HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

"inkább egy kutyát....az rövidebb ideig él":D:D

agci 2008.11.13. 14:08

Most találkoztam Enderrel...ill ma délelőtt. AZóta megfőztem a finom zacskós levest(OH ÉDES ISTENEM, AZ ELSŐ LEVESEM MIÓTA ITT VAGYOK! SOSEM VOLTAM LEVESES, DE HÁT MAGYAR EMBER LÉVÉN...nem is tudtam hogy ennyire hiányzik amíg meg nem kóstoltam!legszívesebben megettem volna az összeset:D)-amúgy jó hetem van: hétfőn este SÜLT CSIRKE volt a vacsi, tegnap meg lasagne, amiben volt HÚS! szóval a mai levessel együtt tisztára helyreálltam úgy érzem:P

Na szóval édi volt, sokat nevettünk. Tényleg jól éreztem magam, más mint amilyennek gondoltam eddig. És egyáltalán nem mondható félénknek:) De ő inkább az a fajta, akit barátnak vagy havernak képzelnék el, de még meglátjuk:) Viszont ami durva, az a tökök-magyar felfogás, illetve a különbségek. Szabó Gabi tanárnéni említette, hogy mennyire másképp látják ők a történelmet, hát ez így is van:) Szerintük nem ők törtek be hozzánk, hanem mi hozzájuk! Mondom bazmeg, 150 évig itt rohadtatok nálunk! :D de szerintük ez csak annyi, hogy volt egy hatalmas birodalmuk, és mi is benne éltünk. Hogy ők csak terjeszkedtek, és természetes hogy meghódítottak pár országot. Ja és hogy ők nem kényszerítettek ránk semmit! Mondom ok, van ebben igazság, a vallást pl megtarthattuk, de azért kapjunk má észbe! Itt adóztattatok és stb hosszú évtizedeken át. És eléggé szét is szakadtunk ám miattatok. Jó persze ez történelem. Nem ez alapján ítélek meg semmilyen nemzetet. Csak jó ezt tudni, hogy így gondolják...De nem estünk egymás torkának, csak megvitattuk ezt. De azért furcsa na. most pedig megszakítjuk adásunkat, mert éppen nem esik és ki kell vinni a kutyát:) folytatása következik ma délután

Szóval. Tudjátok, hogy sosem érdekelt, kinek mennyi pénze vagy milyen kocsija van...ellenben egyesekkel(remélem tudod, hogy most Rád gondolok:D:D). Mindezt csak összehasonlításnak szánom, csak hogy ténylegesen felmérjük a különbségeket. Ender 26 éves, van saját lakása és 6 éve van egy Mercije, ami szerinte nem nagy szám és ez itt az átlag(de amikor megláttam azt a kocsit, kiröhögtem...ha a szüleim ilyet vehettek volna! nem pedig évekig azt a szegény zsigulit hajtotta szegény apukám...na mindegy). Szóval ott az ő "ősrégi" kocsija(ő mondja így) meg a kis lakása, a kis állásai és vígan megél. Sokat dolgozik tényleg, aláírom. Gyakorlatilag vagy dolgozik, vagy alszik hogy aztán újra dolgozzon. Ott a rendes állása, valami műanyag gyárban 3 műszakban és ott a hétvégi melója a bárban péntektől vasárnapig. De hányan csinálják nálunk ezt? És hányan engedhetnek meg maguknak egy ősrégi mercit? 26 évesen? De most komolyan. Akinek nincs képzetsége, az rohad valami szar helyen, kidolgozza a belét, azért hogy másnap legyen mit ennie. Aki pedig megzerezte azt, mondjuk egyetemista, az éppen hogy 26évesen elkezdte az életét, mármint 24 éves koruk előtt tanultak...Pár éve dolgoznak csak. És kevés egyetemistának akkora a kezdő fizetése, hogy saját kocsija és lakása legyen. Hálisten sokan megengedhetik maguknak...de szülői segítség nélkül hányan?? És ok, nem tudom a családi hátterét...de egyáltalán nem úgy jön le, hogy mindent a segge alá toltak. Biztos, hogy segítették a szülei, de szerintem az ő munkája keményen benne van abban, ahol most tart. És vannak céljai, azért dolgozik most ennyit, hogy később sokkal kvesebbet kelljen. És ez számít. Hogy itt az ember ha komolyan gondolja és csinálja, akkor -ahogy Sven is mondta- nagyobb esélye van a jobb életre. Otthon meg lófaszt-már elnézést. És természetes nekik ez az egész. Hogy itt mindenki dolgozik. Voltam kedden Carlottával atlétikán, mert Heike nem ért rá elvinni, és az egyik edző egy max 20 éves srác volt(bár én 16nak néztem:P), a másik csaj meg 18. Nem tudom hogy ezért kapnak-e fizetést vagy sem, de csinálják és ott vannak és kisgyerekeket tanítanak és velük foglalkoznak. És ha Tobit vesszük pl(ő az első YFF-es csapatom edzője) az is egy vicc. Mert egyetemista meg minden, de mellette fociedző a kisgyerekeknél, és imádják őt a kölykök és az egészet csak hobbiból csinálja. Nálunk meg ott van tesitanárnak a Türgyei és üvölt mindenkivel és azzal foglalkozik, hogy kin van fehér poló vagy kin nincs. SZERINTETEK EZ NEM UNDORÍTÓ? MOST KOMOLYAN! Ilyenkor nyílik a bicska a kezemben(ahogy anyu mondaná:P) hogy nálunk a legfontosabb az a tesioktatásban hogy milyen színű polóban vagyunk!! Szerintetek érdekelt itt valakit, hogy ki milyen ruhában nyomja? Vagy össze van-e fogva a lányok haja? Senki le se szarta. A lényeg csak az volt, hogy minél vidámaban teljen el a másfél óra és megmozgassák a kölyköket.

