HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Heimweh

agci 2008.11.21. 00:14

Hamarosan jön a Rólatok szóló is ígérem(ebben a pillanatban is kapom a képeket), most csak annyit szeretnék hogy mivel átállítottam a hátteret eme csodás megnemmondanámpontosananevét színre, módosult az egész és lyukakt szúrkált be, képeket vágott le ésatöbbiésatöbbi... Egyszer majd ha annál is jobban unatkozom kijavítgatom, de addig...sorry:P

Kijött az új HP, mától nyomul a német moziban, a kölykök mennek is vasárnap de én akkor Passauban leszek elvileg-hogy sajnos vagy nem sajnos majd kiderül:) De a trailert ajánlom figyelmetekbe, szerintem kemény lett:P

Kösz a kommenteket:P Gábor: én is azt akartam venni neki ajándékba, de sebaj:) Rékci: Neked ezer sikert VIEL GLÜCK és ERFOLG a vizgyákra drága szivem. És ha már Zsóhoz értünk, hadd osszak meg veletek egy képet, amit most kaptam Tőle. Csak mert az az este sokat jelentett. Ott kezdődött a KI VAGYOK ÉN játékunk:) A legeslegjobb! (mellesleg a rockbuliban ahol voltam a csaj akkor jött össze a sráccal és ezt játszotta hogy mégjobban bejöjjön a srácnak ATOMMÓD fel voltam háorodva-csak hogy legyen egy kis passzív is:P) És akkor Retroztunk Zsóval a pasik nélkül és táncoltunk sokat és 400ft-ot kiadtunk egy kis üveg sörre és felháborodtunk és megfogadtuk hogy jólkicseszünk veletek és többé sosem és cigizett hogy legyen helyünk és fáztunk kint és fotózkodtunk és régi volt a harisnyám és ő lecseszett hogy hogy lehet ilyet felhúzni ésésésmégezerés. És ez csak töredéke mindennek. De 1 hónap. Ami elrepül mint a szél:) És ott leszünk együtt és nevetünk. És Zsó kösz a vicces kommentet, mindenki imádta;) A funny Pullimon állatkák vannak annyira nem nagy szám, róka nincs, nagy kár. Főleg nem rókák amik vadászni mennek-mégnagyobb kár:D De Budapestet elvárom hogy tudják, főleg az európaiaktól!Tudom Szóval a kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Türkei már Eurázsia, de mindegy. A suliban mellesleg kb akákrkivel beszélgettem eddig járt már ott, és igenis tudták hol van. Sőt többen jártak már a Szigeten is! És imádták és vissza akarnak majd menni és kiakadtak hogy én még nem voltam magyar létemre:P 7-es pont: a csokit csak mérséklem, ne sosem fejezem, éljen a kaja club és a cs-vitamin;)

A képre visszatérve egyébként(bocs a gagyi beékelésért) csak hiányzik nekünk a kis büdös Kaposvár és azért ezt a képet raktam be, mert egyrészt ugye szuper este volt-mint már említettem, másrészt pedig imádjuk a Fő utca díszítését és csodálatos és a karácsonyfa pedig elbűvölő:) És boldog leszek nagyon nagyon mikor végigmehetek a Fő utcán ismét és magyar szó hallék a fülembe. 1 hónap:)

És indul új játékunk, Mr X. A mai feladvány pedig: Tüdős becenéven emlegettek többen, lány vagyok ebből kifolyólag, korom a korom(mármint Ágié kb) és egy pogo buliban kevertem a Csehhel, aki megcsalta velem a Csehnét és látták többen is mégsem történt semmi a kapcsolatukban. Én viszont tagadom mindezt(valószínűleg) de ti tudjátok és láttátok. {na jó ez nem lett olyan frappáns megfoglmazás mint megálmodtam azt, de a lényeg a lényeg úgyis és mind tudjuk} Szóval: ki is ez a Mr. X??? (az eredeti játék nem így van, de mivel nem egyezünk térben időben kénytelen vagyok felgyorsítani:P)

Örök hívetek és szerelmetek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr15780493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.21. 18:31:26

tóthritaaaa ? naná hogy. emlékszem rá még élénken.
amugy nem is tudtam hogy lesz ilyen mindenkirol képes cucc. nemsokára megyek be a városba,ma van a tmg szecskaavató, és edinek megigértem,hogy meglátogatjuk a mindig a portánál szobrozo zsenyát,mert már ezer éve nem láttuk. persze nem fogunk bemenni a sok nyomorult közé,mert egy: lenézzük őket mert sok kis nyomorult, kettő: ők meg kinéznek minket mint ahogy régen mi is a visszatéro hulye picsákat. szoval csak zsenyázunk egy kicsit.
amugy holnapa havat mondtak nekunk!! durva globális felmelegedés ez már a javábol. kiváncsi leszek!!!! ha aktalin kopog,karácsony lcosog vagy hogy tartja a szólás. de az még 25.e addig ugyis szétolvad remélhetoleg,mert jo lenne,ha titeket kedves hoval boritott itthoni filing várna a karifával az élen.
most megyek. légy jo kicsikém. kabátot vettél már? vagy megvárod vele a nyarat.
sok pusssssz

Rékci 2008.11.24. 20:06:58

Ary Ágnes elhsizem h menőnek érzed magad,de nem kéne német címeket adni a blogoknak mert nem értem én speciel!!És nem fogok szótározni !:D

agci 2008.11.24. 21:42:35

:D:D:D:D jaj bocsi nem akartam a moderál gombra nyomni és eltűntetni a bejegyzésed:D
(honvágy)
süti beállítások módosítása