HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Névnap és a risotto hiánya:)

agci 2009.01.22. 10:24

Schön Dóri! A kupferrot valóban a hajszínemre vonatkozott, rézvöröset jelent:)

Ezer kösz mindenkinek a köszöntésekért! Már-már azt hittem elfeledkeztetek rólam, mert tegnap sorra jöttek a köszöntések tök távoli ismerősöktől(amiknek természetesen ugyanúgy örültem), de a legközelebbi barátok nem jelentkeztek...Persze tudom, ez csak  egy névnap, meg halál sok dolgotok van, míg én napközben csak itthon ülök és egy nap 100X megnézem az emailjeimet, mert nincs más dolgom, de tegnap eléggé előjött a honvágy és ez rátett nagyon:( Pont kedden este írtam Rékának, hogy mennyire hiányoztok, de nincs igazi honvágyam, hát tévedtem. Tegnap szó szerint fizikálisan fájt, hogy nem tudok otthon lenni, csak egy kis időre is. Nem tudom egyébként biztos az teszi, hogy most voltam otthon és minden annyira friss, mikor kijöttem, akkor is az első másfél-2 hónap volt a nehéz, de annak is inkább az eleje, utána valahogy elcsitult... Bár talán mert tudtam, hogy hamarosan(decemberben) úgyis hazamehetek. Hát szóval most az van, hogy nincsen rossz kedvem vagy sírás ilyesmi(mert ugye ez is megtörtént már) csak egyszerűen szúr a mellkasom, mintha 5 km-t lefutottam volna, vagy a fejem vagy a szívem. Ami egyébként vicces, tekintve, hogy az ember mindig a szívére koncentrál, ha érzelmekről van szó, holott az is csak igazából egy szerv. Nem tudom nálatok hogy van, de nálam intenzív érzelmeknél tényleg fájni vagy szúrni szokott(jó persze nem úgy, hogy akkor most összeesek és meghalok:D).

Amúgy kedves pseudoo, nem tetszett a bejegyzésed a lányokat illetően, mindkettő tök jó arc, bírom őket, inkább örülj, hogy nem vagyok egyedül. EGyébként remélem sikerül(T) a szigorlatod. Réka!!! Te pedig érezd nagyon-nagyon jól magad Prágában! És én igenis várom a 4 napról az eszmefuttatásaid:) Igazából átugorhatnál ide is, ha netalántán marad egy kis pénzed, 5. nap célozd meg Münchent;) Nem is vagyunk olyan messze egymástól!

Gabihoz pedig holnap repül a mamája! Hihetetlen:) Tudom, hogy az én mamikámat a betegsége miatt képtelenség lett volna rávenni, de szerintem ha megnézzük az idősebb korosztályt nem hiszem, hogy annyian vállalkoznának a repülésre:P Hihetetlen érzés lehet, nem volt otthon karácsonykor, és majdnem akkor ment ki, mikor én...És most végre láthatja a mamáját! Boti meg az anyukáját!:):)

Dóri látom rájöttél, hogy olyan helyre kell menned ahol nincs internet:P Naja, ezt nekem is be kell majd vezetnem, ha valami komolyabb intézményt látogatok... Apropó egyetem, ezen a héten megint nem sikerült odaérnem az Müncheni Egyetemre, mivel Carlotta még ma is itthon van, de mindenképpen elmegyek jövő héten. Bár már nem is annyira izgat az egész... A pszichológia a legmagasabb, 500 euro szemeszterenként, mellette a lakbérem ugyanennyi lenne kb, és akkor még nem ettem nem mentem sehova, nem fénymásoltattam jegyzeteket (találkoztam egy szlovák nénivel, aki elmondta, hogy az unokájánál kb a fénymsolás is mindig hatalmas összegeket emésztett fel) amik persze apróságok és azt mondjátok, hogy ne ez legyen a legnagyob gondom, de pár ilyen apróság és máris egy hatalmas összeg összejött még pluszban. Plusz a nyelvvel is elég gondom lenne szerintem, tudom, hogy naivság, de azt hittem sokkal gyorsabban fogok fejlődni... Minden áldott nap németül beszélek, hétvégén is, és könnyen is megy nem azt modnom, hogy gáz, de egy akármilyen egyetemi szöveget megérteni... Lehet, hogy csak a kedv veszett ki belőlem, vagy csak átmeneti(mióta itt vagyok kb 2-3 hetente változik, hogy mit is akarok csinálni). De most úgy érzem pár hete/napja, hogy augusztusig szeretnék kinn maradni, aztán mindenképpen haza. Tudom, hogy hiányozni fog ez a város, és lehet, hogy csak a mostani honvágy teszi, de PILLANATNYILAG úgy érzem, hogy nem tudnék itt lenni éveket... De kérdezzetek majd meg március végén mondjuk, akkor már tuti nem így lesz, hanem maradni akarok. De mivel döntenem most kell, és most erősen befolyásol, hogy otthon jártam karácsonykor, ezért azt hiszem ez nagyjából el van döntve... Talán erasmussal kijöhetek egy évre vagy valami...

