HTML

agci

Friss topikok

  • agci: hohoho!!! csak ne olyan sietősen!!!! mit jelent az, h elapadt? magától? (2009.10.12. 23:22) így van?
  • agci: @Simon Gábor: szia! igen, BGF turizmus, remélem tetszeni fog:) köszi szépen! (2009.07.24. 16:19) Best ever
  • agci: megadjam az én jelszómat meg felhasználónevemet?? illetve nem tudom a jelszavam, elmentette a lapt... (2009.07.09. 10:17) életünk képe:D
  • agci: gratulálok KSZ-nek!!! ügyi a gyerek:) és ezer kösz a képekért, gyönyörűek, az egész femili!!!:):) ... (2009.07.06. 11:42) Zoltán Erika és a Balatoni nyár Münchenben
  • agci: elmondanám h lebasztalak volna, ha lett vna netem....és szégyelld magad, nem helyén való! Réka akk... (2009.06.22. 00:50) viva Deutschland (...vagy mi a péló*)

Linkblog

Egészseggedre-Prost-Salut-Dobrablabla etwas keine Ahnung:D

agci 2009.02.11. 01:12

Hi mindenki, most kedvem lenne németül írni, de mivel nem lenne 100%osan tökéletes, mellőzöm....Nem szeretek szar munkát kiadni a kezemből, meg amúgy sem örülnétek:D

Na azért vagyok ennyire kis vidám, mert ma volt a vizsgám, ami remélhetőleg sikerült, de a teszt része nem lett 100% valószínűleg, ami persze lényegtelen, de tudjátok milyen vagyok:D Ha megtanultam valamit és maga a vizsga nem volt nehéz, midnig az van bennem, hogy tökéletesre is megírhattam volna...De hát csak olyan vagyok mint ti:D:D:D Az esszé pedig nem lett nagy szám, ok az is meg van szerintem, de azért messze áll egy igazi fasza kis Ági írástól...mondjatok akármit, de amiben jó voltam mindig is, abban elvárom magamtól a maximumot, és írni mindig is jól tudtam. Jó persze németül nem ugyanaz mint magyarul, pláne nem a tengerszint emelkedéséről és a környezetszennyezésről, de azért lehetett volna jobb is...Na befogtam:D De az igazi királyság, hogy vacsizni mentünk utána egy görög étterembe, ahol akkorát ZABÁLTAm(elnézést a kifejezésért, de csak ez a szó jellemezheti...nem ért fel ugyan életem legnagyobb kajálásával a Badacsony majdnem tetején osztálykiránduláson Zsófival, ami után tényleg nem tudtunk mozdulni és egy kanyarban vártuk be a többieket, de azért ez is fergeteg volt--->HÚS) mint kb még soha itt Dojcslandban. És jó helyre is ültem, a lengyel "barátnőm" Evelina mellé, meg a 3 kedvenc spanyolomhoz, úgyhogy halál jól éreztem magam. Annyira felszabadult voltam egész este, mint otthon Veletek, komolyan, pikk-pakk elment az idő, talán soha nem volt ennyire jó estém még itt az {pill kiszámolom} 5 (majdnem 5) hónap alatt. Sajnálom nagyon, hogy vége a sulinak, mert halál jó csoportom volt, midnenki mondta, aki több kurzust végigcsinált azok is azt mondták, hogy ennyire jó társaság még soha sem volt. Gondolkodom még mindig, hogy tovább csinálom, csak viszonylag sokba kerül(eigentlich nicht, aber für mich.....egy havi bérem:S) és tényleg sokat tanultam meg fejlődtem. Ja egyébként bocs hogy dicsekszem(:D) de mindeniki halálra dícsért ma este, hogy 4 hónapja vagyok itt és 19 évesen így beszélek. És Anna a tanár kérdezte, hogy akkor most mit tanulok majd ha nem pszichot, és mondta hogy ő mindenképpen javasolja a németet, akár mint tanár, akár mint tolmács, mert nagy tehetségem van hozzá. Hát kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D De nem fényezem magam, akikkel én vagyok senki nem tanult otthon 8 évig, és nem annyit mint én. Amennyit én tanultam, az összes különóra meg stb ezerszer jobbnak kéne lennem, mint most. És mindenkinek ott van mellette, hogy angolból sokkal jobb szinten vannak, legalább olyanon mint én németből, és a németük sem szarabb mint az enyém...Tehát igazából majd ha angolból is ilyen szinten leszek, meg elkezdtem egy 3. nyelvet(espanooooooooooooooooooooool) akkor majd azt mondom, hogy na. De addig... Van még mit tanulnom:)

