HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Edward Cullen

agci 2008.12.03. 00:22

Eme bejegyzésemet Edward Cullennek ajánlom. Illetve Stepheni Meyernek. Aki megteremtette az új szerelmemet:) Rég volt ilyen könyv, ami Philip Pullman trilógiája óta ennyire lenyűgözött volna. Pedig angolul olvasom, sok mindent nem értek még szótárral sem, mégis letehetetlen. Olvassátok a Twilightot! A film ráér utána. Mindig a könyv legyen az első, ezt tanuljátok meg kisbaátaim! Na jó, egyetlen kivétel nálam a Gyűrűk ura, de maj egyszer arra is sor kerül... De minden más helyzetben a véleményem az, hogy nem baj, ha megnézed a filmet, de először mindenképpen olvasd az eredeti könyvet. És akkor szeretni fogod, és reméljük azt jelenti majd Neked is, mint nekem oly sok mű esetében. Tudniillik igazán különleges kapcsolatom van a könyvekkel, már-már beteges:P De páran ezt is tudjátok már, nem részletezném.{Ripkó ne röhögj annyira, idáig hallom:D}

Amúgy aki olvasta (név szerint EDI) ne merészeljen részleteket közölni. Így is utálom, hogy megnéztem a trailert és már van sejtésem, mi lesz a végén, ill csak aprócska dolgok, de akkor is.

Mellesleg rábukkantam Philip Pullman egy másik trilógiájára is, azt is megszeretném venni...A 3 könyv kijön kb 5ezerből, lehet, hogy már karácsonykor beújítom, csak akkor ha kihozom, nem tudom, hogy fér be "hazának". Meg amúgy, ha megtalálom olcsón, a Sötét anyagok trilógiát németül is megveszem:) Tesóm hazahozta japánul, magyarul alap, ha megveszem németül is, utána célkitűzés lesz minél több nyelven beszerezni:D Nem vagyok őrült, jelezném!;)

És Dóri te is állj neki mindenképpen a Twilightnak, imádni fogod. Nem tudom Ann Rice után mennyire lesz Neked megfogó, de szerintem tetszeni fog;)

Amúgy itt minden ok továbbra is, leszámítva, hogy épp beteg leszek...Ezerrel folyik az orrom, tök gyenge vagyok egész nap, de most nem érek rá betegnek lenni, áttenném inkább a jövő hétre, ha már mindenképpen muszáj. Be is gyógyszereztem most este keményen magam, narancs és Calcium a jó barátaim:P Most nincs idő a betegségre, mert szombaton fergeteg MAX UND MORITZ party!!!!(München egyik legnagyobb hírű diszkója, majd vasárnap nyilatkozom) Mindenképpen el kell menni, előtte AUpair tali ismét, és Nastyaval két hétvégénk van, mert ő végleg hazautazik. És jövő héten lenne a nagy búcsúparty, de kát hetünk van!!! Nagyon várom a szombatot, semmi esetre sem lehetek beteg, max utána. Imádkozzatok érettem!

Ja! Legdurvább: tegnap Ágika csomagot kapott a nagy Sántoscityből:D Édi drága anyukámat megkértem, hogy küldje el a Will&Grace dvd-ket(amik közül a 2. ill 3. évad kimaradt, de sebaj;)) és kaptam mellette tőle csizmát is!!! És mellesleg ugyanolyan, mint amilyet Zsófi vett tavaly:P  De a lényeg, hogy van csizmám, nem fagyoskodik a kis lábim(annyira) és elérkezett a miniszoknya időszak:D:D:D:D Természetesen csak ha meggyógyultam. De ezer köszönet bAnykó, nagy meglepiii volt:) Ja! És kaptam echte sántosi kóbászt is mellé, iagzi falusi feeling, bár a legyek hiányoznak meg a disznószag (igen Zsó!!ezt csak NEKED szántam:D:DD::DD:D:D:D:D:)

Itt is meghirdetném, hogy aki nem tudja mit ajándékozzon a kicsi hazatérő Ágikának, az szemfestéket vegyen!;) Barnát, lilát, zöldet, stb... mélyebb tónusokat, köszke! Igazán megéri, nem drága, és mocskosul örülni fogok neki, ígérem;) Tőlem is mindenki csak kicsike ajándékot kap, bocsesz, de sokan vagytok(áldott jó barátaim, milyen jó, hogy nálam nem csak a minőséggel lehet dicsekedni:P) és kevés a lóvé, hogy midnenkinek nagy ajcsit vigyek. Ez one- ahogy a feka csaj mondaná:P