Na kicsit eltértem a tárgytól. A lényeg amit mondani akarok ezzel az egésszel, hogy mi magyarok lehet hogy okos népség vagyunk, vagy intelligens vagy mit mondjak, de alapvető dolgokat csinálunk szarul. A legalapvetőbbeket. És megértem hogy elhúz onnan mindenki. És én is lehet hogy megteszem. Mert egy vicc az egész. És látom, hogy itt hol tartanak az emberek mennyi munka árán, és otthon még mindig azzal van tele a híradó, hogy a cigányság épp hol lopott vagy kit öltek meg 60ezer forintért...ja és hogy Gyurcsány meg az Orbán épp mit ettek ebédre, és ez vajon megfelel-e annak amit tegnap este mondtak vagy sem. L-E-SZ-A-R-O-M!

Egyébként Enderről még annyit, hogy néha morbid humora van:D De nem gondolja komolyan. A blogbejegyzésem címe arra volt válasz, hogy akar-e majd gyereket:D Tudom azt mondjátok neeeeeeeeeeeeeee, de vicc az egész:D De néha tényleg durva. Viszont nem tudta Mo fővárosát, minusz pont. De örült, hogy én tudtam és nem Isztambult mondom az ő fővárosuknak. De szar lehet neki, mondta hogy tényleg nem szeretik a törököket nagyon, és én is akárkivel csak beszéltem közületek és mondtam, hogy törökkel találkozom, mindenki óva intett:D Bennünk van az előítéelt rendesen. Bennem is persze:D De a sors iróniája, hogy egy törökkel meg egy orosszal nyomulok:P Mármint Lena. De igyekszem az embert látni és nem az országát, ahonnan jött:)

Hát most egyelőre ennyi azt hiszem. Holnap délelőtt találkozom JOnatannal meg talán Lenaval is, de este itthon leszek, mert Heike későn jön. Szombatot meg még meglátjuk, este szerintem a bar felé veszem az irányt:) De majd írok ha lesz konkrétum. Ezer csók mindnekinek! És élvezzétek a szép időt(hallottam hogy az van otthon) itt 2-3 napja szakad és utálom:( Csók!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr86767055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Gábor 2008.11.13. 18:52:24

Szia Ági!

Régen írtam már ide, igaz ezen írásommal megint megszakítom a jól bevált sorrendet, de nem várok Buszra.:)
Szóval örömmel olvasom, hogy túl tetted magad a nehézségeket, amit kb. egy hete írtál. Látom tetszik nagyon neked Németország. Nekem is találhatnál valami jó helyet:)
Akkor egy kicsit itthonról. Mivel ma ráértem, ezért kimentem délután Sántosra családot látogatni, meg szeretett kicsi kutyánkát megsétáltatni. Nagyon élvezte a drága. 1 órán át sétáltunk a hegyen. Hiába próbálkoztam egy pocsoláyba, azért sikeresen belement és természetesen a szép tiszta ruhámat is összeugrálta. Meg állandóan a pórázt akarja elrágni, de viszont amikor mentem és el volt engedve az udvaron, akkor viszont nem akart szökni.
Na befejezem, mert már túl hosszú leszek.
Puszi

Busz D 2008.11.13. 19:01:09

kb akkor irt kommentet mikor én már rég itt voltam,csak még a réka is olvasta ezért csúszott,ugyhogy nem érdekeeeeeel!!!!!!!!!!!!
amugy a török srác halál h igy látja,bár mit is várhatunk a tobbi nemzettol egyértelmű,hogy az oroszok se tartják nagy számnak amit cisnáltak,kiváncsi vagyok kérdezd meg a németeket,hogy ők rossznak tartják e a náci korszakot.. nna mindeegy..
a napjaid természetesen tok jok mint mindig csk folytasd igy tovább kivi leszek miket fogsz irkálni az iskolárol!
pusszancs!!

Busz D 2008.11.13. 19:02:18

ui: a kutyás poénja a csávónak ha egyáltalán poén volt akkor atom brutál!!! és neeeeeeeeeeeeemáár!!!

agci 2008.11.15. 18:13:15

Bágziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!jaj de hiányzik!köszi Gábor, hogy odafigyelsz rá:)biztos tök hálás meg örül neked:):) puszi Neked is!
Bocs Dór, de nem akarom azzal kezdeni a vacsit, hogy ja és egyébként ti is kollektívan bűnösnek érzitek magatokat Hitler és a nácik bűnei miatt???:D:D de egyébként engem is érdekelne, mit gondolnak róla a németek, de ez kényes téma, és Sven tavaly figyelmeztetett is, hogy óvatosan ezzel:Pde ma vettem könyvet Hitlerről!de annál is jobb, hogy Márai Eszter hagyatékát is!(nem ártana, ha kedves Ferdinándy tanárnő értesülne róla, mit olvas az Ágika Németoban:) kár, hogy nem magyar nyelvű, de hát mindegy. Márai magyarul tuti ezerszer nagyobb szám...ja meg kaptam a főtéren ingyen könyvet(:D) egy AIDS-es lány életéről szól...kivi vagyok:P

Busz D 2008.11.16. 22:49:49

szólók a dr ferdinándiné doktor csabának hogy nézze a blogod:D megmutatom nkei h gunyolodsz rajtaa!!
süti beállítások módosítása