De a spanyolok akkora arcok!!!! Muszáj megtanulnom azt a nyelvet és oda is kihúznom. 5 spanyol van a csoportomban, abból 4et imádok, de főleg 3at, ezek akkora arcok, mint kb ti. Komolyan. Annyira lehet velük röhögni, ha egy nyelvet beszélnénk szerintem reggelig maradtunk volna és halálra isszuk magunkat....Majd ha megkapom a fotókat közzéteszem itt:) Hú de jó volt a ma este, csak ezt tudom ismételni, bocs:D A mostani bejegyzésemnek ennyi a lényege, na meg hogy egéssegedre:D Próbáltátok már külföldieknek megtanítani? Mindegyik olyan ksi lelkesen kérdezi hogy mi a Prost magyarul, és igyekeznek kimondani, de az összestől annyi telik, hogy egész seggedre:D Az elmúlt 4-5 hónapban ha nem próbáltam 500szor megtanítani ezt a szót, akkor egyszer sem....És senki sem tudja kimondani:D Jó én meg a hülye lengyelt nem...Pedig azok vágják ám a magyart. Evelina: szia! micsinász? :):):)

Jó ne fűzzetek légyszi semmi kommentet, most csak "fosom" a szót, mert fel vagyok pörögve:D Tudom, hogy értelmetlen lényegtelen dolgokat írok, tut mir Leid. Sonst kommt die Edi gleich, und hoffentlich Dóri und Réka und alle andere auch!!!!!!! Ich freu mich schon:D Es wird total cooooooooooooool! Hányan jöttök egyáltalán? Muszáj elkezdenem puhítani a csávót(Chris), hogy nála lakhassatok:D:D:D Vagy, még egy ötlet formálódik bennem, de azt le sem írom. Túl szép lenne, hogy igaz legyen, hogy az egész kecó üres legyen itt....Különben is csak hétközben, nagyon valószínű. Na mindegy, rá kell állnom a témára...De most elmegyek különben írok még ide 5 ezer lényegtelen oldalt, arról hogy a kutyának milyen új játéka van. Tudjátok egyébként? Dehogy tudjátok:D EGy gagyi piros kocka, 4 oldalán különböző méretű lyukakkal, ahonnan rózsaszínű szívecskéket kell kihuzkodnia, az egész plüssből. És beszartok, soha nem unja meg!!!! 3 szivecske van, végez vele fél perc alatt, és visszarakod neki és kezdi előlröl...Nem akarom megbántani őket, de szerintem annyi agya lehet szegény Meggynek..a csokimat bezzeg felzabálja. A Schweine-Katze meg rettegésben tartja, de már én is félek tőle. Nem nem beszélek össze-vissza, légyszi:) Van egy hatalmas macska a következő utcában, azt hívjuk mi schweine katzenak a kölykökkel, aki rettegésben atrtja a környék összes állatát, de már én is nagyon félek tőle...őrült elmebeteg állat. Tudom, hogy szánalmasan hangzik, de egész Münchenben egy hatalmas macskától félek a legjobban. És ne röhögjetek, mert kb Heike is bevalotta...ennyit erről. Egyszer talán lefényképezem. Már elképzeltem hogy belerúgok, de nem merem megtenni, hátha megtámad...

Mégcsak annyit, hogy láttátok már az "új" Batmant? Aki nem, az nézze meg. A sztori lényegtelen szerintem(vagy csak nem érttem ill nem érdekelt-a felétől véig röhögtünk) de Heath akkorát alakít mint Joker. És a fő-fő jelenetet angolul nyomtuk le, atom nagy eredeti hanggal. RIP örökké, drága Heath. Ezzel nagyon bebizonyítottad, hogy jó színész voltál, ill az is maradsz. Amellett, hogy istenpasi vagy;);)

Ja tesóm valaki japán tanárt keres odahaza. Beajánlhatlak? Nem tudom mennyire komoly az ügy, rákérdeztem levélben, de szerintem nem bánnád a plusz lóvét:D Bár szerintem keveset vagy ahhoz otthon,meg alapból nem tudom mennyire motiválna...De nem tudom Kaposváron mennyi japánul beszélő ember futkározik...de szerintem 2 kezemen össze tudnám számolni.