Apropó feka csaj, a mai Mr X-em nem a legviccesebb, nem nagy szórakoztató anekdota, csak egy szó(egy szó bizony, minden áldott este kikötötte, hogy ez bizony egy szó:D), de örök emlék!!!: szkarabeuszdelfin (L)(L)(L)(L)(L)(L)

Fogynak ám a napok....:):(

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr61800802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édibébi 2008.12.03. 21:21:31

Ez nem ééér, Edward az én szerelmem! A Tokéletes Társ, max annyi a szépséghibája, h kissé vérszivo jellegu élolény... Feltolhatnád a képedet a szaros msnre h talk, i cant wait 2 c u!(L)
Bulirol beszámolo kotelezo érvényu!
Na huzok tanni, csak nem birtam ki, olyan kedvesen nyilatkozol rolam. ez one;)
u.i.: a huje Bella nem elég jo az Edwardhoz vazzeee!!!
u.i.2.: bazz mijen érzés lehet egy jollakott vámpirral szexelni?abba aztán mennyi vér van:D
u.i.3.: tudom, h hideg a teste...:)

Busz D 2008.12.03. 22:23:37

CSÁ EDINA MEGŐRÜLT . KI LEPŐDIK MEG? CSAK KÖZÖLTEM SEMMI MEGLEPŐDÉS NINCS BENNEM.
amugy majd februárba max elolvasom most nincs idom ilyen kis rmoantikus hiábavalóságokraaaaaa:D
ja melleselg ma dodesszal karácsonyi vásáron voltunk itt a váci utca végében,nagyon filinges volt a karaván cigánycsalád zenélt halál jo zenét noymtak ezer kolbász kürtöskali mindenféle magyar csecsebecse (tudjátok szokásos szőrmesapkák meg bőrdíszművek meg mindenféle idiota ajándéktárgy) meg forraltborozott mindneki stb nagyon kis hangulatos volt,foleg a csöves csávó aki ezerrel nyomta a dnb denszt a cigók dalaira.
ja és a hatalmas zserbó cukrászda hatalams ablakaira kivetitettek egy adventi naptárt,minden nap kinyilik egy haláli:)
a szilveszter még mindig kétséges,anynit tudunk h zso edi ági dodo én benne vagyunk eddig. rékát még nemtudom, meg amugy ha van OLYASVALAKI ,AKI HOZNA MAGÁVAL VALAKIT(VALAKIKET) az is jelezheti.. mert talán még van r keret
;) most néztuk meg a quasimodot dorival,halál gáz az a mese belegondolva! cigók és nyomorék emberek diszkriminációja, plus frollo kb meg akarja dugni esmeraldát ott szagolgatja haját stb. NAGYON DUVRA NEM IS TUDOM HOGY LEEHT EZT GYEREKEKNEK VETITENI! nna mindegy nem lttunk tole érzelmi nyomorékok,nem ugy mint szegény quasi és szobor barátai.
csocsesz (és lagzi lajcsi)

Busz D 2008.12.03. 22:25:49

ui: ági tudtad h meghalt flipper öcsi???
nemtom ugyan h ki volt ő,de te mint parasztlány a tanyáról biztos sok kedves mulatóstánczene emléket örzől róla a szívedben.
rip öcsi.

Rékci 2008.12.06. 12:54:56

Hééj!Milyen szilveszteri program van amiről még nem tudok???Ez felháborító de komolyan!A Dórival mi ám együtt lakunk :D (grrr).Szóval ,h sex and the city hű legyek:Kit kell itt megbaszni valami információért??!
hahahahahah :D
SZKARABEUSZDELFIN HAHAHAHAH
jövő hét 5 zh hahahahahahahahah :D :D :D (:S)
ági puszillak,örülök h van csizmád,melegítse a kis levált körmödet
puszkóó

