HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Ági és a színésztanoncok esete, avagy hogyan s miért töltöttem a fél éjszakát a kórházban...

agci 2008.12.07. 14:39

Hát szóval na:D Enyhén durva buli volt a tegnapi, a szó minden értelmében. Az Aupair talin mi már külön is ültünk a többiektől, Jonatan Lena és én, és kicsit jobban éreztem magam, mint az első alkalommal. Imádom ezeket az embereket, komolyan, igazi barátok nagy szerencsém van velük. Na de mindegy, térjünk a lényegre. 10 fele elindultunk egy házibuliba, ami Jonatan barátnőjééknél volt, de Lena és Nastya inkább a Max und Moritzba akartak menni, úgyhogy Lena le is vált tőlünk. Megbeszéltük, hogy az utolsó S-Bahnnal éjjel visszamegyek én is, és a csajokkal bulizunk meg táncolunk. Előtte pedig elnézek ebbe a házibuliba, ami egyébként egy Bad-Taste party volt (rossz ízlést jelent, aki nem angolos:P), a lényege pedig, hogy minél hülyébben nézz ki. Hát én el is kértem Carlottától a halloweeni fekete parókáját, de messze menően alul maradtam. Nincsenek szavak arra, hogy mennyire durván néztek ki az emberek!:D Sajna a tömeget nem agyon fényképeztem, csak magunkat, de azért így is tudok ízelítőt mutatni legalul:P Voltak, akik karácsonyi ajándéknak öltöztek, és ezt 3D-ben értsétek, szó szerint egy csillivilli kartondobozzal a testükön rohangáltak. De amit csak el tudtok képzelni, minden volt ott! Adventkalendár, kiskutya, Jézus Krisztus, és a rossz ízlés határain belül minden, hatalmas mellű srácok, alsógatyás lányok, szó szerint minden. Volt vagy 40ember legalább, hihetetlen volt, mindenki halál kedves és vicces, csomó emberrel beszélgettem, kiderült az egyik csaj Szatmárról származik(kis családom is-hehehe-remélem Gabi olvasod ezt: szülőhazám Szatmár:D:D:D:D:D) és beszélt is valamennyire magyarul. Amint hazaérek, csinálnunk kell egy ilyen bulit, egyszerűen leírhatatlan mekkora fílingje van:D

