HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Vidámságok

agci 2008.11.16. 21:16

Eléggé el vagyok maradva képeket illetően, úgyhogy most pótolnám:P Kezdésnek rögtön itt van pár kép, amit még múlt vasárnap csináltam, mikor Justin partyja volt. Végre van képem Justinról is:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aztán itt vannak még a lányok is:)Melissa-Carlotta barátnője, és természetesen a nagyszájú hercegnő maga is:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon jó hetem volt egyébként:) Rengeteget nevettünk a kölykökkel, sokat is voltunk együtt(már úgy értem töbet az átlagosnál) és Justin is kezd egyre jobban megnyílni. Ő eléggé más mint a húga, Carlotta tipikusan az aki mesél, ujjong, örül mindennek, táncol énekel egyfolytában(eléggé az egykori Ágikára emlékeztet:P) és be nem áll a szája:D Justin viszont nagyon megfontolt, mindig mindent végiggondol, vele nehezebb kicsit, de iszonyatosan intelligens, nap mint nap elképedek, hogy még csak 11 éves...Természetéből fakadóan félénkebb, nyugodtabb és mivel fiú ezért teljesen más. De kicsit szar is neki, mindig lányaupairek, akik babáznak, játszanak Carlottával, ő pedig mindig kicsit "kivülálló", már amennyire kívülálló egy kamaszodó fiú két lány mellett.Mert pl, Carlottával babázhatok, de Justinnal és a haverjaival nem fogok kimenni kardozni vagy hasonlók...Eléggé furcsán venné ki magát na:P Szóval ilyen szempontból mondjuk megértem azokat a fiús családokat, akik fiúaupairt fogadnak, mint pl Jonatannal, aki kimegy a srácokkal focizni egyebek. De kamaszodó fiúk érdeklődését és barátságát megnyerni nem olyan könnyű, valljuk be:D

Itt pedig a közös sminkelésünk eredménye Carlottával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán bolondoztunk még a kutyával is:D

  

Péntek este bevackolva ágyikómba netezgettem, tvzgettem, szombaton pedig megpróbáltam ismét kabátot venni...a baj csak az, hogy egyrészt nem olcsó:S másrészt pedig minden vágyam egy csodás szövetkabi, de abban fázni fogok, és két kabátot pedig nem tudok venni, ill nem szándékozom annyi pénzt erre költeni. Viszont vettem egy halál meleg pulcsikát:):)(amit Ender a hülye török{:D:D:D} mindjárt le is szólt, hogy melyik kölyöktől loptam...pedig igazán vicces állatok vannak rajta:P) aztán este elmentem a bárba, beszélgettem Ricsivel meg utána még Enderrel hajnalig...Elvileg bulizni megyünk jövő héten, csak nem tudom még mikor, mert ma találkoztam Lenával és egy másik barátnőjével, és megyek velük jövő vasárnap Passauba kirándulni. Szóval a buliestét még nem tudom mikorra szúrjam be:P Bár laza hete m lesz, szerda szünet a kölyköknek, Heike itthon van csütörtök-pénteken,és Frank papa is jön pénteken...asszem most sem kell megszakadnom a melóban:P Keddtől pedig indul a SUTYÓ:D:D:D nagyon várom már, remélem jó lesz nagyon:P

Ma Lenaval és Kosztyával elmentünk a Pinakothekba, egy másik nagy múzeum itt Münchenben. Jó volt, csak a 48 ezredik bibliai témájú kép után már a hajunkat téptük, úgyhogy beültünk inkább valahova, ahol nagyon finom forralt bort ittam.:) A képeket majd kapom Lenatól, akkor megosztom veletek is;) De egyébként ők azok:

 

Visszatérve egyébként az előítéeleinkre nekünk európaiaknak, sokat beszélgettem erről Enderrel. És szerintem nagyon szar lehet nekik. Ha engem ítélnének el ennyire, mint mi őket, és minden nap úgy kéne felkelnem, hogy ismét egy nap amikor ki tudja hányan néznek rám csúnyán vagy méregetnek csak azért mert külföldi vagyok...Szar dolog na. Tudom, hogy vannak hülyeségeik, sőt Ricsivel is megvitattuk ezt tegnap(milyen jó amikor körülötted nem érti senki amit beszélsz, és az orra előtt beszélheted ki a másikat:D:D)Ő is rögtön óva intett, hogy ne felejtsem el, hogy náluk mennyit ér a nő stb...Észben tartom:)És igaza van, hogy az ő egész gondolkodásuk teljesen más a vallásukoból kifolyólag. De azért érdemes szerintem megimserni ezt a kultúrát is közelebbről, természetesen nem azt értem ez alatt, hogy holnap költözöm Törökországba:D Sokat mesélt Ender a megkülönböztetésrekről, és őt személy szerint nem érte komolyabb attrocitás, de talán csak mert a szerencsések közé tartozik...Na mindegy csak azt akartam mégegyszer kihangsúlyozni, hogy mi európaiak néha túlságosan elfeljtjük a lényeges dolgokat látni, és csúnyán tudunk bánni a Föld többi lakójával. Hasonlóan az amerikaiak(ill más nemzetüségiek) rasszizmusához, ami elég mélyen gyökerezik. Hát nálunk is.És egy-két embernek bele kéne képzelnie magát a másik helyzetébe. ennyi. És befejeztem a prédikációt:)