Holnap szerda a legszarabb nap, de csak azért sem fekszem le:D Zsó te nagyon ráálltál nagyon a kondira, ez nem tetszik nekem:D Nekem is rá kéne szánnom magam...Talán most Evelina férjének a bérletével mehetek, mert ő 2 hónapig Lengyelben lesz. Ja még annyit akartam közzétenni, bár lehet, hogy egy kommentben mr megírtam, hogy megnzétem a péntek esti buliképeket, és az összes ember közül megint kik oltak a legszebbek? Én tényleg nem dicsekedni akarok, de ragyogtok mind azon a képen. Sajnálom, hogy nem lehettem ott, tuti oltári party volt. És kár, hogy nem láthattam ahogy Kéki Edina megint megmutatja:D:D:D:D Mármint hogy hogyan hozta ki a ruhákat midnenkit megelőzve a ruhatárból:P

Hiányoztok. A Bágzi is. Aki tuti nem ijedne meg egy dagadt macskától. De mindjárt hazamegyek és megszeretgetem!!!

Peace.Flowers.Freedom.Happiness.and loveeeeeeeeeeeeeeee

ui: Chris által ismert magyar szavak(a csúnyák nagy részében Ricsi a tettes): oroszlán, pillangó, hülye, fasz, punci, bazmeg, szem, orr, haj, csiga, frufru, CSIGAFRUFRU, pudli, kicsi, láááááááb, mignon, csók, szia, "egéssegedre", prósza, szaHr, oóöőuúüű ha én ilyen tempóban tanultam volna a németet, még mindig az O Tannenbaumnál tartanék kb...

ui2: még nem reagáltam le a Cozma-ügyet. nyílvánvalóan undorítónak találom, és csak azt tudom mondani, mint oly sokan mások: nagyon remélem, hogy most már felismeri a magyar vezetőség, hogy a cigányok ellen igenis tenni kell. Mert vannak, és attól még, hogy romáknak nevezzük őket, etetjük őket és kinyaljuk a seggüket, ugyanolyan alpári marad a legtöbb-tisztelet a kivételnek. Nem kívánok senkit sem megsérteni, de mind tudjuk, mit gondolok. Zsófi most vagy épp Cartment, vagy Hitlert idézné, vagy a kettőt együtt:D A lényeg csak szerintem annyi, hogy amekkora felháborodást ez keltett, elvárható lenne valami. Bár ez nem jelent semmit--->Gyurcsány is megforgatta a hátunkban a kést, nyilvánosságra került az öszödi beszéd, és állva tapsolt a nép. Vagy mondjam, hogy a miskolci rendőrfőkapitány ügyét?? Ez Magyarország. És nekem mégis hiányzik:(

ui3: http://www.fn.hu/belfold/20090204/faz_is_beszamolt/ most találtam. Csak hogy itt is erről beszéljen a nép:D Elolvasnám szívesen eredetiben, de itt most a héten csak Süddeutsche Zeitung van.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agci.blog.hu/api/trackback/id/tr1936093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Busz D 2009.02.11. 02:27:56

csá szófosó.
örülk hogy írtál olyan kis dinka vagy! nekem szar anetem mert a kollár rámbaszott egy vírust és se msn se internet,most is az annáról nyomlok.. szervizelenm kell a lapitopit.
nem is udok már reagálni a sok marahságra,de oulok hogy irogatsz ilyesmiket. edi snekiházi beszédét a ruhatárban hallanod kellett volna: " és most az előző incidens elsimitása érdekében a barátaimnak soron kívül adjátok ki a kabátjait." ruhatárs serencsétlen lányok: oké.
halálii volt:D
na mi most folyamatosan nyomatjuk a honfoglalot itthoni bajnokságok ksz meg attila ellen nyomtuk ma éppen a menetet,esik a hó iskola még alig van,csak a rékának indult már be a spanyol henger,nekem ez a hét még laza,de a szar idő miatt nem nagyon tudom kihazsnálni szopó. lenne már legalább kiskabátos időőő
a sok buzinagy macska után a cozmás ügy elég nagy váltás nem fűznék hozzá semmit. komolyan.
a batman meg elég gáz h csak most ért el az agyadig!! nézd most a benjamin buttont meg a slumdogot,nagy favoritek a köreinkben:D
aludj jol szép álmokat,repdeső bogarakat néked kedveském.
imádunk innét a mocskos lucskos szaros hideg csizmabeázós és esernyőkifacsarodós büdös capitalból.
csocseszító.
ja az edorid nevű helyről hallottál már? nagyon jo kis hely lesz,még nem nyílt meg,de már megkezdődtek az előkészületek.
puszkonyuszko.
dorioid