Busz D 2008.12.06. 14:48:03

ja bazzeg ne is mondd kb már ezerszer akartam neked modnai de midig elfelejtettem v elkerultuk egymást v sokan voltak már program!!! halál már én is ki vagyok akavda amugy most msnezunk d eott persze nem beszélunk errol csak itt agciblogon! na szoval ez a terv elsodlegesen. lassan már donteni kell.
by the way mekkora mocskos kis kurva vagy h beszolsz az ági kormére??:D

Busz D 2008.12.06. 14:48:37

UI NAGYON BOLDOG MIKIIIIIIIIIIIIIIIT

Zsófi (Skót részről) 2008.12.08. 00:13:35

Itt vagyok bazze, mint ötletgazda!!!
Majndem befostam a Réka írásán, annyira tipical:) és az Ági körööööm!!! most emlékeztetnék mindenkit: mikro dóriéknál voltunk Balcsin, és félálomban szidttam az Ági.körmét..:D:D:D.mekkora poén volt:) persze nem sértődik ezen meg senki, ugyebááár:9 mert mindenkit lehet baszogatni és mindenből lehet poént csinálni, csak az nem mindegy h mikor. Pl: mikro az Ági József Attilásat játszott osztyálkirálynduláson ( ehhehehehehehehe nem bírom röhögés nélkül) -bocs-szemét vok- akkor mi már másnap poént cisnálzunk belőle, és jelenzném : nem csak én! jelenzém videofelvételem van róla és JELENZNÉM TALÁN 3xra: h megnézhetnénk téliszünetben :D Igen , Edi kösz h kenegetted a seggemet tejföllel, nem segítetttett de nem is ártott:D és mégegyszer kösz , ha én ezt nem írom le, te írnád le .mert ismerlek !

A szilveszterről csak anniyt. h nagyon szupi rucit vettem (lila:) és pogoban letépné rólam az ozzy:D ugyhogy nem mehetünk oda, meg jó lenne egyszer valami fancyt cisnálni:D tudjátok felnöttek vagyunk van mi:D Réka jönnöd kell!!! KÖtelező!!! Különben is Ági nem ült melléd nylevtan érettségin ( ezt te nem érteheted-de mi igen) :D

MÉg1 dolog: Imádom az Ági pasiját!!! vagy leendő pasiját!!! anniyra skót feje van , nagyon cucccer!!!!!! (edi féle volt)

Holnap asszem nem megyek suliba, vezsek még ajcsikat, ne örüljetek , nem nektek: nektek már megvan ( már be is csomgaoltam egyik magányos estémen , egy üveg lambrusco segítságável-vagy inkább akadályozásával) lehet anyámnak még vmit.
na mind1, lényeg h érzem már a kari feelinget én is... fel van díszitve a union street már 1 hónapja.. ott voltam a felvonuláson is... de csak arra emléxem h nagyon fagyos este volt... meg szép féények voltak... najó nem részletezem-.. értitek!
ja , edi , volt ám iott az oasis azt tutod nem ? novembertben , de esélyem sem volt... a jegyek asszem 2, 5 perc alatt elfogytak a neten ... háigyen , 15 ezer diák mellett.... nem jutok nyeregbe:D mind1, most lesz doors tribute , asszem ezen a hétvégén,... ha nem huzom az igát az olaszba, el is mek....:) csak 7 font a beugró!

( ki vagyok akadva h 301 ft a font..Valaki matekos elemezze nekem ezt h mér van ez ??? ez is a hülye V válság miatt van ... bazze gecire nem érdkele ailvágválság! találjanak ki valamit .. Tenesse terv vagy mit tom én .. (kapos -terv by szita:) nem érdkeel .. de ne legyen iylen szar a font.. mer igy nem viszek haza pénzt ( sokat) és nem költöm el a mi kis országunkban ....! kapják be....

Hééé csajok 11 nappp!! és repülök

MÁR MOST MONDOM 18 ÁN NEM VAGYOK MÉG ELÉRHETŐ -AZTELJESEN CSALÁDÉ. MAJD MÁSNAP. AKIT NEM ÉRDEKELT AZ INFO , AZ NE ÍRJA LE AZT H . "ZSÓFI, EZT NEM KÉRDEZTE SENKI, MER NEM AKARJUK LATNI A NAGY FEJEDET SOSENEM ":d
OK, CHEERS,

C U LATER:)

LOTS OF LOVE FOR EVERYBODY...

Zsófi (skót asszony:) ez tetzsett:)
süti beállítások módosítása