Ma egyébként fantasztikus vacsi volt:) A kaja a szokásos tészta volt, viszont jól eldumáltunk szülőkkel-kölykökkel egyaránt. Ha lehet így mondnai, már asszem szeretem őket. Kicsit néha komolyan veszik a dolgokat, pl a nincs édesség egész héten, mert és blabla de végülis meg lehet őket érteni. Még mindig jobb élet áll a két gyerek előtt, mint előttem akinek minden nap kell csokit ennie:P(most azt mondjátok senki sem kényszerít rá, de ha hozzászokott a szervezeted a mindennapi édességhez, nem könnyű megvonni magadtól. Csinálok néha én is pár napos tisztitókúrát, de az alap az, hogy minden nap:P) És sok pénzem megy el a napi édességre, hiába olcsó, ha összeszámolnánk hogy a hat hónap alatt mennyit adtam ki csokira(mármint mindez jövő időben) akkor eléggé nagy összeg gyűlne össze:P De hát Ágika márcsak ilyen:P És mint a kommentemben már említettem, vettem Márait németül:):) De elég lassan olvasom, magyarul sem a legkönyebb olvasmány, és azért meg is akarom érteni rendesen, nem csak mint pl a Harry Pottert, amit az eredeti magyar fordítás szerint tudok idézni fejből...De lehet, hogy felhagyok vele és majd otthon, mert annyi könyv van amit el akarok olvasni, és ki kell használnom a hátralévő időmet:) Ezt meg ugye hazavihetem, mert az enyém. Kaptam egyébként a főtéren is ingyen könyvet, egy dorogs lányról szól, aki AIDSes lett...Vagy mondtam már? Bocs, ha néha ismétlem magam:P Márai egyébként elő-előfordul a könyvespolcokon, de a leggyakoribb szerintem Szerb Antal. Nem tudom miért, de vagy 8-10 könyvét láttam szinte az összes könyvesboltban, ahol eddig voltam. Most pedig Justin megveszi az eredeti díszkötéses Gyűrűk Ura-t:D:D Potom 100 euro így a 3 kötet, tisztára megéri...Főleg nekem, mert ha végzett vele én jövök:D

Most így ennyi jut eszembe, ha valamit elfelejtettem úgyis megírom majd. Szép hetet mindenkinek! És vigyázzatok magatokra! Szokásos blabla:) És egyetek sok húst és csokit, és becsüljétek meg, még a levest is;)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr79772598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pseudoo 2008.11.16. 21:31:17

Na, asszem én lettem az első most...örülök tesó, hogy az igazságérzeted nem lankad és morálisan még mindig a topon vagy...egyszer jó lesz minden embernek a földön (háháhá Karenes röhögés) Kis irodalmi kiruccanásaidról annyit, hogy Márai kúl, na de a Gyűrűk ura...én nem fecsérelném a helyedben értékes óráid arra a meglehetősen harmadrendű fantasyfüzetecskére. (seriously)A képek kúlok, bár a családod erősen emlékeztett a Stepford Wives elbaszott Nicole Kidmanjére... :DDD A török fiúval meg hát sok sikert. (bár jobban örülnék egy gazdag svájcinak, aki nekem is venne lakást) Thank you for your attention. És soha ne feledd a nagy igazságot: Alle Erwachsenen gilt die Sozialversicherungspflicht. :D

Édibébi 2008.11.16. 22:02:32

Szerintem meg édesek a kolykok, fater-muterrol nem tok nyilatkozni. Torokok nálam felejtosek,merci ide v oda, akkoris leigázott minket az a koszos csocselék... a holokausztrol meg mindenképp kérdezd ki oket, izgat ezt h látják.
A tesod meg cinikus, as always;)
És végre én is bejegyeztem ide magamat, csak h orvendj.
csox

Busz D 2008.11.16. 22:48:20

csak elértem ide is
engem nem zavar a török csávó,de ugyse o kell neked a végén,figyeld majd meg:)
amugy meg tok gazdag vagy,ne verd fogadhoz a garast nyomass kabátokat ezerrel négyet ötöt, nem minden nap jár az ember muncheni rucikba!! szal kijár neked is egy kis dőzsölés:D
puszi kedvesem
süti beállítások módosítása