Az egyik sráccal kevertem is(ha lehet így mondani:P), ma is találkozunk. Halál édi, 20 éves, Ferdinandnak hívják(a nevetést mellőzük kérem antinémetesek:P) kb csomót beszélgettünk, intelligens, helyes, a Hitler témával magamba bolondítottam:P Vágja a törit, szeret olvasni, színésznek tanul(igen, sztem is coool) énekelt is nekem, minden. Édi. Kb eljátszottam amit í filmekben szoktak, amikor elkezdtünk a könyvekről beszélgetni, mondtam, hogy bocsi, és kimentem az ajtón kívülre ahol senki sem látott és kb ugráltam, mint a hülye, hogy mekkora jóarc már meg midnen, aztán visszamentem és umáltunk tovább:D(jó lol vagyok, de így szeretjük magamat) Hívtam őt is meg haverját is Max und Moritzba, de ő nem akart jönni(mondjuk nem lep meg érted, cicanadrág, alsógatya, mikulás sapka, kicsit megbámulták volna asszem:P) a hervja viszont megesketett, hogy ott ne hagyjam:D Úgyhogy a fele társaságot követve az utolsó S-Bahnnal benyomultunk a városba. Ez a srác is halál jó arc, Jan, ő is színész lesz(ezek mind, kicsit kiakadtam) 25 éves, és szarrá röhögtem magam vele. Lopott nagyon finom forralt bort a buliról(EL NEM TUDOM MONDANI MENNYIRE FINOM VOLT, HA HAZAMEGYEK VAGY 50 ÜVEGGEL VESZEK ELŐTTE) azt ittuk a vonaton meg angolul beszéltünk(ill nekem elég nehezen ment, nem tudom miért, de németről nem tudok angolul beszélni, nagyon szar, de képtelen vagyok átváltani, kb legalapvetőbb szavak nem jutnak eszembe:S), aztán beütött a krach. Szálltunk le és én balra indultam ő meg jobbra(mert olyan megálló, hogy a kocsi mindkét oldalán ki lehet szállni) és visszafordult, hogy ne arra menjek, és belecsúszott a lába a peron és a vonat közti lyukba:S Ott fetrengett utána meg minden, alig bírtam elhúzni a legközelebbi székig. Nagyon szarul volt szegény,de akkor azt hittem ez kb 10 perc aztán felállunk és elmegyünk szépen bulizni. Hát nem. Egyre jobban fájt neki, kitalálta, hogy hazamegy, utána 2percre pedig már ott tartottunk, hogy kórház. Nagy nehezen feljutottunk az utcára, és leültettem a villamosmegállóba, de kb náha nem is volt magánál, menni egyáltalán nem tudott, nagyon durva volt. Ágikának meg persze nem volt pénz a telefonján, mert mindezidáig lusta volt feltölteni, úgyhogy ott álltam és próbáltam elérni a Lenat vagy ezt a Ferdinánd srácot, hogy ki az istent hívjak, hol van itt kórház, vgay mit csináljak. Természetesen egyikük sem vette fel vagy hívott vissza. Jan pedig egyre szarabbul lett. Úgyhogy kb az ott lévő emberektől kértem segítséget, kiderült, hogy tök közel van egy kórház, de persze menni nem tudott, úgyhogy hívtam a 112. Na most hadd mondjam el, hogy néz ez ki otthon és itt. Sajnos tapasztalatból mondom: egyik reggel azzal keltett drága egyetlen nagyikám még pár éve, hogy hívjak mentőt, mert nagyon fullad. Cseng, cseng, cseng, a beteg cask vár, cseng cseng amíg nagy nehezen méltúztatik valaki felvenni a telefont, és értetlen és faszfejkedik, és a végén már üvöltenem kell vele, hogy azonnal küldjön valakit, mert megfullad a nagymamám. Ezzel szemben itt azonnal felveszik, még ki se csöng a telefon, halál udvarias és jó fej a faszi hajnali 3-kor is, azt se tudtam neki elmagyarázni mi történt és hol vagyunk pontosan(a Stachus megállóból vagy 50 helyen fel lehet jönni a metroból) kb pánikrohammal küzködtem, de annyira rendes volt, hogy hihetetlen. Össze-vissza beszéltem, ő mindenben segített, kb volt hogy angolul pofáztam neki az se zavarta:P és megígérte, hogy küld valakit mindenképpen. Ja azt hozzá kell tennem, hogy Jan is 2hónapja va Münchenben, tehát igazából ugyanannyit tud a városról mint én, azon kívül, hogy ő legalább perfekt német nem sokban támaszkodhattam rá. És kb 5 percen belül jött is a mentő, megkerestek minket, halál jó fej volt mindenki, elöl utaztam a kórházig a sofőrrel, elmeséltem neki is hogy mi volt, meg új vagyok és kb 5 perce ismerem ezt a srácot, de mindenki ISMÉTLEM MINDENKI ANNYIRA SEGÍTŐKÉSZ VOLT, HOGY VALAMI HIHETETLEN. Benn a kórházban is, hajnalban folyamatosan odajöttek elmondtak mindent, mondták mikor menjek be a Janhoz, mikor maradjak, mit csináljak minden. Otthon kb mi lettünk volna 2 fiatal, akik biztos halál bebasztak és rohadjanak meg, menjenek haza és aludják ki magukat azt jóvan, nem foglalkozunk velük. Itt meg úgy bántak velem, mintha a miniszterelnök lánya lennék... Pedig nem néztünk ki szépen(a forralt bor ráborult a fehér gatyájára, egy bad taste partyról nyomultunk, de hagyjuk a részleteket, a lényeg, hogy a csöves szintet közelítettük:D ) Úgyhogy ott voltunk reggelig, de hál Isten nem tört el a lába, és reggel már kicsit könnyebben is tudott menni. De hogy a pasik milyen gyámoltalanok tudnak lenni!:D Kb fogta a kezemet végig, amikor mellette voltam, meg mondta, hogy jaj menj ám haza, de valójában kb könyörgött a szemével hogy maradj itt légyszi légyszi:D Na mindegy. Hívtunk taxit és hazakísértem, de nagyon jó fej volt meg hálás, kb ki akarta fizetni a taximat a város másik végéből, de persze nem engedtem, csak a metro megállóig vitt a taxi. De azért ebből is poént csináltunk egy-egy jobb pillanatában:P Megkötetett az újabb örök barátság;)Reggel 7-re haza is értem, most pedig igyekszem valami normális fejet varázsolni magamnak, hogy este valahogy kinézzek... Kicsit megerőltető volt az éjszaka, na:D De minden szarság ellenére összességében jó volt, főleg a party, csak sajnálom, hogy nem táncolhattam a csajokkal egy jót. De talán majd jövő héten, sajna az az utolsó közös hétvégén Nastyaval, nagyon sajnálom:( A betegségem az éjszaka folyamán eltűnt vagy átalakult, amikor elmentem még kb lázas voltam, de utána már nem értem rá ezzel foglalkozni... Most kicsit köhögök, de egyébként jól vagyok, leszámítva, hogy a testem egy kifacsart naranccsal egyenlő:D

