, én oda a számomat , ha nem kéri , nah... mind1, tudja hol dogloznom , ha akar valamit felkereshetne, de nem fog) szal annyira nem voltam mégse elkeseredett ezen a gennyes ünnepen ! Nem is ünnep!

Busz D 2009.02.19. 12:36:33

tényleg tetszetős az új sztájl be kell vallani sokkal jobb mint az előző.

Édibébi 2009.02.19. 16:23:50

ennél jobb már csak akkor lenne, ha minden pink lenne:D

cukker vagy a képen, bár ugy nézel ki, mint vmi gyerekterrorista, bár az ÍNY megvan.

ezuton is pussz anyudnak,apudnak meg tesodnak is!!!

szeretlek baby, majd legyél minél tobbet msnen, nem tom h lesza látogatás, mert az euro baszott drága, igy nem leeht kimenni normális adag zsebpénzzel.

agci 2009.02.19. 19:54:53

Szerintem az euro árfolyamától függetlenül nem létezik a magyaroknak olyan, hogy normális adag zsebpénz Münchenben....:D Itt a világ összes pénzét el lehetne költeni, az egész havi béremen ha csak ruhát vennék se biztos hogy megszakadnék hazafele a bőrönddel...de hát ez ilyen. pénz. még jó hogy sose érdekelt...:P
az új sztájl pedig annak köszönhető, hogy remélhetőleg könnyebben olvashatóak a betűk, mert mindenki kifogásolta az előző betűméretet. találtam sokkal jobbat is, le is töltöttem, de mivel nem vagyok kocka de nyomorultul béna az infohoz képtelen voltam berakni, így az adott sablonok közül kell válogatnom:S:S
mit unjak meg eként Door? nem jöttem rá a nyitányodra.
Zsó te meg ne is reménykedj hogy valaha is összeköltöznék veled és a nap 24 órájában a hülye fejedet lássam. És ne feledd, hogy én állandóan izgek.morgok az ágyikómban, és még ha külön szobánk is lenne kitalálnád hogy idegesítő:D:D:D Das war nur Scherz, te lennél a legjobb lakótárs(L)(L) ja és a Klo putzen a te dolgod lesz:D Én csinálom itt eleget....

pseudoo 2009.02.20. 01:52:03

Azért ne ÁSD el a kutyát, ok? Mek-mek. ÁHHÁHÁHÁÁHHÁÁÁHÁHÁH Bárcsak Andrássy Dóri is tudná mit is jelent ez a mek-mek. Lehet érdeklődni :D

Tesód

agci 2009.02.20. 11:13:35

jaj végre tesóm!szabályosan rettegtem, hogy elkerüli a figyelmed a MEK!MEK!-holott legalább akkora poén mint a v.n.n. Ary Árpád:D:D(tegnap a polgármesterünk fiának is elmagyaráztam, hadd legyen már vicces perce:D:D)

Simon Gábor 2009.02.20. 22:36:48

Szia Ági!

Most olyant írok ide, ami a többieknek nem fog tetszeni. Nekem jobban tetszett a régi háttered. Ez az új nekem fura.
Akkor lényegesebb dologról. Ma meglátogattam szeretett kiskutyánkat és hát természetesen két lábra állva fogadott. Az órás sétának meg felettébb örült. Nagyon jól viselkedett a kis drága. Séta után elpihent. Amúgy nem tudom tudsz-e róla, de múlt hétvégén pedig édesapád sétáltatta meg a heygen a kis drágát.
Ennyit szerettem volna.
Légy jó kislány!:)

agci 2009.02.21. 10:57:34

no problem Gábor, nem kötelező tetszenie mindenkinek:P igazából álmaim blogolala nem így nézne ki, de sajna mint írtam túl béna vagyok ahhoz, hogy sajátot szerkesszek...
igen hallottam apukámat, hogy elvitte:D meg hogy el is szökött tőle:P:P de köszi, hogy gondját viseled:):)
azt álmodtam hogy valami méhbetegsége lett, és meg fog halni:(:(:( tök sírtam álmomban. de valójában szívós kutya és még hosszú hosszú évekig fog boldogítani minket:D:D ugye?
pusszii mindenkinek nálatok!

Simon Gábor 2009.02.21. 12:48:46

@agci: Hát ez tényleg rémálom lehetett. Nagyon erős és egyre okosabb kutya. Köztünk lesz ő még nagyon sokáig. Amúgy apukádtól azért szökött meg, mert póráz nélkül vitte, de hazament, nem volt vele gond. Vigyázok rá. Te meg magadra vigyázz!
Puszi.