Egyébként a tegnapi névnapomat akartam elmesélni, mert a "fiúcska" (ahogy Juli nevezte) elvitt vacsorázni névnapom alkalmából. Tök szarul jött ki, mert kérdezgette mit akarok csinálni, a mozit már beterveztük rég, és valahogy szóba jött a kaja, és mondtam, hogy mennyire hiányzik anyukám rizottója( 3 napja csak a rizottódra tudok gondolni, megőrülök érteeeeeeee) és nem tudom hol lehet itt kapni. Aztán hajat mostam stb, és még midnig nem volt semmi fix tegnap estére, erre mondtam hogy engem az sem zavar, ha nem megyünk sehova, csak döglünk (eléggé kimerít a hajnali fél 9-es kelés reggelente:P:P:P) erre kiakadt, hogy ő most foglalt le két helyet egy étteremben ahol lehet rizottot enni, de ha nincs hozzá kedvem igazán visszamondhatja:D:D:D(most csak én röhögök, nem hiszem, hogy vicces kedvében volt:P) Ami persze halál kedves volt tőle, de én az egyszerű szokásos mignonomnak is örültem volna vagy egy doboz marcipánnak(mellesleg el sem tudjátok képzelni, milyen régóta nem ettem mignont, szerintem a szülinapom óta, úgyhogy muszáj egyet szereznem), tekintve, hogy itt a névnap semmilyen ünnep, a legtöbben azt sem tudják mikor van a nevük napja. Hát így esett, hogy Ágikátok tegnap étteremben vacsorázott egy gyönyörű helyen, mint az igazi felnőttek:P De azért el kell mondanom, hogy az ára ellenére sem volt olyan fincsi, mint anyukámé(szerintem soha senki nem fog tudni olyan fincsin főzni mint ő, és ez nem elfogultság, vagy mert egész életemben azt ettem, sok helyen ettem már és bocs minden más engem eddig megvendégelt anyukától, de tényleg az én anyukám főz a legszuperebbül, szerintem sok szakács elbújhatna mellette, aki nem így gondolja, emlékezzen csak a fincsi pogijára:P) főleg mert nem májjal volt, hanem kagylóval:( De azért jól esett, ki voltam már éhezve normális főtt ételre... Amúgy a német naptárban március 4-én is Ágnes nap van hehehehe:P De azt Carlotta napnak nyílvánítottuk, mert neki egyszer sincs az évben.

Azt hiszem ennyi lenne, így is megint sokat pofáztam, de mindegy mert akit untatok, az ne olvassa. Ennyit tudok üzenni neki:P

Ja és jövő szombatra Chris nyert 500 euros belépőt az M-Parkba, ez azt jelenti, hogy 30 ember ingyen bemehet, a VIP-szektprban ülünk, 3 üveg ingyen vodka és egyéb italok keretében:P A poén az, hogy fogalma sem volt, hogy részt vesz akármilyen játékban is, egyszer csak szóltak neki, hogy nyert:D Bár én az 500 euronak készpénzben jobban örültem volna, meg ő is, de hát nem kérdezték meg:D Szóval 31-én ismét buliba KELL menni, ingyen, úgy sajnálom magamat:D

Csók gyönyörűségeim, vigyázzatok magatokra, tanuljatok sokat, aki kész van az élvezze(EDI:D), aki utazik az élvezze azt, aki pedig velem együtt nem csinál semmit csak a szokásosat, annak pedig szép napot kívánok!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr14895088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.01.22. 23:10:37

az én anyukáám főz a legjobban:P
i love you
gyere haza bitch
boldog nénvapot ujra cuki vagy
naná h az internet a fuggoségem!
megyek sielni!
holanp gigamega vizsga,lehet nem fog sikerulni és ha nem akkor évismétlés ezt kapd ki,de akármi lesz elmegyek sielni! és hazajőve másnap mehetek rómából.. izgi lesz,de rájottem hogy a tanulás egy dolog,élnem is kell mellette.
németkirály vagyok

dodkó 2009.01.23. 18:58:30

szia Ágci!
utólag is nagyon boldog névnapot!bevallom névnapokban nem vagyok jó-fogalmam sincs h kinek mikor van,így csak utólag sikerült a tiedre is rájönnöm.:(
mi az h a carlottának nincs névnapja???de szar.szemétség vele szemben:)vagy ők egyáltalán nem ünneplik,nekik fel sem tűnik?
én is végeztem már szerencsére mindennel,ugyh most kb 2 hét otthon döglésben van részem(még nem tom pontosan mikor kezdődik megint).
irigyellek a romantikus vacsorád miatt:Dtök jó lehetett-és nemcsak a kaja:)
sok pussz

