HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Erkezes

agci 2008.10.10. 16:15

Huuuuuuuuuuuuu de leizzadtam csinältam egy kis galibat az elobb:D Lefagyott a gep, h<vtam a gyerekeket felh<vtak az anyjukat az meg az apukat Frankfurt mellett es a legnagyobb munka kozepette mindenki azzal foglalkozott, hogy a kicsi Agika nem tudja a gepet elinditani:S:S De talaltam egy vezeteket bedugtam es tovabbment:S Mindegy nem haragudtak ram, csak a Carlotta azzal kezdte hogy szia anyu ne haragudj megedtem az osszes csokit amit kaptam.... es kiderült hogy nem szabadna neki csak nagyon keveset enni mert keptelen abbahagyni vagy mi...de nekem eddig nem szoltak rola, na mindegy.

A lenyeg, hogy sikeresen megerkeztunk ropke 12 ora alatt, utana pedig a hatalmas csomagokkal meg masfel orat szenvedtunk a metron, mert Heike nem tudott ertunk jönni(szülöi örtekezlete volt) szoval este 9-kor mar pikk-pakk itt is voltunk. Nagyon faraszto volt az utazas, Ausztriatol mar vegig autopalyan jottunk az ugye nem volt gaz, de a magyar utak hihetetlenek, vagy ötször majdnem behanytam a buszba...De nagyon szep az egesz környek es a haz is, es nagyon kedvesek velem. Szep a szobam is, most benn van egy potagy Kinganak, es mindkettönkere raktak kis csokit, meg rajzolt nekem a Carlotta es kiragasztottak az ajtora. Nagyon kis edesek. Örültek az ajändekoknak is, tenyleg semmi panaszom nem lehet. A kutya pedig egyszerüen elkepzelhetetlen edes, egy hangja sincs, imad mindenkit es olyan selymes a szöre, hogy meg a Bodza-Medi is megirigyelhetne:P (az unokatesomek kutyaja)

Ma vele mentünk a Carlottaert a suliba, utäna pedig Kinga elment talälkozni egy ismerösevel en pedig hazajöttem a kislännyal, mostmär Justin is itthon van szoval egyelöre minden ok. Este megyünk a värosba Kingäval körülnezni bulizni. Jo helyen laknak, az ajtot csak ejszakara zärjäk,annyira biztonsägos a környek, 3 sorhäz van egymäs mögött, mi a közepsöben vagyunk. Minden lakashoz tartozik hätul egy pär negyzetmeteres kis udvar, elöl pedig szinte a järdära nyilik az ajto. GYakorlatilag itt mindenki együtt el, mindenki ismer mindnekit, mindig szem elött vannak a gyerekek, es mivel függönyt sem nagyon hasznalnak tenyleg teljesen közvetlen az egesz. De nekem nagyon tetszik.

Az utcan kb deltöl zöldbe öltözött nenik ällnak minden ätkelöhelyen, es mindig ha egy gyerek akar ätmenni lemennek az utra es nem engedik a kocsikat. Nagyon odafigyelnek erre, gyakorlatilag a 8 eves kislanyok egyedül mehetnek az iskoläba (a legtöbben rollerral, a kicsit nagyobbak mint Justin biciklivel) es semmi bajuk nem lesz. Szoval ha mar itt vagyok es semmi dolgom elkiserhetem vagy elhozhatom öket, de ha nincs kedvem vagy mäs dolog van akkor nem kell.

Sz<vesen elmennek dolgozni, penzt is kapnek es le is kötne az idömet, mär most erzem, hogy eleg sok szabadidöm lesz, ami nem baj, csak ha lenne valami lehetösegem es meg penzt is kapnek nem lenne rossz:P De Kinga mondta, hogy nem kaphatok munkat semmi esetre sem, nem engedi az ällam, mert az en munkam az Aupairseg. Azert majd igyekszem nyitott szemmel järni;)

A yahoo-mat nem hajlando megynitni, odäig elenged hogy hany levelem jött, de tovabb nem kiirja, hogy ERROR leokezom, loadingol de semmi. Szoval lehet megint a citromailem fog elni:S De Frank hazajön ma este, ugyhogy majd megkerdezem.

 

 

 

itt sajna nem sok lätszik, a tehenkeket fenykepeztem:) aki jart mär Nemetorszägban az tudja, hogy ezen a reszen mindenki tehenet tart:) nem zavarta öket az autopälya, meg szoktäk mär, pedig nemelyik tenyleg csak pär meterre a kocsiktol el:P

 

ezt kaptam Carlottätol, az ajtomra kiragasztottäk:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt pedig a szobäm, de az ägyamrol keszült kepet nem hajlando feltenni:(

 

 

itt pedig Maggy:) elöbb velem, alul pedig Kingäval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bocsi forditva sikeredett:P

 

bocs, hogy igy ezer fele össze-vissza nem normälisan vannak a kepek, csak a gepükre nem tudom feltölteni, egyböl a fenykepezöröl rakom fel, legközelebb mar ott eleve megforditom:)

Most pedig megyek elsikälom a szemetemet (gr<zt csinältam a gyerekeknek es persze a tej odaragadt az aljära, de azert finom van) de különben mosogatogep van, szoval erre nem lesz gondom:) Millio csok mindenkinek, amint tudok jelentkezem!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr10707272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2008.10.11. 12:45:56

na már mindent el is olvastam! ez a nkeed valo vidék már látom!
nagyon miss you,de nem is tunik olyan messzinek ez a munchen! azét kiváncsi vagyok a porgos esi részletekre is! ezer pussz!!!!!!!!!!!!!!!

pseudoo 2008.10.12. 03:02:02

Csá Hugi!


Örülök, hogy jó helyre kerültél, és minden frankó. ma volt osztálytali, siralmas...majd mesélek emailben. Addig is ne hagyd, hogy a kölykök rosszalkodjanak, és bulizz jókat. Várom a további beszámolókat. millió puszi és szeretünk

Tes

Rékci 2008.10.12. 16:41:18

Szia Ágciiiiiiiiiiiii!!
Olvaslka bőszen,nagyon hiányzol!Jók a képek,látoma lakás fullos,de hogyan is lehetne Németo.ban másképp! :)büszke vagyok rád h kibírtad az utat,én tuti behánytam volna a buszba!A gyerekek cukik,de vigyázz nehogy feldugjanak legót az orrukba vagy ilyesmi! :):DÉn most pesten nyonulok,tanulok holnapi mikroökonómia zhra,amit atársaság 70%a megbukik és kivágják.ilyen esélyekkel indulok neki.de te ne is törödj ezzel élvezd a kintlétet!!:D imádlak,germany über alles !!pussssssssszzzzzzzzzzzi és reagálj!!!
süti beállítások módosítása