Édibébi 2009.02.21. 18:09:22

nagyon hiányollak ágnes, zavaro, h csak a betuidet láthatom...

valamit ki kéne már találdozni!például h hazajossz:D
tegnap voltama dorinál, ahol családi osszejovetel volt, és a vendégke kozt volt egy édes kisbaba, aki olyna cukker volt, h alig birtam ki h ne fogdozzam meg, h milyen kis torékeny, komolyna annyira édesek a kisgyerekek, nekem is kell egy!

amugy nincs itt semmi extroid, mennek a napok egymás után, olyna gyors minden, és állitolag idegesito vagyok, mert mindenre felteszem azt a kérdést h MIÉRT?

na szeretlek továbbra is maximális hofokon, puszoid

Zsófi (Skót részről) 2009.02.22. 12:24:50

Jaj Edi: láttad kés alatt új részét? Hogy milyen gyönyörű szép kislánya van a Mattnek , meg annak a ribancnak akit eként imádok:D és feltöltik a száját babának.:... jellemző!:D
Csajok, olyan meleg van itt, mindha nem is skóciában hanem valami rosszabb napon otthon lennék májusban , és imádom, egész héten csodálatos idő van , mindenki boldog, röhög, beülünk mindenhova ahova csak lehet , mer süt a nap !!!! És csak erről tudok írni h meleg van , nem fúj a szél, 1 felhő sincs az égen. Persze a skótoknak ez azt jelneti h top és m iniszoknya, és szandál (nem zoknival:MARCI:D)... én azért itt még nem tartok, de a télikabi felejtős:D meg a sál is:D imádom. Ha meglátjátok áprlilsban az új cipőmet (emit még nem vettem meg) akkor beszartok, hatalmas sarok, és vagy sárgában veszem , vagy kékben :D mer a matróza divat, de a sárga menőbbb akárhogyis.
na mek , készülödök ma a franciával randizom, ....halálos egy faszi, pénteken taliztunk, és elhivott... randira. annyit röhögtem majdnem bepisiktam , akkora hülye mint az állat, 25 éves, és az egyetemen economicot "tanít". ...de erre a témára még nem mmnetem rá rendesen , d emindent tudni akarok:D azt mondta 200 fontért bejutttat a jogra hahahahhaha, mondtam neki h én ingyen is bekerülük:D ( persze nem :D , de mind1, nehogy már fizessek bazzeg..) Edi: erre azt irná h majd termászetben . Oh, most esik le , ezt nem csak diáktársaink olvassák. Kéne egy titkos blog már mondtam ( vagy az az msn...?) KISPÁL, ANYWAY:D.. hiányzik. lemaradtam a konciról
na cóskulok mindenkit: má megen miről írtam , az időről, a kés alattról , meg pasikról. honvágy elmult, talán nem is volt, talán a pasihiányt honvággyá analizáltam át ... tévedés, tlnézést. azárt áprlilban haza:D
csőőőő
csók mindneknek

Busz D 2009.02.22. 14:30:01

könyörgöm mondjátok meg mi az a mek mek:D bár igazából eskü vannak sejtéseim:D
amúgy nincs mit mondanom, egyetértek zsófával,hogy kéne egy titkos blog is ahol kiélhetnénk magunkat,mert mostanság elég visszafogottak lettünk,nem kéne kiszivárogtatni magunkból ami igazából kikívánkozik:D
az und már meg hozzászólásom pedig szintén olyan,amit nem írhatok itt le,hogy valójában kinek minek miért szólt.de majd elmondom,a tiitkos bloogon:D vagy msnen jobbhíján. látom Pillang szépen fejlődik,múltkor voltam nála és meséltem neki egy viccet. 30 coint ért:D fejleszd magad,le vagy maradva!
még jó,hogy itt kb snkei se tudja miről beszélek.
na csá,megyek fel bpre de előbb még elvisszük sétáltatni a kutyákat(de most viccen kívul,tényleg elvisszük őket:D)
na pussz

Busz D 2009.02.22. 14:33:21

ui: az Edina tényleg nagyon durván ráállt a MIÉRTjeire.. egyszerűen MINDENRE EZT MONDJA!!! oviiiiiiiiiiiiiiiiiii nem is gondolkodik csak rávágjah miééért?
hihhetetlen a csajé.

Édibébi 2009.02.22. 16:10:31

vettem egy tok cuki piros cipot 3 forintért, olyan mint a piros pottyosom, cska sima piros:) mer vettme egy másikat és ahhoz járt 1%ért ez.. jo nekem:)persze szatyrot nem kaptam hozzá, mert VILÁGVÁLSÁG.

lehet ma mégis lemegyek pécsre, mert jo kedvem van:)

na pussztok

Rékci 2009.02.23. 22:35:14

Én is itt vagyok és élet,csak épp betegen.fákk(8.osztály).remélem mindenki jól van,mindenki hiányzik és elárulom h a gabi is rendszerese olvassa a blogot,csak mire regisztálna megí rna ledobja a student hostel net. ez van:)de öröm volt látni,többi emigráns is hiányzikí(ez edi is kb az már nekem olyan rég láttam, ugyh ő is hiányzik-nem gondoltam h ezt egyszer kimondom valaha-dehogynem )
puszóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
csóóóóóóóóóóóóóók
ööööröööööööökreee
egy kis pletyi talán ágit érdekli+árpt.a TMGben megszűnik a franciaoktatás,mert nincs rá igény,így fredi csak magyart meg faktot tanít..hm d ekár
pussz
süti beállítások módosítása