Édibébi 2009.01.23. 23:13:36

sztem meg én fozok a legjobban:) nem is tudod, milyen fincsi a bo olajban sutott camambert:DD jeee

most jovok citybol a bulcsu egy utolso kis pondro ennyit fuzok hozzá a mai estéhez plusz a mano nem tud koszonni vajon ki miatt....

c u

Zsófi (Skót részről) 2009.01.24. 17:00:49

HEEEEEY!!!!
Nem tudod elképzelni h mennyire sajnálom h elfejetettem a névnapodat . Nincs naptáram , nem volt netem vagy 3 napig megint,.... elfejetettem . Minden összedől itt , legalább kb egy hete, megint lefele megyek a lejtőn... és kiment a fejemből ! Ne haragudj , anniyra paraszt vagyok , h élve kéne elásni a de előtte feldarabolni:...:( nagyon sajnálom!
utólag nagyon boldog névnapot ( mit sem segít már... megyek levágom a fél karomat és elküdöm postán ... és keresek neked rejtvényt , abba csomagolom , h ne vérezze át a csomagot....)jó ez már poén volt:)

Skót részről anniyt : h igen : lejtőn lefelé. Amit az Ági érez , az nálam detto , mintha csak én írtam volna. Ide is jelentkeztem 5 szakra ( ennyi volt a max) , de nemsokára otthonra is fogom. És 1. lesz a jog Pécsen ( de nem lakom az Edivel:)-de azért imádom -pont ezért nem )
Utálnám ha itt kéne hagyni mindent , de ha nem vezsnek itt fel egyetemre, nem maradok kiii csak azért h full timeban dolgozzak . Mondjuk geci sok pénzt... kb 2 millio ft ot összesezdnék 1 év alatt. ... de mit érek a pénzzel ha még mindgi csak egy pincérlányka vagyok. Itt meg ennyiből lnem veszek egy lakást se kocsit, se semmit.
szal lehet haza: 10% ..... eddig 0 volt , azért irtam le.

Nicket ne kérdezzétek , ma nagy bezsélgetést tartunk ... h hogyan tovább. ....

puszillak titeteket , és még1x ne haaragudj husom!:(

Zsüli* 2009.01.24. 21:58:41

Najoooo te hogy tudtad felvenni a virágos ruhánkat pulcsi nélkül,mikor a fritzeknél ziher száz h hidegebb vaN?
amugy kééépzeld lenyomtam a nyelvvizsgát, szóbelit beszoptam, írásbelin kiadtam magamból mindent amit tudok ha van 60%akkor mák, ha nincs akkor sucK.

no vigyázz magadra, csók

Zsüli* 2009.01.25. 19:04:35

ja, bocsi a névnap dologért, én a sajátomat se vágom, naptárom nincs, időérzékem se.
de tudod h szeretlek :)

pandafijúúú meg egy érdekes sztori, ha nem leszek terhes akkor elég rendben egyelőre a dolog :D

cuki, neked is tetszeni.bár tudom, hogy te rob párti vagy. hát igen,nehéz döntések... na, de eszem egy kicsit :D hogy átlendüljek ezen az érzelmi holtponton.

peace out xo

Édibébi 2009.01.25. 22:18:36

utálom, h vmiért nem jegyez meg a blogod.

amugy mit jelent az, h felveszem Radarra ezt a beszélgetést?:)

istenien alakul ez az év, remélem viva 2009 lesz a f*ck 2008 után:P de hát ezt hulyeség itt kiirnom ,mert ugyis tájékoztatlak mindenrol, amilyen gyakran csak tudlak béjbi.

ma mindne végtagom fáj, sztem front van, vagy lesz, de ez legyen a legkisebb baj.

Zofka, még mindig nemtom, mi a problem itt, de majd ugyis elmondod, ha olyna lesz a szitu azért én kitartoan gondolok rád is.

és Nadalkám még mindig isteni pasi, aki teheti nézze a eurosportot hajnalonként!

már persze akinek nincs melo, meg tanulás, mint neked egészen februárig 2. nyáriszunet:D

na látlak hamarosan jo légy (és télleg ám mer mindjárt megyunk hozzád:))

Rékci 2009.01.30. 13:57:55

Szerintem abban egyet fogtok érteni, hogy az én apukám (Ronald McDonald) főz a legjobban.

Zsófi (Skót részről) 2009.02.03. 01:12:48

dIREKT ÍRTÁL zOFKÁT? a köcsög Jakub hívott így mindig, meg sheepnek , a hajam miatt:S ... megint összefutottam vele eként: éjjel buli után fish and chipsben , mikro épp zabálom a burgert... huuu de elkezdtem szidni, jó hangosan részegen az Adelának , remélem eljutott az agyáig: valószinű: nem várta meg a sort, kifutott az üzletből:D én meg jóízűen ettem tovább. Na nehogy cigánynak képzeljetek el :D nem voltam paraszt, csak olyan részegesen Zsófis:D

A nicket meg már tudod. Sok volt benne a Bob vér... mindenki vágja mér rem:D de ez poén volt hahahaha
süti beállítások módosítása