Rékci 2009.02.11. 23:35:32

SzerVusz kislányom!Foggggalmam sincs mit írtál németül,de valószínűnek tartom hogy odautunkról írtál,ami számomra még egyeltalán nem biztos suli és lóvé miatt.Inkább suli.mindenesetre szívesen látnálak!Prágás képeket hova küldjem??
szerizlek ezerszer,tetszett aa szófosásod,gratulálok a halálrazabáláshoz.Annyit mondok csak,H ma KSZ től KAPTAM EGY FEHÉR PIROS CSÍKOS KAGYLÓÓRRÚ ADIDASCIPŐT AMIT A NETEN RENDELT NEKEM AMCSIBÓL CSAK ÚGY MERT TUDTA H VÁGYOM RÁ RÉGÓTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Megőrülök!!!Hát nem férjnek való ??hihi
puszi

Rékoid
Rékó-Brékó

Édibébi 2009.02.12. 13:12:22

na orulok h jol sikerult, tudtam én:P

tegnap hazajottem h talizzka a gabival, mondhatom tok jo votl látni:D de nem is volt fura, pont mikor ti jottetek haza fikával, mintha mi sem tortént volna, komolyan.

asszem beteg leszek, fáj a torkom stb.
na megyek,csak akartam irni, h lásd h figyelek rád és szorgosan olvaslak:)
puszika

pseudoo 2009.02.12. 21:50:57

Na hello bello, kis zugivó húgom!

Felelősségteljes pedagógusként :D azzal kezdeném, hogy a sok ivásnak sosincs jó vége és hogy az egészséges szocializációhoz nem feltétlenül tartozik hozzá az alkohol mértéktelen fogyasztása...:D
Mondom én a magyar towlie...Edina: wanna get high? :D A japán oktatásról annyit, hogy ha kaposvári az illető akkor nem látok rá sok esélyt, révén havi 1szer vagyok csak otthon. Pesten annál inkább, a gimi mellett most van két magántanítványom is, ha idevalósi az illető, akkor a szokásos tarifám a 3000 forint per óra a mérvadó, számlát tudok adni.Jajj ökkencs, keress majd fel msn-en, mert nagyon sok mindent kell megbeszélnünk. A deutsche sógornak sok puszi, üzenem neki, hogy minden rád költött ojró az áginak oly jó. háhá(de szar volt) Szóval fejd csak továbbra is vancogó kolbászzabáló Dj Ötziket! Melletted vagyok. Puszi:
v.n.n Ary Árpád

Zsófi (Skót részről) 2009.02.15. 23:47:28

Husom?
jelentkeztél már? Nekem 1 napom , 1 órám és kb 20 percem van eldöönteni h mi leszek ha nagy leszek... such a shame....
mind1, valahogy majd megcisnálom. Tulvagyok a hétvégén ami halálos volt, a valentinnapnál nincs szarabb ünnep.... 2X 12 óra , ez volt a szombatom és a mám. Imádtam mondhatom. De megkerestrem 1 nap alatt a repjeygem árát:D which is great:D
na mek , keresgélek .
írj msnnen ha ma fenn leszel , holnap egész de, ( ha nem alszom) és fél du án fenn leszek
csók mindenkinek

Zsófi (Skót részről) 2009.02.16. 15:43:40

Itt a sorrendem, akit érdekel:
1. Gazdasági és menedzsment BGF (BP)
2.Gazdasági és menedzsment ÁVF (BP)
3.Pénzügy és számvitel BGf (BP)

well.... sok választásom nem volt

csók mindenkinek
süti beállítások módosítása