HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Első nap az isiben

agci 2008.11.18. 22:29

Hát nagyon cool volt, de csak mikor kiléptem az ajtón jöttem rá, mennyire kiszívta minden erőmet. 9-en vagyunk asszem, a csoport nagy része spanyol, van 2 lengyel(az egyiket, a srácot Duda Ádámnak hívják-mondom elég magyaros neved van:P de azt mondta még senki sem mondta eddig neki), egy olasz nő (ő már idősebb, 40 körüli, van két gyereke stb...viszont a német az 5. nyelve, szerintem ez a nem semmi, és németből van olyan szinten mint én kb...mondom jó nem vagyok gáz:D) meg én. Az elején azt mondta a tanár, hogy lesz még egy magyar csaj, de aztán kiderült hogy rosszul emlékezett és az az elöző csoportjában volt. És kb én vagyok a legfiatalabb, a legtöbben ilyen 25 körüli diplomások friss munkások...De mindenki rohadt jó fej, az egész tök jó hangulatban zajlik, bármikor megszólalhatsz dumálunk végig, tegezzük a tanárnőt, mindenki benyög valami hülyeséget, tetszik nagyon. De soha nem hittem, hogy létezik még egy Fábos Anna(exTáncsics-a szerk.) tudjátok, a ZSÓÓÓÓÓÓFFFFFFFFFFFFFIIIIIIII HOL AZ ORIFLAME?!?!?!?! csaj,aki midnenbe belekontárkodott és a világ egyik legidegesítőbb embere volt{ha ez valahogy a fülébe jut, hát who cares?:D}de itt megtaláltam:) ill csak tökre úgy néz ki, olyan gyorsan beszél németül, hogy azt még magyarul sem érteném meg, és ő is egyfolytában beszél:D De egyébként belsőre tuti nem olyan mint a Fábos, főleg mert senki sem lehet olyan mint a Fábos...Na szóval visszatérve a sulira, nagyob jó az egész, csak két és fél óra úgy, hogy egyfolytában németül és új szavak és gondolkodsz és a többi eléggé lefáraszt a végére, de sebaj. Egyébként tényleg elég nehéz, főleg a szókincsemben vannak gázok ehhez a szinthez(a nyelvtanom királyabb mint sokaké-muhaha:D) de csak azért is ezt fogom csinálni és ha kell napi 500 szót tanulok meg, de nem fogom az eggyel lentebbit csinálni. Mentségemre legyen mondva, olyanokkal vagyok itt akik évek óta itt élnek a németek között, jó hogy nagyobb a szókincsük. A szavakat meg csak be kell seggelni azt kész. Magyarországot egyébként kb mindenki vágta, sokan voltak is már Budapesten, a tanárnő is kb Fertő-tó Balcsi miegyéb...Jó érzés volt na:) És midnenki tök érdeklődő, meg nincsenek ilyen hallgatag kussoló emberek akik szerintem mindig is a legidegesítőbb emberek voltak egy suliban, hogy lehet hogy okosak, de kettőt nem mernek szólni...mindenki pofázik azt jóvan. Ja és ráadásul ok hogy ez a C1, de a könyv közepétől nyomulunk, mert ez a Teil2 és az 1 nem indult...Hát mindegy én akkor is ide fogok járni:P És tök sok páros munka van, amikor mindig mással kerülsz egybe, direkt hogy a közös nemzetiségűek ne együtt legyenek stb..Bár nekem ebből a szempontból nyert ügyem van, mert nincs saját nemzetem ott hihi Szóval nem ragozom tovább, király az egész, ill remélem az lesz.

Holnap pedig itthon vannak a kölykök, és két napja kaptam a feladatot minden reggel, hogy találjak ki valami progit, de még mindig fogalmam sincs...Mozi nem lehet, korcsolyázni nem akarnak menni, az úszás nálam kilőve, van még kb cirkusz meg ilyenek...de hogy miért nem jó ha itthon labdáznak a szomszéd gyerekekkel ne kérdezzétek. Nekem tökéletesen megfelelne ha itthon tanulhatnék netezhetnék olvashatnék ők meg ki-be rohangálnának ahogy szoktak. De hát engem nem kérdezett a Heike hogy nekem mi a legjobb:D Mellesleg ma lespanoltam rendesen a Justinnal, egész délután csak ketten voltunk és hülyültünk:P Meg kiderítettem a jéviszét szerbül, hogy mit jelent úgyhogy nem vesztettem el a fogadást sem:P:P Csütörtökön pedig húzok kabátot venni mert szarrá fagyok má lassan...És nagyon várom a december 1-et, amikor az ő fogalmuk szerint is TÉL lesz és befűtenek remélhetőleg. De most megyek mert nagyon fáradt vagyok és tuti holnap reggel fel kell kelni, hogy csináljuk a NAGY KÖZÖS PROGRAMOT amit ki kellett volna találnom hogy mit:D Schade:P Ja és Edcinek meg van a róma valszleg, úgyhogy Neki ezer grat, de majd ez egy másik bejegyzésemben következik, ha már végre meg lesznek azok a fotók miss Ladiszlai kedves:):) És akkor kiderül a Gabiról is a NAGY NAGY TITOK(hogy hermafrodita:D)!Várjátok már ti is mi??:D:D Na csóxxer midneninek azt vigyázzatok magatokra, és bárki aki a Bágzim felé megy simogassa halálra kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(KIBASZOTTUL HIÁNYZIK-és bocs a szóhasználatért, csak hogy érzékeltessem hiányát).Láv