Most feltöltöm a képeket, hadd röhögjünk:D A fejemen ne lepődjetek meg, több napos betegség után a szokásosnál is fehérebb meg sápadtabb voltam, és a spanyolok mellett ez csak még hangsúlyosabb:P

Ja azt nem is mondtam, hogy a vicces állatkás pulcsimban voltam, és mindenki azt hitte, hogy ez a buli miatt van. :( Kb folyamatosan jöttek oda az emberek, hogy de jó a jelmezed! MOndom ez nálam a mindennapi ruhatár része, nem a buli miatt van,de kösz. Mintha annyira nevetséges lenne az a pulcsi:( Pedig tök édi.

Az első képen Jonatan és egy nagyon poén srác, én csak Biobornak hívtam, mert folyton a biobort kereste...Alatta Jonatan mint lány,a 6. képen vagyok a Ferdivel, a 7.en egy vicces bulizó, az 8.-on Jannal az S Bahnban durva fej:D az utolsón pedig az egyik spanyol csajjal, akit mellesleg tök nem bírtam, kb itt él 1 éve, alig beszélt németül, idegesítően nyomult a Jonatanra(holott a barátnője lakásán volt mint vendég), az a fajta aki rád akaszkodik és á mindegy a lényeg h nem ő lesz a következő barátom:P csak vicces a kép, oder?:D Na csók barátoskáim, mindenkinek boldog Mikit utólag is és kösz a vicces kommenteket csajok:D Szarrá röhögtem magam, de ezt már megbeszéltük. Áve!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr15809286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.12.07. 20:22:02

rékával most olvastuk az estédet!!! naggyon durva jol helytálltál kislányom!! és mi ez a keverés??? ezt nem részletezted áám! találkoztok még?? mi lesz ebbol, miylen nemzetiségu? német?
rékának kontroll filingje volt mikor a srác becsuszott!! hehe paraládé.
amugy jok a képek csak nehezen igazodtunk ki h ki kicsoda de elgalább nem voltak jukak végre.
a parokád istencsászár bár télleg még elég szolid vagy én bekemélnyitettem vóna.
na siessél már haza konkurens csatorna. csá
csá

Busz D 2008.12.07. 21:58:32

réka eszembe juttatta a v1 szólást:
hánynom kell... de leeht fosni fogok:D:D:D:D:D:D:D:D::DD::DD:D:D:D:D
ez mr x feladványnak is elmenne,persze sneki sem teheti közzé hogy ezt ki mondta mert ezzel szegény ismeretlen ismerost jol beégetnétek!! ugyhogy NE IRJÁTOK LE A NEVÉT:d:d

Zsófi (Skót részről) 2008.12.08. 00:16:13

nekem van egy sejtéssem , de nem írom le, .. de otthon tudni akaropm a storyt
vagy msnnen
ja , én az előző topichoz kommenteztem , szal tessék visszaolvasni!

Simon Gábor 2008.12.08. 10:50:43

Szia Ági!

Voltam tegnap Sántoson megsimogattam a kiskutyánkat meg el is beszélgettem vele és megértette, hogy nem megyünk sétálni és erre megnyugodott. Valamikor ha lesz időm elviszem sétálni.

Zsófi (Skót részről) 2008.12.08. 20:51:27

:D:D:D:D:D:D csak ennyi:):):) alig várom h lássam a fejeteket!!! Ma megint vásároltam ... jaj de kicsit elszállt az agyam...a sok kari zene meg sok zöld..szín pirossal. arra kényszerített h elköltsek megint egy csomó pénzt... jaaaaaaaaaj.. de nem bántam meg:D

csóóók

Busz D 2008.12.09. 15:55:05

mi ez az uj blogsztájl? épphogy megszoktam a rozsaszint!! vissza a régit!

Rékci 2008.12.09. 21:45:27

Régi blogszínt akarunk!!És nagyobb betűket a nyomorék szemüvegesek(én)miatt!!!
loveya
süti beállítások módosítása