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr7776894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.11.19. 13:25:13

ne legyél máá unkreatívóóó!! programozz ezerrel iskoláslány! kockás miniszoknya és térdharisnya beficcen??:D pusziii
UI: rég msneztünk már. huné vagy?

Simon Gábor 2008.11.19. 21:15:48

Helló!

Nem mondod komolyan, hogy ez a bajorok nem fűtenek? Hát északi a vérük és nem fáznak?
Kutyasimogatást a hétre nem tudok ígérni, de igyekszem. Viszont azt még nem is mondtam, hogy vettem neki új pórázt, mert a régi már eléggé viseltes volt.

Rékci 2008.11.20. 00:40:58

Szia Édesem!Vannak már képek,legalább 20 ugyh ígérem nyomatom őket.Nagyon tetszenek h ilyen bőbeszédűek a blogjaid,írtó jó h ennyi mindent tudok rólad!Zsófi és Gabi is példát vehetne rólad!!"bosszúsfej".Hétfőn makró zh,szurkolj,az nálunk a róma :DJók a képek,bár a smink kicsit erőőőőőőős..Program:interaktív magyar történelmi áttekintés az árpádháztól napjainkig! puszi,sokat gondolok rád,hiányzol.most húzós időszak lesz suliban,ha lezajlik megint írok hosszú levelet!
Teaháztársnőd.Magyarfakttársnőd.tesin Álfelülést,ál4üteműfekvőtámasztcsinálótársnőd.TkbulibanKrisztuskénttáncolótársnőd.

Zsófi (Skót részről) 2008.11.20. 17:51:13

Na sziasztok kedves barátaim!

Bocsi h 1000 éve nem kommentálok, de hát azért itt is van tenni való. MIndenesetre ne sírjon a szád Ági , mer mindent elolvastam amit írtál...:) még jegyzeteltem is, h mindent tudjak kommentálni! Hány karakterem van? Ez olyan mint az sms? csak 160? Rem nem :)

Na: 1., Ender: HUmora bejön (tudod h én az ilyeneken tudok a legnagyobbakat röhögni, na meg a káröröm, mikor leesik VALAKI a Táncsicsban a lépcsőn:):):)
2., Az h Magyarország merre van kérdésre nem tudják a választ...ne lepjen meg . Itt se tudják. Az átlagos válasz: 1. Dél-Európa. 2. Bucarest a főváros 3. Ázsia....:S ne törödj vele, jól kiröhögöm őket és azzal kérkedem h én tudom az összes országot h hol van és mi a fővárosa-(Köszönjük Zsenyus!)
3., A Nemzetiségekről: ja, szar lehet a törököknek.. mivel nem ismerek még törököt( itt annyira nincsenek) nem tudok nyilatkozni. De óvakodjatok: az indiaiaktól, bangladeshiektől és mindenféle: istán (Pakisz, Afganiszt. Türk... stb) végü ország népétől.. Veszélyesek. De ez most nem a rasszizmusról szól. Csak arról, h inkább ne bízz senkiben ! Komolyan: se magyarban , se szlovákban , még taiföldiben sem . Ez nem nemzetfüggő inkább. Hanem h alapvetően nem lehet bízni senkiben ha idegen országban vagy. 1 kezemen meg tudom számolni h hány emberben bízom itt. De tűzbe nem mennék értük. Szal nyomjad a törökkel , áldásom rátok, főleg ha még jól is néz ki.
4., Justin: nagyon cuki= jó pasi lesz belőle
carlotta: szép kislány, vicces smink ( mondjuk rajtad brutál.... remélem csak vicc:)
5., Lena-ha kicsit hunyorítok és nincs rajtam a szemcsim még a pestinek is elmenne:D:D:D
6., a meleg pulcsidról szeretnék még kérdezni: h milyen állatok vannak rajta ? mármint h vicces állatok.. rókák???? tudod h kire gondolok... (Fekcsusz) :D:D:D
7., a csokizabálást fejezzed be mer én is így kezdtem csak Ł1.50 meg csak Ł0,80 és 250g wooow aztánazóta is dagadt vagyok:S

a jegyzetem vágáre érek. Nekem már csak 30 nap amit kibírok mindneképpen , csak baszott hideg van. Jó lenne msnnen már dumálni mndnekivel , csinálni egy nagy msn beszélek mindnekivel és lefagy a gép estét csinálni:(:)
imádok mindenkit ! puszzzzz
süti beállítások módosítása